رسانه و علوم ارتباطات

دانلود پاورپوینت آشنایی با ساختارهای گناه در فضای مجازی

پاورپوینت گناه در فضای مجازی
دانلود پاورپوینت گناه در فضای مجازی
پاورپوینت درباره گناه در فضای مجازی

دانلود پاورپوینت آشنایی با ساختارهای گناه در فضای مجازی جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

برخی می‌گویند اینترنت مثل چاقوی دو لبه است یعنی هم می‌توان با آن کار نیک انجام داد و هم کار شر.اما:چاقو عموما آسیبی برای صاحبش ندارد ولی اینترنت می‌تواند آسیب‌های زیادی را به کاربرش وارد کند.چاقو به خودی خود وسوسه گناه (مثل قتل و خودکشی) را به دنبال ندارد اما اینترنت خود وسوسه‌گر است.تحقیقات علمی نشان می‌دهد که اتفاقا ساختار اینترنت برعکس ساختار چاقو طوری چیدمان شده که آدمی را به سمت گناه سوق دهد.

 

 

 

فهرست مطالب
علل ساختاری گناه در اینترنت
تفاوت گونه‌ها در رعایت تقوا
علل ساختاری گناه در اینترنت
گمنامی
فراهم بودن شرایط گناه
وسوسه خلوت
حس مجازی بودن
هم سطح سازی
عادی شدن تدریجی گناه
تاثیر افراد مجازی
فضایی برای جلب توجه
مارپیچ گناه (همرنگی با جماعت)
بستر وقت گذرانی و تضییع عمر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود پاورپوینت آشنایی با ساختارهای گناه در فضای مجازی

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت آشنایی با ساختارهای گناه در فضای مجازی”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود چارچوب و مبانی نظری رسانه و سواد رسانه ای با فرمت word

مبانی نظری رسانه
ادبیات نظری رسانه
چارچوب نظری رسانه
فصل دوم پروژه رسانه
خرید مبانی نظری رسانه

خرید و دانلود فصل دوم پروژه رسانه و سواد رسانه ای با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

     دهه های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ را باید دهه های پیوند و ارتباط این حوزه؛ یعنی حوزه سواد رسانه ای با تفکرات انتقادی دانست. در این سالها، دپارتمان های دانشگاهی تحلیل فیلم در سراسر ایالات متحده و انگلستان، کار خود را آغاز کرده و فیلم های روز را مورد تحلیل قرار دادند. اینگونه از سواد، در کانادا به عنوان اولین کشور، به صورت رسمی از طرف نظام آموزش و پرورش پذیرفته و جزء برنامه های درسی مدارس گنجانده شد . برای اولین بار در سال ۱۹۲۹ گروه آموزشی لندن از معلمان خواست تا مهارت های خاص تحلیل و ارزش گذاری فیلم را به دانش آموزان بیاموزانند که این مسئله پس از سال ۱۹۹۰ نیز در آمریکا به طور جدی مورد توجه قرار گرفت.

 

 

     سازمان بین المللی یونسكو، به طور فعال ، از دهه 1960 به بعد ، به پشتیبانی از آموزش رسانه ای همت گماشت و تلاش كرد در این زمینه برنامه ای جهانی را اجرا كند . از نظر صاحبنظران یونسكو ، آموزش رسانه ای به مثابه راهكاری مناسب توان جبران نابرابری اطلاعاتی بین كشورهای شمال و جنوب را دارد . زیرا از یكسو ، كشورهای شمال به تولید ، كنترل و توزیع اطلاعات می پردازند و از سوی دیگر كشورهای جنوب صرفا دریافت كننده منفعل هستند. 

