رشته فناوری اطلاعات (IT)

دانلود پاورپوینت درس سیستم های معین تصمیم گیری و خبره فصل هفتم با عنوان آشنایی با مفهوم و کاربرد عدم قطعیت در سیستم های خبره

پاورپوینت سیستم های خبره
پاورپوینت درس سیستم های خبره
پاورپوینت در مورد سیستم های خبره

دانلود پاورپوینت درس سیستم های معین تصمیم گیری و خبره فصل هفتم با عنوان آشنایی با مفهوم و کاربرد عدم قطعیت در سیستم های خبره جهت رشته فناوری اطلاعات در قالب 39 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

در بحث های قبلی فرض شده بود که واقعیت ها یا درست هستند یا نادرست. در بسیاری از موارد واقعی، متخصص بر مبنای اطلاعات ناقص یا نامطمئن تصمیم می گیرد. بنابراین این تصمیمات نتایج قطعی هم نخواهند داشت. در این درس با مفهوم عدم قطعیت و کاربردهای آن در سیستم های خبره آشنا می شوید.

 

 

 

فهرست مطالب
هدف هاي کلي مهارت: آشنایی با مفاهیم عدم قطعیت
عنوان زيرمهارت 1 (انواع عدم قطعیت)
عنوان زيرمهارت 2 (عدم قطعیت عددی)
عنوان زيرمهارت 3 ( استنتاج بیزین)
عنوان زيرمهارت 4 (فرم احتمال نابرابر، کفایت منطقی، الزام منطقی)
عنوان زيرمهارت 5 (فاکتور قطعیت)
عنوان زيرمهارت 6 (روشهای عدم قطعیت غیرعددی: منطق غیر یکنواخت، تئوری تصدیق)
واژگان کليدي مهارت (عدم قطعیت،استنتاج بیزین، کفایت منطقی، الزام منطقی،فاکتور قطعیت، منطق غیر یکنواخت، تئوری تصدیق)
آزمون چند گزينه اي مهارت
آزمون تشريحي مهارت
پيوست ها
کتابنامه

 

دانلود پاورپوینت درس سیستم های معین تصمیم گیری و خبره فصل هفتم با عنوان آشنایی با مفهوم و کاربرد عدم قطعیت در سیستم های خبره

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت درس سیستم های معین تصمیم گیری و خبره فصل هفتم با عنوان آشنایی با مفهوم و کاربرد عدم قطعیت در سیستم های خبره”

رشته فناوری اطلاعات (IT)

دانلود پاورپوينت سمينار آموزشی E.R.P

پاورپوینت سمینار آموزشی
پاورپوينت سمينار آموزشی E.R.P
پاورپوينت در مورد سمينار آموزشی E.R.P
دانلود پاورپوينت سمينار آموزشی E.R.P
دانلود پاورپوينت در مورد سمينار آموزشی E.R.P
دانلود پاورپوینت سمینار آموزشی

دانلود پاورپوينت سمينار آموزشی E.R.P جهت رشته فناوری اطلاعات IT  در قالب 75 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

اطلاعات و پشتيبانی لازم برای تصميم گيری کارآمد مديران فراهم می آورند
به تلخيص اطلاعات سيستم های پشتيبانی عمليات برای استفاده مديران می پردازند
به طور عمده در سطوح تاکتيکی و استراتژيک سازمان مورد استفاده قرار می گيرند

 

 

 

E.R.P يک بسته نرم افزاری  استاندارد مشتمل بر چندين ماژول مرتبط و يکپارچه است که کليه فرآيندهای تجاری يک سازمان را اعم از توليد ، منابع انسانی ، مالی ، بازاريابی و فروش و … پشتيبانی می نمايد و منجر به به يکپارچگی وظايف ( Functions ) در سازمان می شود.
E.R.P  بر روی يک بانک اطلاعاتی مرتبط مانند Oracle  يا SQL Server  قرار می گيرد

 

 

E.R.P در حالت صنعتی به مجموعه ای از فرآيندهای مرتبط گفته می شود که توسط يک نرم افزار دارای ماژولهای مختلف پشتيبانی می شود و به مديريت و اتوماسيون قسمتهای مهم سازمان کمک می نمايد

 

 

فهرست مطالب
تعريف E.R.P
معرفی سيستمهای اطلاعاتی و بيان تفاوتهای سيستمهای اطلاعاتی و ERP
E.R.P چيست
معرفی سيستمهای توليد و بيان جايگاه E.R.P در سيستمهای توليدی
ساختار E.R.P
تاريخچه
 دلايل استفاده
اجرای E.R.P  در سازمان
تيم اجرای E.R.P
زمان پياده سازی
E.R.P  و B.P.R
منافع و خطرات
هزينه ها و بازگشت سرمايه
نتايج
بازار E.R.P
سئوال های رايج در مورد E.R.P
موارد اجرا شده E.R.P
عوامل شکست و موفقيت
E.R.P  و E-Commerce
E.R.P II  و آينده E.R.P

دانلود پاورپوينت سمينار آموزشی E.R.P

دریافت و دانلود فایل”پاورپوينت سمينار آموزشی E.R.P”

رشته فناوری اطلاعات (IT)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تشخیص بدافزار در ابر 74 صفحه

مبانی نظری بدافزار
پیشینه تحقیق بدافزار
مبانی نظری رایانش ابری
پیشینه تحقیق رایانش ابری
مبانی نظری تشخیص بدافزار در ابر
پیشینه تحقیق تشخیص بدافزار در ابر
فصل دوم پروژه تشخیص بدافزار در ابر

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق تشخیص بدافزار در ابر می باشد. در بخش اول مبانی نظری تشخیص بدافزار در ابر تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه تحقیق تشخیص بدافزار در ابر در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

 
 
 
 
چکیده
زمانی که درمورد بدافزارها در محیط اینترنت و شبکه ها صحبت می شود، با انواع زیادی از بدافزارها روبرو خواهیم شد. محاسبات ابری یکی از انواع جدید و بسیار مهم در زمینه ارائه خدمات بر روی بستر ابر مانند اینترنت می باشد. بیشتر افراد بر این توافق دارند که هم اکنون امنیت این محیط مهمترین مشکل می باشد و باید به خوبی بررسی شده و راه حل های مناسبی برای رفع آن پیدا و ارائه نمود. در اینجا ما قصد داریم تا روش مناسبی را برای تشخیص بدافزارها در محیط محاسبات ابری ارائه نمائیم که بتواند بر اساس ساختار این محیط بیشترین امنیت ممکن را برای ارائه دهندگان و همچنین اطلاعات کاربران آن فراهم نماید. از عمده روش های-ایجاد امنیت و شناسایی بدافزارها در محیط محاسبات ابری ابتدا شیوه سنتی آن یعنی استفاده از امضاءها می باشد که با توجه به ساختار این محیط شاید مناسب باشد اما کافی نیست. بنابراین استفاده از روش های دیگر از جمله تحلیل رفتار سیستم بسیار کاربردی شده است. بر اساس ساختار محیط محاسبات ابری نیز می توان یک قالب محافظتی طراحی نمود تا از حملات با استفاده از سطح بندی های انجام شده جلوگیری کند.
 
 
 
 
 
 
 
پیش‌گفتار
سیر تکاملی محاسبات به گونه ای است که می توان آن را پس از آب، برق، گاز و تلفن به عنوان عنصر اساسی پنجم فرض نمود. در چنین حالتی، کاربران سعی می کنند بر اساس نیازهایشان و بدون توجه به اینکه یک سرویس در کجا قرار دارد و یا چگونه تحویل داده می شود، به آن دسترسی یابند. نمونه های متنوعی از سیستم های محاسباتی ارائه شده است که سعی دارند چنین خدماتی را به کاربران ارئه دهند. برخی از آنها عبارتند از: محاسبات خوشه ای ، محاسبات توری  و محاسبات ابری . محاسبات ابری ساختاری شبیه یک توده ابر دارد که بواسطه آن کاربران می توانند به برنامه های کاربردی و یا زیرساختهای نرم افزاری و سخت افزاری از هر جایی از دنیا دسترسی داشته باشند.
 
