رسانه و علوم ارتباطات

دانلود تاریخچه و نحوه شكلگیری ویدئوآرت

ویدیو آرت
تاریخچه ویدیو آرت
نحوه شكلگیری ویدیو آرت
تاریخچه و نحوه شكلگیری ویدئوآرت
دانلود مقاله ویدیو آرت
دانلود مقاله تاریخچه و نحوه شكلگیری ویدئوآرت
دانلود مقالات هنر
دانلود مقالات رشته هنر

دانلود مقاله رشته رسانه

تاریخچه و نحوه شكلگیری ویدئوآرت

*قابل استفاده برای رشته هنر و نقاشی
 
مقدمه:
ویدئوآرت در اواخر 1960 همزمان  با تحولات اجتماعی، اعتراضات سیاسی و پیشرفت¬های تکنولوژیکی به ظهور رسید و هنرهایی نظیر چیدمان، اجرا، عکس ، موسیقی و حتی در مواردی انیمیشن را به خدمت گرفت و در نقش یک رسانه، خود موجب تحولاتی در تاریخ هنر شد. سینما اغلب بعنوان قالب هنر قرن بیستم معرفی شده‌است و این به ابداع تصویر متحرك  در  نیمه¬ی دوم قرن نوزدهم بر‌می‌گردد كه روح جدیدی در تجربیات هنری و اساس فرم دمیده شد. زمانی‌كه در قرن بیستم‌،‌ تكنولوژی تلوزیون برای جمعیت بیشتری قابل دسترس شد، هنر تصویر متحرك برای نسل جدیدی از هنرمندان تجسمی مرسوم شد. فیلم،‌ دست‌و‌پاگیر و گران‌قیمت و البته با شالوده‌ای غنی و با شكوه، تنها به مفهوم خلق تصویرمتحرك نبود و تلویزیون‌، كه پیشتر توسط ناشران وسایل ارتباط‌جمعی و شركت‌های چند‌ملیتی كنترل می‌شد‌، تنها مقصد و سرنوشت نوارهای ویدیویی نبود. 
 
در ١٩٩٥ تكنولوژی ویدئودر قالب پورتاپك  شركت سونی ( و تولیدات ناشناخته‌تر نوركلو و كانكورد ) برای مردم غیر‌صنعتی شامل هنرمندان و فعالان قابل استفاده شد و یكبار دیگر انقلابی جدید در ساخت تصویر به وقوع پیوست. (Rush ,Michael, 2003, P7) گرچه آنچه ما درعرصه‌ی هنر، بعنوان تكنولوژی جدید از آن سخن می‌‌رانیم قبل از این‌كه بدست هنرمندان و عموم مردم برسد توسط فعالان صنعتی و نظامی تجربه شده و به گفته‌ی لوسی اسمیت آن‌چه ما آن را در رویدادهای هنری High-Tech می‌نامیم تكنولوژی دست چندم و پیش‌پا افتاده‌ی جامعه‌ی علمی و مهندسی به‌شمار می‌رود.
 
     دوربین‌های دستی و ضبط‌كننده‌های نوار ویدیویی، كه به جای نوار دو اینچی (٥ سانتیمتری) نوارهای نیم اینچی نمایش می‌دادند توسط حرفه‌ای های تلوزیون استفاده شدند و علاوه بر آن راحتی، پویایی و پیش از این‌ها دردسترس بودن را برای هنر تصویر‌متحرك فراهم آوردند، گرچه این دوربین‌ها ارزان نبودند وقیمتشان در آن زمان حدود هزار تا سه هزار دلار بود. در اوایل سال ١٩٤٠ دوربین‌های نمایشگر فیلم ١٦ میلیمتری  تولید شدند كه امكان ساخت فیلم‌های تجربی مستقلی را عرضه نمودند. بدین‌ترتیب پورتاپك مسیر را برای ویدئو آرت هموار ساخت ( همان، ص 7). ویدئو كه زمانی زیر شاخه‌ی  فقیر سینما به شمار می‌آمد، به زودی خود ابزار مهمی در دستان هنرمندان شامل سازندگان فیلم، رقاصان، مهندسان و فعالان سیاسی شد كه آن‌را به منزله‌ی كارت ورود به شریان اصلی تلویزیون می‌دیدند. در این میان امكان تهیه‌ی گزارش‌های محلی نیز بسیار آسان‌تر می‌شد. اما باوجود آشکار‌ بودن شباهت، ویدئوآرت یک فیلم نیست. یکی از تفاوت‌های میان و‌یدئوآرت و فیلم ا‌ین است که ویدئوآرت مجبور است به خیلی از قرارداد‌های موجود در فیلم‌های سینمایی اعتماد نکند و آنها را کنار بگذارد.                                    
 
