بیمه

دانلود نظام تأمین اجتماعی

تأمین اجتماعی
عدالت اجتماعی
پرداخت حق بیمه
تحت پوشش بیمه
نظام تأمین اجتماعی
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
fileina
فروشگاه ساز فایل
فروشگاه فایل
خرید مقاله و تحقیق رشته بیمه
خرید پروژه رشته بیمه

نظام تأمین اجتماعی

 
مقدمه
تأمین اجتماعی یکی از مهمترین دستاوردهای بشر در راستای رسیدن به عدالت اجتماعی است ، برخورداری میلیونها انسان از حمایت های رفاهی و درمانی و دوران کهولت ، حقوقی است که بر اثر سالها تلاش و مبارزه به دست آمده است امروز در برخی از کشورهای جهان از جمله ممالک توسعه یافته ، تأمین اجتماعی در سایه حمایت های دائمی تشکل های صنفی به طور کامل اجرا می شود و هنگامی که فرد به دوره های بازنشستگی می رسد فارغ از فردا و آینده ، تحت حمایت قرار می گیرد اما در کشورهای در حال توسعه در این زمینه نیز با طرح و برنامه ها در دو دسته آزمون و خطا قرار دارند و یا به دلیل نبود زمینه های آماری متناسب و آینده نگری دقیق و علمی ، تأمین اجتماعی با چالش های سخت اقتصادی رو برو می شود.
 
 هم اکنون 24 میلیون نفر از هم میهنان ما که بیشتر آنها را کارگران تشکیل می دهند تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند و امروزه تعریفی که از توسعه پایدار ارائه می شود دربرگیرنده های اهداف مربوط به رفاه و سلامت جامعه انسانی ، حفظ محیط زیست و پیشرفت همه جانبه است اگر دستاوردهای دانش فنی و حاصل تجربه های سودمند بشر در خدمت رفاه و عدالت اجتماعی قرار نگیرد در یک جامعه شاهد عدم تعادل و بروز مشکلات طبقاتی خواهیم بود که می تواند پیامدهای ناهنجاری داشته باشد .موضوع تعادل و توازن مالی در منابع و مصارف نظام تأمین اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است به طوری که تأمین منابع مالی طرح های تأمین اجتماعی براساس روش های فنی محاسبه حق بیمه استوار است . 
 
 
کلمات کلیدی:

تأمین اجتماعی

عدالت اجتماعی

پرداخت حق بیمه

تحت پوشش بیمه

 
 
فهرست مطالب
نظام تأمین اجتماعی – 1 –
مقدمه – 1 –
جمعیت فعال و نظریة اشتغال – 11 –
فعالیت و اشتغال – 11 –
شكل اشتغال و صور طبقه بندی آن – 12 –
شاغل و غیرشاغل – 16 –
فعالیت و اشتغال در ایران – 21 –
ساخت جمعیت و جمعیت فعال – 22 –
رشد جمعیت و تأثیر آن بر اشتغال – 25 –
ساخت سنی و اشتغال – 27 –
دلیل كم اشتغالی جوانان ، زنان و سالخوردگان – 30 –
تأمین اجتماعی و چگونگی پرداخت حق بیمه – 34 –
اطلاع از وضعیت پوشش تأمین اجتماعی و چگونگی پرداخت حق بیمه : – 34 –
1- میزان تمایل كارگزاران و كارفرمایان در ارتباط با تحت پوشش بودن كارگران : – 36 –
2- میزان ارتباط كارگران و كارفرمایان از نحوة محاسبه و پرداخت بیمه واقعی – 38 –
3- میزان آگاهی كارگران و كارفرمایان نسبت به مزایای پرداخت حق بیمه واقعی – 41 –
4- میزان اطمینان كارگران و كارفرمایان نسبت به ایفای تعهدات بلند مدت از طرف سازمان تأمین اجتماعی در مقابل كارگران و ارائه امكانات و مزایای همانند زمان اشتغال آنها – 46 –
5- آیا اقداماتی در جهت ارتقاء دستمزد كارگران بر مبنای تولید به سابقه كار و نوع شغل جدا از حداقل دستمزد اعلامی از طرف كارفرما اعمال گردیده ؟ – 48 –
6- عادلانه بودن نرخ و مبلغ حق بیمه پرداختی توسط بیمه شدگان نسبت به مزایای درنظر گرفته شده برای آنها می باشد ؟ – 48 –
7- چگونگی ایفای تعهدات كوتاه مدت سازمان ( درمان ، بیمه بیكاری و … ) چگونه است ؟ – 50 –
8- میزان رضایت كارگر و كارفرما از میزان درصد حق بیمه – 52 –
خلاصه و نتیجه گیری: – 53 –
پیشنهادات : – 54 –
 
 
 

دانلود نظام تأمین اجتماعی

دریافت و دانلود فایل”نظام تأمین اجتماعی”

بیمه

دانلود پاورپوینت بیمه های عمر و پس انداز

پاورپوینت بیمه های عمر و پس انداز
تحقیق بیمه های عمر و پس انداز
مقاله بیمه های عمر و پس انداز
بررسی بیمه های عمر و پس انداز
تاریخچه بیمه در جهان
سیر تحول بیمه
تاریخچه بیمه در ایران
بیمه های اشخاص
دسته بندی بیمه‏های اشخاص
تاريخچه بيمه عمر
معرفی بیمه های عمر
انواع بیمه های عمر

دانلود پاورپوینت با موضوع بیمه های عمر و پس انداز، در قالب ppt و در 45 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تاریخچه بیمه در جهان
سیر تحول بیمه

