ویدیو آرت
تاریخچه ویدیو آرت
نحوه شكلگیری ویدیو آرت
تاریخچه و نحوه شكلگیری ویدئوآرت
دانلود مقاله ویدیو آرت
دانلود مقاله تاریخچه و نحوه شكلگیری ویدئوآرت
دانلود مقالات هنر
دانلود مقالات رشته هنر
دسته: رسانه و علوم ارتباطات
لیست تمام تحقیق ها,مقاله ها,پروژه ها و مطالب:
دانلود پروژه بررسی و تشریح نظريه پردازان و نظريات رسانه
نظریات رسانه ها
نظریات رسانه ای
نظریات سواد رسانه ای
نظریات انتقادی رسانه
نظریه اثر رسانه در انبوه خلق
نظریه های رسانه اندیشه های رایج و دیدگاه های انتقادی
نظریه بازنمایی رسانه
نظریه پردازان رسانه
نظریه رسانه های نوین
نظریه وابستگی رسانه
نظریه رسانه های آزاد
این پروژه بررسی و تشریح نظريه پردازان و نظريات رسانه قابل ویرایش با فرمت ورد doc بصورت جامع و کامل می باشد.
همهي آناني که به کاوش در رسانهها پرداختهاند معتقد به آثار رسانهها بودهاند و رسانهها را وسايلي خنثي و بلا اثر در جامعه نميدانستهاند.منظور از«اثر يا تأثير» رسانه،آن دسته از تغييرات و واکنشهايي در جامعه است که علت آنها رسانهها هستند و در صورتي که رسانهها نبودند يا اين تغييرات و واکنشها اتفاق نمي افتاد و يا در صورت بروز، به شکل ديگري تجلي مي کرد.در مورد اين که تآثيرات رسانهها بر افراد چگونه و به چه مقدار است مباحث متفاوتي وجود دارد. «جوزف کلاپير» در تحليل خود از اثر رسانهها برپيام گيران، به گونهاي کلي نتيجه گرفت که رسانههاي همگاني بيش از دگرگون کردن رفتار انسان در تقويت آن مؤثرند.
«ويلبر شرام» معتقد است که رسانهها بر برخي از مردم در بعضي اوقات و درباره بعضي چيزها اثر ميگذارند و اين هنوز به بهترين روي بيانگر پيچيدگيها وترديدهاي مربوط به نگره ي تأثير رسانهها است(جيمز، 1379:129). شايد گيج کنندهترين جنبه تحقيق در اثرات رسانهها، چندگانگي و پيچيدگي پديده مورد مطالعه است. معمولاً ميان تأثيرات شناختي (که با دانش و عقيده سرو کار دارد) تأثيرات عاطفي (که برنگرشها و احساسها برميگردد) و تأثيرات رفتاري تمايز قائل ميشوند (از اولي به سومي) اما امروز، ديگر به سادگي نميتوان به تفکيک ميان اين سه مفهوم باور داشت يا اينکه ازترتيب منطقي منحصر به فرد وقوع آنها سخن گفت (مک کوايل،1382:360).
– ديويد رايزمن
رايزمن از زاويه ارتباطات و همچنين وسايل ارتباط جمعي به تحليل جوامع انساني پرداخته است. رايزمن سه دوره تاريخي را براي حيات بشر قائل است که در هر دوران ارتباطات شکل و محتواي خاصي را داشته است.
دورانهاي سه گانه تاريخي از نظر رايزمن
دوران اول- سنت راهبر: دوراني است که در خلال آن سنتها بر رفتار و روابط انساني حاکم ميباشند.وي انسان اين دوران را «انسان سنت راهبر» مي خواند. در اين دوران بحث هويتيابي به واسطه سنتها حاصل ميشود وهر نسل پيوند خود را با نسلهاي پيشين از طريق اشتراک سنن باز مي يابد و همين موجب ميشود که وحدت و هويت اقوام انساني تأمين شود . سنتها به عنوان راهها و شيوههاي عمل و ميراث نياکان از بعدي تقدس آميز برخوردارند و همين امر امکانترديد در آنان و جدايي انسانها را از اين الگوهاي ويژه از بين ميبرد و با پذيرش سنن و جذب و دروني سازي آنها توسط افراد، راههاي عمل دقيقاً مشخص ميشوند . در اين دوران راههاي آينده، همان راههايي است که نياکان جامعه طي قرنها پيمودهاند.
