کارشناسی ارشد

دانلود انتخاب موضوع تحقیق دانشگاهی و استدلالهای حاکم بر آن

دانشگاه کارآفرین
تحقیق دانشگاهی
عوامل مؤثر بر انتخاب موضوع تحقیق دانشگاهی
منطق حاکم بر انتخاب موضوع تحقیق دانشگاهی
انتخاب موضوع تحقیق دانشگاهی و استدلالهای حاکم بر آن
دانلود مقالات دانشگاهی
دانلود مقالات دانشجویی

دانلود مقالات دانشگاهی

انتخاب موضوع تحقیق دانشگاهی و استدلالهای حاکم بر آن

 
چکیده
با­وجودِ اینکه قابلیت تبدیل تحقیقات دانشگاهی به محصولات تجاری، عنصر اصلی شکل‌گیری شرکتهای زایشی است، بررسی منطق انتخاب موضوع تحقیق دانشگاهی در ادبیات علمی دانشگاه کارآفرین مغفول مانده است. در این پژوهش عوامل مؤثر بر انتخاب موضوع تحقیق دانشگاهی با استفاده از روش رویش نظریه در دانشگاه صنعتی شریف به­عنوانِ یکی از مهمترین دانشگاههای صنعتی کشور موردِ­بررسی قرار گرفت. درنتیجه این تحقیق، از­میانِ عوامل احصاء­شده، دو عامل «اطمینان از نتیجه» و «قابلیت تدوین مقاله»، به­عنوانِ اساسی‌ترین معیارهای انتخاب موضوع تحقیق دانشگاهی شناسایی شدند. این منطق انتخاب باعث شده است که اقبال گسترده‌ای به سمت انجام تحقیقات کلیشه‌ای با محوریت توسعۀ منفعلانه فعالیتهای تحقیقات پیشین شکل بگیرد. 
 
 
 
کلمات کلیدی:

دانشگاه کارآفرین

تحقیق دانشگاهی

عوامل مؤثر بر انتخاب موضوع تحقیق دانشگاهی

منطق حاکم بر انتخاب موضوع تحقیق دانشگاهی

 

دانلود انتخاب موضوع تحقیق دانشگاهی و استدلالهای حاکم بر آن

دریافت و دانلود فایل”انتخاب موضوع تحقیق دانشگاهی و استدلالهای حاکم بر آن”

کارشناسی ارشد

دانلود پاورپوینت تدوین یک پروژه خوب

پاورپوینت پروژه
پاورپوینت تدوین یک پروژه
پاورپوینت مقدمات پروژه
پاورپوینت گردآوری پروژه

دانلود پاورپوینت تدوین یک پروژه خوب جهت رشته ی انسانی و مهندسی در قالب 94 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

تحقیق نیز مانند هر کار دیگر خود یک دانش است، اصول و قواعد و روشها، پذیرش این اصول به کار ما ارزش و اعتبار می بخشد، دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکترا = پژوهشگر، پایان تحصیل با نوشتن پروژه یا رساله، پروژه تحصیلی است که ملاکی برای قرار دادن فارغ‌التحصیلان دوره تحصیلات تکمیلی در زمره محققان کشور است

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

خصوصیات یک پروژه خوب

بخشهای  مختلف پروژه

خصوصیات ظاهری پروژه

قوانین و قواعد نوشتار

شرح روی جلد و صفحه عنوان

ترتيب قرارگرفتن مطالب روی جلد

صفحه عنوان

ترتيب قرارگرفتن صفحات داخل پايان نامه

ساختار پايان نامه

نحوه ارائه صفحات داخل پايان‌نامه

نحوه تنظيم و نكات ضروری در نگارش متن اصلی، ارائه بندها و پاراگراف‌ها

نحوه تايپ مطالب و نوع فونت مورد استفاده در پايان نامه

نحوه ارائه نتيجه‌گيری و پيشنهادها

روش نوشتن پانويس‌ها،مراجع و مأخذ تحقيق

و…

دانلود پاورپوینت تدوین یک پروژه خوب

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت تدوین یک پروژه خوب”