تاریخچه بیمه در ایران

بیمه های اشخاص

دسته بندی بیمه‏های اشخاص

تاريخچه بيمه عمر
معرفی بیمه های عمر

انواع بیمه های عمر

بیمه های به شرط فوت

بیمه های به شرط حیات
بیمه‌ عمر زمانی

بیمه تمام عمر

بیمه عمر مانده بدهكار

بیمه عمر و پس انداز

بیمه عمر به شرط حیات

بیمه تأمین آتیه فرزندان
بیمه عمر گروهی
مزایای بیمه های عمر
پوشش های بیمه های عمر

بیماری های تحت پوشش

پوشش از کار افتادگی
تعاریف و شرایط عمومی بیمه نامه عمر

اعتبار قرارداد بیمه نامه و لازم الاجرا بودن آن

انتقال قرارداد بیمه

برقراری مجدد بیمه نامه

خطرات متمم

خطراتی که جبران نمی شود

اختیار بیمه گذار در تغییر استفاده کننده

تاریخ امکان استفاده از سرمایه بیمه

مدارک لازم برای پرداخت سرمایه بیمه

نشانی قانونی محل اقامت بیمه گذار در ایران

نتیجه گیری و خلاصه مطالب

منابع

 

قسمتی از متن:

بیمه عمر و پس انداز: این نوع بیمه در واقع كامل ترین نوع بیمه های عمر می باشد چرا كه در این بیمه نامه چنانچه بیمه شده در خلال مدت بیمه فوت نماید در صورتی كه حق بیمه ها كامل پرداخت شده باشد سرمایه مندرج در بیمه نامه به اضافه سرمایه ای كه از محل مشاركت در منافع ایجاد شده به استفاده كنندگان یا وراث قانونی پرداخت می گردد و چنانچه بیمه شده تا پایان مدت بیمه نامه در قید حیات باشد، سرمایه بیمه نامه بعلاوه سرمایه ایجاد شده از محل مشاركت در منافع به بیمه شده پرداخت خواهد شد. در واقع در این نوع از بیمه چه بیمه شده در طول مدت بیمه فوت نماید و یا تا پایان مدت بیمه در قید حیات باشد شركت بیمه سرمایه بیمه نامه را به استفاده كنندگان بیمه نامه پرداخت خواهد كرد

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع  " بیمه های عمر و پس انداز"   می باشد که در حجم 45  اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت بیمه های عمر و پس انداز

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت بیمه های عمر و پس انداز”

بیمه

دانلود پاورپوینت بررسی بیمه حمل و نقل دریایی

پاورپوینت بررسی بیمه حمل و نقل دریایی
تحقیق بیمه حمل و نقل دریایی
تاریخچه بیمه دریایی
اصطلاحات بیمه ای
انواع خسارت
انواع بیمه نامه حمل دریایی
انواع خطرات دریایی
انواع پوشش های بیمه دریایی
بیمه باربری
کلوزهای جدید بیمه باربری

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی بیمه حمل و نقل دریایی، در قالب ppt و در 31 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تاریخچه بیمه دریایی

اصطلاحات بیمه ای

انواع خسارت

انواع بیمه نامه حمل دریایی

انواع خطرات دریایی

انواع پوشش های بیمه دریایی

بیمه باربری

کلوزهای جدید بیمه باربری

کلوزهای قدیم بیمه باربری

مقایسه کلوز های جدید و قدیم با یکدیگر

فهرست منابع

 

قسمتی از متن:

انواع پوشش های بیمه دریایی:

بیمه بدنه و ماشین آلات کشتی Hull & machinery Insurance

 بیمه باربری Cargo Insurance

بیمه های حمایت و غرامت Protection & Indemnity Insurance

بیمه کرایه Freight Insurance

بیمه خطر جنگ War Insurance

بیمه اعتصاب Strike Insurance

بیمه مسئولیت آلودگی محیط زیست  Environmental pollution liability Insurance

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بررسی بیمه حمل و نقل دریایی "  می باشد که در حجم 31 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی ( سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت بررسی بیمه حمل و نقل دریایی

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت بررسی بیمه حمل و نقل دریایی”

بیمه

دانلود پاورپوینت بررسی راهکارهای توسعه و گسترش نفوذ بیمه عمر در صنعت بیمۀ کشور

پاورپوینت بررسی راهکارهای توسعه و گسترش نفوذ بیمه عمر در صنعت بیمۀ کشور
بیمه عمر و جایگاه آن در اقتصاد کشورها
دلايل عدم رشد بيمه های عمر در کشور
راهکارهای توسعه بيمه های عمر

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی راهکارهای توسعه و گسترش نفوذ بیمه عمر در صنعت بیمۀ کشور، در قالب pptx و در 63 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

بخش اول: کلیات

بیمه عمر و جایگاه آن در اقتصاد کشورها

 

فصل دوم : بررسی تاثیر عوامل اقتصادی-اجتماعی و روانشناختی- جمعیتی روی تقاضای بیمه عمر در ایران

مروری بر جامعه آماری و داده های تحقیق

نتایج MCA

نتایج مدل لوجیت و پروبیت

 

بخش سوم: بررسی دلایل عدم رشد بیمه عمر در کشور و ارائه راهکارهای توسعه آن

مقدمه                                                                                                               

دلايل عدم رشد بيمه های عمر در کشور                                                    

عوامل ساختاری                                                                                            

عوامل اقتصادی                                                                                             

عوامل فرهنگی آموزشی و اجتماعی                                                           

عوامل مربوط به شرکتهای بیمه                                                                   

عوامل مربوط به دولت و سياست گذاری

راهکارهای توسعه بيمه های عمر

 

بخش چهارم: نتیجه گیری

پیشنهاداتی برای بهبود وضعیت صنعت بیمه عمر در کشور

 

قسمتی از متن:

بیمه عمر با توجه به ویژگیهای خاص آن می تواند در فعال نمودن بازار سرمایه نقش اساسی ایفاء نماید. ذخائر ریاضی تجمیع شده در شرکتهای بیمه عمر می توانند باعث فعالیتهای اقتصادی سودآور گردند. از آنجا که در بیمه عمر معمولاً فاصله زمانی قابل توجهی بین زمان دریافت حق بیمه توسط شرکتهای بیمه عمر و زمان پرداخت خسارت وجود دارد، ذخائر ریاضی قابل ملاحظه ای در رابطه با هر قرارداد تشکیل می شود که شرکت بیمه با استفاده بهینه از آنها می تواند بازار سرمایه را فعال نموده و نقش جدی تری در فعالیتهای سرمایه گذاری داشته باشد که به نوبه خود باعث افزایش اشتغال و رشد اقتصادی است. تأثیر رشد بیمه های عمر در اقتصاد بحدی است که بسیاری از تحقیقات کاربردی به یک رابطه یک به یک بین آن و توسعه و رشد اقتصادی با ضرایب معناداری بالا دست یافته اند.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بررسی راهکارهای توسعه و گسترش نفوذ بیمه عمر در صنعت بیمۀ کشور "  می باشد که در حجم 63 اسلاید، همراه با جداول، نمودار و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی ( سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت بررسی راهکارهای توسعه و گسترش نفوذ بیمه عمر در صنعت بیمۀ کشور

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت بررسی راهکارهای توسعه و گسترش نفوذ بیمه عمر در صنعت بیمۀ کشور”

بیمه

دانلود پاورپوینت آشنایی با آیین نامه ها و مصوبات شورای عالی بیمه

پاورپوینت مصوبات بیمه
پاورپوینت آیین نامه های بیمه
پاورپوینت مصوبات بیمه مرکزی

دانلود پاورپوینت آشنایی با آیین نامه ها و مصوبات شورای عالی بیمه جهت رشته بیمه در 58 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

بیمه (به انگلیسی: Insurance) سازوکاری است که طی آن یک بیمه‌گر، بنا به ملاحظاتی تعهد می‌کند که زیان احتمالی یک بیمه‌گذار را در صورت وقوع یک حادثه در یک دوره زمانی خاص، جبران نماید یا خدمات مشخصی را به وی ارائه دهد؛ بنابراین، بیمه یکی از روش‌های مقابله با ریسک است.
طی یک قرارداد بیمه، ریسک مشخصی از یک طرف قرارداد (که بیمه گزار نامیده می‌شود) به طرف دیگر (که بیمه گر نامیده می‌شود) منتقل می‌گردد. بنا به تعریف، بیمه‌گر شخصی حقوقی است که در مقابل دریافت حق بیمه از بیمه‌گذار، جبران خسارت یا پرداخت مبلغ مشخصی را در صورت بروز حادثه تعهد می‌کند.در مقابل، بیمه‌گذار شخصی حقیقی یا حقوقی است که با پرداخت حق بیمه، جان، مال یا مسوولیت خود یا دیگری را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد.

 

 

 

فهرست مطالب:
ارکان بیمه مرکزی
شورای عالی بیمه از اشخاص زیر تشکیل می شود
سایر الزامات قانونی مربوط به شورای عالی بیمه
وظایف شورای عالی بیمه به شرح زیر است :  
 سایر وظایف شورای عالی بیمه :  
ارکان شورای عالی بیمه  
مقررات داخلی شورای عالی بیمه  
اعضای کمسیون تخصصی شورای عالی بیمه :  
آیین نامه شماره 71  شورای عالی بیمه  
فصل اول : تعاریف واژگان و اصطلاحات   
فصل دوم : اطلاع رسانی و تبلیغ خدمات بیمه ای  
فصل سوم : پیشنهاد و صدور بیمه نامه   
فصل چهارم : خسارت    
فصل پنجم : فرآیند رسیدگی به شکایات بیمه ای      
فصل ششم : نظارت بر اجرا       
فصل هفتم : سایر مقررات       
فصل هفتم :  نماینده فروش       
آیین نامه شماره 75 : فصل اول       
آیین نامه شماره 75        
آیین نامه شماره 75 : فصل دوم        
آیین نامه شماره 75 : فصل سوم        

 

 

دانلود پاورپوینت آشنایی با آیین نامه ها و مصوبات شورای عالی بیمه

دریافت و دانلود فایل”دانلود پاورپوینت آشنایی با آیین نامه ها و مصوبات شورای عالی بیمه”

بیمه

دانلود مفهوم رتبه بندی شرکتهای بیمه در ایران، دلایل و ضرورتها و بررسی مشکلات اجرایی در آنها

رتبه بندی در صنعت بیمه
متدولوژي رتبه بندي شركت هاي بيمه
مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه
دلایل و ضرورت رتبه بندی در صنعت بیمه ایران
مشكلات اجرايي رتبه بندي مؤسسات بیمه در ايران
چالش ها و محدودیت های رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران
پروژه رتبه بندی در صنعت بیمه

دانلود پروژه رشته مدیریت

رتبه بندی شرکتهای بیمه در ایران و بررسی مشکلات اجرایی در آنها

 

 

 

 

هدف از این پروژه رتبه بندی شرکتهای بیمه در ایران و بررسی مشکلات اجرایی در آنها بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

 

مقدمه:
موضوع رتبه بندی بنگاههای اقتصادی کشور و تأثیر آن بر قدرت مانور شرکت های مورد رتبه بندی در سطح بازارهای داخلی و بین المللی بسیار حائز اهمیّت است و بی گمان، اهمیّت و ضرورت آن برای فعالان و برنامه ریزان اقتصادی کشور کاملاً مشخص است. اما اهمیّت هر نوع رتبه بندی تا حدود زیادی بستگی به میزان تخصص و تجربه و توانایی و اختیارات مؤسسات متصدی رتبه بندی دارد. با توجه به اینکه مؤسسات رتبه بندی بین المللی به دلایل سیاسی رغبتی به ارزیابی و رتبه بندی بنگاههای اقتصادی ایران ندارند، لذا در این زمینه باید به توانمندی های سازمان ها و مؤسسات داخلی اکتفا کرد (یاری، 1389، ص 34).

 

تعریف رتبه بندی:
–    رتبه بندی؛ ارزیابی و قضاوتی است که شخص ثالث یا یک سازمان مستقل و غیر ذینفع درباره اعتبار یک شرکت به عمل می آورد. 
–    رتبه بندی؛ سنجش یک موضوع با موضوعات مشابه به منظور تعیین و برتری آن نسبت به دیگران، این سنجش می تواند نسبت به وضعیت مالی یا اعتباری یک فرد یا یک موسسه باشد. رتبه بندی عبارتست از؛ تنظیم اشیاء یا افراد بر مبنای یک ویژگی معین یا مجموعه از اختصاصات آنها (عزیزی نقش، 1390). 