دوران دوم- دوران درون راهبر: در اين دوران سنتها کم کم اهميت خود را از دست ميدهند و اين امر باعث کاهش تشابهات در رفتارها و اعمال افراد ميشود. در اين دوران همه افراد جامعه از الگوهاي يکسان در حيات اجتماعي تبعيت نميكنند. در اين دوران «فرد گرايي» تبلور مي يابد و هر کس به دنبال کار و زندگي خود ميباشد. در اين دوران انسان سنگيني بار مسئوليت و عمل خود را به دوش دارد و عواقب اعمال انسان تنها برعهده خودش ميباشد.
دوران سوم- دوران دگر راهبر: دوران ظهور وسايل ارتباط جمعي است و پديدههايي چون هدايت از راه دور، بتواره پرستي، شي سروري و همراه با آنان بحران هويت از ويژگيهاي اين دوران است. در اين دوران عدهاي با استفاه از قدرت جادويي وسايل ارتباط جمعي تودهها را تحت تأثير قرار ميدهند و الگوهاي خاص فکري و اجتماعي خود را القا ميكنند. به زعم رايزمن، اين دوران در تاريخ انسان به دوراني ثبت خواهد شد که در آن «ديگراني چند» (صاحبان وسايل ارتباط جمعي) الگوهاي حيات اجتماعي را ميسازند(ساروخاني، 1372: 55-51).
فهرست مطالب
1-6 پيشينه 8
1-6-1 پيشينه خارجي 9
1-6-2 پيشينه داخلي 9
مقدمه 13
2-1 سينما 14
2-1-1 سينما هنر، صنعت يا رسانه 14
2-1-2 سينما و کارکردهاي آن 16
2-1-3 آگاهي اجتماعي ـ جامعهپذيري در سينما 18
2-1-4 سينما، زن، مذهب و سياست ايران تا دههي 70 21
2-5-4مباني نظري رسانهها 62
– نظريه پردازان رسانهها 66
– ديويد رايزمن 66
– مارشال مک لوهان 67
– فرديناند تونيس 67
– الوين تافلر 68
– والتر ليپمن 68
– استوارتهال 69
– برنارد برلسون 69
-هاولند، جانيس 69
– لازارسفلد 69
– ژوزف کلاپر 70
– تامپسون 70
– فانکهاوزر، شاو. 71
– مک کورمک 71
– لاسول 71
– نظريات رسانههاي جمعي 72
– نظريه تجربه تأثيراتترکيبي 72
– نظريه وابستگي 73
– نظريه مارپيچ سکوت 74
– نظريه دروازه بانان 74
– نظريه گروه مرجع
– نظريه برجستهسازي
– نظريه کاشت
– نظريه کارکرد گرايي رسانه
منابع
دریافت و دانلود فایل”پروژه بررسی و تشریح نظريه پردازان و نظريات رسانه”
دانلود پروژه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای
جرم مطبوعاتی
جرایم رسانه ای
اصول اخلاقی روزنامه نگاری
دانلود پروژه رشته علوم ارتباطات اجتماعی
دانلود پروژه علوم ارتباطات اجتماعی
دانلود پروژه علوم ارتباطات
دانلود پروژه جرایم رسانه ای
دانلود پروژه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای
جرم مطبوعاتی
جرایم رسانه ای
اصول اخلاقی روزنامه نگاری
دریافت و دانلود فایل”دانلود پروژه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای”
دانلود چارچوب و مبانی نظری نظریات مرتبط با تاثیر رسانه با فرمت word
مبانی نظری رسانه
ادبیات نظری رسانه
چارچوب نظری رسانه
فصل دوم پروژه رسانه
خرید مبانی نظری رسانه
خرید و دانلود فصل دوم پروژه نقش نظریات مرتبط با تاثیر رسانه با فرمت docx در قالب 69 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
در باب تاثیر رسانهها بر الگوی رفتاری، به معنای عام و الگوهای مصرفی، به معنای خاص، نظریههای متفاوتی ارائه شده که وجهه اشتراک آنها این است که رسانهها، بویژه رسانههای دیداری و شنیداری، قادرند بر اندیشهها، شیوه زندگی و الگوههای رفتاری مخاطبان تاثیر بگذارد. اما بین صاحب نظران، بر سر میزان تاثیر رسانهها اتفاق نظر جامعه ای وجود ندارد. چنانچه برخی معتقدند، رسانهها تاثیر شگرف و بیبدیلی بر اندیشه و رفتار مخاطبان برجای میگذارند. در حالیکه برخی دیگر از نظریه پردازان، به اثر تعدیل یافته رسانهها معتقدند. اینان عقیده دارند که عوامل و متغییرهای فردی، محیطی و اجتماعی قادرند اثرات رسانهها را دستخوش تغییر سازند (شیخ الاسلامی و عسگریان،1389: ¬33-34).