 
 
کلمات کلیدی:

ویدیو آرت

تاریخچه ویدیو آرت

نحوه شكلگیری ویدیو آرت

 
 
 
فهرست مطالب
مقدمه 1
طرح مسأله: 6
سوالهای تحقیق: 7
شیوهی گردآوری اطلاعات 7
شیوهی تحقیق: 8
پیشینهی تحقیق: 9
تاریخچه و نحوه شكلگیری ویدئوآرت 11
تاریخچهی ویدئوآرت 20
زمینههای فکری جنبش 20
زمینههای تکنولوژیکی 26
ویدئو آرت در اروپا 32
-آلمان ، هلند ، استرالیا 32
بریتانیای كبیر 34
فرانسه 37
ویدئوآرت در آمریكای شمالی- کانادا 38
فهرست منابع و مأخذ 42
 

دانلود تاریخچه و نحوه شكلگیری ویدئوآرت

دریافت و دانلود فایل”تاریخچه و نحوه شكلگیری ویدئوآرت”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود پروژه بررسی و تشریح نظريه پردازان و نظريات رسانه

نظریات رسانه ها
نظریات رسانه ای
نظریات سواد رسانه ای
نظریات انتقادی رسانه
نظریه اثر رسانه در انبوه خلق
نظریه های رسانه اندیشه های رایج و دیدگاه های انتقادی
نظریه بازنمایی رسانه
نظریه پردازان رسانه
نظریه رسانه های نوین
نظریه وابستگی رسانه
نظریه رسانه های آزاد

این پروژه بررسی و تشریح نظريه پردازان و نظريات رسانه قابل ویرایش با فرمت ورد doc بصورت جامع و کامل می باشد.

 

     

همه‌ي آناني که به کاوش در رسانه‌ها پرداخته‌اند معتقد به آثار رسانه‌ها بوده‌اند و رسانه‌ها را وسايلي خنثي و بلا اثر در جامعه نمي‌دانسته‌اند.منظور از«اثر يا تأثير» رسانه،آن دسته از تغييرات و واکنش‌هايي در جامعه است که علت آن‌ها رسانه‌ها هستند و در صورتي که رسانه‌ها نبودند يا اين تغييرات و واکنش‌ها اتفاق نمي افتاد و يا در صورت بروز، به شکل ديگري تجلي مي کرد.در مورد اين که تآثيرات رسانه‌ها بر افراد چگونه و به چه مقدار است مباحث متفاوتي وجود دارد. «جوزف کلاپير» در تحليل خود از اثر رسانه‌ها برپيام گيران، به گونه‌اي کلي نتيجه گرفت که رسانه‌هاي همگاني بيش از دگرگون کردن رفتار انسان در تقويت آن مؤثرند.

 

 

«ويلبر شرام» معتقد است که رسانه‌ها بر برخي از مردم در بعضي اوقات و درباره بعضي چيزها اثر مي‌گذارند و اين هنوز به بهترين روي بيانگر پيچيدگي‌ها و‌ترديدهاي مربوط به نگره ي تأثير رسانه‌ها است(جيمز، 1379:129). شايد گيج کننده‌ترين جنبه تحقيق در اثرات رسانه‌ها، چندگانگي و پيچيدگي پديده مورد مطالعه است. معمولاً ميان تأثيرات شناختي (که با دانش و عقيده سرو کار دارد) تأثيرات عاطفي (که برنگرش‌ها و احساس‌ها برمي‌گردد) و تأثيرات رفتاري تمايز قائل مي‌شوند (از اولي به سومي) اما امروز، ديگر به سادگي نمي‌توان به تفکيک ميان اين سه مفهوم باور داشت يا اينکه از‌ترتيب منطقي منحصر به فرد وقوع آن‌ها سخن گفت (مک کوايل،1382:360).

 

 

 

– ديويد رايزمن        
    رايزمن از زاويه ارتباطات و همچنين وسايل ارتباط جمعي به تحليل جوامع انساني پرداخته است. رايزمن سه دوره تاريخي را براي حيات بشر قائل است که در هر دوران ارتباطات شکل و محتواي خاصي را داشته است.

 

دوران‌هاي سه گانه تاريخي از نظر رايزمن
دوران اول- سنت راهبر: دوراني است که در خلال آن سنت‌ها بر رفتار و روابط انساني حاکم مي‌باشند.وي انسان اين دوران را «انسان سنت راهبر» مي خواند. در اين دوران بحث هويت‌يابي به واسطه سنت‌ها حاصل مي‌شود وهر نسل پيوند خود را با نسل‌هاي پيشين از طريق اشتراک سنن باز مي يابد و همين موجب مي‌شود که وحدت و هويت اقوام انساني تأمين شود . سنت‌ها به عنوان راه‌ها و شيوه‌هاي عمل و ميراث نياکان از بعدي تقدس آميز برخوردارند و همين امر امکان‌ترديد در آنان و جدايي انسان‌ها را از اين الگوهاي ويژه از بين مي‌برد و با پذيرش سنن و جذب و دروني سازي آن‌ها توسط افراد، راه‌هاي عمل دقيقاً مشخص مي‌شوند . در اين دوران راه‌هاي آينده، همان راه‌هايي است که نياکان جامعه طي قرن‌ها پيموده‌اند.