کارشناسی ارشد

دانلود تحقیق هوش معنوی با فرمت ورد

دانلود تحقیق هوش معنوی
تحقیق هوش معنوی doc
تحقیق کامل هوش معنوی
تحقیق درباره هوش معنوی
تحقیق با موضوع هوش معنوی
تحقیق هوش معنوی با فرمت ورد
تحقیق در مورد هوش معنوی چیست
تحقیق دانش آموزی در مورد هوش معنوی
تحقیق دانشجویی در مورد هوش معنوی

هدف از این تحقیق بررسی هوش معنوی با فرمت docx در قالب 55 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

فهرست مطالب:
– هوش
– هوش معنوی
– اسلام و معنویت
– مؤلفه های هوش معنوی در اسلام
– ارائه الگویی ساده برای ارتباط انواع هوش
– ویژگی های هوش معنوی از دیدگاه سانتوس
– ویژگی های هوش معنوی از دیدگاه سیندی و ویگلزورث
– ویژگی های هوش معنوی از دیدگاه بروس لیچفیلد
– مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه ایمونز
– مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه آمرام
– اجزاء هوش معنوی
– رشد هوش معنوی
– توسعه هوش معنوی
– اندازه گیری هوش معنوی
– هوش معنوی و آگاهی متعالی
– نقش آگاهی متعالی در ابراز هوش معنوی
– آگاهی از وجود الهی ورابطه آن با هوش معنوی
– هوش معنوی و تصویر بزرگتر
– ایمان،امید و عشق سه ویژگی اصلی انسان های معنوی
– مقایسه رفتار افراد دارای هوش معنوی قوی و افراد دارای هوش معنوی ضعیف
-ده عامل که در ترکیب با یکدیگر هوش معنوی را شکل می دهند
– برخی کاربدهای هوش معنوی در محیط کار
– هوش معنوی و سلامت روان
– کاربرد هوش معنوی در محیط کار
– هوش معنوی،معنویت،مدیریت ورهبری

 

 

 

هوش به معناي توان بيولوژيکي براي تحليل نوع خاصي از اطلاعات به روشي معين است ، هوش رفتار حل مسئله سازگارانه اي است که در راستاي تسهيل اهداف کاربردي و رشد سازگارانه جهت گيري شده است.رفتار سازگارانه ، شباهت اهداف متعددي را که باعث تعارض دروني مي شود ، کاهش مي دهد. اين مفهوم هوش ، مبتني بر گزاره اي است که فرآيند حرکت به سوي اهداف ، انجام راهبردهايي را براي غلبه بر موانع و حل مسئله ضروري مي سازد.

 

گاردنر هوش را مجموعه توانايي هايي مي داند که براي حل مسئله و ايجاد محصولات جديدي که در يک فرهنگ ارزشمند تلقي مي شود ، به كار مي رود. از نظر وي انواع نه گانه هوش عبارتند از : هوش زباني ، موسيقيايي ، منطقي – رياضي ، فضايي ، بدني – حرکتي ، هوش فردي (که شامل هوش درون فردي و بين فردي مي شود) ، هوش طبيعتي و هوش وجودي که شامل ظرفيت مطرح کردن سؤالات ورودي است.

دانلود تحقیق هوش معنوی با فرمت ورد

دریافت و دانلود فایل”دانلود تحقیق هوش معنوی با فرمت ورد”

کارشناسی ارشد

دانلود بررسی تاثیر عقاید مذهب شیعه بر ارتباطات فضایی مساجد شیعی

مذهب تشیع
ارتباطات فضایی
مساجد شیعی
ارتباطات فضایی مساجد شیعی
بررسی تاثیر عقاید مذهب شیعه بر ارتباطات فضایی مساجد شیعی
دانلود مقالات کارشناسی ارشد معماری
دانلود مقالات ارشد معماری

دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته معماری

بررسی تاثیر عقاید مذهب شیعه بر ارتباطات فضایی مساجد شیعی

 
*قابل استفاده برای رشته الهیات و معارف اسلامی
 
چکیده
مذهب شیعه که نظام اعتقادی خود را بر سنت و سیره معصومین علیهم السلام استوار ساخته است. انسان را به عدالت آگاهی، اندیشه و اجتهاد فرا می خواند؛ از این رو مذهب شیعه در ایران به دلیل گوهر انسانی و عقلانی خود به عقاید اصلی ایرانی محتوا و جهت می بخشید. در چنین ترکیب و پیوندی بود که انسان ایرانی، هویتی تازه یافت و به تدریج عناصر متعالی و تاریخی تشیع در فرهنگ و آداب و رسوم مردم بروز کرد.
 
 روح هنرمندان و معماران ایرانی به تشیع روشن گردید، لذا دست به آفرینش فضاهایی زد که از روح و ماهیت تشیع سرشار بود.معماری مسجد به عنوان محمل بروز چنین عقایدی از ظرایفی در طراحی برخوردار گشت که درک آنها جز با شناخت دقیق مبانی اعتقادی شیعه امکان پذیر نیست. بدون شک این اعتقادات در تمامی اجزا و عناصر مسجد شامل جانمایی و ارتباطات فضایی، تزئینات، میزان نور، رنگ، مقیاس و سایر عناصر مساجد تأثیر گذاشته و نمایان گشته است؛ با این حال در این پژوهش، جهت وصول به نتیجه ای واضح تر، دوازده نمونه از مساجد شیعی و نیز دوازده نمونه از مساجد اهل سنت از لحاظ چگونگی ارتباطات فضایی مورد بررسی تطبیقی قرار می گیرد و اصولی که در مراتب فضایی و نحوه حرکت آدمی در مساجد رعایت می شود معرفی می گردد.
 
 
کلید واژه ها:

مذهب تشیع

ارتباطات فضایی

مساجد شیعی

 
 
مقدمه
مذهب شیعه، در پی جریان تاریخی سقیفه و شکل گیری خلافت عربی (1) با تأکید بر حقانیت و پیروی از علی (ع) و اهل بیت او شکل گرفت و منادی رهبری نهضت عدالت خواهانه ای شد که در مقابل خلافت رسمی و اشرافیت عربی از خود واکنش نشان داد. ایرانیان از این زمان با دو روایت از اسلام روبرو شدند: اسلام خلافت و اسلام امامت که در این میان شیعه یعنی اسلام امامت با روح ایرانی سازگارتر بود، از این رو مذهب شیعه به تدریج در روح و جان ایرانیان نفوذ کرد چه اینکه اگر چنین ریشه ای در روح ایرانی موجود نبود، صفویه موفق نمی شدند در قرن ده هجری با در دست گرفتن حکومت، ایران را شیعه و پیرو اهل بیت نمایند:
 
 «حقیقت این است که علت تشیع ایرانیان و علت مسلمان شدنشان یک چیز است: ایرانی، روح خود را با اسلام سازگار دید و گمگشته خویش را در اسلام یافت. مردم ایران که طبعاً مردمی باهوش بودند و سابقه فرهنگ و تمدن داشتند، بیش از هر ملت دیگر نسبت به اسلام شیفتگی نشان دادند و به آن خدمت کردند. مردم ایران بیش از هر ملت دیگر به روح و معنی اسلام توجه داشتند؛ به همین علت توجه ایرانیان به خاندان رسالت از هر ملت دیگر بیشتر بود و تشیع در میان ایرانیان نفوذ بیشتری یافت، یعنی ایرانیان روح اسلام و معنی اسلام را در نزد خاندان رسالت یافتند، فقط خاندان رسالت بودند که پاسخگوی پرسش ها و نیازهای واقعی روح ایرانیان بودند» (مطهری، 1362، ص 113)؛
 
