کاریابی و کارآفرینی

دانلود پاورپوینت کتاب مزایا و منافع کارآفرینی

پاورپوینت انواع کارفرینی
پاورپوینت ایده کارآفرینی
پاورپوینت انواع کارآفرینی
پاورپوینت تعریف کارآفرینی

دانلود پاورپوینت کتاب مزایا و منافع کارآفرینی جهت رشته کارآفرینی در قالب 134 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

من به عنوان يك معلم كهنسال بايد بگويم در قرن آينده تعريف ابرقدرت فرق خواهد كرد و اين لغت از نو تعريف خواهد شد و ابر قدرت كشوري خواهد بود كه مردمش راستگو و درست كردار بوده و توليداتش مازاد بر مصرف داخلي باشد و كسري بودجه نداشته باشد حال اين كشور مي‌خواهد كوچك باشد يا بزرگ.
 
 
 
 عنوان:
 اهميت کارآفرينی
 كارآفريني
مفهوم و تعريف كارآفرين
كارآفريني در متون علمي
چهار جنبه اساسي كارآفريني
رويكردهاي نوين در اشتغال
انواع كارآفريني
كارآفريني شركتي
كارآفريني اجتماعي
مزاياي كارآفريني
الزامات کارآفرينی
كارآفرين مذهبي
ويژگي‌هاي كارآفرينان
تمركز
ريسك پذيري
چرا كارآفريني؟
فرآيند تصميم گيري كارآفرينانه

دانلود پاورپوینت کتاب مزایا و منافع کارآفرینی

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت کتاب مزایا و منافع کارآفرینی”

کاریابی و کارآفرینی

دانلود پاورپوینت فروشگاه زنجیره ای وال مارت Walmart

پاورپوینت شعار وال مارت
پاورپوینت چیدمان فروشگاه والمارت
پاورپوینت چشم انداز و ماموریت شرکت وال مارت
پاورپوینت والمارت کانادا
پاورپوینت فروشگاه والمارت کانادا

دانلود پاورپوینت فروشگاه زنجیره ای وال مارت Walmart جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 50 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

   

 

 

فروشگاه های زنجیره‌ای مجموعه فروشگاه هایی هستند که دارای مدیریت واحد هستند و در سطح یک شهر، کشور یا چندین کشور پراکنده اند. این فروشگاه ها از عنوان تجاری یکسانی استفاده می‌کنند و معمولاً محصولات مشابه یا تقریبا مشابهی ارائه می‌کنند.
در سال ۲۰۰۴ فروشگاه های وال مارت برای اولین بار به عنوان بزرگترین و سرمایه دارترین فروشگاه های زنجیره‌ای جهان شناخته شدند.

 

 

 

وال‌مارت، (Walmart)‏ یک شرکت زنجیره‌ای مواد خانگی، غذایی، سوپرمارکت و هایپرمارکت است. این شرکت، درحال‌حاضر، بزرگترین شرکت جهان می‌باشد. این شرکت همچنین، با بیش از دو میلیون کارمند، بزرگترین کارفرمای خصوصی جهان می‌باشد. حوزه فعالیت شرکت وال مارت، خرده‌فروشی است.

 

 

 

فهرست مطالب
فروشگاه زنجیره ای
حوزه فعالیت وال مارت
سوپرسنترها
بازارهای محلی
سامز کلاب
فروشگاه‌های بین‌المللی
ویژگیها شرکت
مدل کسب و کارشرکت وال مارت
موقعیت وال مارت در بازار
استراتژی وال مارت
تحلیل استراتژی وال مارت
نقاط قوت ((Strengths
مشتریان وفادار
شرایط مالی خوب
استراتژی قدرتمند
سهام نسبتا پایدار
پوشش طیف وسیعی از کالا
صرفه به مقیاس
مدیریت زنجیره تامین و تدارکات
پوشش جغرافیایی وسیع
نقاط ضعف weaknesses))
فرصت (Opportunities)
تهدیدها Threats))
کارآفرین کیست؟

دانلود پاورپوینت فروشگاه زنجیره ای وال مارت Walmart

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت فروشگاه زنجیره ای وال مارت Walmart”

کاریابی و کارآفرینی

دانلود پاورپوینت اخلاق حرفه ای کارگزارهای اسلامی مبتنی بر آموزه های اسلامی در نظام اداری

پاورپوینت درمورد اخلاق حرفه ای مبتنی بر آموزه های اسلامی
پاورپوینت آموزه های اسلامی در نظام اداری
پاورپوینت اخلاق حرفه ای در آموزه های اسلامی
پاورپوینت درمورداخلاق حرفه ای کارگزاری اسلامی