 

 

دوران دوم- دوران درون راهبر: در اين دوران سنت‌ها کم کم اهميت خود را از دست مي‌دهند و اين امر باعث کاهش تشابهات در رفتارها و اعمال افراد مي‌شود. در اين دوران همه افراد جامعه از الگوهاي يکسان در حيات اجتماعي تبعيت نمي‌كنند. در اين دوران «فرد گرايي» تبلور مي يابد و هر کس به دنبال کار و زندگي خود مي‌باشد. در اين دوران انسان سنگيني بار مسئوليت و عمل خود را به دوش دارد و عواقب اعمال انسان تنها برعهده خودش مي‌باشد.

دوران سوم- دوران دگر راهبر: دوران ظهور وسايل ارتباط جمعي است و پديده‌هايي چون هدايت از راه دور، بتواره پرستي، شي سروري و همراه با آنان بحران هويت از ويژگي‌هاي اين دوران است. در اين دوران عده‌اي با استفاه از قدرت جادويي وسايل ارتباط  جمعي توده‌ها را تحت تأثير قرار مي‌دهند و الگوهاي خاص فکري و اجتماعي خود را القا مي‌كنند. به زعم رايزمن، اين دوران در تاريخ انسان به دوراني ثبت خواهد شد که در آن «ديگراني چند» (صاحبان وسايل ارتباط جمعي) الگوهاي حيات اجتماعي را مي‌سازند(سارو‌خاني، 1372: 55-51). 
 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
1-6 پيشينه    8
1-6-1 پيشينه خارجي    9
1-6-2 پيشينه داخلي    9

مقدمه    13
2-1  سينما    14
2-1-1 سينما هنر، صنعت يا رسانه    14
2-1-2 سينما و کارکردهاي آن    16
2-1-3 آگاهي اجتماعي ـ جامعه‌پذيري در سينما    18
2-1-4 سينما، زن، مذهب و سياست ايران تا دهه‌ي 70    21
2-5-4مباني نظري رسانه‌ها    62
– نظريه پردازان  رسانه‌ها    66
– ديويد رايزمن    66
– مارشال مک لوهان    67
– فرديناند تونيس    67
– الوين تافلر    68
– والتر ليپمن    68
– استوارت‌هال    69
– برنارد برلسون    69
-‌هاولند، جانيس    69
– لازارسفلد    69
– ژوزف کلاپر    70
– تامپسون    70
– فانک‌هاوزر، شاو.    71
– مک کورمک    71
– لاسول    71
– نظريات رسانه‌هاي جمعي    72
– نظريه تجربه تأثيرات‌ترکيبي    72
– نظريه وابستگي    73
– نظريه مارپيچ سکوت    74
– نظريه دروازه بانان    74
– نظريه گروه مرجع    
– نظريه برجسته‌سازي    
– نظريه کاشت    
– نظريه کارکرد گرايي رسانه    

منابع
 

دانلود پروژه بررسی و تشریح نظريه پردازان و نظريات رسانه

دریافت و دانلود فایل”پروژه بررسی و تشریح نظريه پردازان و نظريات رسانه”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود پروژه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای

جرم مطبوعاتی
جرایم رسانه ای
اصول اخلاقی روزنامه نگاری
دانلود پروژه رشته علوم ارتباطات اجتماعی
دانلود پروژه علوم ارتباطات اجتماعی
دانلود پروژه علوم ارتباطات
دانلود پروژه جرایم رسانه ای

دانلود پروژه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای

*قابل استفاده برای رشته مدیریت رسانه
 
 
چکیده:
در این پروژه موضوعاتی چون؛ جرم مطبوعاتی چیست؟ تعریف های از ابعاد مختلف صورت گرفته است و روی این موضوع مکث شده که آیا در جرایم مطبوعاتی علاوه‌ بر مدیر مسؤول، نویسنده‌ و ژورنالیست هم‌ مسؤولیتی دارند و یا نه؟ علاوه برآن روی آزادى مطبوعات، جرایم و تخطی های مطبوعاتى، منموعیت نشر مطالب از طریق وسایل علنی در قانون جزای افغانستان، توهین به اشخاص رسمی، ایجاد تفرقه و تشویق به زیر پا گذاشتن قانون، نشر مطالب ممنوع، رسانه ها عامل مسایل جرمی، سانسور به صورت نهایت کوتاه، کاپی رایت یا حق چاپ، قانون کاپی رایت از چه زمانی آغاز می‏شود و چه شرایطی دارد؟ زمان ختم کاپی رایت یک اثر  و در آخر اثر قانون رسانه های افغانستان و مقایسة آن با قانون پیشین و معاهده جهانی حق تقلید 1952 در نظر گرفته شده است. 
 
