الأعمال العشریة الکاملة از فدوی طوقان
دانلود الأعمال العشریة الکاملة از فدوی طوقان
دیوانهای فدوی طوقان در یک جلد
به تعداد 554 صفحه pdf
دانلود پروژه|تحقیق|مقاله|گزارش کارآموزی
مدیریت|روانشناسی|حسابداری|پزشکی|معماری|علوم اجتماعی|کامپیوتر|حقوق|عمران و…
لیست تمام تحقیق ها,مقاله ها,پروژه ها و مطالب:
الأعمال العشریة الکاملة از فدوی طوقان
دانلود الأعمال العشریة الکاملة از فدوی طوقان
دیوانهای فدوی طوقان در یک جلد
به تعداد 554 صفحه pdf
تاريخ التراث العربي فؤاد سزكين
مفهرس على العناوين الرئيسية
جامعة الإمام محمد بن سعود
کتاب آزمون سازی
A Course in Language Testing
پاورپوینت کامل کتاب آزمون سازی A Course in Language Testing
به تعداد 238 اسلاید قابل ویرایش
مناسب اساتید و دانشجویان و کارشناسان مترجمی زبان انگلیسی و همچنین کارشناسان ادبیات زبان انگلیسی
طرح درس:
1- مرور نکات مهم و کلیدی هر فصل
2- ارائه مثالهای گوناگون به منظور روشن ساختن مفاهیم کلیدی
3- توضیح روشهای آماری و انجام مثالهای مربوطه
4- انجام تمرینات درست/غلط و چند گزینه ای به منظور اطمینان از درک مطالب مهم
Language Testing and Assessment An advanced resource book Glenn Fulcher and Fred Davidson
Language Testing and Assessment
An advanced resource book
Glenn Fulcher and Fred Davidson
منبع درس آزمون سازی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی
424 صفحه pdf
لطفا توجه نمایید این فایل به زبان اصلی می باشد
Language Testing and Assessment An advanced resource book Glenn Fulcher and Fred Davidson
Language Testing and Assessment
An advanced resource book
Glenn Fulcher and Fred Davidson
منبع درس آزمون سازی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی
424 صفحه pdf
لطفا توجه نمایید این فایل به زبان اصلی می باشد
مبانی تکمله المنهاج
مبانی تکمله المنهاج
آیت الله سید ابوالقاسم خویی
مبانی تکمله المنهاج- جلد اول و دوم مبانی تکمله المنهاج آیت الله سید ابوالقاسم خویی
جلد اول به تعداد 328 صفحه pdf – مطبعه الاداب النجف الاشرف
جلد دوم به تعداد 385 صفحه pdf- الطبعه الثانیه طبع فی المطبعه العلمیه بقم المقدسه
پاورپوينت حديقه دوم کتاب صمديه
دانلود پاورپوينت حديقه دوم کتاب صمديه
پاورپوینت درباره حديقه دوم کتاب صمديه
دانلود پاورپوينت آموزش حديقه دوم کتاب صمديه جهت رشته زبان های خارجی در قالب 225 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش
مرفوعات
فاعل:
تعريف: کلمهاي است که: فعل آن به آن اسناد داده ميشود،
اقسام: (اسم ظاهر و ضمير مستتر)
اسم ظاهر مثل قام زيدٌ
ضمير: بارز، مستتر
ضمير مستتر: «يا واجب است: صيغه 7 امر، صيغه 7مضارع، صيغه 13 مضارع، صيغه 14مضارع، فعل استثناء، فعل تعجب يا جايز است: صيغه 1 ماضي و4 ماضي، صيغههاي 1و4 مضارع»
نائب فاعل:
تعريف: مفعولي که جانشين فاعل بشود
نکات:
1.آنچه نميتوانند نائب فاعل قرار گيرد(مفعول دوم باب علمتُ، مفعول سوم باب اعلمتُ، مفعول لَه و مفعول معه)،
2. درصورت وجود مفعول به درکلام چيز ديگري نميتواند نائب فاعل شود،
3. اگر مفعولٌ به وجود نداشت هر کدام از مفعولٌ فيه، مطلق وجار ومجرور که درجمله وجود داشته باشد، نائب فاعل قرار
فهرست مطالب
اسم معرب و مبني
ما يرد مرفوعاً لاغير
ما يرد منصوباً لاغير
ما يرد مجروراً لاغير
ما يرد منصوباً و غير منصوب
المبنيات
التوابع
موانع صرف الاسم
الاسماء العامله
کتاب الفن و مذاهبه فی النثر العربی بهمراه جزوات مربوط به نثر عربی از آغاز تا پایان دوره اموی (پاسخ سوالات تشریحی)
کتاب الفن و مذاهبه فی النثر العربی بهمراه جزوات مربوط به نثر عربی از آغاز تا پایان دوره اموی (پاسخ سوالات تشریحی)
محتوای این فایل به شرح زیر می باشد.