بنابراین، محاسبات ابری می تواند با کمک ماشین های مجازی  شبکه شده، به عنوان یک روش جدید برای ایجاد پویای نسل جدید مراکز داده مورد توجه قرار گیرد. بدین ترتیب، دنیای محاسبات به سرعت به سمت توسعه نرم افزارهایی پیش می رود که بجای اجرا بر روی کامپیوترهای منفرد، به عنوان یک سرویس  در دسترس میلیون ها مصرف کننده قرار می‌گیرند. محبوبیت سه نوع مختلف محاسبات که به آنها اشاره شد، از دید موتور جستجوی گوگل نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است . این بررسی نشان می دهد که محاسبات خوشه ای در حال حاضر نسبت به دو مورد دیگر مقبولیت کمتر دارد، محاسبات توری در رتبه دوم قرار گرفته است، و پردازش ابری با فاصله زیادی از آنها در حال استفاده بیشتر است.[13, 14]
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
 
فصل دوم: تعاریف و پیش نیازها
2-1- مقدمه
2-2- مروری بر بدافزارها
2-2-1- سیر تكاملی ویروس های رایانه ای
2-2-2- بدافزار چیست؟
2-2-2-1- كرم
2-2-2-2- ویروس
2-2-2-3- تروجان
2-2-2-4- تروجان دسترسی از راه دور
2-2-2-5- روتكیت
2-3 مروری بر سیستم های تشخیص نفوذ
2-3-1- انواع حملات شبکه
2-3-1-1- انواع حملات شبکه ای با توجه به طریقه حمله
2-3-1-2- انواع حملات شبکه ای با توجه به حمله کننده
2-3-2- مکمل های سیستم های تشخیص نفوذ در برقراری امنیت
2-3-2-1- دیواره آتش
2-3-2-2- ساز و کارهای رمزنگاری و تایید هویت
2-3-2-3- لیست های کنترل دسترسی
2-3-3- انواع سیستم های تشخیص نفوذ
2-3-3-1- سیستم های تشخیص نفوذ مبتنی بر میزبان
2-3-3-2- سیستم های تشخیص نفوذ مبتنی بر شبکه
2-3-3-3- سیستم های توزیع شده
2-3-4- انواع روش های تشخیص حمله
2-3-4-1 روش های مبتنی بر امضا
2-3-4-2 روش های تشخیص حمله مبتنی بر ناهنجاری
2-3-4-3- روش های مبتنی بر تحلیل حالت پروتکل ارتباطی
2-3-5- تکنولوژی های سیستم های تشخیص نفوذ
2-3-5-1- اجزای سامانه های تشخیص نفوذ
2-3-5-2- ساختار و همبندی اجزای سیستم تشخیص نفوذ
2-3-5-3- عملکرد امنیتی سیستم های تشخیص نفوذ
2-3-5-4- قابلیت های مدیریتی ابزارهای تشخیص نفوذ
2-3-6- ویژگی های ابزار تشخیص نفوذ ایده آل
2-3-6-1- دقت بالا، نرخ تشخیص بالا و کم بودن هشدارهای نادرست
2-3-6-2- نحوه واکنش و ایجاد هشدار و کار با IDSهای دیگر
2-3-6-3- قابلیت های پیکربندی و تنظیمات فاز نصب و سازگاری با شرایط سیستم
2-3-6-4- امکان اعمال سیاست امنیتی در نسخه امنیتی یا با استفاده از قوانین کارآمد
2-3-6-5- مقیاس پذیری و توزیع پذیری
2-3-6-6- اجرای مداوم و تحمل پذیری خطا
2-3-6-7- قابلیت تشخیص حملات دیده نشده
2-3-6-8-  بهره وری و عملکرد مناسب
2-3-6-9- کار با حداقل سربار و امکان بررسی عملکرد و  بهره وری ابزار تشخیص نفوذ
 
فصل سوم : پیشینه تحقیق
3-1- ترکیب فیلترینگ و روش های آماری برای تشخیص ناهنجاری
3-2- تجزیه و تحلیل سیگنال ناهنجاری های ترافیک شبکه
3-3- یک چارچوب سیستم های تشخیص نفوذ مشارکتی برای شبکه های محاسبات ابری
3-4- شناسایی حمله در ابر 79
3-5- سیستم های تشخیص نفوذ و مدیریت ورودی چند سطحی در محاسبات ابری
3-6- جایگذاری یک NIDS در یک محیط محاسبات ابری
3-7- ابرهای دو قلو: یک معماری برای محیط ابری امن
منابع
 
 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تشخیص بدافزار در ابر 74 صفحه

دریافت و دانلود فایل”مبانی نظری و پیشینه تحقیق تشخیص بدافزار در ابر 74 صفحه”

رشته فناوری اطلاعات (IT)

دانلود پروپوزال پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش

پروپوزال erp
عوامل کلیدی موفقیت erp
پیاده سازی موفق erp در سازمان
پروپوزال برنامه ریزی منابع سازمانی
عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP
عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP
پروپوزال پیاده سازی موفقیت آمیز ERP با مدیریت دانش
پروپوزال عوامل موفقیت پیاده سازی ERP

دانلود پروپوزال پروژه كارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات

پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش

 
 
 
 
 
 
 
چکیده
سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان بسته های نرم افزاری جامعی هستند که به صورت راه حل های ارائه شده ای به یکپارچگی همه فرآیندها و حوزه های وظیفه ای موجود در کسب و کار کمک می کنند. مزیت اصلی و اولیه این سیستم ها ایجاد یک بستر نرم افزاری یکپارچه مشترک برای فرآیندهای یکپارچه موجود در کسب و کار مربوطه می باشد. پیاده سازی بهینه و موفقیت آمیز سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی نیازمند توجه ویژه به تکنولوژی و همچنین عوامل انسانی می باشد و این فرآیند به حدی با مسئله مدیریت دانش گره خورده که موفقیت کلی این نوع از پروژه ها به فعالیت گروهی از کارکنان متبحر و دانش محور وابستگی شدیدی خواهد داشت.
 
 مدیریت دانش فرآیند سیستماتیک جستجو، انتخاب، سازماندهی، پالایش و نمایش اطلاعات است، به طریقی که درک کارکنان در زمینه خاصی بهبود و اصلاح شود و سازمان بصیرت و درک بهتری از تجربیات خود کسب کند. پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان فرآیند دشوار و پیچیده ای است که در آن مدیریت تغییرات، ارتباطات و درگیری ذینفعان به اندازه مسائل فنی مهم به شمار می آید. با توجه به این موضوع می توان مدیریت دانش را به عنوان پیش شرط اصلی پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان در نظر گرفت. انواع مختلفی از دانش و مهارت ها در هر نقطه از چرخه حیات سیستم های سازمانی مورد نیاز بوده و این دانش در اختیار افراد مختلفی از سازمان قرار گرفته است. 
 
مدیران و متخصصین حوزه فناوری اطلاعات در یافته اند که با استفاده از علم مدیریت دانش می توانند به پیاده سازی های موفق تری از سیستم های سازمانی دست یابند. باید توجه داشت که در هر مرحله از چرخه حیات سیستم های سازمانی می توان با اتکاء بر عناصر چرخه مدیریت دانش و شناسایی و از میان برداشتن موانع مدیریت مؤثر دانش شانس دستیابی به موفقیت را افزایش داد.
 
در این تحقیق به ارائه یک چارچوب مدیریت دانش در جهت دستیابی به پیاده سازی موفقیت آمیز سیستم های سازمانی می پردازیم.
 
