پاورپوینت کارآفرینی
دانلود پاورپوینت کارآفرینی
پاورپوینت کسب و کار اینترنتی
پاورپوینت درباره کسب و کار اینترنتی
پاورپوینت درباره کارآفرینی
دانلود پاورپوینت کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی جهت رشته کارآفرینی در قالب 100 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
پنج مهارت کسب وکار آینده ساز: مهارتهای مدیریتی(ارتباطات,تصمیم گیری,کارگروهی و سرپرستی)، دانستن زبان خارجی به خصوص زبان انگلیسی، مهارتهای مالی واقتصادی(هزینه وسود,نگاه اقتصادی و آشنایی با اصول حساب داری)، مهارتهای بازاریابی(خرید,فروش,مفاهیم بازار و بازاریابی)، مهارت استفاده از فناوری اطلاعات(آشنایی با رایانه,توانایی کار و جست وجو در اینترنت)
فهرست مطالب
مفاهیم اولیه کسب و کار
کسب وکار چیست؟
انواع کسب وکار
اهمیت کسب وکار
حمایت دولت از کارآفرینان
اصول چهار گانه کسب وکار
کسب وکار با چه مواردی مغایرت دارد
پنج مهارت کسب وکار آینده ساز
مد ل تلسکوپی توسعه مهارتهای کارآفرینی
پاره ای از کاربردهای معمول اینترنت
کسب وکار اینترنتی چیست
انواع کسب وکارهای اینترنتی
مزایای انتخاب کسب وکار اینترنتی
موانع کسب وکارهای اینترنتی
عوامل اساسی موفقیت در کسب وکار های اینترنتی
دلایل شکست کسب وکارهای اینترنتی
مسیر حرکت موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی
طرح توجیهی کسب وکار اینترنتی
مراحل طرح توجیهی
معرفی کسب وکارهای پرسود
اسامی تعدادی از سایتهای ایرانی و خارجی که در زمینه های کسب وکار فعالیت می کنند
شناسایی فرصت ها و موقعیت ها
و….
پاورپوینت در مورد اولویت های فروش
پاورپوینت اهمیت شبکه سازی
پاورپوینت آشنایی با مهارت های فروش
دانلود پاورپوینت مرور اولویت های فروش جهت رشته کسب و کار 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
مواردی که در این پاورپوینت مرور میشوند:
الف) مهارتهای فروش:
شبکه سازی و اهمیت آن در توسعه بازار
مراحل فروش و اهمیت هر یک از مراحل در موفقیت فروش
وفادار سازی مشتری و اهمیت آن برای بقا و رشد فروش
ب) زیرساختهای لازم برای توسعه فعالیت در سطح نمایندگی:
یک نمونه چارت سازمانی ایده آل
تخصص های لازم برای فعالیت و نقش هریک
ج) اهمیت حفظ و توسعه ارتباط نمایندگان محترم با دفتر مرکزی
فهرست مطالب:
مهارتهای فروش
شبکه سازی
اهمیت شبکه سازی
مراحل یک فروش موفق و پایدار
شناسایی بازار و حضور موثر در آن
جذب مشتریان بالقوه
پله های ایجاد اعتماد جهت اخذ سفارش و فروش
تماس با مشتری، معرفی صحیح کالا و ایجاد علاقه برای خرید
انعقاد فروش
ایجاد و نگهداری مشتریان وفادار
زیرساختهای لازم برای توسعه فعالیت در سطح نمایندگی
الگوی استاندارد نمایندگی
موارد مهم در سطح نماینده
مدیریت فروشگاه ها و نقش فروشندگان کف مغازه
نقش بازارپرداز
نقش ویزیتور فروش
اهمیت حفظ و توسعه ارتباط نمایندگی ها با دفتر مرکزی
جمع بندی نهایی
دانلود پاورپوینت سایت کارازمایی بالینی جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
اطلاعات جمعیت شناختی در 2-1 جدول آورده شود. بحث یافته ها(مقایسه با مطالعات مشابه) پس ازارائه جداول یافته های اصلی، به صورت مدل ابر مورد بحث قرار گیرند(مانند جدول زیر) تعداد جداول یافته های اصلی طرح حداکثر 13 جدول(اسلاید) باشد. عناوین جدول در بالای جداول باشد و یافته مهم هر جدول با رنگ متفاوت مشخص گردد.