فهرست مطالب
نظریات مرتبط با تاثیرِ رسانه
2-2-2-1. نظریه استحکام
2-2-2-2. نظریه شکاف آگاهی
2-2-2-3. نظریه برجستهسازی
2-2-2-4. نظریه کاشت
2-2-2-5. نظریه وابستگی مخاطبان
2-2-2- 6. چارچوب سازی
2-2-2- 7. نظریه مارپیچ سکوت
2-2-2- 8. نظريه استفاده و رضامندي
2-2-2- 9. نظریه ی نشر نوآوری
2-2-2- 11. نظریه یادگیری اجتماعی
منابع
دریافت و دانلود فایل”دانلود چارچوب و مبانی نظری نظریات مرتبط با تاثیر رسانه با فرمت word”
دانلود مبانی نظری ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی
مضامین فمینیستی
مبانی نظری فمینیسم
محتوای فیمنیستی در سینما
مصادیق فمینیسم در فیلمهای ایرانی
موارد فمینیسم در زنان بازیگر
گرایشهای فمینیستی در زنان بازیگر ایرانی
نمادهای فمینیستی در فیلم های زنان ایرانی
مبانی نظری فمینیسم در فیلم
مبانی نظری مضامین فمینیستی در فیلم های ایرانی
دانلود مبانی نظری پروژه کارشناسی ارشد رشته رسانه
ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی
سینما ایران Iranian cinema
جنبش زنان women’s movement
تحلیل محتوا Content analysis
کارگردان زن women film directors
مضامین فمینیستی feminist themes
1. سینمای زنان ایرانی چه مراحلی را پشت سر گذاشته است ؟
2. مظاهر یا نمادهای فمینیستی در فیلم های زنان ایرانی چیست؟
3. مضامینی که زنان فیلم ساز ایرانی به آنها پرداخته اند چه ویژگیهای دارند؟
4. آیا بین دیدگاههای زنان فیلمساز ایرانی و دیدگاه های رایج در نظریات فمینیستی تفاوتی وجود دارد ؟
5. آیا خواسته های سیاسی واجتماعی زنان در سینمای زنان فیلمساز ایرانی مطرح شده است یا خیر؟
بخش اول :فمینیسم و تحولات مفهومی آن
2-1-3- گرایش های فمینیستی در دوران معاصر
بخش دوّم :جنبش زنان و فمینیسم در ایران
2-2-1- شکل گیری جنبش زنان در ایران
حقوق زنان و فمینیسم در ایران
بخش سوّم: سینما، ارتباطات و نظریه های فمینیستی فیلم
تئوری فمینیستی فیلم
بخش چهارم: سینمای ایران
2-4-2- سینماگری پس از انقلاب و زنان ایرانی
دریافت و دانلود فایل”مبانی نظری ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی”
دانلود چارچوب و مبانی نظری نقش رسانه ها در بهبود وضعیت بهداشت با فرمت word
مبانی نظری رسانه
ادبیات نظری رسانه
چارچوب نظری رسانه
فصل دوم پروژه رسانه
خرید مبانی نظری رسانه
خرید و دانلود فصل دوم پروژه نقش رسانه ها در بهبود وضعیت بهداشت با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
در عصر ارتباطات و اطلاعات نقش رسانه ها در راستای اطلاع رسانی و آگاهی دهی به جوامع برکسی پوشیده نیست در این میان نقش رسانه ملی و به تبع آن شبکه های استانی و نیز شبکه سبلان در شمالی ترین نقطه ایران اسلامی بر همگان روشن است. شبکه سبلان با درخشش قابل توجه در بیشتر جشنواره های رسانه ای و خبری سراسری در سال های گذشته به عنوان یک شبکه برتر شناخته می شود. حوزه اطلاعات و اخبار این شبکه با پخش روزانه 2 پخش خبری به زبان فارسی و 2 پخش خبری به زبان محلی و پرداخت به مهم ترین اخبار استان، ایران و جهان جزء مراکز برتر در حوزه اطلاع رسانی است که بنا به آمار مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما توانسته است از نظر انتقال سریع و دقیق اطلاعات و اخبار میزان رضایت مندی بیش از 4/3 دهم مخاطبان را جلب کند.