 
 
 
کلمات کلیدی:
مدیریت دانش
پیاده سازی موفق erp
برنامه ریزی منابع سازمانی
 
 
 
 
تعریف مسئله
مدیریت و پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان، وظیفه ای دانش محور است که نیازمند تجربه طیف وسیعی از افراد متعلق به حوزه کسب و کار، حوزه فناوری اطلاعات، مدیران پروژه در سازمان و مشاورین خارجی کسب و کار و پیاده سازی می باشد. با توجه به این موضوع، سازمان ها در تلاشند که با استفاده از مدیریت دانش بر مشکل استفاده از منابع دانش در سازمان غلبه کنند. فعالیت های مدیریت دانش شامل وظایف شناسایی، خلق، انتقال، ذخیره، استفاده (مجدد) و حذف دانش می باشد. الزامیست که سازمان ها به منظور پیاده سازی موفقیت آمیز سیستم های سازمانی به استفاده بهتر از دانش مربوط به این نوع از سیستم ها پرداخته و این دانش را در دسترس افراد درگیر در مدیریت سیستم های سازمانی قرار دهند. 
 
مدیریت دانش همواره یکی از مهمترین عوامل موفقیت پروژه های پیاده سازی سیستم های سازمانی محسوب می شود. مشکلات موجود بر سر راه انتقال موثر و کارای دانش در بین عوامل انسانی مختلف در پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (مشتری، فروشنده و پیاده سازان)، انگیزه زیادی را در جهت بررسی نقش مدیریت دانش در پیاده سازی این گونه از سیستم ها فراهم ساخته است. پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان علاوه بر مسائل فنی و تکنیکی نیازمند حجم زیادی از کار گروهی، مشاوره، تبادل نظر، روحیه همکاری، به کارگیری استعداد ها و توانمندی های سازمانی و  انتقال دانش بین افراد و گروه های کاری مختلف می باشد. بدون شک دستیابی به موفقیت در انجام چنین پروژه های پیچیده ای نیازمند تفکر استراتژیک در جهت مدیریت و یکپارچگی انواع دانش و توانمندی های سازمانی و برون سازمانی بوده و رسیدن به چنین مهمی جز در سایه داشتن چارچوب ها و قوانینی به منظور مدیریت دانش فردی و سازمانی میسر نخواهد بود.
 
در واقع مسئله ای که با آن مواجه هستیم، عبارت است از چگونگی استفاده از علم مدیریت دانش در جهت مدیریت بهتر و پیاده سازی موفقیت آمیز سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان. دستیابی به هدف مذکور نیازمند تعیین انواع دانش مورد نیاز پیاده سازی سیستم های سازمانی، شناسایی نقش افراد مختلف درگیر در پروژه پیاده سازی و همچنین یکپارچه سازی طیف وسیع دانش این افراد می باشد.
 
با بررسی ادبیات موضوع و کارهای پیشین انجام گرفته در می یابیم که اکثر تحقیقات انجام گرفته در زمینه سیستم های سازمانی پیرامون عوامل کلیدی موفقیت و یا عوامل کلیدی شکست این نوع از سیستم ها بوده و کمتر به سایر جنبه ها توجه شده است. تحقیقات اندکی به مسئله مدیریت دانش پیاده سازی سیستم های سازمانی پرداخته اند و مباحث مطرح شده پیرامون این حوزه  این به هیچ وجه انسجام نداشته و هر یک از این تحقیقات به صورت پراکنده به بررسی قسمتی از مسئله مورد بحث پرداخته اند. در واقع نبود یک چارچوب جامع که کلیه ابعاد انجام پروژه های پیاده سازی سیستم های سازمانی را در بر گیرد به وضوح احساس می شود. 
 
 
سوالات ذیل در این تحقیق مطرح هستند:
مراحل پیاده سازی سیستم های سازمانی کدام ها هستند و فرآیند موثر و کارآمد پیاده سازی این نوع از سیستم ها دربرگیرنده چه فعالیت ها و عملیاتی است؟
در هر مرحله از چرخه حیات سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان چه فعالیت هایی باید در جهت تحقق و اجرای فرآیند مدیریت دانش انجام گیرد؟
کدام مرحله(مراحل) از چرخه مدیریت دانش در هر یک از مراحل چرخه پیاده سازی سیستم های سازمانی مهمتر هستند؟
 
نقش کدام یک از کنشگران فرآیند پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان در هر مرحله مهمتر است؟
چه نوع دانشی در هر مرحله از فرآیند پیاده سازی سیستم سازمانی مورد نیاز بوده، این دانش در اختیار کیست و راه های اشتراک، یکپارچگی، و انتقال و استفاده از این دانش کدام ها هستند؟
مهارت های مورد نیاز در هر مرحله از پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان کدام ها هستند و این مهارت ها در اختیار کدام یک از کنشگران فرآیند پیاده سازی قرار دارد؟
موانع مدیریت دانش در هر مرحله از پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان کدام ها هستند و راه های مقابله با آنها کدامند؟
 
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
1- فصل اول(کلیات تحقیق) 11
1-1- تعریف مسئله 2
1-2- اهداف تحقیق 3
1-3- حوزه تحقیق 5
1-4- ساختار تحقیق 5
 
3-1- معرفی چارچوب پیشنهادی 92
3-2- تشریح چارچوب پیشنهادی 97
3-2-1- مرحله آغاز 97
3-2-2- مرحله انتخاب نرم افزار 99
3-2-3- مرحله انطباق 100
3-2-4- مرحله پذیرش 102
3-2-5- مرحله عادی سازی 104
3-2-6- مرحله به روز رسانی 105
 
7- منابع
 
 
 
 
 
فهرست تصاویر
شکل 3-1 نمای اول از چارچوب پیشنهادی مدیریت دانش—————————————-95
شکل 3-2 نمای دوم از چارچوب پیشنهادی مدیریت دانش—————————————-96
شکل 3-3 سطر مربوط به مرحله آغاز از چارچوب پیشنهادی—————————————98
شکل 3-4 سطر مربوط به مرحله انتخاب از چارچوب پیشنهادی————————————100
شکل 3-5 سطر مربوط به مرحله انطباق از چارچوب پیشنهادی————————————102
شکل 3-6 سطر مربوط به مرحله پذیرش از چارچوب پیشنهادی————————————104
شکل 3-7 سطر مربوط به مرحله عادی سازی از چارچوب پیشنهادی——————————–105
شکل 3-8 سطر مربوط به مرحله به روز رسانی از چارچوب پیشنهادی——————————-106
 
 
 

دانلود پروپوزال پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش

دریافت و دانلود فایل”پروپوزال پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش”

رشته فناوری اطلاعات (IT)

دانلود آزمون مشاوران فناوری و اطلاعات-پکیج مشاوران نصر فوق العاده و کاملا تضمین شده با قبولی بی چون و چرا حتی در شب امتحان

دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران نصر با پاسخ
آزمون مشاوران رشته نرم افزار سخت افزار و زیرساخت
آزمون مشاوران فناوری و اطلاعات
آزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه مدیریت
آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور
نمونه سوالات آزمون مشاوران با جواب

آزمون مشاوران فناوری و اطلاعات-پکیج فوق العاده و کاملا  تضمین شده آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور که پس از تهیه قبولی بی چون و چرا را نسیب خود خواهید کرد حتی با مطالعه در شب امتحان نیز نتیجه بخش است این مجموعه که توسط مشاوران و کارشناسان فوق خبره طراح سوال آزمون های آی تی ارائه شده و مدعی هستند که با تهیه این پکیج مطمئنادر لیست قبولی آزمون جاری قرار خواهید گرفت و با موفقیت تمام آزمون را پشت سر خواهید گذاشت و حقیقتا تاکنون ی سالهای متمادی حتی یکنفر هم از پکیج تضمین شده ما ناامید نگردیده و من بعد هم چنین خواهد بود انشاالله.