 

 

 

فهرست مطالب

مرور تاریخی

نگاهی کلی به تاریخچه سواد رسانه ای

فرآیند تاریخی موضوع

تاریخچه سواد رسانه ای در کشورها

مرور تجربی

پژوهش های داخل کشور

پژوهش های خارج از کشور

منابع

دانلود چارچوب و مبانی نظری رسانه و سواد رسانه ای با فرمت word

دریافت و دانلود فایل”دانلود چارچوب و مبانی نظری رسانه و سواد رسانه ای با فرمت word”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود مفاهیم اصلی ارتباطات

اصطلاح ارتباط
ارتباط در رسانه
رابطه عرف و اخلاق
دانلود پروژه علوم ارتباطات اجتماعی
دانلود پروژه رشته علوم ارتباطات اجتماعی
دانلود پروژه رشته علوم ارتباطات
دانلود پروژه مفاهیم اصلی ارتباطات

دانلود پروژه رشته علوم ارتباطات اجتماعی

مفاهیم اصلی ارتباطات

 
*قابل استفاده برای رشته مدیریت رسانه
 
مقدمه
دراین تحقیق سعی به عمل آمده است تا واژه های کلیدی ارتباطات از قانون تا اصول اخلاقی آن مانند؛ عرف، جرم، تخطی، تخلف، حقوق، شخصیت حقیقی، شخصیت حکمی و …، با استناد به فرهنگ ها و قاموس های تخصصی به تعریف و تحلیل گرفته شود؛ زیرا در تمامی فصل ها و عناوین عمده و فرعی این واژه ها بار بار به کاربسته شده است بنابراین ضرورت دیده می شود تا نخست ازهمه این واژه‏ها تعبیر و تفسیر گردند تا خواننده با وضاحت تمام به درک مسایل پردازند.
 
اصطلاح ارتباط (communication) در فرهنگهای مختلف به شیوه های مختلف ترجمه و تفسیر شده است. در فرهنگ (وبستر) این اصطلاح «عمل برقرار کردن ارتباط، رساندن، بخشیدن، انتقال دادن، آگاه ساختن، مکالمه و مراوده داشتن» ترجمه شده و در تعریف‌ لغت‌ ارتباط‌ آورده‌ است‌ : ارتباط‌ عبارتست‌ از عمل‌ انتقال‌ ،اظهار ، بیان‌ و گفتگو بین‌ یك‌ فرد با افراد دیگر . كتب‌ علوم‌ اجتماعی‌ و ارتباطات‌ نیزچنین‌ تعریفی‌ را برای‌ ارتباط‌ پیشنهاد می‌ كنند: ارتباط‌ عبارتست‌ از عملی‌ كه‌ طی‌ آن‌ یك‌یا چند نفر به‌ تبادل‌ خبر ، اطلاع‌ ، نقطه‌ نظرها ، گرایشها و تجارب‌ خود می‌ پردازند.در فرهنگ معین یک بار به صورت مصدر متعدی و بار دیگر اسم مصدر معنا شده است. در معنای مصدری : ربط دادن، بستن، بستن چیزی با چیز دیگر و در معنای 
 
 
کلمات کلیدی:

اصطلاح ارتباط

ارتباط در رسانه

رابطه عرف و اخلاق

 
 
 
 
فهرست مطالب
مقدمه : 1
هدف تحقیقResearch Target: 5
اهمیت تحقیق :Research Importance 6
طرح مسألهFeature Problem: 8
چارچوب نظری تحقیق:Frame Work Of Research : 9
محدودیت های تحقیق Research Limitation : 10
مفاهیم کلیدی پژوهش Key Points of Research 13
اصطلاح ارتباط (communication) در فرهنگهای مختلف به شیوه های مختلف ترجمه و تفسیر شده است. 14

عرف چیست؟ قانون کدامست؟ What is Tradition & which is Law? 20

عرف چیست؟What is Tradition? 20
رابطه بین قانون و عرف: Relation between Law & Tradition 22
از عرف اخلاقی تا اخلاق عرفی: 23

نسبت بین عرف و اخلاق چیست؟ What is the relation between Tradition and Ethics? 24

رویة قضایی:Jurisprudence 24
نظم اجتماعی: Public Order 28
منابع: 40
 

دانلود مفاهیم اصلی ارتباطات

دریافت و دانلود فایل”مفاهیم اصلی ارتباطات”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود پاورپوینت درس و کتاب جامعه شناسی ارتباطات و رسانه های جمعی