 براین اساس شیعه علوی در طول هشت قرن تا عصر صفویه نه تنها جهادی مستمر در فکر و عمل بوده که در برابر همه رژیم های استبدادی و طبقاتی خلافت اموی و عباسی و سلطنت غزنوی، ایلخانی و تیموری- که مذهب تسنن را مذهب رسمی خود قرارداده بودند- مبارزه می کرده است، بلکه همچون یک حزب انقلابی مجهز، آگاه و دارای ایدئولوژی بسیار عمیق و روشن و شعارهای قاطع و صریح بوده و رهبر اکثر حرکت های آزادی خواه و عدالت طلب توده های محروم و مردم عدالت دوست به شمار می آمده است (شریعتی، 1384، ص 84).
 
 
 
فهرست مطالب
بررسی تأثیر عقاید مذهب شیعه بر ارتباطات فضایی مساجد شیعی 1
چکیده 2
کلید واژه ها: 3
مقدمه 3

بررسی معنا و مفهوم شیعه 4

نظریه امامت 6
نظریه عدالت 7
نظریه اجتهاد 8

عالم مثال در تفکر شیعی 9

سلسله مراتب وجود در تفکر شیعی 10

بررسی ارتباطات فضایی مساجد شیعی با تأکید بر عقاید شیعه 12

تبلور اصل امامت در ارتباطات فضایی مساجد شیعی 13

دیاگرامهای حرکتی و فضایی مساجد 15

تبلور اصل عدالت در ارتباطات فضایی مساجد شیعی 19

تبلور نظریه اجتهاد در ارتباطات فضایی مساجد شیعی 20

تبلور عالم مثال در ارتباطات فضایی مساجد شیعی 21

تبلور سلسله مراتب وجود در ارتباطات فضایی مساجد شیعی 22

نتیجه 23
منابع: 25
 
 
 

دانلود بررسی تاثیر عقاید مذهب شیعه بر ارتباطات فضایی مساجد شیعی

دریافت و دانلود فایل”بررسی تاثیر عقاید مذهب شیعه بر ارتباطات فضایی مساجد شیعی”

کارشناسی ارشد

دانلود پاورپوینت آشنائی با اصول ومفاهیم علم تمرین

آشنائی با اصول ومفاهیم علم تمرین

پاورپوینت آشنائی با اصول ومفاهیم علم تمرین

به تعداد 18 اسلاید قابل ویرایش

مناسب اساتید و ارائه دانشجویان

 

شامل مباحث زیر می باشد

اصل ویژگی تمرین

اصل تدریجی بودن تمرین

اصل تنوع تمرین

اصل تفاوتهای فردی

اصول گرم کردن و سرد کردن

بی تمرینی

آشنائی با مفهوم خستگی و بیش تمرینی

Tapering کاهش تدریجی تمرین(تعدیل تمرین)

قدرت ونحوه توسعه آن

فیزیولوژی تمرینات قدرتی

روش تعیین قدرت حداکثر

زمان بندی تمرینات قدرتی

 

سوال مربیان

چگونه تمرین کنیم که آسیب نزنیم؟

از چه شیوه های بهره گیری کنیم؟

سیستم درگیر انرژی کدام است؟

عضلات درگیر کدام است؟

کدام متغییر جسمانی بایستی تقویت شود؟

دانلود پاورپوینت آشنائی با اصول ومفاهیم علم تمرین

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت آشنائی با اصول ومفاهیم علم تمرین”

کارشناسی ارشد

دانلود خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران (دکتر ولایتی)

خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران
دکتر ولایتی

خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران (دکتر ولایتی)

به تعداد 10 فصل کامل و 43 صفحه pdf 

به انضمام فایل 32 صفحه ای pdf نقد و بررسی کتاب

دانلود خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران (دکتر ولایتی)

دریافت و دانلود فایل”خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران (دکتر ولایتی)”