کتاب الفن و مذاهبه فی النثر العربی به تعداد 393 صفحه pdf
بررسی شعر معلقه طرفه ابن عقد به تعداد 23 صفحه pdf
پاسخ به سوالات تشریخی نثز عربی (28 سوال) به تعداد 12 صفحه pdf
پاسخ به سوالات نثر عربی از آغاز تا پایان دوره اموی – عصر عباسی (11 سوال) به تعداد 4 صفحه pdf
پاسخ به سوالات نثر عربی از آغاز تا پایان دوره اموی – عصر جاهلی (11 سوال) به تعداد 8 صفحه pdf
The Routledge Handbook of Applied Linguistics Edited by James Simpson
The Routledge Handbook of Applied Linguistics
Edited by
James Simpson
منبع درس زبانشناسی کاربردی مقطع کارشناسی ارشد
رشته آموزش زبان انگلیسی
747 صفحه pdf
لطفا توجه نمایید این فایل به زبان اصلی می باشد
کاربرد کامپیوتر در آموزش زبان
دریافت کتاب درس کاربرد کامپیوتر در آموزش زبان
به تعداد 52 صفحه pdf
توجه فرمایید این فایل تماما به زبان اصلی می باشد.
شامل مباحث زیر می باشد.
Introduction
An overview of the ICT in language learning 4
Chapter 1TEACHING LANGUAGES TODAY: WHY USE ICT IN LANGUAGE LEARNING
1.1 Keeping up with the world
1.2 Bringing variety to your work
1.3 Breaking the routine
1.4 Getting new experience
1.5 Being creative
1.6 Meeting your learners
Chapter 2TUTORING IN TECHNOLOGY ENHANCED LANGUAGE TEACHING
2.1. Ready to use platforms
2.2. Use of Other Web-based resources
Chapter 3PEDAGOGICAL AND PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF TECHNOLOGICALLY
ENHANCED LEARNING
3.1 Why ist tell different from what you have experienced so far in traditional
face-to-face learning
3.2 How does the motivation in tell differ from the traditional learning process?
3.3 Why can tell be problematic for my learners?
3.4 Which factors will influence the sucess of our learners in tell?
3.5 Will tell cater for all learning styles of my learners?
3.6 How can you support your learners multiple intillegences in tell?
3.7 How can learners stay in touch with you or with other learners
Chapter 4HOW TO IMPLEMENT TECHNOLOGY ENHANCED TEACHING
4.1 What do you have to know before starting use of ICT?
4.2 What support can you expect from your Institution?
4.3 What to know if you initiate ICT teaching in your school
4.4 What are the practical ways of implementing ICT in language classroom?
4.4.1 What are the minimum requirements for technology enhanced teaching?
4.4.2 Using technological resources available
4.4.2.1 If you have access to a word processor
4.4.2.2 If you have access to a computer classroom
4.4.2.3 If the Internet connection is available
4.4.2.4. If you plan the Internet-based project work
4.5 How to prepare yourself for tutoring
Glossary
References
توجه فرمایید این فایل تماما به زبان اصلی می باشد.