پاورپوینت جامعه شناسی ارتباطات و رسانه های جمعی
پاورپوینت درس جامعه شناسی ارتباطات و رسانه های جمعی
پاورپوینت کتاب جامعه شناسی ارتباطات و رسانه های جمعی
پاورپوینت جامعه شناسی ارتباطات و رسانه های جمعی پیام نور

دانلود پاورپوینت جامعه شناسی ارتباطات و رسانه های جمعی  در قالب 229 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

فهرست : 

فصل –ا   ارتباط و بافت اجتماعي
فصل –2     رسانه ها و گسترش جوامع مدرن
فصل –3    رونق تعامل رسانه اي
فصل –4   دگرگوني در رويت پذيري
فصل –5     جهاني شدن ارتباطات
فصل –6   ريشه گيري و تحكيم مجدد سنت
فصل –7   خويشتن و تجربه در جهاني رسانه اي
فصل –8   اختراع دگرباره عموميت

 

 

منبع: رسانه ها و مدرنيته؛ نظريه هاي اجتماعي رسانه ها
مولف: جان. ب. تامپسون
ترجمه مسعود اوحدي
ناشر سروش 
تهيه کننده اسلايد: دکتر غلامرضا ارجمندي استاديار گروه جامعه شناسي دانشگاه پيام نور

 

 

هدف های کلی درس:
رد يابي زمينه هاي سپهر رسانه اي جديد
ترسيم چهار چوب نظري سپهر رسانه اي جديدي 
نشان دادن تحولات رسانه هاي ارتباطي
تاکيد بر نقش محوري تحول رسانه هاي ارتباطي در شناخت ويژگيهاي نهادي جامعه هاي مدرن

 

 

مقدمه : 

حيات اجتماعي از افرادي تشکيل شده که در پي اهداف و مقاصد گوناگونند. بدين منظور، آنها همواره در مجموعه اي از شرايط از پيش داده شده(شرايطي که افراد مختلف را از نظر فرصتها و تمايلات تأمين مي کند)، به کنش مي پردازند. حيات اجتماعي از افرادي تشکيل شده که در پي اهداف و مقاصد گوناگونند. بدين منظور، آنها همواره در مجموعه اي از شرايط از پيش داده شده(شرايطي که افراد مختلف را از نظر فرصتها و تمايلات تأمين مي کند)، به کنش مي پردازند. 

دانلود پاورپوینت درس و کتاب جامعه شناسی ارتباطات و رسانه های جمعی

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت درس و کتاب جامعه شناسی ارتباطات و رسانه های جمعی”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود پاورپوینت آموزشی مهارت برقراری ارتباط

پاورپوینت برقراری ارتباط موثر
پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط موثر
دانلود پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط موثر

دانلود پاورپوینت آموزشی مهارت برقراری ارتباط جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 66 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

75% از اوقات زندگی ما صرف ارتباط می شود و در عصر ارتباطات برنده آن کسی است که بتواند خوب ارتباط برقرار کند .مهارت ارتباطي خوب به ما کمک مي کند روابط سالم و رضايت بخشي را با ديگران داشته باشيم .از طرف ديگر مها رت هاي ارتباطي ضعيف مي تواند به گونه اي باشد که به سوء تفاهمات و احساسات منفي منجر شود.مهارت برقراری ارتباط یکی از پیش بینی کننده های سلامت است.

 

 

 

فهرست مطالب
مهارت ارتباطی
اهمیت ارتباط
پيامد هاي فقدان مهارتهاي ارتباطي
اجزاء ارتباط
تسهیل کننده های ارتباط
عوامل بازدارنده ارتباط
كليدهاي برقراري ارتباط
انواع مهارتهای ارتباطی
انواع ارتباط
سبکهای گفتار
مراحل ارتباط کلامی
انواع ارتباط غیرکلامی
راههای ارتباط غیرکلامی
فاصله ( حریم ها )
گوش دادن
اهداف گوش دادن
انواع گوش دادن
باز خورد
انواع بازخورد

 

دانلود پاورپوینت آموزشی مهارت برقراری ارتباط

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت آموزشی مهارت برقراری ارتباط”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود پاورپوینت معرفی دولت الکترونیک