دانلود پاورپوینت اخلاق حرفه ای کارگزارهای اسلامی مبتنی بر آموزه های اسلامی در نظام اداری جهت رشته کارآفرینی در قالب ۷۱ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

از آنجا كه اخلاق حرفه ای از شاخه مهم اخلاق كاربردی است، بيان تمايز اخلاق نظر ی و كاربردی لازم است .اخلاق را گاهی، وصف حالت يا رفتاری میدانیم و گاهی منظورمان، دانش نظام مند است. در كاربرد نخست واژه اخلاق، دومفهوم حالت درونی و ملکهی نفسانی را با رفتار ارتباطی میتوان تمايز داد. توجه به منش گرایش انسان به اخلاق و به ميان آمدن اخلاق در زندگی بشری در فهم هويت اخلاق اهميت دارد. اگرچه در اين مسئله دانشمندان اختلاف نظر دارند. اخلاق حرفه ای يكی از شعبه های جديد اخلاق است كه ميكوشد به مسائل اخلاقی حرفه های گوناگون پاسخ داده و برای آن اصولی خاص متصور شود.اخلاق حرفه ای به مسائل وپرسشهای اخلاقی واصول وارزشهای اخلاقی يک نظام حرفه ای ميپردازد.

 

 

 

فهرست مطالب
اخلاق حرفه ای و اخلاق اداری
جایگاه کار در اسلام
ارزشها ومسئولیتهای اخلاقی مدیران وکارمندان
صفات اخلاقی کارمندان
رعایت اخلاق حرفه ای در نظام اداری وارتباط آن با بهره وری

 

دانلود پاورپوینت اخلاق حرفه ای کارگزارهای اسلامی مبتنی بر آموزه های اسلامی در نظام اداری

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت اخلاق حرفه ای کارگزارهای اسلامی مبتنی بر آموزه های اسلامی در نظام اداری”

کاریابی و کارآفرینی

دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازارهدف

پاورپوینت تقسیم بازار
دانلود پاورپوینت تقسیم بازار
پاورپوینت درمورد تقسیم بازار

دانلود پاورپوینت آشنایی با تقسیم بازار و تعیین بازارهدف جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 38 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

تقسيم بازار يا بخش بندي بازار هسته مرکزي استراتژي بازاريابي وروندي است براي تشخيص ومجزاکردن ويژگيهاي خريداران .
استراتژي بازاريابي شامل دوبخش اساسي است :
1- گزينش بازارهدف
2- توسعه وتدوين برنامه بازاريابي موثربراي موفقيت دربازارهدف
اهداف بخش بندي بازار :
1-انتخاب بازارهايي که سازمان مي خواهديامي تواندمحصولات وخدماتش رابه آن عرضه کند.
2- طراحي محصولات وبرنامه هاي بازاريابي براي پاسخگويي به احتياجات خريداران موردنظر

 

 

 

فهرست مطالبب
تقسيم بندي بازار
اهميت تقسيم بازارورابطه آن بااستراتژي بازاريابي
شرکت پراکتراندگمبل
شرکت توليدکننده سيگارمالبورو
معيارهاي تقسيم بازار
متغيرهاي تقسيم بازار
تقسيم بازار براساس متغيرهاي جغرافيايي
ذکرچندنمونه ومثال براي متغيرهاي جمعيت شناختي
تقسيم بازاربراساس عوامل روان شناختي
برخي ازعوامل موثردرسبک زندگي
متغيرهاي رفتاري
انتخاب بازارهدف براي متمرکزکردن فعاليت
معيار انتخاب بازارهدف
معيارهاي قابل استفاده درطبقه بندي اهداف
استراتژيهاي مختلف انتخاب بازارهدف
استراتژي بازاريابي يکسان
استراتژي بازاريابي تفکيکي
استراتژي بازاريابي تمرکزي
عوامل موثردرانتخاب استراتژي بازاريابي
منابع موسسه
همجنس بودن ومشابهت محصولات
مرحله عمرمحصول
مشابه بودن بازار
استراتژي بازاريابي رقبا
بررسي عملکرد دوشرکت رايانه اپل و شرکت کفش ريباک

 

 

 

 

دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازارهدف

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازارهدف”

کاریابی و کارآفرینی

دانلود پاورپوینت طرح كسب و كار و عامل موثر در كيفيت تدوين آن

پاورپوینت اجزای طرح کسب و کار
پاورپوینت دلایل تهیه طرح کسب و کار
پاورپوینت عامل موثر در كيفيت تدوين طرح كسب و كار
دانلود پاورپوینت درمورد طرح كسب و كار