عنوان:
● اسلاید تقدیم وسپاس
● اسلاید معرفی مطالعه (حداکثر ۲ اسلاید)
● اسلاید اهداف پژوهش(حداکثر ۲ اسلاید)
● اسلاید فرضیات و سئوالات پژوهش
● جدول متغیرها
● اسلاید مواد و روش(حداکثر ۴-۳ اسلاید)
● یافته های پژوهش
● نتیجه گیری نهایی
● پایان
● نکات مورد توجه در طراحی اسلاید های پاوپوینت دفاع از پروژه
پاورپوینت کارآفرینی
پاورپوینت نظام سلامت
پاورپوینت در مورد کارآفرینی سلامت
پاورپوینت مدیریت کارآفرینی در نظام سلامت
پاورپوینت کارآفرینی سلامت
پاورپوینت فرهنگ کارآفرینی سلامت
دانلود پاورپوینت کارآفرینی در نظام سلامت جهت رشته کارآفرینی در قالب ۸۵ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
امروزه تغییرات و تحولات سریع علم و فناوری نظام سلامت کشورهای جهان به خصوص کشورهای در حال توسعه را با چالش های جدید روبرو ساخته است. در این شرایط سازمان های عهده دار نظام سلامت باید به دنبال روش هایی برای هماهنگی با تغییرات محیط و یافتن روش هایی برای کاهش هزینه و بهتر شدن کارآیی و کیفیت مراقبت باشند. گذر از این برهه زمانی نیازمند یافتن و به کار گرفتن رویکردها و روش های خلاقانه است که از آن میان می توان به کارآفرینی اشاره کرد. کارآفرینی در نظام سلامت در سه بعد فردی، گروهی و سازمانی قابلیت اجرا دارد. بنابراین باید شرایط برای فعالیت کارآفرینانه در حوزه سلامت را با استفاده از فرصت های موجود فراهم نمود و حمایت های لازم را از کارآفرینان به عمل آورد. در این مقاله کارآفرینی در بعد اشاره شده مورد بحث قرار گرفته است.
فهرست مطالب
چرا کارآفرینی
فرهنگ کارآفرینی
كارآفرين کیست
خصوصيات كارآفرينان
نقش كارآفرينان درتوسعه جوامع
مهارتهای مديريتی
مشخصه يک مدير
پاورپوینت 101 تكنيك حل مسئله
دانلود پاورپوینت 101 تكنيك حل مسئله
پاورپوینت 101 تكنيك حل مسئله
دانلود پاورپوینت بررسی 101 تكنيك حل خلاق مسئله جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 174 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
با نوآوري! تقريباً همه مسئولان طراز اول مؤسسه ها، از جمله مديران عامل شركت هاي مندرج در ليست Fortune500 ، پژوهشگران و مشاوران به اتفاق بر اين باورند كه اين تنها راهي است كه شركت ها مي توانند با همه چالش هايي كه در دهه 1990 با آنها روبه رو شوند، مقابله كنند.
آنها بايد مبتكرو نوآور باشند. اينتل، جانسون اند جانسون، نورداستروم وهيولت پاكارد همگي براي حفظ بقا و پيروزي خود دست به نوآوري زدند. يا نوآوري كنيد يا محو شويد.
فهرست مطالب
فصل اول: نوآوری یا محو شدن
فصل دوم: فرآیند حل خلاق مسئله
فصل سوم: تکنیک های خلاق برای تحلیل محیط، تشخیص و شناسایی مسائل و فرضیه سازی
فصل چهارم: تکنیک های فردی برای خلق راه کارهای مختلف
فصل پنجم : تكنيك هاي گروهي براي خلق راهكارها
دانلود پاورپوینت بازاريابی گياهان دارويی
دانلود پاورپوینت فروش گياهان دارويی در ايران
دانلود پاورپوینت آموزش بازاريابی گياهان دارويی
پاورپوینت گياهان دارويی در ايران
پاورپوینت فروشندگی گياهان دارويی در ايران
دانلود پاورپوینت بازاريابی گياهان دارويی در ايران جهت رشته ی کارآفرینی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
خداوند متعال هيچ چيز را بی فايده نيافريده و در هر مخلوقی حكمتی نهفته است از جمله نعمات گياهان دارويی است كه از قديم الايام بشر با آنها آشن بود و جهت معالجات بيماران خود مورد استفاده قرار داده است . پيشرفت های علمی و فن آوری طی دو دهه اخير اهميت و نقش گياهان دارويی را در تامين نيازهای بشر به ويژه در حيطه درمان دو چندان ساخته است .