پاورپوینت مزایای دولت الکترونیک
پاورپوینت دولت الکترونیک چیست؟
پاورپوینت خدمات دولت الکترونیک
پاورپوینت دولت الکترونیک در ایران
پاورپوینت لیست خدمات دولت الکترونیک

دانلود پاورپوینت  معرفی دولت الکترونیک جهت رشته رسانه و مطبوعات در قالب 24 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش 

 

 

در جهان امروز هیچ تجارت و خدماتی بدونه نوآوری و خلاقیت نمیتواند پیشرفت کند،چرا که نیازهای بشر در طول تاریخ هرروز در حال تغییر بوده و نیازهای کنونی با نیازهای 20 سال قبل یا 20 سال بعد کاملاً متفاوت است. لذا نیاز به اطلاعات و ارتباطات زندگی اجتماعی و مجازی، نیاز به پذیرش ریسک بیشتر، تصمیم گیری آگاهانه و ارتقای علمی از جمله نیازهای انسان دراین زمان بوده و مفهومی چون دولت الکترونیک   (E-government)  بیش از پیش اهمیت یافته است.

 

 

 

عناوین:
برخی اصطلاحات در دولت الکترونیک
بنگاه ( Business ) 
تعریف ٍE-government
چند تعریف از دولت الکترونیک
برخی از اهداف دولت الکترونیک
مراحل پیشنهادی سازمان ملل برای پیاده سازی دولت الکترونیک
تکنولوژی‌های مختلف مورد استفاده دولت الکترونیک
تحویل خدمات به شیوه الکترونیک
مزایای دولت الکترونیک برای شهروندان 

برترین شهرهای الکترونیکی جهان

دانلود پاورپوینت معرفی دولت الکترونیک

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت معرفی دولت الکترونیک”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود بررسی دیدگاه ها و رویکردهای متفاوت درباره نقش رسانه با تشریح نظریه ها

دیدگاه ها درباره نقش رسانه
کارکردهای رسانه
ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه
تکنولوژی و مدیریت رسانه
انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی
کیفیت برنامه های رسانه ای
دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه
نظریه های تاثیرگذاری رسانه
پروژه تاثیرگذاری رسانه

رسانه کانالی برای ایجاد و برقراری ارتباط است. لیکن نکته ای که درکنار ابزار و تکنولوزی های نوین رسانه ای بسیارحائز اهمیت است "پیام" و نحوه وچگونگی تنظیم آن برای انتقال به مخاطب ازمجرا وکانال های رسانه ای می باشد.

 

هر سازمانی که در متن جامعه پدید می آید باید دارای کارکرد هایی در خدمت جمع و جامعه باشد و چنان تنظیم گردد که بتواند همانند یک تن، به صورت هماهنگ، خدمات خود را به جامعه ای که منشاء و موجود آن است عرضه دارد، سازمان ارتباطی نیز از این قاعده مستثنی نیست. وسایل ارتباط جمعی به لحاظ ویژگی های منحصر به فردی که دارند، می توانند کارآمدترین وسیله برای آموزش مهارت ها، دانش ها و ایده های نو در چارچوب برنامه های توسعه ای باشند. 

 

"استوارت هال" جامعه را به صورت مدار بسته ای تعریف می کند که رسانه های جمعی به عنوان شاهراه در فرآیند هویت بخشی در جامعه نقش پیدا می کنند. وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها به طور معمول با زمان فراغت انسان ها برخورد می یابند و در این تعامل نقش ها و کارکردهایی مختلف برجای می گذارند. رسانه ها هم حرکت و پویائی و سر زندگی را تقویت و تولید می کنند هم رخوت و تنبلی و سستی را.