 

 

 منظور از رتبه بندی در صنعت بیمه:

منظور از رتبه بندی در صنعت بیمه، ارزیابی پیچیده از شرایط و وضعیت مالی و غیر مالی شرکت بیمه است، که توسط متخصصین مستقل انجام می شود و به عنوان یکی از عناصر اصلی رقابت غیر قیمتی در بازار تلقی می شود. به بیان ساده؛ با رتبه بندی، موقعیت و وضعیت فعلی و آتی شرکت بیمه از ابعاد مختلف به ویژه ابعاد مالی روشن می شود. یا به عبارتی، رتبه بندی رویدادی جهت شفافیت موقعیت و وضعیت مؤسسه بیمه در بازار عمل می کند (میرزائی و صفری، 1388، ص 16).

 

 

تفاوت مفهوم رتبه بندی با رده بندی:
 مفهوم رتبه‌بندی با رده‌بندی بسیار متفاوت است. در رتبه‌بندی پدیده مورد بررسی با مقیاسی مستقل مورد محک قرار می‌گیرد، ولی در رده‌بندی پدیده مورد بررسی با هم مقایسه می‌شوند. فرض کنید شرکت‌های بیمه دانشجویان یک کلاس هستند. در آخر دوره تحصیلی بر اساس معیارهای مختلف که همان امتحانات پایان ترم می باشد، شاگردان قبول، مشروط یا مردود می شوند. قبولی یا مردودی دانشجویان با توجه به نتایج حاصل از معیارهای از قبل تعریف شده که همان امتحانات و دروس می باشد، تعیین می‌شود. در این مثال دو نکته قابل توجه می باشد؛ اولاً معیارهای قبولی یا مردودی مستقل از نتایج به‌دست آمده از دانشجویان است و در آغاز شروع تحصیل معین می باشد؛ ثانیاً معیارهای رتبه‌بندی، فارغ از نتایج به دست آمده تغییر نمی‌کنند. حال یک کنکور را در نظر بگیریم که قرار است از بین ده‌هزار نفر شرکت‌کننده، هزار نفر جذب شوند. در این جا مفهوم رده‌بندی مصداق دارد که کلیه افراد، صرف نظر از نمرات آنها از بالاترین نمره تا نفر هزارم به‌عنوان قبولی اعلام می‌شوند. رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه نیز اینگونه بررسی می‌شود که کدام شرکت با توجه به ساختار سرمایه، مدیریت ریسک بر منابع خود و مجموع ریسک‌هایی که قبول کرده، توانايی پذیرفتن ریسک‌های جدید یا قبول تعهدات جدید را دارد و کدامیک به‌ صورت مشروط می‌توانند و کدامیک حق قبول ریسک اضافه‌تر را ندارند (rahimaher@yahoo.com).

 

 

 دلایل و ضرورت رتبه بندی در صنعت بیمه ایران:

ضرورت رتبه بندی انتشارات صحیح و به موقع از شرکت هایی است که برای ارائه خدمات در آینده به جامعه متعهد می شوند. شرکت های بیمه با فروش بیمه متهعد می شوند که اگر در آینده برای مشتریان خسارتی جانی یا مالی به وجود آمد جبران خسارت وارده را بنماید (rahimaher@yahoo.com).
از آنجا که بین فروش بیمه نامه و در یافت حق بیمه از یک سو و ایفای تعهدات بیمه گر در صورت وقوع خسارت از سوی دیگر فاصله زمانی وجود دارد، بنابراین بیمه گذار (مشتری) باید اطمینان داشته باشد تا زمان وقوع حادثه شرکت بیمه گر ادامه فعالیت خواهد داشت و در صورت حیات شرکت از توانایی فنی و مالی لازم جهت ایفای تعهدات خود برخوردار خواهد بود. لذا بررسی توانایی شرکت های بیمه جهت حصول اطمینان بیمه گذار از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. از آنجایی که شرکت های بیمه علاوه بر اینکه خریدار ریسک های جامعه هستند؛ به منظور خرید انواع دارایی ها با ریسک های مختلف مبادرت می ورزند. با توجه به اینکه بررسی و شناسایی شدت و تعادل ریسک ها در بخش بدهی ها و دارایی ها و نحوه مدیریت آنها از عهده افراد معمولی و حتی شرکت های بزرگ اقتصادی خارج است لذا وجود نهاد های تخصصی و مستقل رتبه بندی و بهره گیری از متدهای علمی رتبه بندی از اهمیت و ارزش ویژه ای برخوردار است (rahimaher@yahoo.com).

رتبه بندی شرکت های بیمه، اطلاعات کلیدی و ضروری را در اختیار فعالان اقتصادی قرار می دهد تا علاوه بر بیمه گذاران ذینفعانی از قبیل سرمایه گذاران، سهامداران، مدیران مؤسسات بیمه ای، کارکنان، نمایندگان و کارگزاران، مشاوران اقتصادی، ناظران، بیمه گران اتکایی و دولت از نتایج آن در خصوص تنظیم رابطه خود با شرکت بیمه و اخذ تصمیمات صحیح اقتصادی بهره لازم را ببرند. با آغاز برنامه اصلاح نظام نظارت تعرفه ای و حرکت به سمت استقرار نظام مالی در صنعت بیمه، رتبه بندی مؤسسات بیمه به عنوان مکملی برای اجرای برنامه نظارت مالی عمل می کند. لذا از رتبه بندی به عنوان ابزار نظارتی و کنترلی، به مقام ناظر (دولت) این امکان را می دهد که به طور دقیق ریسک، بازدهی و ضعف های شرکت های بیمه را شناسایی کرده و هشدارهای لازم را قبل از هر گونه وضعیت نامناسب در صنعت بیمه اعمال و اقدامات اصلاحی لازم را اخذ کند. در ضمن رتبه بندی اطلاعات دقیقی پیرامون وضعیت فعلی و آتی شرکت بیمه ارائه می دهد و شرکت های بیمه نیز می توانند از اطلاعات رتبه بندی، به عنوان ابزار خود کنترلی استفاده بنماید (میرزائی و صفری، 1388، ص 24-23).