***توجه مهم:عناوین سال آزمون نقشی در منسوخ شدن مجموعه ندارد بدیهیست که هرساله مطابق منابع جدید مجموعه آپدیت و بروز میگردد تنها به دلیل عدم تاثیر منفی در نتایج گوگل عناوین را تغییر نمیدهیم.***

تاریخ بروزرسانی آخر سال 1398
 

مشاوره و آموزش نکات حیاتی و دقیقه نودی و تضمینی یک طراح سوال آی تی برای دیدن اسمتون در لیست قبولی آزمون جاری(آزمون احراز صلاحیت مشاوران نظام صنفی رایانه ای کشور) با تهیه این مجموعه برای هر رشته در صورت عدم پذیرش در آزمون کل وجه برگشت خواهد شد.
دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران نصر با پاسخ
آزمون مشاوران رشته نرم افزار سخت افزار و زیرساخت
 آزمون مشاوران فناوری و اطلاعات
آزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه مدیریت 
آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور
نمونه سوالات آزمون مشاوران با جواب

پکیج فوف ویژه و تضمین شده نمونه سوالات و پاسخنامه آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با تضمین 100درصد قبولی در هر رشته که تمایل داشته باشید

در آزمون سال گذشته 100 درصد افرادی که از منابع ویژه ما استفاده کردند با رتبه ممتاز قبول شدند

پکیج فوق ویژه و تضمین شده نمونه سوالات و پاسخنامه آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با تضمین 100درصد قبولی در هر رشته که شما بخواهید

در آزمون سال گذشته 100 درصد افرادی که از منابع ویژه ما استفاده کردند با رتبه ممتاز قبول شدند.

و مفتخر هستیم که اطمینان خاطر نهایی رو به شما بدهیم و اعلام نماییم که تا زمان روئیت نام خود در لیست فبولی آزمون نصر با همه توان همراهتان بوده و خواهیم بود و با اعتماد به نفس اعلام سربلندی میکنیم و تا کنون حتی یک نفر نیست که با در اختیار داشتن منابع ما با سربلندی تمام به موفقیت نرسیده باشد و نخواهد بود انشاالله.

نمونه سوالات آزمون مشاوران حقیقی سازمان نصر با جواب و پاسخنامه
مشاوران حقیقی نصر
آزمون مشاوران نصر کشور سال 1396
آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور سال 1396
دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جواب
آزمون مشاوران رشته نرم افزار
رشته سخت افزار و زیرساخت آزمون مشاوران نصر
آزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه
رشته مدیریت و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور
نمونه سوالات آزمون مشاوران حقیقی سازمان نصر با جواب و پاسخنامه
مشاوران حقیقی نصر
آزمون مشاوران نصر کشور سال 1396
آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور سال 1396
دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جواب
آزمون مشاوران رشته نرم افزاررشته سخت افزار و زیرساخت
آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته اینترنت و شبکه
رشته مدیریت و مشاوره آزمون نظام صنفی رایانه ای کشور
آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته مشاوره و مدیریت
آزمون مشاوران نصرآزمون مشاوران رشته عمومی
پکیج فوق العاده و فوق تضمین قبولی بی چون و چرا و شگفتی ساز حتی در زمان کوتاه شب امتحان که توسط مشاوران و کارشناسان فوق خبره طراح سوال آزمون های آی تی ارائه شده و مدعی هستند که با تهیه این پکیج در لیست قبولی آزمون جاری قرار خواهید گرفت و گرنه عینا کل مبلغ مرجوع میگردد.
توجه: رشته عمومی به عنوان پیش فرض است. و برای دریافت پکیج هر رشته مستلزم پرداخت مجدد و ارسال پیام درخواست به شماره 09219516256-09139444500 میباشد.
دانلود آزمون و نمونه سوالات احراز صلاحیت مشاوران حقیقی فناوری و اطلاعات رتبه 3 سوم سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور باتوجه به منابع جدید سازمان نصر با جواب

دانلود آزمون مشاوران فناوری و اطلاعات-پکیج مشاوران نصر فوق العاده و کاملا  تضمین شده با قبولی بی چون و چرا حتی در شب امتحان

دریافت و دانلود فایل”آزمون مشاوران فناوری و اطلاعات-پکیج مشاوران نصر فوق العاده و کاملا تضمین شده با قبولی بی چون و چرا حتی در شب امتحان”

رشته فناوری اطلاعات (IT)

دانلود پیشینه ارائه الگوریتمی تطبیقی مبتنی بر پیش بینی اشکال با استفاده از مدلهای هزینه احتمالی برای زمانبندی در سیستم های رایانش ابری

زمانبندی در ابر
زمانبندی در رایانش ابری
تخصیص منابع در رایانش ابری
پیشینه زمانبندی در محاسبات ابری
پیشینه زمانبندی کارها در محاسبات ابری
زمانبند کار پیش بینی اشکال در رایانش ابری
پیشینه الگوریتم های زمانبندی در محاسبات ابری
پیشینه برخورد پیش‌کنشی با اشکال‌های محتمل

دانلود پیشینه پروژه کارشناسی ارشد رشته آی تی

ارائه الگوریتمی تطبیقی مبتنی بر پیش بینی اشکال با استفاده از مدلهای هزینه احتمالی برای زمانبندی در سیستم های رایانش ابری

 
 
 
 
چکیده

نقطه مقابله و بازیافت یکی از تکنیک‌های معمول برای مدیریت اشکال در سیستم‌های محاسبات کلاستری است. در روش‌های کلاسیک مطالعات، بیش‌تر بر روی نحوه نقطه مقابله گرفتن و یا کم کردن سربار ناشی از این روش بوده است و بر همین اساس تکنیک‌ها و الگوریتم‌های مختلفی ارائه شده است. همچنین طول بازه نقطه مقابله نقش عمده‌ای در کارایی سیستم‌های تحمل­پذیر اشکال دارد. یکی از مسائلی که در روش‌های پیشین بسیار مورد توجه قرار می‌گرفت، مسئله مواجه شدن با اشکال‌ها، بازیافت و بازگشت به عقب بوده است.

یکی از مزایای نقطه مقابله هماهنگ، بازگشت به آخرین نقطه مقابله گرفته شده می‌باشد. و این امر باعث سهولت الگوریتم بازیافت می‌شود. بنابراین در هر لحظه سیستم تنها به آخرین نقطه مقابله گرفته شده هر پروسه نیاز دارد و به این ترتیب نیاز به دسترسی به حافظه جانبی، زیاد ندارد. نتیجتا سربار کمی به سیستم تحمیل می‌شود. با این وجود، اگر یک سیستم در طول بازه نقطه مقابله گرفته شده تا ابتدای نقطه مقابله بعدی دچار نقص نشود، این عمل زائد بوده و سرباری را به سیستم تحمیل کرده است. به­عبارت دیگر تکنیک‌های تحمل­پذیری در برابر اشکال­ها در روش‌های کلاسیک به صورت واکنشی عمل کرده و سیستم به صورت کورکورانه در ابتدای هر بازه زمانی آزمون نقطه مقابله را انجام می‌دهد. بدیهی است که در صورت بروز اشکال، سیستم به حالت تعمیر رفته و تا درست شدن اشکال تمام سیستم کلاستر باید متوقف شود.

در دهه‌های گذشته پیشرفت‌های خوبی در زمینه پیش­بینی اشکال حاصل شده است. برای نمونه، اغلب وسایل سخت‌افزاری امروزی با خصیصه‌های مختلفی طراحی شده‌اند تا بتوانند یک ویژگی را در طول زمان کارکرد وسیله مورد نظر اندازه­گیری نمایند. این اندازه‌ها در طول زمان استاندارد شده‌اند و به راحتی و بدون نیاز به وسیله سخت‌افزاری خاصی قابل دسترسی است. برای نمونه این ویژگی‌ها را می‌توان به سرعت فن سیستم، دمای سیستم، دمای پردازنده و سرعت فن آن، مقدار بار روی پردازنده، مقدار حافظه تخصیص داده شده، ورودی و خروجی شبکه یک واحد محاسباتی و وضیعت حافظه پنهان اشاره کرد. روش‌های یادگیری و آماری مبتنی بر تکنیک‌های احتمال برای شناسایی محل (زمانی و مکانی) اشکال‌ها ارائه شده است. دقت‌های بالایی با استفاده از این قبیل روش‌ها گزارش شده است [54 و55].