فهرست مطالب
مقدمه
جايگاه گياهان دارويی در ايران
عوامل موثر بازاريابی گياهان دارویی
ويژگی های ريشه سنتی بازاريابی گياهان دارویی
فقدان گرايش های بازاری در بهره برداری
عوامل موثری بر مازاد قابل عرضه بازار
عنصر بودن گياهان دارویی
فساد پذيری
سازمان بازاريابی
عمليات بازاريابی گياهان دارویی
فعاليتهای مبادله ای
کارکردهای فیزیکی
كاركرد های تسهيل كننده
دلايل حاصل از بررسی بازاريابی گياهان دارویی بر ايران
پاورپوینت کار آفرینی در ایران
دانلود پاورپوینت کار آفرینی در ایران
پاورپوینت راهکارهای توسعه کارآفرینی در ایران
پاورپوینت تحقیق درباره نوآوری و کارآفرینی
دانلود پاورپوینت کار آفرینی در ایران جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 58 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
واژه «كارآفريني» واژهاي است نو، كه از كلمه اش نميتوان به مفهوم واقعي آن دست يافت.اين واژه معادل Entrepreneurship در زبان انگليسي است و ريشه آن از زبان فرانسوي گرفته شده است. به عبارت ديگر هنوزدر فارسي معادل دقيقي براي انتقال «مفهوم» كارآفريني وجود ندارد و اغلب واژه كارآفريني شنونده ناآشنا به آن را به اشتباه مي اندازد. اما بين استادان دانشگاهها، دانشجويان رشته هاي اقتصاد، مديريت و برخي محافل علمي اين واژه تا حدودي مصطلح شده است. به طور كلي «كارآفريني» از ابتداي خلقت بشر و همراه با او در تمام شئون زندگي حضور داشته و مبناي تحولات وپيشرفتهاي بشري بوده است. ليكن تعاريف زياد و متنوعي از آن شده است. با اين همه، مفهوم و ماهيت اصلي كارآفريني هنوزشناخته شده نيست و نميتوان تعريف استاندارد و جامع و مانعي از آن به دست داد. پاسخ به پرسشهاي زير در شناخت بهترمفهوم كارآفريني موثر خواهد بود:
پاورپوينت ويژگيهاي مديريت کارآفريني
مدیریت کارافرینی چیست ؟
پاورپوينت در مورد ويژگيهاي مديريت کارآفريني
دانلود پاورپوينت ويژگيهاي مديريت کارآفريني در قالب 109 اسلايد جهت رشته مديريت با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش
از كلمه فرانسوي Entreprendre به معناي متعهد شدن Undertake نشأت گرفته است .د روند تحول زندگي از دوران غارنشيني تاكنون به شيوههاي متفاوتي توصيف شده است؛اما آنچه كه در تمامي تحليلها مورد توجه قرار گرفته است همانا تقش “ عامل تغيير “ ( Change Agent ) يا در واقع همان نيرويي است كه پيشرفت مادي را سبب شده است . امروزه متوجه شدهاند كه “ عامل تغيير “ از ابتدا وجود داشته و در آينده نيز نقش آن راكارآفرينان ايفاء خواهند نمود .