 

 

 از یک سو احساس های عاطفی، محبت و صداقت را برمی انگیزند و از سوی دیگر احساس زشتی، دشمنی، بی اعتمادی، دروغ و خشونت را زنده می کنند. این کارکرد به طور طبیعی موجب پیدایش تضاد درونی- رفتاری در مقیاس فردی و اجتماعی می شود، در ادامه ابتدا یکی از جامع ترین تقسیمات انجام شده از کارکردهای رسانه نام برده شده و سپس برای جلوگیری از طولانی شدن مباحث و نیز توجه به کانون اصلی مد نظر تحقیق به توضیح سه کارکرد رسانه ها اشاره می کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب 
2-1- مقدمه    14
– -2-2-2- رسانه    28
2-2-2-1- تعریف رسانه    29
2-2-2-2- دیدگاه ها درباره نقش رسانه    30
2-2-2-2-1- دیدگاه افراطی     30
2-2-2-2-2- دیدگاه تفریطی    30
2-2-2-2-3- دیدگاه بینابینی یا معتدل    31
2-2-2-3- کارکردهای رسانه    31
2-2-2-3-1-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه    32
2-2-2-3-2-کارکرد آموزشی رسانه    33
2-2-2-3-3-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه    34
2-2-2-4- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه    35
2-2-2-4-1- ایده برنامه    35
2-2-2-4-2- نام برنامه    36
2-2-2-4-3- آرم برنامه    37
2-2-2-4-4- لزوم تناسب برنامه37
2-2-2-5- تکنولوژی و مدیریت رسانه    38
2-2-2-5-1 انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی     38
2-2-2-6- طبقه بندی برنامه های تلویزیون     41
2-2-2- 7- کیفیت برنامه های رسانه ای     42
2-2-2-8- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه.43
2-2-2-8-1- نظریه استفاده و رضایتمندی    45
2-2-2-8-2- نظریه انتظارات اجتماعی    47
2-2-2-8-3- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای    49

منابع
 

دانلود بررسی دیدگاه ها و رویکردهای متفاوت درباره نقش رسانه با تشریح نظریه ها

دریافت و دانلود فایل”بررسی دیدگاه ها و رویکردهای متفاوت درباره نقش رسانه با تشریح نظریه ها”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

تبلیغات
خلاقیت در تبلیغات
تاریخچه تبلیغات در ایران
استراتژیهای نوین تبلیغات
تاکتیکهای مدرن تبلیغات
مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن
روانشناسی رنگها در تبلیغات
دانلود پروژه تبلیغات
دانلود پروژه رشته رسانه

دانلود پروژه رشته رسانه

مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

 
 
مقدمه
سر جیوزیمن در کتاب «تبلیغاتی که می‌شناسیم به آخر خط رسیده است» رازهای ناگفته ای را ازتبلیغات بازگو می‌کند و می‌گوید تبلیغاتی که از در و دیوارشهر بالا می‌روند و از شبکه های صدا و سیما پخش می‌شوند، برای مخاطبان خسته کننده و نفرت آور شده اند و به همین دلیل، مخاطبان بادستگاه کنترل از راه دور از تبلیغات شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای فرار می‌کنند. نظریه پردازان بزرگ تبلیغات به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از تبلیغات امروزی موثر نیستند. در دنیای پیشرفته ی امروز با فن آوری های نوین، تبلیغاتی مطلوب خواهند بود که خلاق، متمایز، ارزشمند و سازگار با مخاطبان خود باشند.
 
آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام، نشان و شعار در رسانه ها با صرف بودجه های کلان است؟ آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه ها ضامن موفقیت است؟ آیا هنوز به جمله ی معروف شرکت مک کان که می‌گفت «قلب ها را تسخیر کن، کیف پول ها به دنبالش خواهد آمد» می‌توان معتقد بود؟ آیا می‌توان با تبلیغات، مخاطبان را وفادار ساخت؟ ایا ساختن تصویر ذهنی مثبت در مخاطبان فقط با تبلیغات امکان پذیر است؟ آیا می‌توان با تبلیغات اعتماد و اطمینان مخاطبان را به سوی خود جذب کرد؟ آیا فقط با تبلیغات می‌توان فروش را زیاد کرد؟ و…
در آن سوی مرزها دنیای بازاریابی ثابت شده است که ما به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم. چیزهایی که فراموش شده اند. چیزهایی که فقط چشمان تیز بین قادر است آنها را مشاهده کند دراین تحقیق سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتوانند برخی شرکت ها را از تکرار و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین سعی شده که با تکنیک ها و تاکتیک هایی آشنا شویم تا بتوانیم تبلیغات برتر و موثرتری داشته باشیم.
 