کارشناسی ارشد

دانلود پاورپوینت اصول مقاله نويسی ISI

پاورپوینت مبنای مقاله نويسی ISI
پاورپوینت روش مقاله نويسی ISI
پاورپوینت مقاله نويسی
پاورپوینت اصول اساسی مقاله نويسی
پاورپوینت اصول مقاله نويسی

دانلود پاورپوینت اصول مقاله نويسی ISI جهت رشته ی انسانی و مهندسی در قالب 72 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

بسياری از مقالات موجود بد نوشته شده اند. خوب نوشتن يک مهارت است که شما ميتوانيد ياد  بگيريد. نوشتن مهارتی است که به يادگيری کمک می کند. با نوشتن شما امتيازات بيشتری دريافت می کنيد (مقالات بيشتری از شما پذيرفته می شود و …). ايده های شما اثر گذاری بيشتری پيدا می نمايد. ايده های بهتری بدست خواهيد آورد.

 

 

 

فهرست مطالب

چرا بايد يک مقاله علمی نوشت

از كجا شروع کنيم

اصول نگارش علمی

ساختار مقاله

 

دانلود پاورپوینت اصول مقاله نويسی ISI

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت اصول مقاله نويسی ISI”

کارشناسی ارشد

دانلود پروژه کارشناسی ارشد رشته هنر گرایش نقاشی با عنوان ویدئوآرت و رویکرد هنرمندان ایرانی به آن همراه با پاورپوینت

ویدیوآرت
رویكرد مجسمه وار به ویدئو
رویکرد هنرمندان ایرانی به ویدئوآرت
عوامل موثر در شکل گیری ویدئوآرت
ویدئوآرت و رویکرد هنرمندان ایرانی به آن
تاریخچه ویدیوآرت
دانلود پروژه ویدیوآرت
دانلود پروژه کارشناسی ارشد رشته نقاشی
دانلود پروژه کارشناسی ارشد رشته هنر

پروژه کارشناسی ارشد رشته هنر گرایش نقاشی با عنوان

ویدئوآرت و رویکرد هنرمندان ایرانی به آن همراه با پاورپوینت

 
چکیده:
در جستار حاضر سعی شده تا به تاریخچه‌ی ویدئودر بخش یك‌، برخی ویژگی‌های آن از جمله خاصیت تعاملی، دغدغه‌ی زمان و روایت، برخورد فرم‌گرا و رویكرد مجسمه وار به ویدئو، تكنیك نظارت، رویكرد به پرفورمنس، به چالش كشیدن رسانه، ویدئوی تكنولوژیك در بخش دوم و معرفی هنرمندان شاخص ویدئوآرت در بخش سوم از فصل ١ پرداخته شود. بی‌شك نگاه موشكافانه به مضامین فوق، تحقیق گسترده‌تری را می‌طلبد و بررسی آثار هنرمندان نیازمند دیدن آن‌ها از نزدیك و در شرایط مناسب فضای واقعی نمایش آن‌ها می‌باشد كه وصول به چنین شرایطی ممكن نبود، لذا آنچه پیش روست حاصل بررسی نوشته‌هایی است كه نگارنده گردآوری نموده‌ و در حقیقت جایگاه این‌جانب نسبت به آن آثار مشابه تعریف جایگاه هنرمند از نظر افلاطون می‌باشد كه در مرتبه‌ی سوم دریافت حقیقت است! البته همان طور که ذکر آن رفت، برخی از ویدئوها از طریق اینترنت قابل دسترسی بوده اند که بی شک جای حضور در اینستالیشن های تعاملی و درک مستقیم آن ها را نخواهد گرفت.
 