 
 
کلمات کلیدی:

جرم مطبوعاتی

جرایم رسانه ای

اصول اخلاقی روزنامه نگاری

 
 
 
فهرست مطالب
جرایم رسانه‏ای 1
چکیده: 2
جرم مطبوعاتی چیست؟ 6
الف-تعریف عام جرم مطبوعاتی: 7
ب. تعریف جرم مطبوعاتی: 8
آیا در جرایم مطبوعاتی علاوه‌ بر مدیر مسؤول، نویسنده‌ وژورنالیست هم‌ مسؤولیتی دارند؟ 8
آزادى مطبوعات، جرایم و تخطی های  مطبوعاتى 11
منموعیت نشر مطالب از طریق وسایل علنی در قانون جزای افغانستان 14
رسانه ها عامل مسایل جرمی 20
سانسور چیست؟ 33
کاپی رایت چیست؟ 34
قانون رسانه های کشور مصوب  اسد 1388 36
ماده سیزدهم:رسانه برقی عامه: رادیو تلویزیون ملی افغانستان: 43
مقایسه قانون رسانه های 1388 با قانون پیشین 56
افزایش مواد 57
دریافت و بررسی تقاضاها برای تاسیس رسانه ها 60
رادیو و تلویزیون ملی: 60
فقرات افزودی در بخش نشرات ممنوعه: 61
معاهده جهانی حق تقلید 1952 63
تصمیم نامه مربوط به ماده یازدهم: 87
نتیجه: 89
پیشنهادها: 93
منابع: 97
 
 
 
 

دانلود پروژه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای

دریافت و دانلود فایل”دانلود پروژه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان جرایم رسانه ای”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود چارچوب و مبانی نظری نظریات مرتبط با تاثیر رسانه با فرمت word

مبانی نظری رسانه
ادبیات نظری رسانه
چارچوب نظری رسانه
فصل دوم پروژه رسانه
خرید مبانی نظری رسانه

خرید و دانلود فصل دوم پروژه نقش نظریات مرتبط با تاثیر رسانه با فرمت docx در قالب 69 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

در باب تاثیر رسانه‌ها بر الگوی رفتاری، به معنای عام و الگوهای مصرفی، به معنای خاص، نظریه‌های متفاوتی ارائه شده که وجهه اشتراک آنها این است که رسانه‌ها، بویژه رسانه‌‌های دیداری و شنیداری، قادرند بر اندیشه‌‌ها، شیوه زندگی و الگوه‌های رفتاری مخاطبان تاثیر بگذارد. اما بین صاحب نظران، بر سر میزان تاثیر رسانه‌ها اتفاق نظر جامعه‌‌‌‌‌‌‌‌ ای وجود ندارد. چنانچه برخی معتقدند، رسانه‌ها تاثیر شگرف و بی‌بدیلی بر اندیشه و رفتار مخاطبان برجای می‌گذارند. در حالیکه برخی دیگر از نظریه پردازان، به اثر تعدیل یافته رسانه‌ها معتقدند. اینان عقیده دارند که عوامل و متغییرهای فردی، محیطی و اجتماعی قادرند اثرات رسانه‌ها را دستخوش تغییر سازند (شیخ الاسلامی و عسگریان،1389: ¬33-34). 
 

 

 

فهرست مطالب

نظریات مرتبط با تاثیرِ رسانه‌

2-2-2-1. نظریه استحکام

2-2-2-2. نظریه شکاف آگاهی

2-2-2-3. نظریه برجسته‌سازی 

2-2-2-4.  نظریه کاشت

2-2-2-5. نظریه وابستگی  مخاطبان

2-2-2- 6. چارچوب سازی 

2-2-2- 7. نظریه مارپیچ سکوت

2-2-2- 8. نظريه استفاده و رضامندي

2-2-2- 9. نظریه ی نشر نوآوری

2-2-2- 11. نظریه یادگیری اجتماعی

منابع

دانلود چارچوب و مبانی نظری نظریات مرتبط با تاثیر رسانه با فرمت word

دریافت و دانلود فایل”دانلود چارچوب و مبانی نظری نظریات مرتبط با تاثیر رسانه با فرمت word”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود مبانی نظری ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی

مضامین فمینیستی
مبانی نظری فمینیسم
محتوای فیمنیستی در سینما
مصادیق فمینیسم در فیلمهای ایرانی
موارد فمینیسم در زنان بازیگر
گرایشهای فمینیستی در زنان بازیگر ایرانی
نمادهای فمینیستی در فیلم های زنان ایرانی
مبانی نظری فمینیسم در فیلم
مبانی نظری مضامین فمینیستی در فیلم های ایرانی

دانلود مبانی نظری پروژه کارشناسی ارشد رشته رسانه

ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی

 