 
 
 
کلمات کلیدی:

تبلیغات

خلاقیت در تبلیغات

تاریخچه تبلیغات در ایران

استراتژیهای نوین تبلیغات

 
 
 
 
فهرست مطالب
مقدمه 1

فصل اول: تبلیغات و تاریخچه ی آن

1. تبلیغات چیست 4
2. تاریخچه تبلیغات 6
3. پیشینه تبلیغات در ایران 8
 

فصل دوم: مفاهیم و مبانی

1. تاکتیک و تکنیک تبلیغات 12
2. تاکتیک 13
3. تکنیک 15
4. تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی 21
5. استراتژی تبلیغات و ارتباط آن با تکنیک و تاکتیک 22
6. تفکر تاکتیکی و تکنیکی 23
7. انواع تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی 25
8. هوش تاکتیکی 26
9. سیستم تبلیغات 27
10. اصل تضاد در تبلیغات 28
11. اهمیت و ضرورت تاکتیک و تکنیک در تبلیغات 28
 

فصل سوم: تاکتیک ها و تکنیک های نوین (رایانه ای و اینترنتی)

1. پنج تکنیک مهم در تبلیغات به ویژه تبلیغات نوین 34
2. تکنیک گریز از بن بست تبلیغات 34
3. تکنیک داد و ستد رایگان 34
4. تکنیک اعتماد 35
5. تکنیک کشش و ارسال 36
6. تکنیک بازار خالی در تبلیغات 36
7. تاکتیک هوش مشارکتی در تبلیغات (تبلیغات مشارکتی یا تبلیغات ویروسی) 37
 

فصل چهارم: تاکتیک ها و تکنیک های خلاق در تبلیغات

 

فصل پنجم: تاکتیک و تکنیک های مبتنی بر هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات

1. تکنیک کلاسیک 43
2. تکنیک تبلیغات باروک 43
3. تبلیغات اسطوره ای و تکنیک مبتنی بر اسطوره ها در تبلیغات 43
4. تکنیک تبلیغات طبیعت گرا 43
5. تکنیک تبلیغات رمانتیک (عاطفی – احساسی) 43
6. تکنیک تبلیغات اینده نگر 43
7. تکنیک تبلیغات دادییستی (ساز مخالف) 43
8. تکنیک تبلیغات ایماژیسننی (تجسمی – تصویری) 43
9. تکنیک تبلیغات امپرسیونیسیتی (تأثیری – لحظه ای) 44
10. تکنیک تبلیغات اکسپرسیونیستی (تعبیری – احساسی) 44
11. تکنیک تبلیغات سورئالیستی (فراواقعی – ضمیر ناخودآگاه) 44
12. تکنیک تبلیغات سمبولیستی (نمادی) 44
13. تکنیک تبلیغات کوبیستی (مکعبی) 44
14. تبلیغات چند بعدی 44
15. تکنیک تبلیغات اُپ آرت یا اپتیکال (بصری یا دیدمانی) 44
16. تکنیک تبلیغات بدوی 45
17. تکنیک تبلیغات پات آرت (کوچه بازاری) 45
18. تکنیک تبلیغات چیدمان 45
19. تکنیک تبلیغات اجرایی 45
20. تبلیغات مفهومی 45
21. تاکتیک و تکنیک های پست مدرن (پسانوگرا) 45
پاره آجر تبلیغات 46
 

فصل ششم : تاکتیک های مدیریتی و بازرگانی در تبلیغات

1. تاکتیک های تبلیغات با توجه به مراحل عمر محصول 48
2. تاکتیک تبلیغات بدوبرتر 48
3. تکنیک تبلیغات از قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی 49
4. تاکتیک نفرت از مخالفت 49
5. تاکتیک انحراف توجه 50
6. تاکتیک تبلیغات پنهان و زیرکانه 50
7. خطاها و دام های تبلیغاتی 51
8. دام اطمینان بیش از حد 53
 