دانلود پاورپوینت طرح كسب و كار و عامل موثر در كيفيت تدوين آن جهت رشته کارآفرینی در قالب ۲۶۵ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

طرح کسب و کار یا بیزینس پلن در واقع توضیحات نوشته شده ای از آینده ی کسب و کار شماست. سندی که برنامه های شما و چگونگی اجرای آنها را در بر دارد. اگر تا به حال روی کاغذ پاره ای درباره ی یکی از استراتژی های کسب و کار خود، چیزی را یاد داشت کرده اید، در واقع یک طرح یا نمونه ی ساده ای از آن را نوشته اید. در ادامه با یوکن همراه باشید. طرح کسب و کار به نویسنده و خواننده ی طرح کمک می کند تا مجموعه ای از وظایف را به اجرا بگذارند. این طرح ها مورد استفاده ی کارآفرینانی قرار می گیرد که به دنبال جذب سرمایه هستند؛ کسانی که قصد دارند چشم انداز خود را به یک سرمایه گذار احتمالی نشان دهند. طرح کسب و کار همچنین توسط شرکت هایی مورد استفاده قرار می گیرد که به دنبال جذب نیروی کار مخصوص، کسب و کار جدید، قرارداد با تامین کنندگان و غیره هستند؛ برخی نیز برای مدیریت بهتر شرکت خود از بیزینس پلن استفاده می کنند.

 

 

 

فهرست مطالب
آشنايي با کسب و کار
اصول کسب و کار
انواع کسب و کار بر اساس اندازه
کسب و کارهاي کوچک
کسب و کارهاي متوسط
کسب و کارهاي بزرگ
عناصر کسب و کار
5 مهارت کسب و کار
طرح كسب و كارچيست 
یک طرح کسب و کار
کاربردهای طرح کسب و کار
دلایل تدوین طرح کسب و کار
نحوه تهیه طرح کسب و کار
انواع طرح های کسب و کار
دوره برنامه ریزی طرح کسب و کار
فواید طرح کسب و کار
ملحقات یک طرح کسب و کار
امکان سنجی
تفاوتهای امکان سنجی با طرح کسب و کار چيست
اجزای طرح كسب و كار
اجزای مطالعه امکان سنجی
طرح كسب و كار نشان دهنده چيست
هدف طرح کسب و کار چيست

 

دانلود پاورپوینت طرح كسب و كار و عامل موثر در كيفيت تدوين آن

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت طرح كسب و كار و عامل موثر در كيفيت تدوين آن”

کاریابی و کارآفرینی

دانلود پاورپوینت روانشناسی مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت روانشناسی مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پاورپوینت روانشناسی مدیریت ارتباط با مشتری
پاورپوینت نحوه ارتباط با مشتری
پاورپوینت روانشناسی ارتباط با مشتری

دانلود پاورپوینت روانشناسی مدیریت ارتباط با مشتری جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 110 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

 

سازمان ها برای بقا و دوام خود می بایست همواره از وضعیت محصولات و خدمات در بازار از لحاظ میزان فروش، علل شکست یا موفقیت محصول یا خدمات خود در مقابل رقبا، نگرش مشتریان نسبت به محصول یا خدمات سازمان، فرصت های جدید بازار، نیازهای آتی مشتریان و… اطلاعات کسب کنند و این کار از طریق فعالیت های بازاریابی انجام می گیرد.
 

 

 

چون امروزه سازمانها از روش های پیچیده تر بازاریابی استفاده می کنند و هر روز به تعداد شرکت های رقیب افزوده می شود باید درباره اثربخشی راهها، روشها و ابزارهای بازاریابی اطلاعات بیشتری به دست آورد. تغییرات محیطی سریع نیز باعث شده تا ضرورت استفاده از اطلاعات بازاریابی بیش از پیش شود.

 

 

 

بازاریابی یک هنر است که هر کس به میزان بیشتری از آن مطلع باشد و بهتر از آن استفاده کند موفق تر است.  در تحقیقات بازاریابی درباره توان بالقوه بازار، سهم بازار، میزان رضایت مشتری، میزان پایگاه و جایگاه در بازار، رفتار خریدار و همچنین شیوه های قیمت گذاری، نوع محصول، توزیع و ترویج و گسترش فروش و نوع فعالیت رقبا مطالعه و تحقیق می شود.