 
چکیده : 
مسأله مشاركت‌ زنان‌ ایرانی بعد از انقلاب اسلامی سال 1357 در عرصه‌های‌ مختلف‌ اجتماعی‌ و سیاسی و فرهنگی و پذیرفتن‌ مسئولیتها از مباحث‌ مهم‌ تلقی‌ می‌شود.جایگاه و نقش زن در جامعۀ معاصر ایران نگاه های متفاوتی را در داخل و خارج کشور به خود جلب کرده و تحلیلها و تفسیرهای بسیاری را به دنبال داشته است. از جمله‌ چگونگی‌ حضور زن‌ در سینما نیز از این‌ قبیل‌ است‌. تلاش  گسترده زنان ایرانی برای حضور و مشاركت در تمامی فعالیتهای اجتماعی و ورود به زمینه هایی كه تا پیش از این غیر قابل دسترسی بوده حائز اهمیت فراوان است. پژوهشگر در این تحقیق برآن است که دیدگاه فمینیستی زنان فیلم ساز ایرانی را  با كمك ، بازنمایی فیلم هایی که با حضور زنان در سینمای ایران به تصویر كشیده شده و بررسی مضامینی فمینیستی آنچه توسط این فیلم سازان زن به نمایش درآمده را  بررسی كند.
 
 با مطالعه ی کتب و اسناد تاریخی مرتبط با مشارکت زنان ایرانی و سینمای ایران با 13 تن از صاحب نظران، کارشناسان و کاگردانان مطرح ایران به شیوه ی مصاحبه ی عمقی گفت وگو شده است، و یا تحلیل محتوا این نتیجه به دست آمده که زنان فیلمساز ایرانی ، فیلم با مضامین فمینیستی می سازند،  وسینمای آن ها سینمای جنسیت محور دانست، زیرا که در آن شخصیت زن به عنوان کاراکتر اصلی همه فیلمهای آن است، قهرمان فیلم "زن" وضد قهرمان "مرد" است. این فیلم ها، روایت کننده قصه های زنانه است. شخصیت اصلی فیلم: زن مستقل، ،شاغل با سواد به تنهای مسئولیت زندگی را بر عهده گرفته و بیشتر فعالیت های زن بیرون از خانه شکل می گیرد.
 
 
واژگان کلیدی :

سینما ایران Iranian cinema

جنبش زنان women’s movement

تحلیل محتوا Content analysis

کارگردان زن women film directors

مضامین فمینیستی feminist themes

 
 
 
 
مقدمه 
در سالهای پس از انقلاب اسلامی سال 1357 در ایران مسأله مشاركت‌ زنان‌ در عرصه‌های‌ مختلف‌ اجتماعی‌ و سیاسی و فرهنگی و پذیرفتن‌ مسئولیتها از مباحث‌ مهم‌ در جوامع‌ صنعتی‌ تلقی‌ می‌شود. از جمله‌ چگونگی‌ حضور زن‌ در سینما نیز از این‌ قبیل‌ مباحث‌ مهم‌ است‌. تلاش  گسترده و بی وقفه ی زنان ایرانی برای حضور و مشاركت در تمامی فعالیتهای اجتماعی و ورود به زمینه هایی كه تا پیش از این غیر قابل دسترسی بوده حائز اهمیت فراوان است. سینمای ایران که خود از عرصه های مهم وجدید در تغییرات اجتماعی و فرهنگی ایران است یکی از بارزترین عرصه های ورود هم مضامین زنانه وهم کنشگران زن ایرانی است.تا آنجا که بررسی های تاریخی نشان می دهد ؛  همانگونه که با ورود بازیگر زن ایرانی به سینما سرنوشت سینما با ماجراهای جدیدی رقم خورده است ، تاثیرات متقابل این دو بر یكدیگر نیز موجب روشن شدن و ثبت حقایقی در سینمای ایران شده است . 
 
ورورد زن به عرصه سینما سرانجام حرکت و رشد ذهنی زنان را برای فیلم سازی به دنبال داشته است که با وجود دوره های مختلف ومتفاوت  ؛ اگر چه خیلی طول کشیده است اما امروز آرام آرام به عنوان واقعیتی چشمگیر شکل گرفته است . از طرفی دیگر  بالا رفتن سطح مشارکت اجتماعی وسیاسی زنان ایرانی و راه یابی آنان به مشاغل مختلف در جامعه؛ طرح خواستهایی برای احقاق حقوق زنان را درپی داشته که گاه رویکردی فمینیستی در برخی موارد فرهنگی همراه شده  است. این رویکردی در حوزۀ سینما ودر حرفه فیلم سازی خود را  بیشتر از عرصه های دیگر نشان داده است.
 
با این ترتیب می توان گفت شکل گیری گونه های از  نگرش فمینیستی میان بخشی از زنان به علت دست نیافتن به همه حقوق خود از سویی دستمایه ای برای فیلم سازان زن شده است ؛و از سویی دیگر دامن زدن به این قضیه  باعث طرح پدیده ی زنان فیلم ساز فمینیست در جامعه ایران و برجسته شدن اهمیت ونقش آنان گردیده است. این پژوهش برآن است که با تکیه بر مفهوم ارتباطی سینما به عنوان یک رسانه ی مهم و سیر تحوّل نگرش های زنان به عنوان عامل مؤثر هویت یابی آنان در ایران،  مضامین فمینیستی را در قالب فیلم های زنان فیلم ساز ایرانی ،بررسی كند.  
 