فهرست مطالب :
مقدمه
تعاريف كارآفريني
كارآفريني سازماني
نقشهاي كارآفرينان
ويژگيهاي کارآفرينان
تفاوت كارآفرين با غيركارآفرين
تفاوت كارآفرين با مدير
ديدگاه فرايندي و مدلهاي كارآفريني
ارائه مدل كارآفريني
پاورپوینت نقش کار در زندگی انسان
پاورپوینت اهمیت کار در زندگی
پاورپوینت توازن بین کار و زندگی
پاورپوینت كيفيت زندگی كاری و مولفه های اثرگذار بر آن
دانلود پاورپوینت تحلیلی بر مفاهیم کار و نقش کار در زندگی جهت رشته کارآفرینی در قالب ۲۳ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
نخستین گام جهت شناخت و تبیین درست هر مفهوم یا پدیده، ارائه تعریف روشنی از آن است. کارآفرینی مانند سایر واژههای مطرح در علوم انسانی هنگامی قابل تحلیل و تبیین است که بتوان تعاریف روشن و مشخصی از آن ارائه کرد. در مورد کارآفرینی تعریف واحدی وجود ندارد و از ابتدای طرح آن در محافل علمی، تعاریف متفاوتی از دیدگاههای گوناگون برای آن بیان گردیده است. اکنون در عرصه جهانی افراد خلاق، نوآور و مبتکر به عنوان کارآفرینان منشاء تحولات بزرگی در زمینههای تولیدی و خدماتی شدهاند که از آنها به عنوان قهرمانان ملی یاد میشود. طی سالهای ۱۹۶۰–۱۹۸۰ در هندوستان، تنها ۵۰۰ مؤسسه کارآفرینی شروع به کار کردهاند، و حتی شرکتهای بزرگ جهانی برای حل مشکلات خود به کارآفرینان روی آوردهاند. در واقع چرخهای توسعه اقتصادی همواره با توسعه کارآفرینی به حرکت در میآیند. در ایالات متحده هر سال بیش از یک میلیون فعالیت تجاری جدید شروع به کار میکند. این در حالی است که در ایران حتی یک مؤسسه کارآفرینی در دهههای اخیر نداشتهایم. از سوی دیگر تغییر فراگیر روشها و نگرشها طی دو دهه اخیر، توجه بسیاری را به آموزش و پرورش و نیز جذب و به کارگیری مدیران کارآفرین سوق داده است. بنابراین از ابتدای دهه ۶۰ توجه بیشتری به کارآفرینان مبذول شد. توجه به کارآفرینی و ایجاد و توسعه آن علیرغم وجود بعضی انگیزههای مشخص گام مثبتی در جهت ایجاد فضای مناسب جهت توسعه، افزایش منابع ملی، کاهش نرخ بیکاری، تعادل ساختاری و توسعه در شهرها و روستاها خواهد بود.
فهرست مطالب
تعریف کار
چرایی کار کردن
اخلاق کار
عوامل تاثیرگذار بر اخلاق کار
عوامل انگیزشی کارمندان
تلفیق زندگی کاری و خانوادگی
تعامل رضایت شغلی و رضایت از زندگی
اثرات زندگی کاری بر زندگی شغلی کارمندان
پاورپوینت بازاریابی شبکه ای
دانلود پاورپوینت بازاریابی شبکه ای
پاورپوینت بازاریابی شبکه ای
دانلود پاورپوینت بازاریابی شبکه ای
دانلود پاورپوینت برای بازاریابی شبکه ای
دانلود پاورپوینت بازاريابی در قرن 21 به نام بازاريابی شبکه ای جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 14 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش
بازاريابي شبکهاي (به انگليسي: Network Marketing) يا بازاريابي چندسطحي (به انگليسي: Multi-level Marketing) با نام اختصاري اِماِلاِم (به انگليسي: MLM)، نوعي شيوه فروش است که در آن کمپانيها محصولات و کالاهاي خود را بدون تبليغات و بدون واسطه به فروش ميرسانند، و مشتريان پس از خريد در صورت تمايل ميتوانند محصولات کمپاني را بازاريابي کنند و سود بگيرند. درآمد در بازاريابي شبکهاي هم در ازاي فروش مستقيم کالا و هم در ازاي فروش از طريق زيرمجموعه کسب ميشود.
در بازاريابي شبکهاي، بازاريابها به صورت «تبليغات کلامي» يا «تبليغات چهره به چهره» اقدام به فروش محصولات کمپاني ميکنند. در حال حاضر به ترتيب کشورهاي آمريکاي شمالي، چين، کشورهاي اروپايي از جمله آلمان و ايتاليا و ژاپن در زمينه بازاريابي شبکهاي سردمدار هستند.
فهرست مطالب
بازاريابي نوين در قرن 21
قدرت واقعي بازار يابي شبکه اي
بازاريابي براي کالا و خدمات
بزرگترين فروشگاه اينترنتي کتاب در کشور www.Iranbin.com
مزاياي بي نظير عضويت ويژه در سايت
درآمدي بنام حق بازاريابي
مزاياي ارتقاء به عضويت نقره اي و طلايي
افزايش حق بازاريابي براي اعضاي نقره اي و طلايي
قانون طلايي
بازاريابان حرفه اي و تكرار عضويت
مقايسه درآمد كسب شده در حالتهاي مختلف(تومان)
جوايز ويژه براي اعضاي طلايي