 

 

 

فهرست مطالب
2-1- مروری بر صنعت بیمه19
2-1-1- مقدمه19
2-1-2- تعریف بیمه20
2-1-2-1-تعریف بیمه از لحاظ لغوی20
2-1-2-2- تعریف بیمه از لحاظ قانون بیمه21
2-1-2-3- تعریف بیمه از لحاظ فنی21
2-1-2-4- تعریف بیمه از لحاظ مالی21
2-1-2-5- تعریف بیمه در فرهنگستان ایران21
2-1-3- تارخچه بیمه22
2-1-3-1- تارخچه بیمه در جهان22
2-1-3-2- تاریخچه بیمه در ایران25
2-1-3-3- جایگاه بیمه بعد از انقلاب اسلامی27
2-1-3-4- بیمه در جهان امروز28
2-1-4- انواع بیمه29
2-1-4-1- بیمه های اجتماعی29
2-1-4-2-  بیمه های بازرگانی30
2-1-4-3- مقايسه بيمه های بازرگانی و اجتماعی31
2-1-5- برخی از تعاریف و اصطلاحات بیمه ای31
2-5- مروری بر رتبه بندی در صنعت بیمه124
2-5-1- مقدمه125
2-5-2- تعریف رتبه بندی125
2-5-3- منظور از رتبه بندی در صنعت بیمه125
2-5-4- تفاوت مفهوم رتبه بندی با رده بندی126
2-5-5- دلایل و ضرورت رتبه بندی در صنعت بیمه ایران126
2-5-6- اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه128
2-5-7- مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه128
2-5-8- چالش ها و محدودیت های رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران129
2-5-9- مشكلات اجرايي رتبه بندي مؤسسات بیمه در ايران133
2-5-10- متدولوژي (روش شناسی) رتبه بندي شركت هاي بيمه133
2-5-11- طبقات روش شناسي رتبه بندي134
2-5-12- مهم ترين فاكتور هاي مؤثر در تعيين نوع متدولوژي رتبه بندي135

2-6- مطالعات تجربی ارزیابی عملکرد 
2-6-1- جمع بندی ادبیات تحقیق
2-7- مدل پیشنهادی تحقیق
2-7-1- مدل کلان (مفهومی)
2-7-2- مدل خرد (عملیاتی)

منابع

دانلود مفهوم رتبه بندی شرکتهای بیمه در ایران، دلایل و ضرورتها و بررسی مشکلات اجرایی در آنها

دریافت و دانلود فایل”مفهوم رتبه بندی شرکتهای بیمه در ایران، دلایل و ضرورتها و بررسی مشکلات اجرایی در آنها”

بیمه

دانلود پاورپوینت روز ملی صادرات

پاورپوینت متن روز ملی صادرات
پاورپوینت بیست و سومین سالروز ملی صادرات
پاورپوینت شعر در مورد روز صادرات
پاورپوینت متن درباره ی روز صادرات

دانلود پاورپوینت روز ملی صادرات جهت رشته بیمه در قالب 33 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

در اين مدت 5/15  ميليون تن انواع کالاهاي غير نفتي  به ارزش بیش از 7 ميليارد دلار به خارج از کشور صادر گرديد.
ارزش كالاي‌هاي صادرشده نسبت به دوره مشابه سال قبل 62/8 درصد رشد داشته است.
وزن كالاي‌هاي صادرشده نسبت به دوره مشابه سال قبل 52/7 درصد رشد داشته است.

 

متوسط قيمت  هر تن کالاي صادراتي غير نفتي در مدت زمان مذکور حدود 5/455 دلاربوده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل 02/1 درصد رشد نشان مي دهد.

 

 

عنوان:
شعارهاي يازدهمين روز ملي صادرات
گزارش صادرات كالاهاي غيرنفتي 
صادرات كالاهاي غيرنفتي در نيمه اول سال جاري
صادرات خدمات فنی مهندسی 
در نيمه اول سال جاري
حمايت‌هاي مورد نياز براي توسعه 
صادرات كالا و خدمات
سازمان توسعه تجارت ايران
محورهای کلیدی عملکرد
سازمان توسعه تجارت ایران
انتخاب صادركنندگان نمونه
اهداف انتخاب صادركنندگان نمونه
شاخص‌هاي انتخاب صادركننده نمونه
صادركنندگان نمونه سال 86

دانلود پاورپوینت روز ملی صادرات

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت روز ملی صادرات”

بیمه

دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد بیمه ایران با تحلیل پوششی داده ها

ارزیابی عملکرد با DEA
ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه
ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها
مبانی نظری ارزیابی عملکرد بیمه با DEA
ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها
شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها
مبانی نظری ارزیابی عملکرد
پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد صنعت بیمه

دانلود مبانی نظری پروژه  کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی و بیمه

مبانی نظری ارزیابی عملکرد بیمه ایران با تحلیل پوششی داده ها

 

 

 

 

هدف از این پژوهش ارزیابی و سنجش کارآیی شعب و نمایندگی های بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها DEA  بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.

 

 

چکیده
شبکه فروش بیمه یکی از مهمترین بخش های شرکت های بیمه می باشد، چرا که از یک سو درآمد حاصل از عملیات بیمه گری را از طریق فروش محصولات بیمه ای و دریافت حق بیمه های مربوطه تأمین می کند و از طرف دیگر این واحد در ارتباط نزدیک با مشتریان است و چگونگی تعامل این واحد با مشتریان در میزان فروش، تکرار خرید و توصیه به دیگران و. تاثیر بسزایی دارد. در بین ارکان مختلف، شبکه های فروش، نمایندگی های بیمه به لحاظ تعداد و گستردگی جغرافیایی از اهمیت دو چندانی برخوردارند. بنابراین عملکرد آنان می تواند، تأثیر شگرفی بر بینش، نگرش و درک بیمه گزاران نسبت به شرکت بیمه داشته باشد.