 
 
 
1-2- تعریف مسأله
با مطالعه وطبقه بندی دیدگاه های نو درباره ی نظریه هایی زن و سینما و  نیز با مروری بر تاریخ سینمای ایران وچگونگی حضور زنان در آن و در آن دسته از فیلم هایی که به کارگردانی زنان فیلم ساز ایرانی تهیه شده اند، می توان رابطه ی میان اوضاع اجتماعی و سیاسی ایران و نگرش فمینیستی فیلم سازان زن را در هر مقطع تاریخی از طریق نحوه حضور زن ایرانی و مضامین فمینیستی در فیلم ها پی گرفت. بر این اساس مسأله اصلی این تحقیق چگونگی بازتاب تحولات اجتماعی زنان ونگرش هایی مربوط به آن در فیلم های ساخته شده پس از انقلاب اسلامی (1388-1357)توسط زنان است.روشن است که هر فیلمی که با موضوع زن یا درباره زنان یا بوسیله زنان ساخته می‌‌شود یک فیلم فمینیستی نیست ،چنانکه در ایران فیلم‌هایی هست که اگرچه درمورد  یا توسط زنان ساخته شده اند ، اما همچون فیلم‌های غیرزنانه مشمول نقدهای فیمنیستی قرار می‌گیرند که زنان را از چشم اندازی مردانه دیده اند و تصویر در آورده اند  و در عین حال تفسیر کرده اند.
 
 
پرسش ها و فرضیه های تحقیق
بر اساس آنچه به عنوان مسأله،زمینه وچارچوب نظری تحقیق در این فصل آمد می توان مهمترین پرسش های تحقیق را در شمار مسایل ذیل دانست:

1. سینمای زنان ایرانی چه مراحلی را پشت سر گذاشته است ؟

2. مظاهر یا نمادهای فمینیستی در فیلم های زنان ایرانی چیست؟

3. مضامینی که زنان فیلم ساز ایرانی به آنها پرداخته اند چه ویژگیهای دارند؟

4. آیا بین دیدگاههای زنان فیلمساز ایرانی و دیدگاه های رایج در نظریات فمینیستی تفاوتی وجود دارد ؟

5. آیا خواسته های  سیاسی واجتماعی زنان  در سینمای زنان فیلمساز ایرانی مطرح شده است یا خیر؟

 
 
 
فهرست مطالب
 
فصل دوم :مبانی نظری

بخش اول :فمینیسم و تحولات مفهومی آن

2-1-1- مفهوم فمینیسم
2-1-2- سیر تحوّل فمینیسم

2-1-3- گرایش های فمینیستی در دوران معاصر

2-1-4- فمینیسم اسلامی
جمع بندی و نتجه گیری

بخش دوّم :جنبش زنان و فمینیسم در ایران

2-2-1- شکل گیری جنبش زنان در ایران

زنان و انقلاب مشروطه
زنان در دوران پهلوی اول و دوّم
انقلاب اسلامی و مبارزات زنان

حقوق زنان و فمینیسم در ایران

بخش سوّم: سینما، ارتباطات و نظریه های فمینیستی فیلم

2-3-1- فلسفه ارتباطی سینما
2-3-2-زنانه شدن هنر
2-3-3- نظریه های فمینیستی فیلم

تئوری فمینیستی فیلم

فیلم و نقش های جنسیتی 
2-3-4- فمینیسم و نظریه های ارتباطی
نظریه کلیشه سازی
نظریه بازنمایی
رسانه ها و اجتماعی شدن
گفتمان پدر سالاری بازنمای جنسیت
فنای نمادین زنان

بخش چهارم: سینمای ایران

2-4-1- شکل گیری سینما در ایران
2-4-2-تحولات سینمای ایران و حضور زن
زن تماشاگر
زن به مثابه بازیگر
زن در سینما در دهه های چهل و پنجاه 
تغییرات جدید اجتماعی و سینمای متأخر ایران
سینما و انقلاب اسلامی
اصلاحات و کم شدن رنگ نظارت

2-4-2- سینماگری پس از انقلاب و زنان ایرانی

زن و سینما از حذف تا حضور
زن، جامعه و سیاست
پخش پنجم: پیشنه تحقیق و چارچوب نظری تحقیق
پیشنه تحقیق
یکم: پژوهش های ایرانی
دوّم: پژوهش های خارجی 
2-5-2- چارچوب نظری/ مفهومی تحقیق
2-5-3- سؤال ها و فرضیه های اصلی تحقیق
منابع
 

 