فصل هفتم: تاکتیک ها و تکنیک های روانشناسی درتبلیغات

1. روانشناسی رنگ ها در تبلیغات 55
 

فصل هشتم:تاکتیک ها و استراتژی حیوانی در تبلیغات 59

 

فصل نهم: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی

نتیجه گیری 62
منابع و مأخذ 63
 
 

 

دانلود مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن

دریافت و دانلود فایل”مبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آن”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود پاورپوينت آشنایی با تعاریف ارتباطات و درجات آن

پاورپوينت ارتباطات و درجات آن
دانلود پاورپوينت ارتباطات و درجات آن
پاورپوینت ارتباطات انسانی
پاورپوینت ارتباطات موثر
پاورپوینت در مورد ارتباطات

دانلود پاورپوينت آشنایی با تعاریف ارتباطات و درجات آن جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 74 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

در فرهنگ لغات وبستر،Communication، عمل بخشيدن ، انتقال دادن، آگاه ساختن، مکالمه و مراوده داشتن استفاده شده است.
فرهنگ فارسي معين : ربط دادن ، بستن ، بر بستن ، بسان چيزي با چيز ديگر ، بستگي ، پيوند، پيوستگي و رابطه
 فرهنگ آريانپور براي Communication : ارتباط، خطوط و وسايل ارتباطي، مبادله، اطلاعيه، نقل و انتقال، مراوده، اخبار، مکاتبه، سرايت، راه، ابلاغ

 

 

 

فهرست مطالب
تعاريف ارتباطات
تعاريف مختلف براي ارتباط
مدارج ارتباط
ارتباط يک فرآيند است
مراحل ارتباط
ارتباط براي سلامت
اجزاي کليدي در ارتباط براي سلامت
ارتباط جمعي
گوش دادن فعال
وزن حواس
موانع گوش دادن فعالانه
راههاي برطرف کردن موانع
چرا گوش نمي‌دهيم
دلايل اصليِ ضعفِ گوش‌دادن
روش‌ گوش‌دادن خود را تغيير دهيد
شنونده‌ي مغرض
شنونده‌ي حواس‌پرت
شنونده‌ي عجول
شنونده‌ي بي‌تفاوت
ابزارها و وسايل ارتباط
طرز تهيه يك پوستر
کتابچه و بروشور

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود پاورپوينت آشنایی با تعاریف ارتباطات و درجات آن

دریافت و دانلود فایل”پاورپوينت آشنایی با تعاریف ارتباطات و درجات آن”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود چارچوب و مبانی نظری رسانه و نظریه های جنسیتی با فرمت word

مبانی نظری رسانه
ادبیات نظری رسانه
چارچوب نظری رسانه
فصل دوم پروژه رسانه
خرید مبانی نظری رسانه

خرید و دانلود فصل دوم پروژه رسانه و نظریه های جنسیتی با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

تصویر فرهنگی زنان در در رسانه های جمعی از نظر فمنیست ها در جهت حمایت و تقسیم كار جنسی و تقویت مفاهیم پذیرفته شده درباره زنانگی و مردانگی به كار میرود. رسانه ها با فنای نمادین زنان به ما می گوید كه زنان باید در نقش همسر ، مادر ، كدبانو و غیره ظاهر شوند و در یك جامعه پدر سالار ، سرنوشت زنان به جز این نیست . باز تولید فرهنگی نحوه ایفای این نقش ها را به زنان می آموزد و سعی می كند آنها را در نظر زنان طبیعی جلوه دهد ( استریناتی ، ١٣٨٠ : ٢٤٢) 
 

 

 

فهرست مطالب

جنسیت نظرهی های فمنیستی

جنسیت و رسانه

نظریه های فمنیستی فیلم

تحلیل پساساختگرایی و نظریه فیلم

مکتب بیرمگام

مطالعه ی مخاطبین

پست مدرنیسم

مطالعات فرهنگی

چارچوب مفهوم

منابع

دانلود چارچوب و مبانی نظری رسانه و نظریه های جنسیتی با فرمت word

دریافت و دانلود فایل”دانلود چارچوب و مبانی نظری رسانه و نظریه های جنسیتی با فرمت word”