 
کلمات کلیدی:

هنر

رسانه

نقاشی

ویدیوآرت

رویكرد مجسمه وار به ویدئو

رویکرد هنرمندان ایرانی به ویدئوآرت

 
 
مقدمه
     در اواخر قرن بیستم، تحولات شگرفی در مفهوم هنر و ساختار زیبایی پدید آمد و تجربیات گسترده و متنوعی از ابزارها و روش‌های بیان هنری جدید شكل گرفتند. میل خستگی ناپذیر به نوآوری و شیفتگی بی‌حدو‌حصر نسبت به پدیده های نو، موجب شد كه موادی چون رنگ و بوم و قلم مو كه جای خود را به موادی فراتر داده بود- چون بریده‌های كاغذ و پارچه در كلاژهای كوبیست ها- در مواردی به كل كنار گذاشته شود و رویكرد به سوی رسانه‌ها و امكانات جدید آفرینش هنری صورت گیرد. 
     اكنون هنرمند خود در مركزیت ابداع هنری قرار می‌گیرد‌، چرا كه دیگر« هنر» و«شیوه‌ی بیان هنری» به حاشیه رفته و تحول بنیادین كه از آن به‌عنوان « پایان هنر» یاد می شود‌، رخ می‌دهد. جریان‌های هنری‌، كانون‌های خاص خود را می‌طلبند و هنر موزه‌ها با دید اشرافیت و هنر واپس‌گرا نگریسته می‌شود و انتظاری به وجود می‌آید كه طالب حركتی نو – چه از لحاظ شكلی و چه مفهومی- از هنرمندان و حضوری فعال در عرصه‌ی فرهنگ و هنر معاصر است (لوسی اسمیت، ادوارد،١٣٨١، ٩).
 
دراین جا بود که روش‌های بیان هنری در هم ادغام شده و در نهایت هنری میان‌رسانه‌ای را شكل دادند كه ما از آن به‌عنوان «هنر جدید» یاد می‌كنیم. این به مفهوم محو‌شدن مرزهای رایج هنری بود كه تا آن زمان می‌شناختیم مانند عكاسی، مجسمه، موسیقی، رقص، فیلم، نقاشی‌، تئاتر و غیره. برخی هنرمندان مثل جوزف بویز  ، كلاوس اولدنبرگ   ، جیم داین  و برخی دیگر آثارشان را به سمت اجرای«رویداد» یا به گفته‌ی لوسی اسمیت «محیط کولاژ» سوق دادند. گرایش‌های جدید هنری چون  هنر كانسپچوال  ( مفهومی) پرفورمنس  ( اجرا ) و اینستالیشن   (چیدمان) و ویدئوآرت بسیار مورد توجه قرارگرفتند. 
 
 
سوال های تحقیق:

_ عوامل موثر در شکل گیری ویدئوآرت چیست؟

_ خصوصیاتی که ویدئوآرت را  از دیگر هنرهای مشابه متمایز می کند کدامند؟

_ چه تفاوت ها و شباهت هایی میان آثار ویدئوآرتیست های ایرانی با هنرمندان غیر ایرانی وجود دارد؟ 

 _ آیا تأخیر در ظهور ویدئو در ایران با رویكرد تقلیدآمیز از آثار تولید‌شده‌ی پیشین همراه بود؟

 
 
فهرست مطالب
مقدمه 2
طرح مسأله: 5
سوالهای تحقیق: 6
شیوهی گردآوری اطلاعات 7
شیوهی تحقیق: 8
پیشینهی تحقیق: 8

بخش اول:شكل گیری یك تاریخ/ کلیاتی مختصر درباره ی ویدئوآرت 10

تاریخچه ی ویدئوآرت 17
زمینه های فکری جنبش 17
زمینه های تکنولوژیکی 23
ویدئو آرت در اروپا 27
-آلمان ، هلند ، استرالیا 28
بریتانیای كبیر 29
فرانسه 32

ویدئوآرت در آمریكای شمالی- کانادا 33

 

بخش دوم:تأثیر هنر اجرا بر ویدئو 37

تعامل 44
رویكرد مجسمهگرا 51
تكنیك نظارت 61
روایت 65
نقدی از رسانه 69

یك هنر خود شیفته: هنرمند در مركز اثر 73

گرایش به تكنولوژی 74
بیل ویولا 88
گری هیل 106
فرانك ژیلت 107
ژان لوك گدار 108
اندی وارهول 111
شیگكو كوبوتا 113

ویدئوآرت و تجربه گران آن در ایران 119

رزیتا شرف جهان: « افسردگی عمیق» 119
خسرو خسروی: « سایهی ارواح نیاکان» 119

رویکردهای اجتماعی و شعرگونه با تجهیزات تکنولوژیکی 121

باربد گلشیری: « بر ما چه رفته است، باربد؟» 121
مرتضی دره باغی: « تعزیه» 122
سیف الله صمدیان: « ایستگاه سفید» 123
رزیتا شرف جهان 128
پانزده گره دریایی: (1385)چیدمان صدا، تصویر ویدئویی و چیدمان محیطی : 129
 

بخش سوم:معرفی هنرمندان شاخص ویدئوآرت 

سیمین کرامتی 132
احمد نادعلیان 138
عباس کیارستمی 144
شرح پروژهی عملی 151
فهرست منابع و مأخذ 153
کتابهای فارسی 153
کتابهای لاتین 153
مقالههای فارسی 153
مقالههای اینترنتی 154
سایتهای اینترنتی 154
فهرست منابع تصاویر 155
 
 
     
 
 

دانلود پروژه کارشناسی ارشد رشته هنر گرایش نقاشی با عنوان ویدئوآرت و رویکرد هنرمندان ایرانی به آن همراه با پاورپوینت

دریافت و دانلود فایل”پروژه کارشناسی ارشد رشته هنر گرایش نقاشی با عنوان ویدئوآرت و رویکرد هنرمندان ایرانی به آن همراه با پاورپوینت”

کارشناسی ارشد

دانلود آندره گدار و معماری ایران از زاویه باستان‌شناسی

آندره گدار
معماری ایران
باستان‌شناسی
دانلود مقاله آندره گدار و معماری ایران از زاویه باستان‌شناسی
شناخت شناسی معماری ایران
خرید مقالات معماری
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
انجام پروژه و پروژه
fileina
مقالات ترجمه شده معماری
فروشگاه ساز فایلینا
فروشگاه فایل

آندره گدار و معماری ایران از زاویه باستان‌شناسی

 
چکیده : 
آنچه در این مقاله خواند می‌شود خلاصه‌ای از شناخت شناسی معماری ایران و همچنین آشنایی با معماری ایران از زاویه باستا‌ن‌شناسی و كارهایی كه آندره‌گذار (معمار معروف فرانسوی) در ایران انجام داده است.
 
 
کلمات کلیدی:

آندره گدار

معماری ایران

باستان‌شناسی

 
 

شناخت شناسی معماری ایران

معماری ایرانی چندان كه باید شناخته شده نیست. اگر اهل كتاب و كتابخانه باشیم و به فرهنگ‌های جهان نیز به غیر از فرهنگ كشورمان علاقه‌مند باشیم، در مقایسه با معماری‌های درخشان جهان و آنچه درباره آنها كتاب و مقاله نوشته شده، فیلم و سند تهیه شده، برایمان مناسب‌تر خواهد بود كه بپذیریم معماری ایران چندان كه باید شناخته شده نیست. به علاوه اگر چه پذیرش آن مشكل است اما پذیرفتنی است كه این ناشناس ماندن، در جهان كمتر از آن چیزی است كه در ایران به وقوع پیوسته است.
 
سبب آن است كه شناسایی تاریخی و تدوینی معماری ایران عمدتاً، به دست اروپایی‌ها شروع شد و بسیاری از آن نوشته‌ها هنوز به فارسی ترجمه نشده است. اولین‌بار باستان‌شناسان اروپایی و امریكایی تعدادی از آثار باقی‌مانده‌های معماری ایران را مورد شناسایی دقیق و كتابت قرار دادند و آنچه فراهم كردند، پایه‌ای مناسب بود كه بتوان بر آن پایه به معرفت‌های نظری و عملی در معماری ایران دست یافت. مراد از معماری ایران در این مقاله اشاره به دو دوره طولانی معماری باستان و معماری اسلامی است كه تا آخر سلسله قاجاریه و تا بیش از سال 1300 شمسی را شامل می‌شود. دوره دیگری كه در دهه‌های اول قرن چهارده شمسی آغاز می‌شود در مقایسه با دو دوره قبلی عمر كوتاهی از آن می‌گذرد و می‌توان نام معماری معاصر ایران را برای آن درنظر گرفت.
 
 
 
فهرست مطالب
آندره گدار و معماری ایران از زاویه باستان‌شناسی 1
چکیده : 1
مقدمه : 1
شناخت شناسی معماری ایران 1

طرح دیدگاه‌های نظری و مفهومی در معماری ایران 1

آشنایی با معماری ایران از زاویه باستان شناسی ، 2

تاریخ و هنر 2

ویژگی کارهای آندره گدار : 3

خدمات فرهنگی که به دست آندره گدار انجام گرفت : 3
از جمله کارهای آندره می توان : 3
طراحی آرامگاه شاعر نامدار ایرانی حافظ : 4

طراحی آرامگاه و محوطه فردوسی : 4

طراحی موزه ایران باستان ( موزه ملی ایران ) 4

طراحی نخستین ساختمان کتابخانه ملی ایران : 4

نتیجه گیری: 5
منابع: 5

دانلود آندره گدار و معماری ایران از زاویه باستان‌شناسی

دریافت و دانلود فایل”آندره گدار و معماری ایران از زاویه باستان‌شناسی”

کارشناسی ارشد

دانلود مقاله کارشناسی ارشد ارتباط تصویری با عنوان نقد جامعه شناختی و فمینیستی آثار باربارا کروگر

فمینینسم
باربارا كروگر
پست مدرنیسم
دانلود مقاله کارشناسی ارشد ارتباط تصویری با عنوان نقد جامعه شناختی و فمینیستی آثار باربارا کروگر
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
انجام پروژه و پاین نامه کارشناسی ارشد
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروش فایل
انجام پروژه و پروژه
fileina
فروشگاه ساز فایلینا
فروشگاه فایل

مقاله کارشناسی ارشد رشته ارتباط تصویری با عنوان نقد جامعه شناختی و فمینیستی آثار باربارا کروگر

 
چکیده :
باربارا كروگر از هنرمندان شاخص پست مدرنیسم می باشد.مكتبی كه درسال 1980،یكی از مكاتب هنری می باشد.آثار باربارا كروگر را نمی توان تنها فمینیستی محسوب كرد،چنانكه در پاره ای از موارد گرایشاتی سیاسی،اجتماعی در آثارش به چشم می خورد.چون در جامعه ای مصرف گرا زندگی می كند.به بیان دیگر،با آمیزه كلام و تصویر دریافت دیگری به مخاطب می دهد كه از توان بصری و مفهومی بیشتری برخوردار است.
 
 
كلید واژگان:

فمینینسم

باربارا  كروگر

پست مدرنیسم

 
مقدمه
یكی از گرایشات هنر از سال 1980 به بعد پست مدرن خوانده می شود.در هنر پست مدرن،تصرف یا نقل قول از آثار گذشتگان دیده می شود.هنر دهه 80 درباره ی تصاویر و با تصرف به عنوان روش غالب شناخته شد.پست مدرنیسم با انتقاد در برابر مفاهیم و مقولات رایج بر عرصه ی فكری جوامع غربی بویژه مفاهیمی چون رد،هویت،خود،دانش،مفهوم شناخت،اخلاق،ارزش،هنجار،تلقی از جامعه،سیاست،تاریخ،اقتصاد و… به مثابه روایت های كلان كار خود را آغاز كرد.
 
 
 
 
 

دانلود مقاله کارشناسی ارشد ارتباط تصویری با عنوان نقد جامعه شناختی و فمینیستی آثار باربارا کروگر

دریافت و دانلود فایل”مقاله کارشناسی ارشد ارتباط تصویری با عنوان نقد جامعه شناختی و فمینیستی آثار باربارا کروگر”