دانلود مبانی نظری ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی

دریافت و دانلود فایل”مبانی نظری ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود چارچوب و مبانی نظری نقش رسانه ها در بهبود وضعیت بهداشت با فرمت word

مبانی نظری رسانه
ادبیات نظری رسانه
چارچوب نظری رسانه
فصل دوم پروژه رسانه
خرید مبانی نظری رسانه

خرید و دانلود فصل دوم پروژه نقش رسانه ها در بهبود وضعیت بهداشت با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

در عصر ارتباطات و اطلاعات نقش رسانه ها در راستای اطلاع رسانی و آگاهی دهی به جوامع برکسی پوشیده نیست در این میان نقش رسانه ملی و به تبع آن شبکه های استانی و نیز شبکه سبلان در شمالی ترین نقطه ایران اسلامی بر همگان روشن است. شبکه سبلان با درخشش قابل توجه در بیشتر جشنواره های رسانه ای و خبری سراسری در سال های گذشته به عنوان یک شبکه برتر شناخته می شود. حوزه اطلاعات و اخبار این شبکه با پخش روزانه 2 پخش خبری به زبان فارسی و 2 پخش خبری به زبان محلی و پرداخت به مهم ترین اخبار استان، ایران و جهان جزء مراکز برتر در حوزه اطلاع رسانی است که بنا به آمار مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما توانسته است از نظر انتقال سریع و دقیق اطلاعات و اخبار میزان رضایت مندی بیش از 4/3 دهم مخاطبان را جلب کند. 
 

 

 

فهرست مطالب

نقش رسانه ها در بهبود وضعیت بهداشت

4-2 برنامه های پزشکی سیما

5-2 نقش رسانه های جمعی در ارتقای بهداشت جامعه

6-2  دیدگاه جهانی درباره بهداشت و پزشکی الکترونیکی

7-2  دیدگاه ملی درباره بهداشت و پزشکی الکترونیک

منابع

دانلود چارچوب و مبانی نظری نقش رسانه ها در بهبود وضعیت بهداشت با فرمت word

دریافت و دانلود فایل”دانلود چارچوب و مبانی نظری نقش رسانه ها در بهبود وضعیت بهداشت با فرمت word”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود پاورپوینت تعامل روابط عمومی و رسانه

پاورپوینت روابط عمومی و رسانه؛ تعامل یا تقابل
پاورپوینت روابط عمومی و رسانه چیست
پاورپوینت تفاوت روابط عمومی و رسانه
پاورپوینت کتاب روابط عمومی و رسانه
پاورپوینت روابط عمومی رسانه ملی
پاورپوینت مقاله روابط عمومی و رسانه

دانلود پاورپوینت تعامل روابط عمومی و رسانه جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 44 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

 

هدف اصلی از ارايه اين مبحث، مطرح كردن فرايندهاي چالش برانگيز حوزه روابط عمومي در ارتباط با رسانه هاي كشور است. بدين منظور ابتدا به كاربردهاي رسانه در روابط عمومي و ملاحظات ضروري در كاربرد رسانه اشاره مي شود.

 

 

 

سپس با استفاده از واژه كليدي افكار عمومي كه حلقه ربط روابط عمومي و رسانه است، در باره پيوند روابط عمومي و رسانه حول محور افكار عمومي صحبت خواهيم كرد. مبحث دیگر، «رسانه ها و کنش هاي روابط عمومی» است.

 

 

 

 

عنوان:
● چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی
تعامل روابط عمومی و رسانه
مدرس: دکتر علی اصغر محکی
● پیوند روابط عمومی و رسانه
هدف:
● کاربرد رسانه ها در روابط عمومی
● افکار عمومی؛
حیطه عمل مشترک و حلقه پیوند روابط عمومی و رسانه
● رسانه ها و کنش های روابط عمومی ها

دانلود پاورپوینت تعامل روابط عمومی و رسانه

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت تعامل روابط عمومی و رسانه”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود پاورپوينت آشنایی با ارتباطات راديو مايكروويو نقطه به نقطه

پاورپوينت ارتباطات مايكروويو
دانلود پاورپوينت ارتباطات مايكروويو
پاورپوینت درباره ارتباطات مايكروويو

دانلود پاورپوينت آشنايي با ارتباطات راديو مايكروويو نقطه به نقطه جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 19 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

قبل از تولد و گسترش سيستم هاي ارتباطي مبتني بر فن آوري فيبرنوري، ارتباطات ثابت پرظرفيت تحت نفوذ سيستم هاي راديوئي مايكروويو قرار داشت كه از دهه 70-1960 سيستم هاي ماهواره اي تا حدودي در ارتباطات بين كشورها و قاره ها، شبكه هاي مايكروويو را ياري مي نمودند. بعد از توسعه و گسترش سيستم هاي فيبرنوري با نگرش به ويژگي هاي ذاتي سيستم هاي راديوئي ديد مستقيم(Line Of Sight) LOS باز هم همچنان از جايگاه پراهميتي برخوردار مي باشند.