تکنیک‌های تحمل­پذیر در برابر اشکال پیش‌کنشی، مبتنی برپیش­بینی اشکال برای دستیابی به دسترسی‌بالا برای کاربردهای بحرانی- امن اتخاذ گردیده است. اخیرا در محاسبات کلاستری از این تکنیک‌ها استفاده می‌شود تا بتوان بدون آن که منتظر وقوع اشکال در سیستم بود تا به صورت واکنشی عمل کرد، سیستم اشکال را پیش­بینی کند و به صورت پیش‌کنشی عمل نموده تا در صورت بروز اشکال سیستم به کار خود ادامه دهد. در ادامه تحقیق به بررسی بعضی از این تحقیقات می‌پردازیم.

 
 
 
واژه های کلیدی:

قانون بیز

پیش کنشی

پیش بینی اشکال

مدل مبتنی بر هزینه

سیستم های محاسبات ابر

آزمون نقطه مقابله گیری هماهنگ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
  فهرست مطالب
 
4 کارهای انجام شده اخیر
4-1 مروری بر روش‌های پیشبینی اشکال
4-1-1 کلاسه بندی و اشکالهای ریشه آماری
4-1-2 مدل آماری زمان میان خرابی‌ها
4-1-3 جمع‌آوری و پیش‌پردازش داده‌های مرتبط با خرابی
4-2 تکنیک‌های پیش‌بینی اشکال
4-2-1 حدآستانه مبتنی بر آمار
4-2-2 آنالیز سری‌های زمانی
4-2-3 کلاسه‌بندی مبتنی بر قانون
4-2-4 مدل‌های شبکه بیزی
4-2-5 مدل‌های پردازش شبه مارکوف
4-3 مطالعات انجام گرفته
 
منابع
 
 
 

دانلود پیشینه ارائه الگوریتمی تطبیقی مبتنی بر پیش بینی اشکال با استفاده از مدلهای هزینه احتمالی برای زمانبندی در سیستم های رایانش ابری

دریافت و دانلود فایل”پیشینه ارائه الگوریتمی تطبیقی مبتنی بر پیش بینی اشکال با استفاده از مدلهای هزینه احتمالی برای زمانبندی در سیستم های رایانش ابری”

رشته فناوری اطلاعات (IT)

دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم اطلاعات بیمارستانی

پاورپوینت سیستم اطلاعات بیمارستانی
دانلود پاورپوینت سیستم اطلاعات بیمارستانی
پاورپوینت درمورد سیستم اطلاعات بیمارستانی

دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم اطلاعات بیمارستانی جهت رشته فناوری اطلاعات در قالب 47 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

هدف از يک HIS،  استفاده از کامپيوتر و وسايل ارتباطي براي جمع‌آوري، ذخيره، پردازش، بازيابي و ارتباط دادن مراقبت بيمار و اطلاعات اداري براي تمامي فعاليت‌هاي مربوط به بيمارستان مي باشد  تا بدين طريق بتوانيم ملزومات عملياتي کاربران مجاز را  ارضاء کنيم.
دريک سيستم اطلاعات بيمارستاني خوب، داده‌ها بايد به‌صورت منسجم در پايگاه داده‌ها ذخيره شوند. و در دسترس کاربران مجاز، در محل و در زماني که داده‌ها مورد نياز است، و با فرمتي که با نيازهاي خاص کاربر، منطبق باشد، قرار داده شوند.

 

 

 

فهرست مطالب
HIS چيست
تاريخچه  HIS
HIS هاي امروزي
دلايل استفاده پزشکان و کادر درماني از يک HIS
پذيرش و مرخص کردن( Admission & Discharge)
ثبت سفارشات (Order Entry)
مشاهده نتايج (Results Review)
کاربردهاي مستقل
راحتي و آساني ذخيره سازي داده ها
ابزارهايي که براي ايجاد يک HIS مورد نياز است
معماري يک HIS
مزاياي ويژه اين نوع معماري
معايب
مزيت عمده
سيستمهاي تکاملي- نوع II
سيستمهاي توزيع شده (distributed)
کاربردهاي مجزا
بسترسخت افزاري و شبکه
بستر نرم افزاري
دلايل مقاومت کاربران
منابع

دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم اطلاعات بیمارستانی

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت آشنایی با سیستم اطلاعات بیمارستانی”

رشته فناوری اطلاعات (IT)

دانلود پروپوزال ارائه چارچوب سرویس گرا برای سیستم های اجرایی تولید طبق رایانش ابری

رایانش ابری
سیستم های اجرایی تولید
مدیریت سیستم های تولیدی
سیستمهای توزیع شده اجرایی تولید
استقرار سیستم های اجرایی تولید
استقرار سیستم های اجرایی تولید با رایانش ابری
پروپوزال ارائه چارچوبی برای مدیریت سیستمهای تولیدی

دانلود پروپوزال پروژه کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات

ارائه چارچوب سرویس گرا برای سیستم های اجرایی تولید طبق رایانش ابری

 
 
 
 
 
چکیده:
فرآیند تولید در سازمان های مختلف، دارای سبک های متفاوتی است که هدف هرکدام در نهایت تحویل محصول درست در زمان درست به مشتری است. ضمن اینکه با استقرار سیستم های اجرایی تولید مزایای افزونتری در اختیار مدیران میانی نیز قرار می دهد. در این تحقیق هدف از خلق چارچوب طرح ماژول ها، روابط آن ها و ملزومات پیاده سازی هرکدام بوده است. چیزی که تا کنون در محیط ابرصورت نگرفته است. در مهمترین بخش که همان شناسایی ماژول های این سیستم است، ماژول سفارش که در سیستم های اجرایی اولید سنتی قابل مشاهده بود، مبنای کار قرار گرفته و با رویکرد تحلیلی و با استفاده از متدولوژی SOMA ، سایر ماژول ها از مله مدیریت منابع، زمانبندی، پس گیری، مدیریت  تعاریف و … از آن استخراج شده است. 
 
به عبارتی هدف هرچه کوچکتر کردن این ماژول بزرگ در سیستم اجرایی تولید سنتی است. با توجه به محدودیت های طرح عملی این چارچوب در محیط ابر، یک مطالعه موردی تحت عنوان شرکت جمساز نتیجه نهایی این تحقیق است، مطالعه ای که در آن فرآیند اصلی تولید جمساز با راه حل مطرح شده مورد مقایسه قرار گرفته و باتوجه به نظر خبرگان این حوزه و مصاحبه با مدیران تولید و پرسنل مرتبط نتایج نهایی حاصل شد. در مقایسه با سیستم های مشابه و سنتی و با در نظر گرفتن سبکتر کردن ماژول سفارش، انعطاف پذیری هرچه بیشتر و جامعیت و یکپارچگی بیشتر حاصل شد و مدل جدید کسب و کار ابری نیزدیدگاه های جدیدی را برای این سازمان ها فراهم آورده است.
 
 
 
کلمات کلیدی:

محاسبات ابری

فرآیند تولید در سازمان

ارائه چارچوبی راهبردی

سیستمهای توزیع شده اجرایی تولید

 
 
 
 
 
بیان مسئله
سیستم های اجرایی تولید ، سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات هستند که عملیات تولید را در کارخانه ها مدیریت می کنند. در طول سالها استانداردها ومدلهای بسیاری برای چنین سیستمهایی پیشنهاد شده است که محدوده آن را مشخص می کنند. فعالیتهای کلیدی این سیستم ها عبارتند از:
 
مدیریت تعریف محصول. این کار شامل ذخیره سازی، کنترل ورژن، تبادل با سایرسیستمها که حاوی داده های اصلی هستند، نظیرقوانین تولید، ، لیست منابع و همه داده هایی که حول محور اینکه یک محصول چگونه تولید می شود. مدیریت تعریف محصول به عبارتی بخشی از مدیریت چرخه حیات محصول است.
مدیریت منابع. مدیریت منابع شامل ثبت، تبادل، و تحلیل اطلاعات منابع است . هدف این کار آماده سازی و اجرای سفارشات تولید با منابع درست است.
زمانبندی فرآیند تولید. این فعالیت شامل زمانبندی تولید به عنوان مجموعه ای از سفارشات کاری است که بتوان نیازمندیهای محصول را پوشش داد. که اینها معمولاً ازبرنامه ریزی منابع سازمان و یا سیستمهای پیشرفته برنامه ریزی و زمانبندی نشات می گیرند تا بتوان استفاده بهینه از منابع محلی داشت.
توزیع سفارشات محصول. براساس نوع فرآیند تولید  این کار ممکن است شامل توزیع بسته های کاری بیشتر، ارسال آنها به مراکز کاری و انجام تنظیمات برای شرایط از پیش تعیین شده  باشد.
 