دانلود پاورپوینت روانشناسی مدیریت ارتباط با مشتری

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت روانشناسی مدیریت ارتباط با مشتری”

کاریابی و کارآفرینی

دانلود پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی

پاورپوینت در مورد کسب و کار اینترنتی
پاورپوینت نکات کلیدی درمورد کارآفرینی در کسب وکار اینترنتی
دانلود پاورپوینت درمورد اهمیت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی
دانلود پاورپوینت آموزش کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی

دانلود پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی جهت رشته کارآفرینی  قالب ۱۰۰ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

از حدود بیست سال پیش که اینترنت در دسترس همه قرار گرفته است، ابعاد وسیعی از زندگی افراد را تحت تأثیر خود قرار داده که بحث کسب و کار نیز شامل این موضوع می‌شود. اینترنت هم توانسته شیوه‌های سنتی درآمدزایی را دچار تغییر و تحول کند و هم شیوه‌های جدیدی را برای کسب درآمد معرفی کند؛ در واقع کارآفرینی اینترنتی را به وجود آورده است. کارآفرینی اینترنتی دارای فواید بسیاری است از جمله عدم نیاز به سرمایه زیاد برای شروع، بر پایه دانش بودن، عدم الزام به تهیه دفتر کار و … که در ادامه مزایای کلی آن را برای شما شرح می‌دهیم. ویژگی‌های مثبت بسیار زیادی که کارآفرینی اینترنتی دارد، باعث می‌گردد تا افراد بی‌بضاعت و یا حتی افرادی که از ناتوانی جسمی رنج می‌برند هم بتوانند فعالیتی خانگی برای خود دست و پا کنند و درآمد داشته باشند. 

 

 

فهرست مطالب
مفاهیم اولیه کسب و کار
انواع کسب وکار
اهمیت کسب وکار
مدل تلسکوپی توسعه مهارتهای کارآفرینی
انواع کسب وکارهای اینترنتی
معرفی کسب وکارهای پرسود
شناسایی فرصت ها و موقعیت ها
انتخاب و توسعه یک محصول
انتخاب قلمرو و میزبان مناسب
بازاریابی الکترونیکی و تبلیغات الکترونیکی
نکات کلیدی کسب وکار

 

دانلود پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی”

کاریابی و کارآفرینی

دانلود پاورپوینت نقش جدید دانشگاه ها توسعه قابلیت های کارآفرینی

پاورپوینت دانشگاه کارآفرین
پاورپوینت قابلیت کارآفرینی
پاورپوینت یادگیری کارآفرینی
پاورپوینت کارآفرینی
پاورپوینت ماموریت دانشگاه
پاورپوینت نقش جدید دانشگاه ها
پاورپوینت توسعه قابلیت های کارآفرینی

دانلود پاورپوینت نقش جدید دانشگاه ها توسعه قابلیت های کارآفرینی جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 86 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

تغییرات سریع محیطی شرایط جدیدی را برای آموزش عالی ایجاد کرده است. برایند این شرایط، لوزم توسعه قابلیت های کارآفرینی در کشور بهمنظور ایجاد کسب و کارهای جدید، استفاده از ظرفیتها بلا استفاده، توسعه ظرفیتهای موجود و حل مشکلات اجتماعی است. در پاسخ به این چالش ها، ماموریت جدید دانشگاه ها ایجاد قابلیت های کارآفرینی در دانش آموختگان دانشگاهها است. بدین منظور دانشگاه ها می بایست ابتدا خود را برای ایفای این نقش آماده نمایند. به عبارت دیگر رویکرد کارآفرینی دانشگاهی راهی به سوی دانشگاه کارآفرین است. کارآفرینی دانشگاهی عبارت از ایجاد زمینه توسعه نوآوری در اعضای دانشگاه، تجاری کردن نتایج تحقیقات دانشگاهی و نواوری در گسترش مرزهای دانش بشری است. در این مقاله ابتدا با ذکر مقدمه ای در مورد شرایط پیش روی دانشگاه ها و لزوم ایفای نقش دانشگاه ها در تسریع فرایند توسعه کشور، دلائل نیاز به توسعه کارآفرینی در کشور بیان میشود. سپس مفهوم کارآفرینی دانشگاهی و دانشگاه کارآفرین شرح داده می شود. نقش دانشگاه در توسعه قابلیتهای کارآفرینی به منظور ایجاد قابلیتهای لازم برای توسعه در ابعاد فردی، سازمانی و اجتماعی و الزامات ایفای درست این نقش توسط دانشگاه بحث اصلی این مقاله است. در پایان با توجه به انتظارات موجود از دانشگاه های کشور، یک مدل برای ایجاد تحول در دانشگاه ها به منظور دستیابی به دانشگاه کارآفرین ارائه می گردد.