 

 

لذا ارزیابی عملکرد نمایندگی های بیمه به منظور اطلاع از کیفیت و چگونگی عملکرد آنان از اهمیت بسزایی برخوردار است. در این پژوهش کارایی 60 نماینده شرکت سهامی بیمه ایران فعال در استان گیلان که کارمزد دریافتی ماهانه آنها بین20 الی70 میلیون ریال می باشد، با دو روش تحلیل پوششی داد ه ها BCC –O با لحاظ نمودن خروجی نامطلوب (ضریب خسارت) به عنوان ورودی و روش دوم با لحاظ نمودن خروجی نامطلوب به عنوان خروجی با استفاده از مدل مهرگان مورد بررسی قرارگرفت.

 

اطلاعات مربوط به هزینه عملیاتی و پرسنلی نمایندگان از دفاتر نمایندگی گرفته شد و مقادیر مربوط به حق بیمه و محاسبه ضریب خسارت از  اطلاعات پایگاه داد ه های حسابداری شرکت سهامی بیمه ایران استان گیلان اخذ گردید. با توجه به نتایج بدست آمده با هر دو روش 14 نماینده کارا و 46 نماینده ناکارا شدند. تفاوت دو روش در مقدار کارایی های نمایندگان می باشد که بیانگر این است در روش دوم با در نظر گرفتن خروجی نامطلوب نتایج حاصله دقیق تر می باشد. ضمنا سایر نمایندگان می توانند با الگو قراردادن نمایندگان کارا به عنوان مرجع (الگو) و رساندن ورودی و خروجی های شان به واحدهای مجازی پیشنهادی یا همان  نقاط تصویر به سطح مطلوبی از کارایی برسند. نمایندگان بیمه باید با شناخت کامل از صنعت و بازار بیمه حق بیمه دریافتی از بیمه گزاران را افزایش دهند، تا به سطح قابل قبولی از کارایی برسند.

 

 

 

 

کلمات کلیدی: تحلیل پوششی داده ها، کارایی، شبکه فروش، صنعت بیمه، خروجی نامطلوب

 

 

 

مقدمه
اندازه گیری کارایی و تغییرات آن در طی زمان می تواند از یک سو در ارزیابی مواردی چون: کیفیت به کارگیری منابع، سطح بازدهی فعالیت ها، وضع موجود و ضعف ها و نارسایی های آن از برنامه های تدوین شده و از سوی دیگر در کشف روش های بهبود بهره وری و کارایی، اصلاحات مورد لزوم و این که کدام عامل تولید باید تقویت شده و یا ترکیب صحیح خود را بیابد و تخصیص منابع چگونه باید صورت پذیرد، بسیار مؤثر واقع شود. با توجه به اهمیت استراتژیک بهبود بهره وری و کارایی برای هر سازمان، اندازه گیری این دو فاکتور به مدیریت این امکان را می دهد که نقاط ضعف موجود و نیز روش های بهبود را شناسایی کرده و با استفاده از فرصت های بالقوه و استفاده مطلوب تر از منابع، نتایج فعالیت ها را در اسرع وقت در جهت بهبود بهره وری و کارایی کلی سیستم هدایت نماید. در شرکت های بیمه می توان با بهره گیری بهینه از نیروی انسانی و منابع سرمایه ای، به بالاترین کارایی دست یافت. شاید یکی از مهم ترین اثرات افزایش کارایی شرکت های بیمه، تأثیر بر نرخ حق بیمه ها و کاهش آن باشد که خود منجر به ارزان تر شدن بیمه نامه ها و استتقبال هر چه بیشتر مردم از پوشش های بیمه ای خواهد بود (ابراهیمی قوام آبادی 1389ص2). 

 

 

نمايندگان و كارگزاران بيمه و بازاريابان آنها شبكه فروش صنعت بيمه را تشكيل مي دهند و در حقيقت بازوان اجرايي شركت هاي بيمه جهت فروش بيمه مي باشند. توانايي و بالندگي شبكه فروش، شكوفايي فروش، از نظر كمي و كيفي را بدنبال خواهد داشت و ضعف آن نيز موجب پريشاني عرضه بيمه در جامعه خواهد بود. به جرات مي توان گفت يكي از عواملي كه باعث ایجاد مشکل در زمينه رسيدن به سطح مطلوبی از فروش بیمه نامه و تركيب فروش خدمات بيمه اي در صنعت بیمه شده است، نارسايي و رشد نيافتگي شبكه فروشندگي حضوري در بازار بيمه ايران است.

بنابراین این سوال همواره درباره عملکرد شبکه فروش بیمه مطرح است، که شبکه فروش با چه میزان ودرجه ای از کارایی عمل می کند؟

 

 

از سال 1978، تکنیک تحلیل پوششی داده ها (DEA) به طور وسیعی برای اندازه گیری کارایی نسبی واحدهای تصمیم گیری(DMU) با ورودی ها و خروجی های مشابه بکار برده می شود. نتایج حاصل از این تکنیک نشان می دهد که چطور DMU ها در مقایسه با همدیگر در تبدیل ورودی ها به خروجی ها عمل می کنند(Kao & Hwang, 2008).  روش هایی که تاکنون برای ارزیابی شرکت های بیمه در کشور استفاده شده است، براساس مدل های سنتی DEA بوده است. براساس مدل سنتی  کارایی شرکت ها بدون در نظرگرفتن خروجی های نامطلوب  (بد) صـورت گرفته و کل سیـستم را با ورودی ها وخروجی هایش مطلوب  (خوب ) مورد ارزیابی قرارداده اند. به همین علت در این پژوهش از روش تحلیل پوششی داده ها با خروجی نامطلوب استفاده می شود، تا مشخص شود که چه عاملی باعث عملکرد ضعیف شبکه فروش شرکت های بیمه می شود تا با ایجاد تغییرات لازم، بهبود عملکردشان فراهم گردد و مدیران شرکت های بیمه در انتخاب شبکه فروش آن را در نظر داشته باشند. 

 

 

 

 

فهرست مطالب
چکیده .1

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1- مقدمه  18 
2-2- ارزیابی عملکرد . 19
2-3- تحلیل پوششی داده ها 21             
2-4- مدل های اصلی تحلیل پوششی داده ها 22
2-4-1- مدلCCR . 23
2-4-1-1- مدل مضربی CCR ورودی محور  .25
2-4-1-2- مدل مضربی CCR خروجی محور.26
2-4-2- مدل BCC 27
2-4-2-1- مدل مضربی BCC ورودی محور 27 
2-4-2-2- مدل مضربی BCC خروجی محور.28
2-5- مروری بر تحقیقات انجام شده با استفاده DEA .29
2-5-1- تحقیقات خارجی .29
2-5-2- تحقیقات داخلی 30
2-6- مروری بر تحقیقات انجام شده درصنعت بیمه  با استفاده DEA32
2-6-1- تحقیقات خارجی . 32
2-6-2- تحقیقات داخلی   35
2-7- ورودی ها  و خروجی های نامطلوب در DEA .  39
2-7-1- مدل خروجی نامطلوب  40 
2-8- مروری بر تحقیقات انجام شده با خروجی نامطلوب. 41
2-9- مدل تحقیق . 43   
   
    

منابع و مأخذ
الف – منابع فارسی .  
ب – منابع خارجی . 

 

 

دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد بیمه ایران با تحلیل پوششی داده ها

دریافت و دانلود فایل”مبانی نظری ارزیابی عملکرد بیمه ایران با تحلیل پوششی داده ها”

بیمه

دانلود پاورپوینت ریسک های مسئولیت

دانلود پاورپوینت ریسک های مسئولیت
مفهوم و مبانی حقوقی مسئولیت
مسئولیت حقوقی
مسئولیت کیفری
مسئولیت مدنی
اقسام مسئولیت مدنی
تعریف مسئولیت مدنی
انواع مسئولیت مدنی
مسئولیت مدنی مالکان وسایل نقلیه موتوری زمینی
مسئولیت مدنی کارفرمایان
مسئولیت مدنی دولت و کارمندان دولت و شهرداری ها
مسئولیت مدنی متصدیان حمل و نقل
مسئولیت مدنی متصدی حمل و نقل

عنوان: پاورپوینت ریسک های مسئولیت

دسته: مدیریت بیمه- حسابداری- مدیریت مالی- مجموعه مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 34 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " ریسک های مسئولیت " می باشد که در حجم 34 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده که بخشهای عمده آن شامل موارد زیر می باشد:

مفهوم و مبانی حقوقی مسئولیت

مسئولیت حقوقی

مسئولیت کیفری

مسئولیت مدنی

اقسام مسئولیت مدنی

تعریف مسئولیت مدنی

انواع مسئولیت مدنی

مسئولیت مدنی مالکان وسایل نقلیه موتوری زمینی

مسئولیت مدنی کارفرمایان

مسئولیت مدنی دولت و کارمندان دولت و شهرداری ها

مسئولیت مدنی متصدیان حمل و نقل

مسئولیت مدنی متصدی حمل و نقل زمینی

مسئولیت مدنی متصدی حمل و نقل هوایی

حمل و نقل بین المللی

ریسک های حمل و نقل هوایی

مسئولیت مدنی پزشکان،جراحان، دارو سازان و مدیران مراکز درمانی

بیمه نامه هایی برای پوشش ریسک های ناشی از حرفه

مسئولیت مدنی آرشیتکت ها و مقاطعه کاران

مسئولیت مدنی مالک و مستاجر در مقابل یکدیگر

مسئولیت مدنی همسایه در مقابل همسایه

مسئولیت مدنی ناشی از حوادث بهره برداری و حمل و نقل و توزیع گاز و برق

سایر انواع مسئولیت های مدنی  

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود پاورپوینت ریسک های مسئولیت

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت ریسک های مسئولیت”

بیمه

دانلود پروژه کارشناسی رشته بیمه با عنوان پیشگیری از حوادث

استراتژی های مدیریت ایمنی
تعریف حادثه
خطر و ارزیابی ریسک
پیشگیری از حوادث
حوادث و علل وقوع آنها
دانلود پروژه پیشگیری از حوادث
دانلود پروژه کارشناسی رشته بیمه

دانلود پروژه کارشناسی رشته بیمه با عنوان پیشگیری از حوادث

 
مقدمه
حادثه همه جا، در خانه، جاده، و در مسابقات ورزشی اتفاق می افتد. دنیا هیچ گاه مکان کاملاً امنی نبوده است. اما انتظار ما از محیط کاری، محیطی کنترل شده است که در آن هرکس وظیفه تعریف شده ای دارد و بر اساس مجموعه مقررات خاصی کار می کند. به این ترتیب، کلیه فعالیت های افراد و رویدادهای محیط کار باید قاعده مند باشند و به شکلی مناسب سازمان دهی شوند. با این حال، متاسفانه حوادث کاری سالانه جان صدها نفر را به خطر می اندازند و هزاران مجروح بر جای می گذارند.این مشکل صرفاً به دلیل فقدان منابع نیست؛ مدیران سنگدلی که فقط به منافع خود می اندیشند و به ایمنی و مسائل رفاهی کارکنان خود توجهی ندارند نیز در این میان مقصرند. 
 
بسیاری از سازمان ها سرمایه گذاری های فراوانی برای ایجاد محیط امن و سالم انجام داده اند. برای مثال، می توانید به کارخانجات بزرگ مواد شیمیایی بروید و سیستم ها، اقدامات پیشگیرانه، و برنامه های آموزشی مستمر آنها را مشاهده کنید و بارها واژه های ایمن را در طول روز ببینید و بشنوید. با وجود این، هنوز هم (حتی در ایمن ترین محیط های کاری) حوادث همچنان رخ می دهند. بسیاری از این حوادث به علت نظارت ضعیف رخ می دهند و برخی دیگر ناشی از آنند که افراد بنا به دلایلی، از رعایت ساده ترین اقدامات پیشگیرانه سرباز می زنند) در هر صورت، بروز حادثه باید موجب نگرانی مدیریت شود چرا که وظیفه پیاده سازی سیستم های ایمنی و اطمینان از نحوه نگهداری این سیستم ها از جمله وظایف مدیران در کلیه سطوح مدیریتی به شمار می رود.
 