اجرای سفارشات محصول.  اگرچه اجرای واقعی توسط سیستم های کنترل فرآیند انجام می شود سیستم مدیریت اجرایی تولید بازرسی هایی بر منابع و سایر سیستم ها برای پیگیری فرآیند تولید دارد.
جمع آوری داده های محصول. این کارشامل ذخیره سازی و تبادل داده ها، وضعیت تجهیزات، اطلاعات منابع،  گزارش گیری از محصولات به صورت داده های تاریخی و یا پایگاه داده های رابطه ای است.
تحلیل کارایی محصول. تهیه داده های مفید از داده های خام جمع آوری شده درباره وضعیت فعلی محصول، مرورکارهای در حال اجرا و ارزیابی کارایی محصول در برهه زمانی گذشته.
دنبال کردن و پی گیری محصول. ثبت و احیای داده های مرتبط برای نمایش تاریخچه کاملی از لیست منابع، سفارشات و تجهیزات.
 
 
در سالهای اخیر در کنار مفهوم سیستم های اجرایی تولید، مفهوم سازمان های شبکه ای مطرح شده است، اجزای این سازمان ها موقتاً کنار هم جمع شده تا بتوانند مهارت ها و منابع را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. درسیستم های تولیدی چنین سازمانهایی با رویکرد توزیع شده روبرو هستیم، چیزی که به معنی تولید محصول درست، در مکان درست،هزینه درست، زمان درست، شرایط درست می باشد. زنجیره تامین از تامین مواد خام تا تولید و توزیع و حمل و نقل و انبارداری و فروش محصولات به صورت پراکنده و در نقاط جغرافیایی مختلف صورت می گیرد. ازآنجا که مسئولیت به سازمان های مختلف سپرده می شود در نتیجه کنترل مداوم و هماهنگی برای چنین چرخه حیاتی بسیار پیچیده می شود.کارهای صورت گرفته اغلب به صورت کنترل متمرکز بوده و کمتر کنترل به صورت غیرمتمرکز و توزیع شده صورت گرفته است.
 
هدف اصلی در چنین تولیدی کاهش هزینه ها ، کاهش زمان مدیریت، هرچه ساده تر شدن و یکپارچگی فرآیندها و زیرسیستم ها، تکنولوژی های جدید و به روز رسانی ها است. ضمناً کاهش اتلاف در تولید، سرعت در قابلیت پیکربندی مجدد در قبال رخدادهای منتظره و غیرمنتظره  از دیگراهداف تولید توزیع شده محسوب می-شود.
حال برای تحقق واقعی و بهینه چنین سیستم های تولید توزیع شده ایی، نیازمند به کارگیری فناوری اطلاعات و پردازش توزیع شده هستیم چیزی که امروزه تحت عنوان پردازش ابری با ان آشنا هستیم. پردازش ابری به سرعت در حال تغییرصنایع و سازمان ها برای تحقق اهدافشان می باشد. صنایع تولیدی توسط فناوری اطلاعات و تکنولوژی  های هوشمند در حال توانمند شدن هستند. قدرت اصلی پردازش ابری در فراهم آوردن سرویس محاسبات در لحظه  با قابلیت اعتماد بالا، مقیاس پذیری و قابل دسترس بودن در محیطهای توزیع شده است.
درپردازش ابری  همه چیزتحت عنوان سرویس در نظرگرفته می شود به عبارتی (Xaas) مانند نرم افزاربه عنوان سرویس، پلتفرم به عنوان سرویس، زیرساختاربه عنوان سرویس که این سرویس ها ساختارلایه ای را برای پردازش ابری فراهم می آورند. با توجه به فلسفه طراحی در همه جا تولید در همه جا، نیازمند تبادل اطلاعات در بین سایت های مختلف تولید هستیم لذا پردازش ابری نقش کلیدی در تحقق این فلسفه دارد . 
 
به طور کلی دو نوع اتخاذ پردازش ابری در محیط های تولیدی وجود دارد. یکی اتخاذ مستقیم تکنولوژی های پردازش ابری و دیگری تولید ابری که همان ورژن تولیدی پردازش ابری است. در اکثر روشهای پیشنهادی در اتخاذ پردازش ابری مدیریت به صورت متمرکزصورت گرفته است. لذا هدف غیرمتمرکز و توزیع شدگی مدیریت این سیستم های تولیدی است.
در این پروژه هدف ارائه چارچوبی کلان برای مدیریت سیستم های تولیدی است در این چارچوب به ارائه مدل لایه ای با توجه به لایه های مدل پردازش ابری پرداخته ایم. در این مدل سعی می شود ماژول های اصلی سیستم های تولیدی اجرایی استخراج شده و با تطابق این ماژول ها با معماری سرویس گرا چارچوبی یکپارچه ارائه شود. این چارچوب به نحوی است که فرآیندها و رویه های انجام کار را با الهام از مدل پردازش ابری گردآوری می کند و در محیط های توزیع شده ابری راه حلی برای مدیریت سیستم های تولیدی اجرایی در حین عدم تمرکز ارائه می دهد.
 
 
 
 
 
فهرست رئوس مطالب
 
فصل اول- کلیات تحقیق
1
1.1مقدمه
1.2 بیان مسئله
1.3 هدف  از اجرا
1.4 توجیه ضرورت انجام طرح
1.5سابقه تحقیق
1.6 روش پژوهش و تکنیک های اجرایی
1.7استفاده کنندگان از نتایج تحقیق
1.8 ساختار فصول
مراجع و منابع
چکیده انگلیسی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دانلود پروپوزال ارائه چارچوب سرویس گرا برای سیستم های اجرایی تولید طبق رایانش ابری

دریافت و دانلود فایل”پروپوزال ارائه چارچوب سرویس گرا برای سیستم های اجرایی تولید طبق رایانش ابری”

رشته فناوری اطلاعات (IT)

دانلود ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow

توازن بار در sdn
شبکه های مبتنی بر نرم افزار
مدیریت زیرساخت شبکه های اجتماعی
بسترهای آزمایشی شبکه های اجتماعی
پروژه شبکه های مبتنی بر نرم افزار
مسیریابی در شبکه های مبتنی بر نرم افزار
پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN
نقش شبکه های بیسیم مش در شبکه های اجتماعی
پروژه شبکه های Community Network

این پروژه کارشناسی ارشد sdn با عنوان ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow می باشد. هدف از این پروژه مدیریت زیرساخت شبکه های اجتماعی CN می باشد.

 

 

 

SDN يا شبکه‌هاي نرم‌افزارمحور سعي دارند هوشمندي شبکه‌ها را بيشتر کرده و با انتقال بخش کنترل داده‌ها از  سوئیچ و روتر سخت‌افزاري به لايه‌هاي نرم‌افزاري مجازي شبکه و بهره‌گيري از يک کنترلر نرم‌افزاري متمرکز، قابليت‌هايي مانند برنامه‌ريزي، مقياس‌پذيري، انعطاف‌پذيري، خودکارسازي، هوشمندي و توسعه نرم‌افزاري شبکه توسط سازمان‌ها را فراهم کنند[9]. بر خلاف Social networks شبکه های Community Network (آنلاین و آفلاین) از دیدگاه انسان شناسی جالب تر هستند. زیرا به نظر میرسد مردم در تمامی جهات زندگی با یکدیگر ارتباطی نداشته باشند. 