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه و تاريخچه
روند تكامل فن آوري ها
سيستم مايكروويو ديجيتال SDH
امواج مايكروويو      
ظرفيتها و سطوح مالتي پلکس
ساختار شبكه
مسير زيگزاك
طول مسير
حداقل ارتفاع آنتن
باز بودن اطراف آنتن
محور اصلي آنتن
تجهيزات راديوئي مايكروويو
نمودار ATPC
محاسبه اثرات ATPC
پديده فيدينگ Fading (محو شدن)
آنتن هاي مايكروويو
طراحي فركانس
كليات
كاربردها
مزاياي سيستم P-PM
باندهاي فركانسي
حاشيه امنيت
اصول كار و سرويس ها
اجزاي سيستم
آنتن هاي فرستنده و گيرنده
مقايسه سيستم هاي مايكروويو P-P و P-PM
ظرفيت
تكنولوژي دسترسي
طول هاپ هاي راديوئي

 

دانلود پاورپوينت آشنایی با ارتباطات راديو مايكروويو نقطه به نقطه

دریافت و دانلود فایل”پاورپوينت آشنایی با ارتباطات راديو مايكروويو نقطه به نقطه”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود پاورپوینت آشنایی با تکنیکهای ایمنی آنالیز درخت خطا

پاورپوینت آنالیز درخت خطا
دانلود پاورپوینت آنالیز درخت خطا
پاورپوینت درباره آنالیز درخت خطا

دانلود پاورپوینت آشنایی با تکنیکهای ایمنی آنالیز درخت خطا جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

آنالیز درخت خطا FTA (Fault Tree Analysis) برای اولین بار در سالهای 62-1961 در آزمایشگاههای تلفن بل بوجود آمد و سپس توسط واتسون جهت تعیین و بهبود قابلیت اطمینان سیستم کنترل موشکهای قاره پیما توسعه یافت .امروزه تکنیک آنالیز درخت خطا بعنوان یکی از قویترین ابزارهای آنالیز فرآیند ایمنی سیستم به ویژه در هنگام ارزیابی سیستمهای بسیار پیچیده و دقیق محسوب می شود .

 

 

 

بدلیل استفاده از رویکرد قیاسی( رسیدن از کل به جزء ) در این متد ، بسیاری از تجزیه و تحلیل گرهای ایمنی سیستم ، بکارگیری روش FTA  را در بررسی حالات احتمالی مختلف که می توانند منجر به بروز رویدادهای مطلوب یا نامطلوب در سطح سیستم شوند بسیار مفید می دانند

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
تجزیه و تحلیل درخت خطا
تکنیک تجزیه و تحلیل درخت خطا شامل سه مرحله زیر است
مزایا
معایب
مثالهایی از FTA
درخت خطای رویداد عدم بروز انفجار در یک مخزن تحت فشار
مثال دوم
درخت خطای انفجار الکتروفیلتر

 

 

 

 

 

 

دانلود پاورپوینت آشنایی با تکنیکهای ایمنی آنالیز درخت خطا

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت آشنایی با تکنیکهای ایمنی آنالیز درخت خطا”

رسانه و علوم ارتباطات

دانلود پاورپوینت مروری بر جنگ نرم

پاورپوینت مروری بر جنگ نرم
دانلود پاورپوینت مروری بر جنگ نرم
پاورپوینت عوامل موثر در جنگ نرم
دانلود پاورپوینت مقاله در مورد جنگ نرم

دانلود پاورپوینت مروری بر جنگ نرم جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 95 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

 

روشهای سخت(اقدام نظامی و خشونت آمیز)
(حمله نظامی و اشغال کشور ، ایجاد جنگ داخلی و حمایت از گروههای مسلح مخالف نظام اسلامی َ،ترور شخصیت های دلسوز نظام ، ایجاد جنگ مذهبی و جنگ قومی در کشور) روش های نیمه سخت (سیاسی . امنیتی . اقتصادی ) مبارزه سیاسی ، کارشکنی های دیپلماتیک ، تحریم های سیاسی ، تحریم های اقتصادی ، نفوذ در ارگانهای سیاسی و امنیتی و اقتصادی ، ایجاد شورش داخلی ، حمایت از مخالفان نظام ، ایجاد هرج و مرج داخلی

 

 

 

 

عنوان :

تعريف قدرت نرم

تعريف تهديد نرم

تعريف جنگ نرم (Soft War)

تعريف جنگ نرم از نگاه مقام رهبری

ماهيت جنگ نرم دربرابر نظام اسلامي

فرآيند شكل گيري جنگ نرم

مدل مفهومي جنگ نرم

جدول مقايسه جنگ سخت و جنگ نرم

فرايند نفوذ و تأثيرگذاري جنگ نرم

اهداف جنگ نرم

دانلود پاورپوینت مروری بر جنگ نرم

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت مروری بر جنگ نرم”