فهرست مطالب
نقش رسانه ها در بهبود وضعیت بهداشت
4-2 برنامه های پزشکی سیما
5-2 نقش رسانه های جمعی در ارتقای بهداشت جامعه
6-2 دیدگاه جهانی درباره بهداشت و پزشکی الکترونیکی
7-2 دیدگاه ملی درباره بهداشت و پزشکی الکترونیک
منابع
دریافت و دانلود فایل”دانلود چارچوب و مبانی نظری نقش رسانه ها در بهبود وضعیت بهداشت با فرمت word”
دانلود پاورپوینت تعامل روابط عمومی و رسانه
پاورپوینت روابط عمومی و رسانه؛ تعامل یا تقابل
پاورپوینت روابط عمومی و رسانه چیست
پاورپوینت تفاوت روابط عمومی و رسانه
پاورپوینت کتاب روابط عمومی و رسانه
پاورپوینت روابط عمومی رسانه ملی
پاورپوینت مقاله روابط عمومی و رسانه
دانلود پاورپوینت تعامل روابط عمومی و رسانه جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 44 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
هدف اصلی از ارايه اين مبحث، مطرح كردن فرايندهاي چالش برانگيز حوزه روابط عمومي در ارتباط با رسانه هاي كشور است. بدين منظور ابتدا به كاربردهاي رسانه در روابط عمومي و ملاحظات ضروري در كاربرد رسانه اشاره مي شود.
سپس با استفاده از واژه كليدي افكار عمومي كه حلقه ربط روابط عمومي و رسانه است، در باره پيوند روابط عمومي و رسانه حول محور افكار عمومي صحبت خواهيم كرد. مبحث دیگر، «رسانه ها و کنش هاي روابط عمومی» است.
عنوان:
● چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی
تعامل روابط عمومی و رسانه
مدرس: دکتر علی اصغر محکی
● پیوند روابط عمومی و رسانه
هدف:
● کاربرد رسانه ها در روابط عمومی
● افکار عمومی؛
حیطه عمل مشترک و حلقه پیوند روابط عمومی و رسانه
● رسانه ها و کنش های روابط عمومی ها
دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت تعامل روابط عمومی و رسانه”
دانلود پاورپوينت آشنایی با ارتباطات راديو مايكروويو نقطه به نقطه
پاورپوينت ارتباطات مايكروويو
دانلود پاورپوينت ارتباطات مايكروويو
پاورپوینت درباره ارتباطات مايكروويو
دانلود پاورپوينت آشنايي با ارتباطات راديو مايكروويو نقطه به نقطه جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 19 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش
قبل از تولد و گسترش سيستم هاي ارتباطي مبتني بر فن آوري فيبرنوري، ارتباطات ثابت پرظرفيت تحت نفوذ سيستم هاي راديوئي مايكروويو قرار داشت كه از دهه 70-1960 سيستم هاي ماهواره اي تا حدودي در ارتباطات بين كشورها و قاره ها، شبكه هاي مايكروويو را ياري مي نمودند. بعد از توسعه و گسترش سيستم هاي فيبرنوري با نگرش به ويژگي هاي ذاتي سيستم هاي راديوئي ديد مستقيم(Line Of Sight) LOS باز هم همچنان از جايگاه پراهميتي برخوردار مي باشند.