 

 

 

 

 

ساختار پروژه در مورد sdn شامل پنج فصل به شرح زیر می باشد :
•    فصل اول در خصوص بیان کلیات پژوهش و چرایی و چگونگی انجام آن می باشد.

•    فصل دوم به ادبیات موضوعی اختصاص دارد و مفاهیمی چون شبکه های اجتماعی (CN) ، شبکه های مش بی سیم (WMN) ، شبکه های نرم افزار محور (SDN) و پروتکل OpenFlow مورد بررسی قرار می گیرد و معماری و نحوه ی عملکرد و چالشهای پیش روی آنها ،به تفصیل بررسی می شوند.

 

•    فصل سوم مربوط به روش پژوهش بوده و به ارائه ی چارچوبی برای برپایه بستر آزمایشگاهی شبکه ها اجتماعی همراه با امکان آزمایش بر روی L2 در آن می پردازد و درباره ی ابزارهای مناسب برای این پیاده سازی این ساختار بحث می کند.

 

•    فصل چهارم مختص ارزیابی است که اولا معماری ارائه شده را از نظر درستی عملکرد ، انجام درست وظایف و همچنین کارایی سیستم بررسی و نقاط ضعف و قوت آن را بیان کرده و سپس بیان می کنیم که این معماری چگونه قادر به رفع چالش های گفته شده در فصل 2 خواهد بود.

 

•    فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات آتی برای کارهای آتی می باشد.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول : مقدمه     1
1.1    مقدمه    2
1.2    طرح مسئله    4
1.3    ضرورت تحقیق    4
1.4    سوالات تحقیق    6
1.5    محدوده ی پژوهش    6
1.6    فرضیات تحقیق    7
1.7    نوآوری های تحقیق    8
1.8    ساختار پروژه    8

 

 

فصل دوم : ادبیات و پیشینه ی تحقیق    10
2.1    مقدمه    8
2.2    زيرساخت يک شبکه    8
2.2.1    شبکه ها ی کامپيوتری را می توان بر اساس سه ويژگی متفاوت تقسيم نمود :    9
2.2.2    تجهیزات شبکه    14
2.3    شبکه های اجتماعی    16
2.3.1    خصوصیات و عملکرد شبکه های اجتماعی    19
2.4    رسانه های اجتماعی    21
2.4.1    ویژگی های رسانه های اجتماعی    21
2.4.2    انواع رسانه‌های اجتماعی    22
2.5    تفاوت Social Network و Community Network    23
2.5.1    Social networks    23
2.5.2    Community Network    24
2.6    شبکه های ارتباط بی سیم    26
2.6.1    شبکه های مش بی سیم    26
2.6.2    نقش شبکه های بیسیم مش در شبکه های اجتماعی    31
2.7    آزمایشگاه اجتماعی    32
2.8    محدودیت فناوری شبکه های کنونی    35
2.8.1    پیچیدگی های منتهی به کاهش درآمد    37
2.8.2    سیاست های متناقض    38
2.8.3    فقدان مقیاس پذیری    38
2.8.4    وابستگی به فروشنده    39
2.9    شبکه های نرم افزار محور    39
2.9.1    تاریخچه ی شبکه های نرم افزار محور    40
2.9.2    شبکه های نرم افزار محور    45
2.9.3    معماری SDN :    50
2.10    پروتکل OpenFlow    55
2.10.1    FlowTable    60
2.10.2    Open Flow Switch    61
2.10.3    کنترل کننده    63
2.10.4    حالت های برنامه های کنترلی OpenFlow    66
2.10.5    کاربرد های Open Flow    67
2.10.6    Openflow    69
2.10.7    معماری منطقی سوئیچ    69
2.10.8    مولفه‌های جدول جریان داده    71
2.10.9    مولفه فیلدهای تطبیق داه شده ورودی یك جدول شامل فیلدهای ضروری زیر است:    71
2.10.10    فیلد‌های زیر ممكن است پشتیبانی شوند:    72
2.10.11    مشخصات Openflow  كارهای زیر را انجام می دهد:    74
2.10.12    دستورالعمل‌ها 4 نوع هستند:    75
2.10.13    خط لوله جدول جریان داده    76
2.10.14    ساختار پروتكل Openflow    78
2.11    مقایسه ی معماری شبکه های نرم افزار محور با معماری فعلی شبکه های کامپیوتری    80
2.12    موانع    82
2.13    چالش ها    83
2.13.1    شبکه های مش بی سیم    83
2.13.2    شبکه های اجتماعی و بستر های آزمایشی شبکه های اجتماعی    84
2.14    کار مرتبط    86
2.14.1    SDN در شبکه های مش بی سیم    87
2.14.2    SDN در محیط های ناهمگن و روستایی    89
2.14.3    SDN در شبکه های تلفن همراه    90
2.15    نتیجه گیری    91

 

 

 

فصل سوم : روش تحقیق     93
3.1    مرور کلی و توصیف ساختار    68
3.1.2    تصمیم گیری    69
3.2    پیاده سازی معماری    79
3.2.1    poxy ، یک پروکسی برای کنترل کننده ی pox of.    80
3.2.2    openVswitch    84
3.2.3    OpenDayLight    85
3.2.4    نرم افزار خارجی    87
3.2.5    آزمایشات L2 در جامعه آزمایشگاه    90
3.3    نتیجه گیری    95

 

 

 

فصل چهارم : ارزیابی     97
4.1    مقدمه    90
4.2    ارزیابی    90
4.2.1    ارزیابی عملکرد    90
4.2.2    تجزیه و تحلیل عملکرد    91
4.2.3    سربار ارتباطات    92
4.3    بحث    96
4.3.1    مقابله با چالش ها    96
4.3.2    مشخصات توزیع شده در این معماری    98
4.4    نتیجه گیری    99

 

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات    99
5.1    نتیجه گیری    98
5.1.1    محدودیت های تحقیق    100
5.2    کارهای آتی    102
5.2.1    تعمیم معماری ارائه شده برای شبکه های اجتماعی CN و WMN ها    103
منابع و مآخذ    105

 
 

 

 

فهرست جدول ها
جدول 2.1    مدل مرجع OSI به همراه پروتکل های قابل اجرا در هر لایه    10
جدول 2.2    مدل مرجع OSI و تجهیزات SDN پیاده سازی شده بر روی این مدل    39
جدول 2.3    پیغام های ورودی‌های جریان داده در جداول جریان داده      58
جدول 2.4    مقایسه ی معماری شبکه های نرم افزار محور با معماری فعلی شبکه های کامپیوتری    60

 

 

 

 

فهرست شکل ها
شکل 2.1    ساختار اجتماعی Social Network    19
شکل 2.2    ساختار اجتماعی Community Network    20
شکل 2.3    ترسیمی از معماری شبکه مش    22
شکل 2.4    نوعی از معماری WMN      25
شکل 2.5    معماری آزمایشگاه اجتماعی     26
شکل 2.6    نگاه انتزاعی به مفهوم آزمایشگاه اجتماعی      27
شکل 2.7    معماری عمودی تجهیزات فعلی شبکه    34
شکل 2.8    معماری افقی تجهیزات شبکه ی SDN    35
شکل 2.9    شمايي از SDN    36
شکل 2.10    ساختار منطقی SDN     38
شکل 2.11    SDN Domain     40
شکل 2.12    اجزای سازنده ی Open Flow     42
شکل 2.13    نمونه ای از شبکه Openflow enabled switch     43
شکل 2.14    فیلد های  یک  Flow Table     44
شکل 2.15    هدر یک سوئیچ Type0     47
شکل 2.16    معماری منطقی سوئیچ     51
شکل 2.17    خط لوله ی جریان داده     56
شکل 3.1    ساختار کلی معماری    68
شکل 3.2    استقرار OpenVswitch    70
شکل 3.3    استقرار کنترلر    71
شکل 3.4    دو روش ممکن برای دستیابی به اتصالات L2    72
شکل 3.5    نحوه ی صحیح برقراری اتصالات رابط های شبکه ی محلی و مدیریتی    74
شکل 3.6    بقراری اتصال با کنترل کننده    75
شکل 3.7    استقرار پروکسی کنترلر    76
شکل 3.8    ساختار نهایی بستر آزمایشگاهی    77
شکل 3.9    پیاده سازی بخش های اصلی ساختار    82
شکل 3.10    استقرار و پیاده سازی نرم افزار های کنترلر و مدیریت گره ی Confine    83
شکل 3.11    برقراری ارتباط با گره های جامعه توسط پروتکل و اتصالات Batman–adv    84
شکل 3.12    دیدگاه کاربر از توپولوژی    86
شکل 3.13    دیاگرام سلسله مراتبی نحوه ی گردش کار معماری    87
شکل 3.14    دیاگرام همکاری نحوه ی گردش کار معماری    88
شکل 4.1    واسط کاربری OpenDayLight    91
شکل 4.2    دو نقطه اصلی در ایجاد سربار های ارتباطی    93
شکل 4.3    معماری سرور بستر آزمایشی    93
شکل 4.4    معماری گره ی بستر آزمایشی    94