 

 

 

عنوان :

 تعريف كارآفرينی

عناصر مهم تعريف كارآفرينی

دلايل نياز به توسعه كارآفرينی

چرا كارآفرينی اهميت دارد
دانش و مهارت

چرا كارآفرينی به آموزش نياز دارد

سابقه تاريخی آموزش كارآفرينی

آموزش سنتی كارآفرينی

تركيب شيوه هاي آموزش كارآفرينی در آمريكا

ارزيابی های آموزش كارآفرينی

چالشهای قرن 21

برخی از منابع ايده های كارآفرينی

مدل نوآوری در گذشته

نقش دانشگاه در تغيير مدل نوآوری

مأموريت اصلي دانشگاه كارآفرين

ايجاد جريان نوآوری در منطقه

ايجاد قابليتهای نهادی كارآفرينی

ايجاد قابليتهای انسانی كارآفرينی

ايجاد قابليتهای انسانی كارآفرينی

مهمترين عناصر قابليت كارآفرينی

عامل حياتی توسعه كارآفرينی

چشم انداز مطلوب ترويج فرهنگ كارآفرينی

دانلود پاورپوینت نقش جدید دانشگاه ها توسعه قابلیت های کارآفرینی

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت نقش جدید دانشگاه ها توسعه قابلیت های کارآفرینی”

کاریابی و کارآفرینی

دانلود پاورپوینت نوشتن یک طرح کسب و کار

پاورپوینت آموزش نوشتن طرح کسب و کار
پاورپوینت رازهای نوشتن طرح کسب و کار
پاورپوینت استراتژی های طرح کسب و کار
پاورپوینت نمونه برای طرح های کسب و کار

دانلود پاورپوینت نوشتن یک طرح کسب و کار جهت رشته کسب و کار در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

شما ایده‌ای عالی برای طراحی محصول یا خدمت‌تان دارید. می‌خواهید‌ هر چه زودتر کسب و کار خودتان را راه بیندازید. به‌سرعت تبدیل به استیو جابز بعدی شوید و محصول‌تان را جهانی کنید! این واقعا عالی است. پس بهتر است همین الان شروع کنید…
اما نه! صبر کنید، دست نگه دارید…
انجام فعالیت‌هایی تبدیل ایده‌ها را به کسب و کارهای موفق و سودآور ممکن می‌سازد. شما قبلا مدل کسب و کارتان را خلق کرده‌اید و حالا می‌خواهید یک مرحله جلوتر بروید. پس بهتر است دست به قلم شوید و شروع به نوشتن طرح کسب و کارتان کنید.

 

 

 

فهرست مطالب:
طرح کسب و کار يک صفحه ای
چشم انداز
بيانيه ماموريت
اهداف
استراتژيها
برنامه ها
يک نمونه

دانلود پاورپوینت نوشتن یک طرح کسب و کار

دریافت و دانلود فایل”دانلود پاورپوینت نوشتن یک طرح کسب و کار”

کاریابی و کارآفرینی

دانلود پاورپوینت آشنایی با تاریخچه شرکت رنو

پاورپوینت شرکت رنو
دانلود پاورپوینت شرکت رنو
پاورپوینت درباره شرکت رنو

دانلود پاورپوینت آشنایی با تاریخچه شرکت رنو جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

شرکت رنو در سال ۱۸۷۷ توسط لوئی رنو و برادرانش(مارسل و فرناند) با نام شرکت برادران رنو با یک سرمایه کوچک  در اطراف پاریس در بیانکو تاسیس شد.رنو(به فرانسوی: Renault S.A) به تولید اتومبیل‌های سواری و تجاری مشغول است و اکنون در نتیجه اتحاد باشرکت اتومبیل سازی نیسان ژاپن بدل به چهارمین شرکت
بزرگ اتومبیل سازی جهان شده‌است.

 

 

 

فهرست مطالب
تاریخچه رنو“RENAULT
رنو پیشتازی خود را در زمینه مدیریت چرخه حیات اثبات می کند
برنامه ECO² رنو
کارخانه های دارای گواهینامه ISO14001
رانندگی به سبک ECO²
ساختن آینده
طراحی و نوآوری
ایمنی و کیفیت

 

 

 

دانلود پاورپوینت آشنایی با تاریخچه شرکت رنو

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت آشنایی با تاریخچه شرکت رنو”