فهرست مطالب
مقدمه و تاريخچه
روند تكامل فن آوري ها
سيستم مايكروويو ديجيتال SDH
امواج مايكروويو
ظرفيتها و سطوح مالتي پلکس
ساختار شبكه
مسير زيگزاك
طول مسير
حداقل ارتفاع آنتن
باز بودن اطراف آنتن
محور اصلي آنتن
تجهيزات راديوئي مايكروويو
نمودار ATPC
محاسبه اثرات ATPC
پديده فيدينگ Fading (محو شدن)
آنتن هاي مايكروويو
طراحي فركانس
كليات
كاربردها
مزاياي سيستم P-PM
باندهاي فركانسي
حاشيه امنيت
اصول كار و سرويس ها
اجزاي سيستم
آنتن هاي فرستنده و گيرنده
مقايسه سيستم هاي مايكروويو P-P و P-PM
ظرفيت
تكنولوژي دسترسي
طول هاپ هاي راديوئي
دریافت و دانلود فایل”پاورپوينت آشنایی با ارتباطات راديو مايكروويو نقطه به نقطه”
دانلود پاورپوینت آشنایی با تکنیکهای ایمنی آنالیز درخت خطا
پاورپوینت آنالیز درخت خطا
دانلود پاورپوینت آنالیز درخت خطا
پاورپوینت درباره آنالیز درخت خطا
دانلود پاورپوینت آشنایی با تکنیکهای ایمنی آنالیز درخت خطا جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
آنالیز درخت خطا FTA (Fault Tree Analysis) برای اولین بار در سالهای 62-1961 در آزمایشگاههای تلفن بل بوجود آمد و سپس توسط واتسون جهت تعیین و بهبود قابلیت اطمینان سیستم کنترل موشکهای قاره پیما توسعه یافت .امروزه تکنیک آنالیز درخت خطا بعنوان یکی از قویترین ابزارهای آنالیز فرآیند ایمنی سیستم به ویژه در هنگام ارزیابی سیستمهای بسیار پیچیده و دقیق محسوب می شود .
بدلیل استفاده از رویکرد قیاسی( رسیدن از کل به جزء ) در این متد ، بسیاری از تجزیه و تحلیل گرهای ایمنی سیستم ، بکارگیری روش FTA را در بررسی حالات احتمالی مختلف که می توانند منجر به بروز رویدادهای مطلوب یا نامطلوب در سطح سیستم شوند بسیار مفید می دانند
فهرست مطالب
مقدمه
تجزیه و تحلیل درخت خطا
تکنیک تجزیه و تحلیل درخت خطا شامل سه مرحله زیر است
مزایا
معایب
مثالهایی از FTA
درخت خطای رویداد عدم بروز انفجار در یک مخزن تحت فشار
مثال دوم
درخت خطای انفجار الکتروفیلتر
دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت آشنایی با تکنیکهای ایمنی آنالیز درخت خطا”
دانلود پاورپوینت مروری بر جنگ نرم
پاورپوینت مروری بر جنگ نرم
دانلود پاورپوینت مروری بر جنگ نرم
پاورپوینت عوامل موثر در جنگ نرم
دانلود پاورپوینت مقاله در مورد جنگ نرم
دانلود پاورپوینت مروری بر جنگ نرم جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 95 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
روشهای سخت(اقدام نظامی و خشونت آمیز)
(حمله نظامی و اشغال کشور ، ایجاد جنگ داخلی و حمایت از گروههای مسلح مخالف نظام اسلامی َ،ترور شخصیت های دلسوز نظام ، ایجاد جنگ مذهبی و جنگ قومی در کشور) روش های نیمه سخت (سیاسی . امنیتی . اقتصادی ) مبارزه سیاسی ، کارشکنی های دیپلماتیک ، تحریم های سیاسی ، تحریم های اقتصادی ، نفوذ در ارگانهای سیاسی و امنیتی و اقتصادی ، ایجاد شورش داخلی ، حمایت از مخالفان نظام ، ایجاد هرج و مرج داخلی
عنوان :
تعريف قدرت نرم
تعريف تهديد نرم
تعريف جنگ نرم (Soft War)
تعريف جنگ نرم از نگاه مقام رهبری
ماهيت جنگ نرم دربرابر نظام اسلامي
فرآيند شكل گيري جنگ نرم
مدل مفهومي جنگ نرم
جدول مقايسه جنگ سخت و جنگ نرم
فرايند نفوذ و تأثيرگذاري جنگ نرم
اهداف جنگ نرم