بروز حوادث در کلیه محیط های کاری یک واقعیت است و نمی توان آن را مختص کارخانجات بزرگ تولیدی دانست. گرچه صنایع ساختمانی و کشاورزی هر دو سابقه کاملاً بدی در امر حوادث دارند، اما این بدان معنا نیست که حادثه در دفاتر کار، فروشگاه ها، و ساختمان های دیگری چون تالارهای عمومی که محل تجمع عموم مردم است اتفاق نمی افتد. در این کتاب ابتدا مفهوم حادثه از نظر ما مورد بحث قرار می گیرد و سپس فهرستی از حوادث کلاسیک ارائه می شوند و برخی مثال ها به اجمال مورد بررسی قرار می گیرند.
 
 
کلمات کلیدی:

حادثه

خطر و ریسک

پیشگیری از حوادث

حوادث و علل وقوع آنها

 
 
 

تعریف حادثه

وقتی واژه حادثه را در عباراتی مانند «حادثه مرگبار» «بر جسب حادثه اتفاق افتاد» و «حادثه به خیر گذشت» به کار می بریم تصورات متعددی در مورد شانس، فاجعه، و مسئولیت یا بی مسئولیتی در ذهن ما شکل می گیرند. ولی واقعاً‌ منظور از حادثه چیست؟
 
واحد اجرایی ایمنی و بهداشت حادثه را چنین تعریف کرده است:
* حادثه شامل شرایط نامطلوبی است که منجر به موارد زیر می شود:
– مجروحیت یا ناخوشی؛
– خسارت به اموال، تجهیزات، محصولات، یا محیط زیست؛
– ضایعات تولید و افزایش بدهی ها.
 
با وجود این، نباید این مسئله را از نظر دور داشت که همه رویدادها منجر به آسیب، خسارت، یا ضایعات کاری نمی شوند. ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که در حال رانندگی ناگهان به جایی برسید که حرکت اتومبیل ها متوقف شده و مجبور شویدبا ترمز ناگهانی از برخورد به اتومبیل جلویی اجتناب کنید. در آن زمان ممکن است متوجه این نکته شده باشید که فاصله کافی را با اتومبیل جلویی رعایت نمی کنید. به همین ترتیب، اداره هواپیمایی کشوری نیز تحقیق در زمینه بسته حوادث حتمی مربوط به هواپیماها را در دستور کار خود قرار داده است. چرا که می داند انجام این کار از بروز حوادث جدی جلوگیری خواهد کرد.خطر و ریسک دو واژه دیگری هستند که در این کتاب مورد استفاده قرار گرفته اند. 
 
 
فهرست مطالب
حوادث و علل وقوع آنها 1
1. مقدمه 1
2. تعریف حادثه 2
3. چه نوع حادثه ای 5
4. علل بروز حوادث 10

5 خط مشی های ایمنی 12

مدیریت ایمنی 15
1. مقدمه 15
2. هزینه حوادث 15

3. استراتژی های مدیریت ایمنی 17

4. پیشگیری از حوادث و مسائل قانونی 20

5. ارزیابی ریسک 25

6. افرادی دارای نقش های ویژه 34
پیشگیری عملی از حوادث 39
1. مقدمه 39
2. ایمنی تجهیزات 40
3. پیشگیری از سقوط 44
4. خطرات الکتریکی 48
5. عملیات تعمیر و نگهداری 51
6. جابجایی دستی بار 52
7. خطرات آتش سوزی 59
8. وسایل حفاظتی 59
9. وظایف روزمره 62
 
 
 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

*تحقیقات مرتبط با بیمه:

بیمه و مقررات حاکم بر آن

ماهیت بیمه و انواع بیمه در بیمه ایران

روش‌های خصوصی‌سازی و تاثیر آنها بر بیمه
مطالبات معوق و چالش‌های فراروی بانك و بیمه
بیمه و بیمه‌ی مجدد ، بیمه تجاری و بیمه تعاونی
بررسی گسترش همکاری صنعت بیمه و بازار سرمایه
پروژه کارشناسی رشته بیمه با عنوان پیشگیری از حوادث
شناسایی رابطه کیفیت زندگی کاری با عملکرد مدیران بیمه ایران
رابطه سبک های تصمیم گیری با هوش فرهنگی در کارکنان اداره بیمه
بررسی نقش بیمه عمر و پس انداز در اقتصاد خانواده و اجتماع در ایران
خصوصی سازی شرکت های بیمه دولتی در اجرای اصل 44 قانون اساسی
خصوصی سازی صنعت بیمه و بررسی آثار آن بر اقتصاد،عملکرد و ساختار داراییها
ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد
پروژه رشته بیمه و اقتصاد با عنوان بررسی نقش بیمه عمر و پس انداز در چرخه اقتصادی
خصوصی سازی صنعت بیمه و بررسی آثار آن بر اقتصاد،عملکرد و ساختار داراییها (142 صفحه)
تجزیه و تحلیل و برنامه نویسی سیستم بیمه بدنه اتومبیل با زبان برنامه نویسی سی شارپ
دانلود پروژه دوره كارشناسی مدیریت بیمه با عنوان بیمه آتش سوزی و دلایل عدم گرایش افراد به آن
بررسی تاثیر میزان بكارگیری فن‌آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی شركت سهامی بیمه ایران در شهر تهران
 
 

دانلود پروژه کارشناسی رشته بیمه با عنوان پیشگیری از حوادث

دریافت و دانلود فایل”پروژه کارشناسی رشته بیمه با عنوان پیشگیری از حوادث”