 

 

دانلود ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow

دریافت و دانلود فایل”ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow”

رشته فناوری اطلاعات (IT)

دانلود پروپوزال بکارگیری روشهای داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان

داده کاوی در مدیریت دانش مشتریان بانک
مدیریت دانش مشتریان بانک با داده ‌کاوی
مدیریت دانش مشتریان بانک با تکنیکهای داده‌کاوی
مدیریت دانش مشتریان بانک با روشهای داده‌کاوی
پروپوزال مدیریت دانش مشتریان بانک
پروپوزال مدیریت دانش مشتریان بانک با داده ‌کاوی
پروپوزال مدیریت دانش مشتری
نمونه پروپوزال داده کاوی

دانلود پروپوزال پروژه کارشناسی ارشد در رشته فناوری اطلاعات

بکارگیری روشهای داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان

 
 
 
 
 
چکیده
افزایش روزافزون سطح رقابت در بازار، مدیران و تحلیل گران سازمان ها را وادار ساخته به دنبال راهکارهایی باشند که مزیت رقابتی را برای سازمان به ارمغان آورند. بر اساس مطالعات موجود، استفاده از دانش مشتری جهت اتخاذ استراتژی‌های لازم برای جلب رضایت مشتری می تواند سازمان ها را به سمت تحقق این هدف سوق دهد. از سوی دیگر گسترش بهره گیری از فناوری های بروز در زمینه اطلاعات و ارتباطات خصوصاً در بانک ها باعث بر جای ماندن حجم عظیمی از داده ها گشته که تحلیل و تصمیم-گیری بر اساس آن ها با روش های معمول گزارش گیری و روش-های آماری امکان پذیر نمی باشد. داده کاوی ابزار بروز و قدرتمندی است که در این پروژه جهت تحلیل داده ها به جهت استخراج دانش مشتری پیشنهاد می گردد.
 
هدف از این تحقیق با عنوان «مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با استفاده از تکنیک های داده‌کاوی»، بخش‌بندی مشتریان بانک مهر اقتصاد، باهدف کشف ویژگی‌های رفتاری مشابه، برای کمک به مدیران این بانک جهت تسهیل اتخاذ استراتژی‌های متناسب با هر بخش و در نتیجه حفظ، تقویت و یا توسعه ارتباط با مشتریان و نهایتاً سودآوری برای این بانک می  باشد. داده‌های خام مورد نیاز جهت این مطالعه از پایگاه داده‌های بانک مهر اقتصاد استخراج شده است.
 
 
 
كلمات كلیدی :

داده کاوی

کشف دانش

مدیریت دانش مشتری

خوشه بندی مشتریان

 
 
 
 مقدمه
در سال های اخیر دانش  به عنوان منبعی ارزشمند در کنار منابعی چون کار، زمین، سرمایه قرار گرفت و به عنوان موتور تولیدکننده درآمد و یك دارایی مهم و راهبُردی برای سازمان شناخته شد. از طرفی به دلیل وجود رقابت شدید در بین کسب و کارهای امروزی از جمله صنعت بانکداری، مشتری و توجه به جایگاه او و ارتباط با او اهمیت ویژه ای یافته است. بنابراین مبحث بسیار مهم مدیریت دانش مشتری  مطرح گردید که امروزه مطالعات بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. مدیریت دانش مشتری با استفاده از راهکارهای مختلف مدیریت دانش نظیر روش‌های داده‌کاوی  زمینه بسیار خوبی را جهت استفاده مفید از گنجینه گران‌بهای دانش مشتری فراهم می آورد.
 
از سوی دیگر در عصر حاضر بهره گیری از فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات در عرصه های مختلف کسب وکار به امری گریزناپذیر مبدل گشته است. به طور خاص صنعت بانکداری از جمله صنایعی است که به‌کارگیری فناوری های روز دنیا در این صنعت می تواند مزیت رقابتی انکارناپذیری را برای آن ایجاد نماید. بنابراین این صنعت نیز از بهره گیری از بروزترین فناوری ها مستثنا نبوده و مواردی مانند بانکداری الکترونیک، سیستم‌های یکپارچه بانکداری ، دستگاه های خودپرداز، کارت های اعتباری، پایانه های خرید الکترونیک و… از مصادیق این امر می باشد.
ورود فناوری های جدید به سازمان سبب افزایش چشمگیر سرعت تولید اطلاعات و در نتیجه بر جای ماندن حجم عظیمی از داده‌ها گشته است. از آنجا که این داده‌ها اغلب حجیم و وسیع می-باشند، معمولاً به صورت خام قابل‌استفاده نیستند، بلکه دانش موجود در آن ها باید استخراج گردد. با این وجود که ارزش این داده‌ها بر کسی پوشیده نیست، حجم بسیار بالای داده‌های ارزشمند موجود، تحلیل و بهره گیری از آن ها را به امری چالش‌برانگیز مبدل ساخته است.
 
 چرا که تحلیل به واسطه روش‌های گزارش گیری سنتی در این مقیاس امکان پذیر نیست و روش‌های آماری موجود نیز از ظرفیت کافی جهت تحلیل این داده‌ها برخوردار نمی باشند. بنابراین باید به دنبال راهکاری بود که با غلبه بر این محدودیت، امکان انجام مطالعاتی جامع تر با نتایج دقیق تر و درصد خطای پایین تر را ممکن سازد. این مسئله گواهی بر لزوم به‌کارگیری روش‌های نوین تحلیل داده‌ها جهت حصول دانش، نظیر روش داده‌کاوی خواهد بود.دانش قابل توجهی که در زمان استفاده از خدمت یا مصرف کالا توسط مشتری، بین مشتری و سازمان تبادل می شود، به عنوان منبعی مهم برای سازمان شناخته می شود و کسب و بهره برداری از آن به یک مزیت رقابتی در سازمان ها تبدیل شده است.مدیریت دانش مشتری دربردارنده فرایندهایی ست که با شناسایی و اکتساب اطلاعات مشتری و نیز ایجاد و بهره برداری از دانش مشتریان، مربوط است [9]. چنین اطلاعاتی در ماورای محدوده های خارجی سازمان قرار دارند و دانشی که از آن ها استخراج می شود موجب ایجاد ارزش برای سازمان و مشتریان آن خواهد شد [32]. در این تحقیق مسئولیت کشف دانش بر عهده الگوریتم‌های داده‌کاوی خواهد بود. در ادامه از این دانش به عنوان راهنما در مسیر اتخاذ استراتژی‌های سازمان، بهره گیری می شود.
 
 
 
 
فهرست مطالب
فصل اول 1
1-1- مقدمه 2
1-2- تعریف مسئله 3
1-3- ضرورت انجام تحقیق 7
1-4- مراحل انجام تحقیق 8
1-5- محدوده تحقیق 9
1-6- اهداف تحقیق 9
1-7- ساختار پایان‌نامه 10
 
منابع و مآخذ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دانلود پروپوزال بکارگیری روشهای داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان

دریافت و دانلود فایل”پروپوزال بکارگیری روشهای داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان”