معماری و عمران

دانلودکارآموزی بانک 18 ص

دانلودکارآموزی بانک 18 ص

نام فایل : کارآموزی بانک 18 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 16

حجم : 13 مگابایت

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان
گزارش کارآموزی
بانک ملت شعبه شیروان
مقدمه
طبق مندرجات ماده یک اساس نامه تصویب شده در مجمع عمومی بانکها،بانک ملت به موجب تصویب نامه مورخه 29/5/1358 مجمع عمومی بانکها با اجازه حاصل از ماده 17 لایحه قانونی اداره امور بانکها با ادغام بانکها ی داریوش- تهران ،پارس – اعتبارات تعاونی وتوزیع – ایران وعرب – بین الملل ایران – عمران – بیمه ایران – تجارت خارجی ایران وفرهنگیان تشکیل گردید.
پارس داریوش تهران
فرهنگیان
ایران و
دراین میان شهرستان شیروان نیز با داشتن دو شعبه بانک ملت بنامهای شعبه مرکزی وشعبه خیابان امام خمینی سهم بسزایی در ارائه خدمات به مشتریان داشته وکارکنان این شعبات با شعار ادب،دقت وسرعت خدمتگزاری به مردم شریف وفهیم منطقه را افتخار می دانند.
موقعیت جغرافیایی شعبه مرکزی
بانک ملت شعبه مرکزی با مساحتی حدود 2000متر مربع در ضلع شمال غربی میدان انقلاب شیروان قرار داشته که حدود 500متر مربع فضای اداری ونزدیک 1000متر مربع مهمانسرا و500متر مربع زیر زمین می باشد.
میدان انقلاب
خ امام رضا
خ سعدی خ کاشانی
خ امام خمینی
چارت سازمانی وتعداد کارکنان شعبه
تعداد کارکنان این شعبه 15 نفر بوده که به صورت چارت سازمانی زیر وظیفه می نمایند.
رئیس شعبه
معاون شعبه
رئیس دایره رئیس دایره رئیس دایره ممیز حساب تحصیلدار بایگان خدمتگزار
صندوق اعتبارات
تحویلدار
تحویلدار
تحویلدار
تحویلدار
تحویلدار
کارمند اعتبارات
مختصری از شرح وظایف کارکنان شعبه :
رئیس شعبه
: مسئولیت شعبه با رئیس می باشد که مدیریت ونظارت به کلیه امور است شعبه وارتباط با مشتریان وجذب منابع وتصویب اعتبار رابه عهده دارد.
معاون شعبه
: در واقع مدیر داخلی بوده که مسئولیت ونظارت برعملکرد سایر پرسنل وامورات داخلی باشد را دارد.
رئیس دایره صندوق
: مسئولیت کلیه عملیات مربوط به خزانه وصندوق شعبه را بر عهده داشته وکنترل ، تامین وجه نقد مورد نیاز شعبه،تقسیم اسکنا س وایران چک بین تحویلداران با شروع روز کاری ،کنترل وتحویل مانده موجودی صندوق کلیه تحویلداران در پایان روز کاری واعاده آن به خزانه ، مطابقت مانده خزانه با دفتر کل رابه عهده دارد.

دانلودکارآموزی بانک 18 ص

دریافت و دانلود فایل”دانلودکارآموزی بانک 18 ص”

معماری و عمران

دانلودکارآموزی ساختمان

دانلودکارآموزی ساختمان

نام فایل : کارآموزی ساختمان

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 40

حجم : 26 مگابایت

بسمه تعالی
مقدمه :
پس ازانتخاب واحد كار آموزی به عنوان يكی از واحد های ترم امسال به سركار در كارگاه رفتم. البته لازم به ذكر است كه من قبلاً اين کار را انجام داده ام و به کار گاه های زيادی رفته ام و چيزهایی ياد گرفتم. اما به عنوان واحد درسی كه بخواهم آن را پاس كنم قرار شد به كارگاه بروم واین بار به عنوان کار آموز در آنجا حضور داشته باشم. اميدوارم كه آن چند بار که به کارگاه رفته ام به همراه اين 2 واحد كار آموزی كه به گفته استاد راهنما بايد 144 ساعت كاری در محل كار باشد بتوانند به تجربه ها و ديد های من افزوده و در آينده شغلی بنده نقش به سزايی داشته باشند و اميدوارم كه خواننده اين تحقيق از اشتباهاتی که در جمله بندی و تركيب فارسی نويسی در آن ديده مي شود بر من خرده نگيريد.
انشاالله که مورد قبول شما استاد گرامی واقع شود.
اولین روز در کارگاه
(1)
ساختمان دارای 9 ستون است كه دو تا از ستونها میله گرد 22 و بقیه میله گرد 20 استفاده شده اند. ساختمان حدود 80 متر زیر بنا دارد و قرار است تا سه طبقه پیلوت ادامه پیدا كند. لازم به ذكر است نمره میله گردها در طبقات بعدی كم شده تا اینكه در طبقه آخر به میله گرد شماره 14 می رسد.
دومین روز در کارگاه
(2)
امروز كارگری در گوشه كارگاه مشغول ساختن انبار برای مصالح ساختمانی و وسایل كارگران است بدین گونه كه ابتدا ملات بعمل می‌آورد و سپس با ریختن در روی یك خط راستای دیوار را مشخص می‌كند سپس در دو انتهای این خط بر روی ملاتها دو بلوك قرار می دهد و بعد بوسیله ریسمان بقیه بلوكها را در یك راستا می ‌چیند و همچنین بوسیله شاقول عمود بودن بلوكها را مقایسه میكند و اینكار را در هر ردیف انجا داده تا دیوار مورد نظر ساخته شود. پس از ساخت دیوارهای انبار، كارگران بوسیله چوب و ایرانیت سقف انبار را درست می كنند سپس درب آهنی انبار را كه به صورت آماده خریداری شده بود را جا ‌می‌زنند.

سومین روز در کارگاه
(3)
در این مدت كارفرما مشغول تهیه میله گردها و وسایل مورد نیاز كارگاه بود و در واقع این چند روز فرصت مناسبی بود تا در فنداسیون عمل گیرش كاملا" انجام گیرد. به علت گرمای هوا و آفتاب مستقیم كه به بتون می تابید هر روز یك كارگر بتون فنداسیون را در سه مرحله آب پاشی می كند تا به اصطلاح بتون نسوزد.
چهارمین وپنجمین روز در کارگاه
(4و5)
پس از این چند روز كارگران جهت ادامه كار خود به این نتیجه رسیدند كه سطح فنداسیون از سطح كوچه پاییین تر است در واقع خاك برداری بیشتر از حد مورد نیاز بوده و آرماتورهای ریشه حدود 130 تا 140 سانتیمتر از فنداسیون بیرون آمدند كه كارگران برای اینكه این فاصله را از بین ببرند تصمیم گرفتند پای این آرماتورها بتون بریزند تا با كوچه هم سطح شود و برای پیدا كردن این ارتفاع از شلنگ تراز استفاده كردند، بدین گونه بود كه ابتدا از سطح كوچه یك متر به بالا اندازه گرفته و خطی را روی یكی از دیوارها كشیدند بعد به وسیله شلنگ تراز هم سطح آن خط را روی میله گردهای ریشه به دست آورده و بعد یك متر پایین تر از آن را سطح كوچه در نظر گرفتند سپس به وسیله بلوك محدوده ای را دور آرماتور بوجود آورده و تا سطح مشخص شده بتون ریختند.
برای تهیه بتون از مخلوط دو نوع ماسه و شن نخودی و سیمان و آب استفاده كردند و دو كارگر مشغول همزدن مخلوط هستند و بتون آماده شده را توسط فرغون به پای ستون می برند ناگفته نماند كه فضاهای باقی مانده روی فنداسیون جهت هم سطح شدن با كوچه بعدها پر می شود.
ششمین روز در کارگاه
(6)
كارگران در حال خرد كردن میله گرد نمره 10 برای درست كردن خاموت جهت به كار بردن در ستون 35×35 می باشد برای این كار چند میله گرد را كنار هم گذاشته و به اندازه 120 سانتیمتر میله گردها را خط كشی می كنند سپس هر شاخه را به وسیله قیچی برش می دهند و هر شاخه 12 متری به 10 میله گرد كوچك تقسیم می شود پس از خرد كردن حدود 50 شاخه یك كارگر مشغول شكل دادن میله ها به شكل خاموت روی میز خاموت است و تا غروب توانست حدود 500 خاموت درست كند. دو تن از كارگران دیگر مشغول برش میله گرد نمره 20 و 22 بوسیله اره اهن بر می باشند كه برای هر ستون 6 میله گرد 4 متری نیاز هست.
هفتمین و هشتمین روز در کارگاه
(7و8)
چهار شاخه میله گرد بریده شده برای ستون را روی بلوك گذاشته و بوسیله متر یك متر اول را 10 سانتیمتر خط كشی و یك متر بعدی را 15 سانتیمتر و یك متر سوم 10 سانتیمتر خط كشی می كنند. سپس به تعداد خاموت برداشته و میله گردها را از آنها رد می كنند. دو شاخه از میله گردها را باز كرده و در دو كنج خاموت قرار می دهند و روی خط های كشیده شده به وسیله سیم مفتول با انبر دست می بافند سپس آرماتورها را برمی گردانند و شروع به بافت دو شاخه چهار متری دیگر به خاموت می كنند برای این كه بهتر یاد بگیرم دست به كار شدم بدین طریق كه سیم را از دور خاموت حلقه می زنند و به صورت ضربدر از پشت میله گرد رد می كنند و دو سر آزاد سیم را دوباره به صورت حلقه به دور خاموت به هم نزدیك می كنند و با انبر دست می پیچانند و این كار تا آخر ادامه پیدا می كند تا آرماتور 9 ستون مورد نیاز آماده شود. در گوشه دیگر كارگاه كارگر دیگری از صبح مشغول بریدن میله گرد نمره 10 بود وپس از برش توانست حدود 50 شاخه تا غروب خاموتهای مورد نیاز ستونها را برای كارگران دیگر آماده كند.
نهمین و دهمین روز در کارگاه
(9و10)
امروز من هم لباس كار برداشته و به یاری كارگران رفتم حال نوبت بالا بردن آرماتورهای بافته شده و امتداد دادن ریشه به وسیله آنها است. برای این كار ابتدا میله های بیرون آمده از ریشه را به سمت داخل جمع کردیم و سپس آرماتور بافته شده را به كنار جایگاه خود منتقل كردیم و پس از اینكه آن را به حالت عمود در آوردیم یكی از كارگران به بالای بشكه ای كه بعنوان چهار پایه از ان استفاده می شد رفت و از بالا آرماتورها را كنترل می كرد و سه نفر دیگر از پایین این میله گردها را بلند می كردیم و میله های ریشه را از میان آن رد میكردیم و با كمی جابجایی آرماتورهای ستون جا می افتاد سپس میله های جمع شده ریشه را به وسیله اهرم به كنار میله های آرماتور نزدیك می كردیم و به وسیله مفتول آن دو را به فاصله یك خاموت در میان به هم متصل می كنیم و این كار برای تمامی ستون ها به همین نحو انجام شد تا اینكه نوبت به بستن چهار میله گرد دیگر آرماتور رسید برای این كار یك كارگر از ستون بافته شده بالا رفته و چهار میله را داخل ستون می اندازد و سپس پایین آمده و با رعایت فاصله و حد نصاب میله های جدید را به خاموت متصل می كند.

یازدهمین روز در کارگاه
(11)
امروز نوبت بستن قالب برای ریختن بتون ستون است اما به دلیل تهیه نكردن و عدم وجود قالب كار تعطیل می باشد.
دوازدهمین و سیزدهمین روز در کارگاه
(12و13)
امروز صبح یك كارگر مشغول بستن میله گردهای 35 سانتیمتری كه به اصطلاح رامكا یا اندازه گفته می شود است تا آرماتورها را برای بستن قالب آماده كند. مراحل كار به این شكل است كه ابتدا میله گردها را برش می زند سپس یك میله گرد را با مفتول به آرماتور می بندند سپس از روی نقشه اندازه و فاصله ستون بعدی را به دست می آورند و رامكای بعدی را نوك به نوك با رامكای قبلی می بندند كه نشان دهنده حد و پهنای ستون است و همچنین در ستونهای هم ردیف رامكاهای دیگر را به وسیله ریسمان در آرماتور مستقر می كنند. كارگر دیگری مشغول حمل شن و ماسه به پای ستونها برای بدست آوردن بتون است.
پیمان كار پس از تهیه هفت قالب فلزی و تهیه چهارده پاكت سیمان پرتلند تیپ یك در ساعت حدود 10 صبح وارد كارگاه شد.

دانلودکارآموزی  ساختمان

دریافت و دانلود فایل”دانلودکارآموزی ساختمان”

معماری و عمران

دانلوداحداث ساختمان مسكوني – گزارش کارآموزی 1 و 2 – 65 ص

دانلوداحداث ساختمان مسكوني – گزارش کارآموزی 1 و 2 – 65 ص

نام فایل : احداث ساختمان مسكوني – گزارش کارآموزی 1 و 2 – 65 ص

فرمت : .DOC

تعداد صفحه/اسلاید : 69

حجم : 43 مگابایت

 

گزارش كارآموزي(1و2)

دانشكده فني مهندسي عمران واحد بوشهر

موضوع: احداث ساختمان مسكوني

مقدمه:

دانشجويان رشته عمران در دوره كارداني كه دوسال به طول مي انجامد با
درسهاي تئوري آشنا ميشوند وتا حدودي با مسائل مختلف ساختمان سازي
آشنا ميشوند ولي باز نياز به كسب تجربه دارند وكسب اين تجربه ميسرنيست
مگر انكه دانشجويان درسر كارمطالبي راكه در كتابها خوانده اند لمس كرده
وبا چشم خ.ود طريقه انجام كارها راببينند وبه همين دليل چهار واحد رابه
همين امر اختصاص داده اند كه اين واحدها جزو مهمترين واحدهاي اين دوره
مي باشد.
با تشكر از پدر ومادر عزيزم كه هميشه برايم زحمات زيادي مي كشند وباتشكر
و قدرداني از اساتيد محترم وگرامي بخصوص جناب اقاي استاد دريس زاده
كه زحمات زيادي براي اينجانب كشيدند وباتشكر ازجناب اقاي مهندس مرداني
كه هميشه پاسخگوي سوالات من بوده اند چه دركلاس وچه خارج از كلاس.
ودرآخرتشكر ميكنم ازمسؤلان سازمان دهياري روستايي بخصوص جناب اقاي
مهندس بصري ومهندس جوكار كه فضاي مناسب را براي اينجانب درمحل كار
فراهم آوردند.
1

فصل اول

بررسي بخشهاي مرتبط بابخش علمي كارآموزي:

اولين نيازطبيعي انسان غذا مي باشد زيرا انسان بدون خوراك قادربه ادامه
حيات نيست .دومين نيازانسان مسكن مي باشد ومكاني كه در ان زندگي ميكند
وفرزندانش را بزگ ميكند ودر ان به زندگي ادامه مي دهد.

 

دانلوداحداث ساختمان مسكوني - گزارش کارآموزی 1 و 2 - 65 ص

دریافت و دانلود فایل”دانلوداحداث ساختمان مسكوني – گزارش کارآموزی 1 و 2 – 65 ص”

معماری و عمران

دانلودپروژه کارآموزی ساختمان

دانلودپروژه کارآموزی ساختمان

نام فایل : پروژه کارآموزی ساختمان

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 69

حجم : 25 مگابایت

به نام خدا
موضوع:
پروژه ساختمانی واقع در عظیمیه کرج
پروژة کارآموزی جهت اخذ درجة کاردانی رشتة معماری
تقدیر
سپاس پروردگار متعال را که یاریگرمان بود تا نوشتاری بعنوان پروژه کارورزی ارائه نمائیم. در پایان مقطع کاردانی فرصتی دست داد تا به صورت دوره کوتاهی را کار در کارگاه ساختمانی آشنا شویم. هر چند سختی راه دشوار می نمود ولی تجربیات گرانمایه ای را کسب نمودیم.
اکنون، نوشتار مصوری را که ملاحظه می فرمائید دست مایه و حاصل تلاشمان طی یک ترم تحصیلی می باشد که شامل دیدارهای هفتگی از کارگاه و برجها بوده و همچنین تهیه عکس، گزارش، مطالعه کتب مربوطه می باشد.
این مطالب گردآوری نمی شد مگر با مساعدت استاد راهنمایمان مهندس نیازی که زحمت راهنمایی و مشاوره را برعهده داشتند. حال لازم می دانیم کمال تشکر و قدردانی را از ایشان داشته باشیم.
فهرست مطالب
مقدمه
صفحه
فصل اول:
کلیات پروژه

وضعیت فیزیکی پروژه

7

موقعیت ساختمان در سایت
7
کروکی سایت

7
پیشرفت کار در روش کار پیمانکار
9
انواع قراردادهای پیمانکاری
9
انواع مناقصه
9
مراحل اجرای طرح و انجام عملیات پیمانکاری
10
اصول طرح کارگاه و ساختمان
10
جدول مصالح مصرفی در انبار
10

دانلودپروژه کارآموزی ساختمان

دریافت و دانلود فایل”دانلودپروژه کارآموزی ساختمان”

معماری و عمران

دانلودپروژه کارآموزی شبکه های کامپیوتری

دانلودپروژه کارآموزی شبکه های کامپیوتری

نام فایل : پروژه کارآموزی شبکه های کامپیوتری

فرمت : .DOC

تعداد صفحه/اسلاید : 26

حجم : 87 مگابایت

شبكه:
يك شبكه در تعريفي ساده عبارت از مجموعه‌اي از كامپيوترهاي مستقل است كه مي‌توانند با يكديگر ارتباط برقرار نموده و منابع خود را با هم به اشتراك گذارند. براي اين كار كامپيوترها به سخت‌افزار و نرم‌افزار خاص شبكه نياز دارند. سخت‌افزار مورد نياز عبارت از مجموعه‌اي‌ است كه كامپيوترها را به‌صورت فيزيكي به هم متصل مي‌كنند. نرم‌افزار مورد نياز چيزي است كه به ما امكان مي‌دهد تا سخت‌افزار را براي برقراري ارتباط و تبادل اطلاعات به‌كار گيريم. نرم‌افزارهاي مورد بحث، براي برقراري ارتباط انواع مختلف كامپيوترها با انواع سخت‌افزارهاي ارتباطي بايد از مجموعه قراردادهاي استاندارد شده‌اي پيروي كنند. ضمناً شبكه‌ها با ابزارها و شيوه‌هاي مختلف مي‌توانند به هم متصل شده و شبكه‌اي از شبكه‌‌ها پديد آورند.
بسته داده و راهگزيني بسته‌اي:
يك بسته داده به مجموعه واحدي از اطلاعات كه قابليت ارسال برروي شبكه را داشته باشد اطلاق مي‌گردد.اطلاعات اوليه قبل از ارسال برروي شبكه به بسته‌هاي كوچكتر تقسيم مي‌شوند. اين اطلاعات اوليه مي‌توانند يك فايل، يك پيام پستي، يك تصوير و نظاير آن باشد كه مي‌بايست بين دو كامپيوتر متصل به شبكه مبادله شوند. علاوه براطلاعات اصلي به ابتدا و انتهاي هر بسته، مقداري اطلاعات كنترلي نيز اضافه مي‌شود. اين اطلاعات كنترلي به‌عنوان مثال مي‌توانند نشاني گيرنده و فرستنده بسته اطلاعات در شبكه باشند.
شبكه‌هاي ارتباطي كه براي انتقال اطلاعات بين اجزاي خود، از بسته‌هاي داده استفاده مي‌كنند؛ شبكه‌هاي راهگزيني بسته‌اي ناميده مي‌شوند.در اين شبكه‌ها علاوه بر ماشينهاي اصلي ارسال كننده و دريافت كننده اطلاعات، ماشينهاي ديگري نيز وجود دارند كه وظيفه آنها رساندن بسته‌ها از مبدأ به مقصد مي‌باشد و اصطلاحاً مسيرياب ناميده مي‌شوند. مسيريابها از اطلاعات كنترلي موجود در ابتداي هر بسته استفاده نموده و براساس جدول مسيريابي خود بهترين سيستم را براي رساندن بسته‌ها به مقصد پيدا مي‌كنند. نكته قابل توجه در شبكه‌هاي مبتني بر راهگزيني بسته‌اي اين است كه در بسياري از موارد بسته‌هاي اطلاعاتي مرتبط با هم كه از يك مبدأ به يك مقصد استفاده مي‌شوند؛ مسيرهاي متفاوتي را در شبكه طي مي‌كنند. به‌ اين ترتيب در اين نوع شبكه‌ها خطوط ارتباطي و مسيريابها به‌صورت مشترك و در يك زمان، براي برقراري ارتباط بين چند نقطه مورد استفاده قرار مي‌گيرند و در صورت بروز اشكال يا از كار افتادن برخي مسيرها و مسيريابها در اكثر موارد هنوز امكان تبادل اطلاعات بين نقاط مختلف متصل به شبكه موجود مي‌باشد.
پروتكلهاي ارتباطي و مجموعه پروتكلهاي
TCP/IP

در حوزه شبكه‌هاي كامپيوتري پروتكل يا قرارداد عبارت از مجموعه‌اي از قوانين و ضوابط استاندارد شده مي‌باشد كه چگونگي برقراري ارتباط و تبادل اطلاعات بين كامپيونرهاي متصل به شبكه را تعيين مي‌كند.
وقتي كامپيوترها با هم ارتباط برقرار مي‌كنند؛ آنها در حقيقت مجموعه‌اي از پيامها را با هم مبادله مي‌نمايند. كامپيوترها بايد در مورد قالب و مفهوم هر پيام با هم توافق داشته باشند تا بتوانند پيامي مناسب را ارسال نموده و پاسخ‌هاي مناسب را بازگردانند. يك پروتكل ارتباطي مشخص مي‌كند كه اولاً قالب و شكل پيامها چگونه بايد باشد و ثانياً مبادله پيام بين دو كامپيوتر با چه شيوه و طي چه مراحلي بايد انجام پذيرد. پروتكل‌ها در لايه‌هاي مختلف شبكه‌هاي كامپيوتري به كار گرفته مي‌شوند و هريك قوانين و تعاريف خاص خود را دارند.
شبكه اينترنت براساس مجموعه‌ پروتكل‌هاي خانواده
TCP/IP
كار مي‌كند. از بين پروتكل‌هاي مختلف اين خانواده به
FTP
براي انتقال فايل،
Telnet
براي ارتباط پايانه‌اي راه دور،
SMTP
براي تبادل پيام‌هاي پست الكترونيك و
PPP
براي تبادل اطلاعات بين دو نقطه مجاور اشاره نمود.
TCP/IP
از دو بخش اصلس تشكيل مي‌‌گردد. بخش اول مجموعه پروتكل‌هاي بين شبكه‌اي (
IP
) است كه وظيفه عمده آن افزودن اطلاعات كنترلي مورد نياز براي رساندن بسته‌هاي داده به مقصد و در نهايت رساندن بسته‌هاي
IP
از مبدأ به مقصد مي‌باشد. بخش ديگر مجموعة پروتكل‌هاي كنترل انتقال
(TCP)
مي‌باشد كه وظيفه‌ آن تقسيم اطلاعات اوليه به بسته‌هاي كوچكتر(قابل انتقال توسط شبكه) در مبدأ و چسباندن آنها به هم در مقصد و نيز منترل ورود بسته‌ها براساس ترتيب ارسال از مبدأ مي‌باشد.
براي درك بهتر نحوة كار پروتكل
TCP/IP
و نيز شبكه‌هاي راهگزيني بسته‌اي توجه به مثال زير مي‌تواند سودمند باشد. فرض كنيد مي‌خواهيد خانة چوبي خود را از نقطه‌اي از كشور به نقطه‌اي ديگر منتقل كنيد. يكي از مناسب‌ترين راهها اين است كه ابتدا در مبدأ، خانه را به قطعات كوچك تقسيم نموده و بسته‌بندي كنيد و روي هر بسته شمارة ترتيب هر قطعه را بنويسيد. سپس از يك شركت حمل و نقل بخواهيد تا بسته‌ها را براي شما به مقصد مورد نظر برساند. شركت حمل و نقل نيز براي اين كار از تعدادي كاميون استفاده مي‌كند. نشاني مقصد هر بسته را تعييين نموده و هريك يا جند بسته را داخل يك كاميون قرار مي‌دهد. كاميونها نيز با توجه به شرايط مختلف هركدام بهترين راه را براي رسيدن به مقصد استفاده مي‌كنند(ممكن است هركدام از مسيرهاي متفاوتي استفاده نمايند.) به‌هرحال تمام قطعات در مقصد مجدداً به تحويل مي‌گردد. شما ابتدا ضمن كنترل سالم بودن قطعات براساس شماره ترتيبشان آنها را به هم وصل مي‌كنيد و به اين ترتيب خانة مورد نظر شما در محل جديد آماده مي‌گردد. در اين مثال شما نقشي مشابه
TCP
و شركت حمل و نقل و كاميونهايش نقش
IP

دانلودپروژه کارآموزی شبکه های کامپیوتری

دریافت و دانلود فایل”دانلودپروژه کارآموزی شبکه های کامپیوتری”

معماری و عمران

دانلودكارآموزي در سازمان مسكن

دانلودكارآموزي در سازمان مسكن

نام فایل : كارآموزي در سازمان مسكن

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 100

حجم : 3 مگابایت

فصل اول
آشنایی کلی با مکان کار آموزی
فصل اول
آشنایی کلی با مکان کار آموزی
1-1- تاریخچه سازمان مسکن و شهرسازی استان کرمان
ریشه زمین شهری
ریشه مسکن و شهرسازی
نام اداره
سال
نشانی اداره
نام اداره
سال
نشانی اداره
سازمان زمین
قبل از انقلاب
خیابان سپه
دفترعمران در محل استانداری
1336
استانداری
سازمان عمران اراضی شهری و ادغام آن با سازمان مسکن
1358
خیابان زریسف در محل دانشکده فعلی هنر سپس به خیابان اقبال و بعد از آن به خیابان ناظر زاده کرمانی انتقال یافت
اداره آّبادانی مسکن
1340
خیابان سپه و در سال 1354به خیابان شهید کامیاب روبروی یخدان مویدی انتقال
اداره کل زمین شهری (مدیرکل) نمایندگی در شهرستانها
1361
خیابان مدرس کوچه دبیرستان امام و بعد به خیابان سپه در محل شهرداری فعلی انتقال یافت
اداره کل مسکن و شهرسازی (مدیرکل)
1354
خیابان شهید کامیاب روبروی یخدان مویدی
ادغام دو اداره مسکن و شهرسازی و زمین شهری در سال 1374 و تبدیل به یک نام سازمان مسکن وشهرسازی استان کرمان و تشکیل ادارات مسکن و شهرسازی در هر شهرستان که تا به امروز با همین نام مشغول به فعالیت می باشد.
2-1- سازمان و وظایف
وظایف حوزه ریاست
در حوزه ریاست علاوه بر وظایف مدیریت، سازماندهی، هماهنگی و کنترل، انجام وظایفی بشرح زیر صورت می پذیرد:

دانلودكارآموزي در سازمان مسكن

دریافت و دانلود فایل”دانلودكارآموزي در سازمان مسكن”

معماری و عمران

دانلودکارآموزی بررسي نقش پياده سازي مدل EFQM در گروه خودرو سازي بهمن 107 ص

دانلودکارآموزی بررسي نقش پياده سازي مدل EFQM در گروه خودرو سازي بهمن 107 ص

نام فایل : کارآموزی بررسي نقش پياده سازي مدل EFQM در گروه خودرو سازي بهمن 107 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 98

حجم : 93 مگابایت

دانشگاه آزاد اسلامي
واحد تهران

جنوب
دانشكده مديريت و حسابداري
«پروژه كار آموزي»
(پايان نامه كارشناسي رشته مديريت صنعتي)
موضوع :
بررسي نقش پياده سازي مدل
EFQM
در گروه خودرو سازي بهمن
(مطالعه موردي : شركت مزدا يدك)
فهرست مطالب
عنوان
صفحه
فصل اول : طرح تحقيق
مقدمه
2
تاريخچه
3
اهداف مدل تعالي
7
آشنايي با کليات مدل
8
مفاهيم بنيادين تعالي
10
معيارهاي مدل
EFQM
19
معيارهاي مدل از ديد امتياز
24
منطق امتياز دهي
RADAR
25
روشهاي خود ارزيابي

دانلودکارآموزی بررسي نقش پياده سازي مدل EFQM در گروه خودرو سازي بهمن  107 ص

دریافت و دانلود فایل”دانلودکارآموزی بررسي نقش پياده سازي مدل EFQM در گروه خودرو سازي بهمن 107 ص”

معماری و عمران

دانلودساخت هاي ثابت و واحدهاي آزاد (گونه گوني ها در ساختمان سازي) ئ کارآموزی 123 ص

دانلودساخت هاي ثابت و واحدهاي آزاد (گونه گوني ها در ساختمان سازي) ئ کارآموزی 123 ص

نام فایل : ساخت هاي ثابت و واحدهاي آزاد (گونه گوني ها در ساختمان سازي) ئ کارآموزی 123 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 150

حجم : 27 مگابایت

بخش اول
ساخت هاي ثابت و واحدهاي آزاد (گونه گوني ها در ساختمان سازي)
پيشگفتار
در دسامبر 1964 در اتحاديه معماران هلندي پيشنهادهايي شد كه طرح كلي و روشي براي طراحي مسكن تطبيق پذير با استفاده از ساخت ثابت (نگهدارنده
Support
) و واحدهاي آزاد (واحد جدا شدني
Detachable Unit
) را نشان مي‌دهد .
در اين گروه هم معماران و هم مجريان ساختمان و توليد كنندگان قطعات ساختماني ، سرمايه گذاران ، پيمانكاران و شركتهاي خانه سازي نيز مي باشند . به دلايلي چند هلند را مي توان آزمايشگاهي براي بررسي راه حل مشكلات خانه سازي انبوه در سراسر دنيا به حساب آورد . اين گروه هلندي روشي را براي طراحي ارائه مي‌دهد كه نتيجه آزمايشها و شرايط خاص مي باشد .
چون تراكم جمعيت كشور زياد بود و با وجود سنت قدرتمند شهرنشيني تقريبا نا‌ممكن بود كه مسئله ساختمان سازي را چون امري كاملا مجزا به حساب آورد . بنابراين معماران تصميم به صنعتي شدن ساختمانها گرفتند ولي هنوز معلوم نبود كه اين تفكر مقرون به صرفه نباشد .
معماران بنيانگذار پذيرفتند كه از مفهوم «ساخت ثابت» به عنوان يك فرضيه عملي ديگر براي تحقيقات بيشتر استفاده شود . اساس فرضيه ساخت ثابت و واحدهاي آزاد آن بود كه شخص مصرف كنندة خانه در توليد آن مشاركت يا نظارت داشته باشد . چنين پنداشته مي شد كه نقص توليد انبوه ، همان عدم مشاركت مصرف كننده در روند خانه سازي است . در واقع هم در خانه سازي انبوه اصل مهم به مفهوم فني و سازماني آن اين است كه مصرف كننده نقشي در تصميم گيري ندارد . از سوي ديگر در مفهوم «ساخت ثابت» مبناي كار اينست كه مسكن به هر شكل و هر اندازه كه باشد ، هميشه محصول دو حوزة مسئوليت و تصميم گيري است . بخشي از ساختار شخصاً در اختيار ساكن خانه است كه مي تواند آن را به دلخواه تغيير دهد و تبديل كند امّا بخش ديگر به يك زير ساخت عظيم تري تعلق دارد ، كه فرد دربارة آن نمي تواند تصميم گيرد بلكه بايد از قوانين و قراردادهاي گروه بزرگتر (چه در حد همسايگي باشد يا مقامات محلي) پيروي كند .
اين دو حوزة تصميم گيري را هميشه و همه جا مي توان تشخيص داد . حتي آنها كه صاحب خانه ويلايي نيز هستند بايد زير ساخت خيابانها ، خدمات و مقررات حوزه بنديها و غيره را بپذيرند . آنچه محيط خود مي نامند محصول يك زمينه طبيعي و اجتماعي بزرگتري است كه افراد در آن مشاركت دارند . در طول تاريخ اين تعادل بين فرد و جمع در اشكال بيشماري تجلي يافته است .
مفهوم ساخت ثابت ، بازشناسي سنت ديرينه اي است در مورد بازتاب خصوصيات اساسي در محيط ظاهري و بدين معني ابداع جديدي به حساب نمي آيد . ولي به هر جهت اين مفهوم با مفهوم خانه سازي انبوه كه در اين قرن به يكسان مورد توجه متخصصان و دولتمردان ، در تلاششان براي دنيا بهتر بوده ، در تضاد است .
در مفهوم ساخت ثابت توليد خانه مشابه ساير كالاهاي صنعتي نخواهد بود بلكه مصرف كننده نيز در روند توليد آن دخالت دارد . اما اين دخالت در چهارچوب بزرگتر خدمات و زير ساختهاي اجتماعي انجام مي پذيرد . اگر اين فلسفه در مورد خانه سازي انبوه در محيط متراكم شهري پياده شود ، مفهوم «ساخت ثابت» تبديل به يك موجوديت مادي مي گردد .
در اينجا ديگر نمي شود خانه سازي ويلايي و قطعات مجزا را در نظر گرفت ، بلكه بايد ساختهاي وسيعتر ، خواه مرتفع و خواه كم ارتفاع را مد نظر داشت . كه چندين واحد مسكوني را در خود جاي داد . اتحاديه معماران سعي كرده است افراد در اين ساختهاي وسيعتر همان قدر حق انتخاب داشـته باشـند كه در خـانه هاي ويـلايي
داشتند .
ساخت ثابت به هر ساختماني گفته مي شود كه چندين واحد مسكوني قابل تطبيق با نيازها و خواسته هاي متغير مصرف كنندگان در طول زمان را در خود جاي دهد . اين مسئله اي است كه در زمينه خانه سازي هلندي بايد با آن روبرو شد . در واقع اين مسئله در هر كجا كه عدة زيادي بايد از فضاي محدود و كوچكي استفاده كنند وجود دارد و بايد با آن مقابله شود . اين يك نمونه بارز از مسئله شهرنشيني است .
از ابتداي امر اميد مي رفت كه طرح ساخت ثابت برخي از مشكلات سنتي مربوط به طراحي خانه سازي انبوه را حل كند . روند طراحي در خانه سازي انبوه بر اساس نقشه يك واحد يا نقشه يك طبقه انجام مي گيرد . وقتي واحد طراحي شد ، از تكرار آن ، ساختمان بزرگتر به دست مي آيد . در شرايطي كه هزينه ما بايد به حداقل برسد و ضوابط و آيين نامه هاي دولتي بايد مراعات گردد و همچنين تقسيم فضا و نواحي سودمند بايد در يك سطح محدود صورت گيرد . نقشه طبقه مبنا هميشه محصول و نتيجه توافق و مذاكرات پيچيده ميان معمار ، صاحبكار ، مهندس ساختمان و ديگر دست اندركاران اين حرفه است . در حقيقت سعي بر اين است كه مقشه اي قابل قبول به دست آيد تا تكرار مداوم آن منطقي باشد . ولي در طراحي ساخت ثابت ، نقشه نهايي از پيش تعيين نشده است .
ساخت ثابت در عين حال بايد بتواند مسكنهايي را در خود جاي دهد كه با ضوابط معمول خانه سازي در هر جامعه منطبق باشد . مسائل مربوط به محدوديت منابع ، بودجه و فضا در اين حالت هم به قوت خود باقي است . تطبيق پذيري و قابليت گونه گوني بايد بي آنكه نياز به كوشش زياد يا خبرگي فني ساكن خانه باشد ، بيشترين حق انتخاب را در اختيار كساني بگذارد كه دست آخر در بناهاي مبتني بر ساخت ثابت سكونت مي گزينند .
جنبه مهمي هست كه بايد در طراحي ساخت ثابت و واحدهاي آزاد مدنظر قرار گيرد . وقتي ما ساخت ثابت را طرح مي كنيم ، فرض مي گيريم كه واحدهاي آزاد آن جداگانه طراحي و توليد مي شوند . بدين ترتيب دو روند توليد متفاوت وجود دارد :
روند توليد ساخت ثابت .
روند توليد واحدهاي آزاد .
براي استفاده از چند راه و روش بايد چند كلمه اي دربارة سرشت اين روش گفته شود . روند ارزيابي بايد به آزمون اين نكته بپردازد كه چه امكاني در يك ساختار داده شده است . (مثلاً نقشه هاي نهايي طبقات) در برابر وضع مطلوب (مثلاً ضوابط مشخصاً تعيين شده) وجود دارد . در اين روش اساساً مجموعه اي از عمليات را در اختيار مي‌گذارد كه در موقعيتهاي رو‌به پيچيدگي بيشتر امكان چنين مقايسه اي را‌فراهم
سازد .
براي مثال فرض كنيم كه عرض يك دهانه (يك تير يا فاصله دو ستون اصلي) را مي دانيم ، چند سوال پيش مي آيد .
در اين عرض چه تركيب بنديهاي فضايي يا عملكردي مناسبي مي توانيم داشته باشيم ؟
در قسمت به خصوصي از يك ساختار چه نوع فعاليتي امكان پذير است ؟
به عكس با دادن مناسبات لازم بين كاركردها ، چه عرض دهانه اي مي تواند در چهارچوب محدوديت هاي فني و مالي ، راه حل مطلوب را در اختيار بگذارد ؟
در چه قسمت به خصوصي از يك ساختار مي توان فعاليتهاي ضروري مورد نظر را قرار داد ؟
هر عمليات ، در اين روش سرانجام به يك سري جوابهاي گوناگون مي رسد . اين جوابها ما را در تصميم گيري در مراحل مختلف اين روند ياري مي دهد و نيز مسير حركت بعدي را مشخص مي سازد . اين جوابهاي مختلف را گونه گوني مي ناميم .
براي مقايسه گونه گوني

هاي يك عمليات با گونه گوني

هايي كه از عمليات ديگر به دست مي آيد ، بايد به طريق منظم عمل كنيم و الگويي كلي براي كار داشته باشيم . به عبارت ديگر طريقه تفسير گونه گوني

دانلودساخت هاي ثابت و واحدهاي آزاد (گونه گوني ها در ساختمان سازي) ئ کارآموزی 123 ص

دریافت و دانلود فایل”دانلودساخت هاي ثابت و واحدهاي آزاد (گونه گوني ها در ساختمان سازي) ئ کارآموزی 123 ص”

معماری و عمران

دانلودکارآموزی – شرکت فروررایان 112 ص

دانلودکارآموزی – شرکت فروررایان 112 ص

نام فایل : کارآموزی – شرکت فروررایان 112 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 107

حجم : 68 مگابایت

به نام خداوند جان و خرد

کزين برتر انديشه بر نگذرد
پيشگفتار
با توجه به پيشرفت روز افزون

اطلاعات و ارتباطات در عصر جديد بيشتر امور در کشورهاي پيشرفته از طريق اينترنت و شبکه صورت مي گيرد و شبکه های کامپیوتری اهميت بسزائي دارد.
زمینه ی کاری این شرکت در رابطه با تأمین برنامه های نرم افزار و تهیه و پشتیبانی قطعات سخت افزار می باشد. همچنین به آموزش نرم افزارهای کامپیوتری همچون
word- exel- power point- access- Info path- out look- publisher
و … می پردازد.
اين پروژه به معرفی شبکه های کامپیوتری و زیرساخت های شبکه می پردازد.
روش تحقيق و کسب اطلاعات در اين پروژه بر اساس فعالیت شرکت فروررایان می باشد.
کاربران اين شرکت شامل مسئولين کارمندان کارآموزان می باشند.
کاربران شرکت بايد اطلاع مقدماتي از روش کار با کامپیوتر، اينترنت ، نرم افزارهای رایانه ای ،آشنایی با نرم افزارو سخت افزار،آشنایی با شبکه های کامپیوتری و شبکه کردن داشته باشند. و اما :
خطا آيد ز دا ننده دبيران
گنه زايد ز کيهان ديده پيران
دونده باره هم از سر در آيد
برنده تيغ هم کندي نمايد
چه برسد به صاحب اين قلم که((هيچش هنر نبود وخبر نيز هم نداشت))!
اميد است انجام اين پروژه به عنوان محرکي براي ساير دانشجويان به منظور مطالعه و کار بيشتر در اين زمينه قرار گيرد .
سپاس نامه
تقديم به آنان که مس تلاش خويش را به طلا بدل نموده اند .
مراتب تشکر و قدر داني را از دو عزيز بزرگوار که در جميع مراحل تدوين اثر، اين بنده حقير را ياري نموده اند، اعلام مي نمائيم : جناب آقاي مهندس حقی کاشانی و ریاست محترم دانشگاه آزاداسلامی دکتر یاری . براي اين دوعزيز از درگاه حضرت معبود يکتاي لايزال، عمر با عزت، سلامتي و موفقيت را آرزومنديم .
فهرست کلی مطالب:
صفحه عنوان 2
پیش گفتار 3
سپاس نامه 4
فهرست کلی مطالب 5
فهرست مطالب 7 و6
فهرست شکل ها و جدول ها 8
چکیده 9
معرفی محل کارآموزی 10
معرفی موضوع کارآموزی 10
متن اصلی 11
نتیجه گیری( خلاصه بندی) 71

دانلودکارآموزی - شرکت فروررایان  112 ص

دریافت و دانلود فایل”دانلودکارآموزی – شرکت فروررایان 112 ص”

معماری و عمران

دانلودکارآموزی ، کهرنگ لاستیک

دانلودکارآموزی ، کهرنگ لاستیک

نام فایل : کارآموزی ، کهرنگ لاستیک

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 92

حجم : 29 مگابایت

مقدمه :
وسعت سازمانها و موسسات موجب مي شود كه مدير نتواند به همه امور بخصوص امور جزئي تر، نظارت و رسيدگي كند و ناچار بايد قسمتي از اختيارات خود را به افراد واجد شرايط واگذار كند . هر قدر وسعت سازمان بيشتر شود و بر تعداد كاركنان افزوده گردد ، مدير موظف است اختيارات بيشتري را واگذار كند و به ديگران هم در مديريت نقش دهد و اين تفويض اختيار در حاليكه افزايش بازدهي و ازدياد علاقه بانجام كار را در ديگران ايجاد كند باعث تكامل افراد و تربيت نيروي انساني مورد نياز و بهبود روابط انساني در سازمانها مي گردد.
تفويض اختيار باعث هرچه بيشتر تقسيم شدن كار و انجام درست تر و دقيق تر آن شده و مانع اتلاف وقت مديران در امور غير لازم مي شود. براي تحقيق اهداف سازمان تفويض اختيار را بايد شناخت و نتايج اختيار ضروري بوده و بايستي به اصول تفويض اختيار توجه كافي مبذول گردد تا موانع برقراري آن به راحتي از پيش پا برداشته شود. از سوي ديگر تفويض اختيار فرصت مناسبي به افراد كم تجربه مي دهد.
گريس آرگريس مي گويد « مديران بايد كاركنان را به قبول مسئوليتهاي بيشتر تشويق كنند و شرايط انعطاف پذيري را براي رسيدن آنها به بلوغ و كمال فراهم آورند.( گري دسلر، 1373)
براي اين منظور بايد متذكر شد كه يكي از مهمترين كوششهاي انساني ، مديريت است زيرا همه مديران در همه رده ها و در همه گونه سازمان وظيفه بنيادي طراحي و يا نگهداشتن محيطي را بر عهده دارند كه در آن افراد از راه همكاري و به گونه اي گروهي، بتوانند ماموريتها و هدفهاي برگزيده اي را به اجرا درآورند و به سخن ديگر مديران اين مسئوليت را بر عهده دارند تا فرصتي پديد آورند كه افراد بتوانند بهترين همكاري را براي رسيدن گروه به هدفهاي خود ارائه دهند.
در اين تعريف مديريت نوعي كوشش و همكاري دسته جمعي خوانده شده و بر خلاف تعريفهاي ديگر بر وجه اشتراك و مساعدت و به وجود آوردن محيطي مناسب براي شكوفايي فرد و درنهايت سازمان تاكيد شده است.
فصل اول
آشنایی با مکان کار آموز
کارخانه لاستیک کهرنگ
شرکت لاستیک کهرنگ (سهامی خاص) در سال 1360 توسط جمعی از سرمایه گزاران با مشکلات فراوان و زحمات طاقت فرسایی تاسیس شد .
برای پایه گذاری این واحد صنعتی که در واقع کشور را صاحب صنعت لاستیک کرده است بالغ بر 18 میلیون دلار ارز و 65 میلیارد ريال سرمایه ريالی توسط سهامداران شرکت تامین و هزینه شده است .
این کارخانه در زمینی به مساحت 90 هزار متر مربع در شهرک صنعتی اشترجان (کیلومتر 6 جاده اصفهان – ذوب آهن)احداث شده است . سالن تولید کارخانۀ سوله ای به مساحت 12 هزار متر مربع و زیر بنای تاسیسات و سرویس های اداری و انبارها بیش از 6 هزار متر مربع می باشد .
کارخانه با بهره گیری از یک کوره بمبوری و چهار دستگاه پرس قادر است روزانه 60 تن انواع لاستیک و معمولی تولید کند که از این میزان 18 تن لاستیک منجید دار است .این شرکت با انتخاب و خرید تکنولوژی منجید دار و با کیفیت بالا وارد بازار گردیده که علاوه بر تامین نیازهای داخلی قادر به صدور 30 درصد از محصولات خود به کشورهای همجوار و کهرنگ ی میانه و اروپا می باشد و با تولید سالینه 30 هزار تن محصول علاوه بر صرفه جوئی سالیانه حدود 20 میلیون دلار باعث ایجاد اشتغال گردیده که خود نیز بخش مهمی از اهداف عالیه این شرکت بوده است همچنین به دلیل ارتباط قوی با سازندگان اروپائی و استفاده از ماشین آلات مدرن و کادر ورزیده فنی و تکنولوژی پیشرفته روز قادر به ارائه و انتقال دانش فنی به تولید کنندگان محترم داخلی نیز می باشد .
مدیریت شرکت به عهده هفت نفر اعضای هیئت مدیره است که مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره نیز از بین همین افراد می باشند و همچنین دو نفر به عنوان بازرس شرکت مسئولیت بررسی درآمد و هزینه ها را بعهده دارند .
در کارخانه لاستیک انواع محصولات لاستیکی فندر تولید می شود این لاستیک به دو دسته عمده یعنی لاستیک معمولی و لاستیک منجید دار تقسیم می شود .
لاستیک معمولی شامل انواع فندر جات و لاستیک لاستیکی مصرفی دیگر است که غالباً احتیاجی به اینکه دردستگاه منجید دار برود ندارد(به دلیل مصرفی بودن باید هزینه های تولید آن کم شود وبا قیمت ارزان ومناسب دردسترس مردم قراربگیرد)
در کارخانه چهار دستگاه پرس وجود دارد و تا از آنها بصورت دبل و دو تای دیگر بصورت تک لقمه کارمی کند ولی از نظر نوع تولید و امکان استفاده از قالبهای مختلف ، هر چهار دستگاه پرس یکسان می باشند .

روند کلی تولید :
به صورت کلی مواد اولیه پس از اینکه آزمایشگاه را از آزمایش و تائید نمود در بچ پلنت تخلیه و بارگیری می گردد سپس طبق فرمول خاصی ترکیب شده و وارد کوره بمبوری می شود . پس از بمبوری مواد، حبابهای کامپاند در قسمتهای غلطک خارج شده و توسط خطوط (فورهارت)وارد دستگاههای شکل دهی (پرس ها)می شود و بسته به نوع قالب پرس شده و به شکل قالب مورد نظر در می آید سپس حباب های لبه آنها توسط هواگیری از بین می رود و وارد گرمخانه می شود و پس از پخت توسط پرسنل کنترل کیفیت جمع آوری و بسته بندی می شوند .
آزمایشگاه :
یکی از قسمتهای مهم کارخانه می باشد و وظیفه این قسمت کنترل و آنالیز مواد اولیه ، آنالیز محصول خارجی ،کنترل سختی آب کارخانه ،تعیین دانسیته و… می باشد
مواد اولیه ورودی باید حتماً از نظر درجه خلوص و آنالیر مواد موجود در آن آنالیز گردد .
ترکیب بندی مواد اولیه طبق یک فرمول که همان آنالیز نهائی است تعیین می گردد بنابراین آنالیز برای تغییر در ترکیب مواد اولیه بسیار مهم و اساسی می باشد .
واحد بچ پلنت :
پس از تائید مواد اولیه توسط آزمایشگاه مواد در ها پرهای بچ پلنت تخلیه و توسط نوار نقاله ها و والوار تورها در سیلوی مربوطه بارگیری می شود .
طبق فرمول شیمیایی ه قبلاً صحبت کردیم مواد اولیه به نسبت وزنی مشخص با هم ترکیب شده وپس از میکس شدن توسط سک میکسط بزرگ به سیلوی شارژ روزانه وارد گردیده و آماده بمبوری می گردد .
تمام مراحل تخلیه ،توزین ،ترکیب مواد ،میکسرتوسط
PLC
کنترل می گردد.
کوره بمبوری :
قبل از ادامه بحث ابتدا در مورد انواع کوره ها و ساختمان آن صحبت می کنیم و سپس به ادامه بحث می پردازیم :
توضیح کامل راجع به سیستم فرایند تولید در کارخانه :
مواد پس از انبار شدن در قسمت بایگانی مواد وزن می شوند پس از عملیات وزن کردن مواد به قسمت میکسر منتقل می شوند سپس مواد با یکدیگر مخلوط می شوند پس از مخلوط شدن در حین انتقال به قسمت سیلوی شارژ روزانه کوره ،ذرات آهنی توسیله مغناطیس گرفته می شوند پس از این مواد از سیلو به کوره منتقل می شوند سپس مواد در کوره بمبوری می شوند و بعد از این مواد کامپاند به واحد ریفانسیر منتقل می شوند مواد در ریفانسیر تصفیه می شوند و بعد از این مواد کامپاند به واحد ریفانسیر منتقل می شوند مواد در دیفانسیر تصفیه می شوند و تعد از این مواد تصفیه شده به فوردان منتقل می شوند در فروهارن مواد کامپاند گرم نگهداشته می شوند سپس مواد به فید رمنتقل می شوند مواد در قسمت فیدر وزن شده و به صورت لقمه های همگن در می آیند سپس لقمه ها به دستگاه پرس منتقل می شوند در دستگاه پرس مواد کامپاند شکل می گرند. سپس محصول بدست آمده زا خنک می کنند سپس محصولات را در حین انتقال دادن به واحد گرمخانه عملیانت هواگیری کردن لبه محصولات را انجام می دهند محصولات در گزمخانه تنش زدائی می شوند سپس محصولات را منتقل می کنند که این انتقال همراه با تاخیر می باشد سپس وارد واحد بازرسی می شود سپس محصولات توسط دستگاهمارک زن مارک زده می شود و بعد با کمی تاخیر بسته بندی شده بعد وارد واحد تسمه زنی کارتن شده تعد کارتنها وارد انبارمی شوند .
نرخ تولید و پیش بینی روند تولید :

دانلودکارآموزی ، کهرنگ لاستیک

دریافت و دانلود فایل”دانلودکارآموزی ، کهرنگ لاستیک”