کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت آموزشی درس مدیریت بازاریابی 2

پاورپوینت مدیریت بازاریابی 2
دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی 2
پاورپوینت درمورد مدیریت بازاریابی 2

دانلود پاورپوینت آموزشی درس مدیریت بازاریابی 2 جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 90 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

بازاريابي يعني انجام فعاليتهايي مثل خريد و فروش کالا، حمل و نقل و انبار کردن آن بازاريابي به مجموعه اي از فعاليتهاي بازرگاني اطلاق مي شود که جريان کالاها يا خدمات را از توليدکننده تا مصرف کننده يا استفاده کننده نهايي آن هدايت مي کند. بازاريابي عبارت است از فرايندي که طي آن افراد و گروهها، از طريق توليد و مبادله کالا و فايده با ديگران، خواسته ها و نيازهاي خود را تامين مي کنند.
 

 

 

 

بازاريابي در بازرگاني پيشرفته به معني طيف وسيعي از فعاليتهاي تحقيقاتي، طراحي،‌تدارکات، توليد، بيمه، کنترل کيفيت، انبارداري، آماده سازي براي مصرف، تعيين قيمت، تعيين عوامل فروش، شناسايي مشتري، بسته بندي، فروش و خدمات پس از فروش است به طوري که توزيع وانتقال کالا به مصرف کنندگان دور و نزديک را تسهيل نمايد.

 

 

 

فهرست مطالب
تعاريف بازاریابی
برخی عوامل مهم در حوزه بازاریابی
فعالیتهای اصلی بازاریابی
چرا مشتري محصولي را مي خرد
نتیجه :در بازارشناسی
سوالات مهم در بازاريابي و کشف نياز مشتريان
رفتار مصرف کنندگان
محرک هاي بازاريابي
عناصر كليدی در ارتباطات
انواع پيامها
عوامل مؤثر در انتخاب رسانه ها
ده فرمان تبليغات
عوامل مؤثر در تهيه و تنظيم پيامهای تبليغاتی
بازبينی و كنترل تبليغات و آگهی
اهداف اساسی بازار يابی عبارتند از
شيوه های الگو شناسی
تحقیق بازاریابی
مميزی مصرف
اصول پرسشنامه
خريداران: مديران واقعي
منابع

 

 

 

 

دانلود پاورپوینت آموزشی درس مدیریت بازاریابی 2

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت آموزشی درس مدیریت بازاریابی 2″

کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت شرح مفصل هوش تجاری

پاورپوینت در مورد هوش تجاری
دانلود پاورپوینت هوش تجاری
پاورپوینت برای هوش تجاری
دانلود پاورپوینت درباره هوش تجاری

دانلود پاورپوینت شرح مفصل هوش تجاری جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 145 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ويرایش

 

 

 

هوشمندی، قابليت دنبال کردن هدف به همان روشی است، که انسان دنبال می کند. يک سيستم هرچه به انسان نزديکتر باشد، هوشمندتر است. سيستم هوشمند، سيستمی است که هدف مشخصی را با کمک حسگر و عملگر تا حصول موفقيت دنبال می نمايد. سيستم هوشمند، می تواند دانش خود را با يادگيری، از طريق تجربه  ويا کسب دانش های جديد افزايش دهد. انسان، يک سيستم هوشمند است. BI  بايد يک سيستم هوشمند باشد.

 

 

 

فهرست مطالب
تعريف سيستم هوشمند
ساختار BI
تعريف هوش تجاری (BI)
يک کاربرد از BI
دلايل داشتن سيستم های مبتنی بر BI
اهداف BI
اجزای BI
تکنيک های استفاده شده در BI
On-Line Analtical Processing
On-Line Transaction Processing
Data Warehousing
Data Mining
Intelligent Decision Support System
Intelligent Agent
Knowledge Management System
Supply Chain Management
Customer Relationship Management
Enterprise Resource Planing
Enterprise Information Management
کيفيت داده
خصوصيات داده های با کيفيت
دسته بندی داده های بدون کيفيت
مشخصات سيستمِِ با داده های بدون کيفيت
اثرداده های بدون کيفيت بر روی سيستم
12قدم جهت تصحيح داده
مراحل کاری پاکسازی داده
دانش
مراحل انجام يک پروژة مهندسی
نقشة راه سيستم های هوش تجاری
ساختار تيم ساخت پروژه
اصول طراحی پايگاه داده تحليلی
مروری برتعريف پايگاه داده تحليلی
تفاوت با پايگاه داده عملياتي
مشخصات پايگاه داده تحليلی
تعريف هوش تجاری از منظر پايگاه داده تحليلی
سير تکاملی تکنولوژی های هوش تجاری
The Corporate Information Factory (CIF)
ملاحظاتی كه در طراحی يك پايگاه داده تحليلی بايد لحاظ كرد
ملاحظات ساخت پايگاه داده تحليلی
مراحل ساخت پايگاه داده تحليلی
معماری پايگاه داده تحليلی             
مراجع

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود پاورپوینت شرح مفصل هوش تجاری

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت شرح مفصل هوش تجاری”

کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت پروژه کارآموزی مرتبط با دوایر امور مالی و ذیحسابی

پاورپوینت پروژه کارآموزی
پاورپوینت دوایر امور مالی و ذیحسابی
پاورپوینت پروژه مرتبط با امور مالی
دانلود پاورپوینت پروژه مرتبط با امور مالی
پاورپیونت درباره پروژه مرتبط با امور مالی

دانلود پاورپوینت پروژه كارآمـوزی مرتبط با دوایر امور مالی و ذیحسابی جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 45 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

منابع طبيعي تجديد شونده شامل جنگلها و مراتع به عنوان اصلي ترين و محوري ترين مساله به استمرار حيات انسان و بقاي كره خاكي و پشتوانه محيط زيست بشر در برنامه ريزي ها مطرح است ، ضمن آنكه نقش منابع طبيعي در برقراري امنيت ملي نيز غير قابل انكار است .    
لذا برنامه ريزي هاي امنيتي و اقتصادي بدون هماهنگي با منابع طبيعي تجديد شونده و يا در جهت تضعيف و نابودي آن مي تواند موجب نابودي و محو ملل و تمدنهاي اصيل جهاني شود .
امروزه جنگلها ، مراتع ، آبخيزها و بيابانها نه تنها به عنوان قطب امنيتي- اقتصادي بلكه به عنوان پشتوانه بقاي ساير بخشهاي اقتصادي نيز مورد توجه قرار گرفته است .
در ميان كليه منابع طبيعي جهان ، جنگلها و مراتع از همه برتر و با اهميت تر هستند.زيرا ذخاير منابع طبيعي هر اندازه هم كه وسيع باشند ، پس از مدتي بهره برداري از آنها به قدري كاسته مي شود كه ادامه بهره برداري هاي ديگر مقرون به صرفه نخواهد بود . در صورتي كه اگر از جنگل و مرتع به روش علمي و درست بهره برداري شود هميشه در اختيار انسان و نيازهاي او خواهند بود.
در چند دهه اخير روند رشد جمعيت ، محدود بودن منابع (آب و خاك) و بهره برداري بي رويه انسان ها از اين منابع باعث بر هم خوردن تعادل اكولوژيك حاكم بر محيط زيست شده است.
جاري شدن سيل هاي مخرب ، فرسايش شديد در اراضي بالا دست و دشت ها ، گسترش بيابانها ، تخليه روستاها و مهاجرت به حاشيه شهرها از عمده ترين مشكلاتي است كه حاصل برهم خوردن تعادل اكولوژيك حاكم بر محيط زيست است كه همگي ناشي از كم توجهي به مسائل منابع طبيعي است

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول آشنايي کلي با مکان کارآموزي
مقدمه
مکان کارآموزي و ساختار تشکيلاتي
مساحت و مکان جغرافيايي کارآموزي
تعداد پرسنل
وظايف و فعاليتها
چارت سازماني
وضعيت موجود منابع طبيعي
موقعيت جغرافيايي
نمودار مقايسه اي
اثرات منابع طبيعي
فصل دوم ارزيابي بخشهاي مرتبط با فعاليت کارآموزي
کليات
بودجه ريزي
ذيحساب
وظايف ذيحساب
چارت دواير امور مالي
شرح خلاصه اي از وظايف دواير امور مالي
دايره اعتبارات
دايره حقوق و دستمزد
دايره اعتبارات
دايره حسابداري و صدور چک
ثبتها و آرتيکلهاي حسابداري
کارپردازي
واحد اموال
ضمائم
فصل سوم نتيجه گيري

 

 

 

 

دانلود پاورپوینت پروژه کارآموزی مرتبط با دوایر امور مالی و ذیحسابی

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت پروژه کارآموزی مرتبط با دوایر امور مالی و ذیحسابی”

کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت تهاتر (روابط مالی و اعتباری) در ایران و جهان

پاورپوینت تهاتر
دانلود پاورپوینت تهاتر
پاورپوینت در مورد تهاتر
پاورپوینت روابط مالی و اعتباری
پاورپوینت تهاتر در ایران و جهان
پاورپوینت تهاتر یا روابط مالی و اعتباری در ایران و جهان

دانلود پاورپوینت آشنایی با تهاتر در ایران و جهان جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

تجارت بشر اولیه به صورت تهاتر یعنی تعویض جنس با جنس صورت میگرفت و به این جهت احتیاجی به واسطه در امور بازرگانی وجود نداشت.
هرکس محصول کار خود را با محصول دیگران معاوضه میکرد و چون اجتماعات بشری بسیار کوچک و احتیاجات و محصولات انها بسیار محدود میبود این طریق کاملا رفع احتیاجات بازرگانی انها را میکرد .

 

 

وقتی اجتماعات بشر بزرگ تر و محصول کار انها زیادتر و تنوع تر شد احتیاجات روبه فزونی نهاد و واسطه های تجاری پدید امدند و مال التجاره را از شهری به شهر دیگر و از کشوری به کشور دیگر حمل کردند .ولی مدت ها طول کشید تا بازرگانان در بین مردم یک شهر به داد و ستد بپردازند .
در این دوره بزرگترین مسایل تجاری خطر های راه و گذشتن از موانع طبیعی بود .

 

 

به واسطه ی وجود این خطرها فقط اجناسی معامله میشد که وزن کم وقیمت زیاد داشتند مانند ادویه ، سنگ های قیمتی ، پوست حیوانات، فلزات گرانبها ، ابریشم ،چوب های پر ارزش ، پارچه و نظایر انها.
اولین بازار داد و ستد جهان در سال 3000 قبل از میلاد مسیح در چین گشوده شد . چینی ها در قدیم سرامد تجار جهان بوده اند .

 

 

 

فهرست مطالب
تاریخچه ی تهاتر
تهاتر چیست
هنوز هم معاملات تهاتری انجام می‌شود
تهاتر با هدف رفع نیاز
مزیت های فعالیت در بازار های تهاتری
جایگاه جهانی بازار های تهاتری در جهان
توسعه ی بازار های تهاتری مبتنی  بر شبکه
بازارهای تهاتری نوین چگونه به وجود امدند
انواع تهاتر
تجربه ی ایران در بازار های تهاتری شبکه ای
نمونه هایی از سیستم تهاتری در دنیای امروز

 

 

 

دانلود پاورپوینت تهاتر (روابط مالی و اعتباری) در ایران و جهان

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت تهاتر (روابط مالی و اعتباری) در ایران و جهان”

کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت شرح و بررسی استراتژی های قیمت گذاری

پاورپوینت قیمت گذاری در بازاریابی
پاورپوینت تصمیمات قیمت گذاری
پاورپوینت در مورد قیمت گذاری
پاورپوینت استراتژی های قیمت گذاری

دانلود پاورپوینت شرح و بررسی استراتژی های قیمت گذاری جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 45 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

قيمت يكي از اساسي ترين اركان كسب وكار است كه نقش مستقيمي در ايجاد سود ايفا مي كند. اين جزء بااهداف ، سياست ها وراهبردها در ارتباط است.از جمله ويژگي هاي قيمت ، انعطاف پذيري ، سرعت تغيير ومزيت رقابتي است .قيمت گذاري : كليه فعاليت هاوبرنامه هايي كه براي تعيين ارزش محصولات وخدمات خود انجام مي دهيد.قيمت : عبارتست از ميزان ارزشي كه مشتريان جهت استفاده از محصولات وخدمات ، براي آن قائل اند.

 

 

فهرست مطالب
اهميت و نقش قيمت وقيمت گذاري
مراحل تعيين قيمت
روش هاي قيمت گذاري
اقدامات پس از قيمت گذاري
قیمت گذاری در بازار صنعتي
اثر فناوری اطلاعات بر طرح‌های قیمت گذاری

 

دانلود پاورپوینت شرح و بررسی استراتژی های قیمت گذاری

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت شرح و بررسی استراتژی های قیمت گذاری”

کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی

پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی
دانلود پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی
تحقیق در مورد پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی
پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی و انواع آن
پاورپوینت کار آفرینی
کسب و کار اینترنتی
اینترنت
شبکه های اجتمایی

دانلود پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 102 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

فهرست : 

تعریف کسب و کاراینترنتی

اصول کسب و کار

مهارت های اساسی لازم برای کسب و کار

انواع کسب و کارهای اینترنتی

چرخه فروش اینترنتی

مزایای مهم ایجاد فروشگاه اینترنتی

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی

ده ویژگی فروشگاه اینترنتی موفق

موانع کسب و کارهای اینترنتی

عوامل اساسی موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی

دلایل شکست کسب و کارهای اینترنتی

مسیرحرکت موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی

چگونگی طراحی سایت برای فروشگاه اینترنتی

نکات مهم در ساخت صفحه اصلی سایت

نکات عمده تبلیغات الکترونیکی

نکات مهم جهت موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتریان

نماد اعتماد الکترونیکی

عملکرد بخش محصولات در فروشگاه اینترنتی

عملکرد بخش پرداخت هزینه در فروشگاه اینترنتی

عملکرد بخش حمل و نقل در فروشگاه اینترنتی

عملکرد بخش مالیات در فروشگاه اینترنتی

دانلود پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت کار آفرینی در کسب و کار اینترنتی”

کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی در کمپانی فولکس واگن با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

تحقیقات بازار: اولین قدم برای گسترش بین المللی.
چرا شرکت ها از تحقیقات بازار استفاده می کنند؟.
مزایای تحقیقات بین المللی بازار.
چالش جدیدمدیریت ارتباط با مشتریان در فولکس واگن.
اهداف استراتژی کیفیت گروه فولکس واگن.

 
 
 

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

 

فولکس واگن

دراین  فایل مطالب ارزشمند در زمینه بازسازی برند  استراتژی تحلیل محیط استراتژی تبلیغات اثربخش  و ماندگاری کسب وکار ،مدیریت تغییر و ذائقه مشتریان،آنالیز رقبا  راهبردهای بازاریابی ،بخش بندی بازارها ومشتریان در برند بزرگترین خودور سازی جهان (فولکس واگن) از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی و ترجمه مطالب از زبان اصلی  با۱۷۳ اسلاید ویژه و فیلم ویدئویی، ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی  ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای  بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.

داستان موفقیت فولکس واگن

گروه فولکس واگن یک شرکت خودروسازی آلمانی است که دفتر مرکزی آن در شهر وولفسبورگ واقع در استان « Lower Saxony» آلمان قرار دارد. این شرکت تولیدکننده خودرو‌های تجاری و مسافربری، خودرو‌های مسافربری خود را تحت نام برند‌های اسکانیا، «MAN»، « Neoplan» و فولکس واگن می‌فروشد. برند‌های خودروی تجاری این شرکت را آئودی، Skoda، بنتلی، پورشه، لامبورگینی و فولکس واگن تشکیل می‌دهند.

شرکت فولکس واگن در سال ۱۹۳۷ میلادی توسط « Deutxche Arbetsfront »  (جبهه کارگری آلمان) تأسیس شد و بعد از یک سال اسم آن به «Volkswagenwerk »  تغییر یافت.

هدف اصلی از تأسیس این شرکت تولید خودروی فولکس واگن  (یا همان خودروی بیتل) بود. مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی شرکت، جنگ جهانی دوم شروع شد. در آن زمان این کمپانی دست به تولید خودرو‌های نظامی زد.

پس از جنگ، در سال ۱۹۴۹ میلادی، فولکس واگن به “Volkswagen-Finanzierung-Gesellschaft  تغییر نام داد و دولت نظامی بریتانیا که مالک شرکت بود، سهام آن را به دولت آلمان فروخت. با تأسیس شعبه دوم فولکس واگن در شهر تورنتو واقع در استان اونتاریو، این شرکت در سال ۱۹۵۳ میلادی جهانی شد.

به همین ترتیب، شعبه‌های فولکس واگن در برزیل و ایالات متحده آمریکا نیز در سال ۱۹۵۵ میلادی شروع به فعالیت کردند. این شرکت خیلی زود به آفریقای جنوبی، سوئد و چین نیز راه یافت. در سال ۱۹۶۰ نام شرکت به  Volkswagenwerk Aktiengesellschaft  تغییر پیدا کرد.

با وجود تداوم روند توسعه فولکس واگن، اولین اقدام اصلی آن خارج از آلمان تحت همکاری با خودروساز اسپانیایی « SEAT, S. A.» صورت گرفت. نام این شرکت بار دیگر به نشانه توسعه بین‌المللی به (Volkswagen Aktiengesellschaff»  (Volkswagen AG» تبدیل شد. تا سال ۱۹۹۰ میلادی، این شرکت با عبور از SEAT، اولین شرکت تابع غیر آلمانی خود را تأسیس می‌کند. پس از این اقدام، جهانی شدن فولکس واگن کاملا واضح و مبرهن بود. در سال ۲۰۰۳ نیز این شرکت سهام «Skoda Auto » را خرید.

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

در شرایط کنونی بیش از ۳۰۰ هزار کارمند در سرتاسر جهان به استخدام این شرکت درآمده‌اند. فولکس‌واگن رکورد فروش ۹٫۷ میلیون دستگاه خودرو را اخیراً ثبت کرد. فولکس واگن رسیدن به آمار فروش سالانه ۱۰ میلیون دستگاه خودرو را در سر می‌پروراند که چندان غیرمحتمل نیز نیست.

دامنه فعالیت‌های جهانی این شرکت به ۱۵۳ کشور می‌رسد. توابع اصلی فولکس واگن را AUDI AG, Bentley Motors Ltd, Automobili Almborghini S. p. A. , Bugatti Automobiles, Suzuki Motor Corporations و Ducati Motor Holding S. p. A. تشکیل می‌دهند. Volkswagen AG یک فهرست اولیه در بازار سهام فرانکفورت و چند فهرست ثانویه در بازار‌های سهام لندن، نیویورک و سوییس دارد.

در کنار ساخت خودرو، این شرکت به سرمایه‌گذاری گسترده در حوزه اسپانسری مسابقات ورزشی نیز می‌پردازد. فولکس واگن در رویداد‌های ورزشی مهمی از قبیل بازی‌های المپیک تابستانی سال ۲۰۰۸، بازی‌های المپیک زمستانی سال ۲۰۱۴ و مدرسه فوتبال «آکادمی دیوید بکام» سرمایه‌گذاری کرده است. فولکس واگن همچنین صاحب تیم فوتبال باشگاه ورزشی BFL Wolfsburg هست.

برتری و تنوع اهداف کلیدی این شرکت به شمار می‌روند. با وجود شروع متواضعانه و ویرانی‌های کارخانه اصلی آن حین جنگ جهانی دوم، ضمن حفظ ماهیت خود، فولکس واگن در حوزه نوآوری جهانی و تخصیص سهمی عظیم از بازار و صنعت خودرو پیشتاز است. طی دوران فعالیت ۷۷ ساله‌اش، این برند ۱۰ مدیرعامل را به خود دیده است که حکایت از ثبات آن دارد. این اتفاق به نوبه خود به تعهد فولکس واگن نسبت به ترسیم آینده‌ای روشن برای برند اشاره می‌کند.

 

فهرست

چرا تحقیقات بازار مهم است؟

چرا تحقیقات بازار برای درک مشتری مهم است ؟

تقسیم بندی دقیق – هدف قرار دادن موقعیت (STP)

تصمیم گیری بهتر را تقویت کنید

بهتر بدانید که قرار است چه کاری انجام دهید

استفاده از تحقیقات بازاریابی برای توسعه تجارت بین الملل

پیشینه – تلفن های همراه و تلویزیون کابلی در دهه ۱۹۹۰

تحقیقات بازاریابی و تجزیه و تحلیل تقاضا

درک فرهنگ محلی

سه داستان برای نشان دادن اهمیت تحقیقات بازاریابی بین المللی

چرا شرکت ها از تحقیقات بازار استفاده می کنند؟

تحقیقات بازار: اولین قدم برای گسترش بین المللی

چه چیزی تحقیقات بازار بین المللی را متفاوت می کند؟

مهمترین دلیل تحقیقات بازار بین المللی

یک تحقیق کلاسیک ممکن است برای ارائه اطلاعات در مورد موارد زیر انجام شود

تحقیقات بازار بین المللی برای دستیابی به اهداف زیر در پروژه های تجاری استراتژیک مانند توسعه تجارت جدید قابل استفاده است:

چگونه می توان یک تحقیق بین المللی در بازار انجام داد

کمک به تصمیمات تجاری

مزایای تحقیقات بین المللی بازار

یک شرکت می تواند تصمیم بگیرد که تحقیقات بازار بین المللی چقدر گسترده باشد.

محلی سازی برای بازار بین المللی

قرار دادن مشتری در صندلی جلو: VOLKSWAGEN DRIVES

موتور جدیدی برای خدمات مشتری و بازاریابی

چالش جدیدمدیریت ارتباط با مشتریان در فولکس واگن

نیاز استراتژیک فولکس واگن به سیستم جامع مدیریت ارتباط با مشتریان

در جاده دیدار با مشتری

مزیت رقابتی نرم افزار mySAP CRM

راه های زیادی برای گوش دادن به صدای مشتری وجود دارد

مطالعه موردیCRM /چند برند در VOLKSWAGEN FS

مطالعه موردیCRM /چند برند در VOLKSWAGEN FS

پشت صحنه  استراتژی جدید تجربه مشتری با فولکس واگن

ترسیم صدای مشتری

نذر فولکس واگن

اهمیت طراحی  میز مشتری

تجدید ساختار فولکس  واگن در راستای مدیریت ارتباط با مشتریان

تدوین استاندارد های امنیت سایبری

اهداف استراتژی کیفیت گروه فولکس واگن

اهداف استراتژی کیفیت گروه فولکس واگن

احصاء نیاز مشتریان منطقه ای

استراتژی منابع انسانی و اصول سیاست منابع انسانی

۵هدف اصلی استراتژی منابع انسانی در گروه فولکس واگن

استراتژی دستیابی به اهداف KPI

شاخص استراتژیک برای تجارت خدمات مالی

اجرای استراتژِی رهبری قوی

پیاده سازی سیستم جدید   برای توسعه کارکنان

ارزش های اساسی مشترک درفولکس واگن

آموزش و پیشرفت حرفه ای  در فولکس واگن

دسترسی کارکنان به طیف وسیعی از آموزش ها درفولکس واگن

گسترش دامنه فرصت های یادگیری برای کارکنان

پیشرفت حرفه ای کارکنان

توسعه دانش آموختگان دانشگاه

مشخص نمودن مخاطب

افزایش جذابیت به عنوان یک کارفرما و برنامه های توسعه خاص گروه هدف

تعادل بین زندگی و کار درفولکس واگن

داده پردازی و جمع آوری اطلاعات درفولکس واگن

استفاده از مدیریت ایده مشارکت کارمندان

دیجیتالی سازی درفولکس واگن

همگرایی بیشتر مناطق مختلف کسب و کار با فناوری اطلاعات

حفاظت از داده ها و سیستم ها در گروه فولکس واگن

استراتژی زیست محیطی  فولکس واگن

تمرکز بر۴حوزه اولویت دار درفولکس واگن

هماهنگی استراتژیک درفولکس واگن

مخاطبان فولکس واگن

چشم انداز گروه فولکس واگن برای سال ۲۰۲۵

بیانیه ماموریت فولکس واگن چیست؟

استراتژی بازار هدف فولکس واگن

مطالعه موردی در مورد استراتژی بازاریابی فولکس واگن

تحلیل رقبا در یافته های بازاریابی فولکس واگن

تحقیقات بازاریابی فولکس واگن در بازارآمریکا

تحقیقات بازاریابی فولکس درمورد ماهیت محصولات و فرهنگ کشورهای مختلف

تحقیقات بازاریابی فولکس واگن درمورد نوسات ارز

تحقیقات بازاریابی فولکس واگن درمورد توزیع محصولات درآمریکا

مزیت رقابتی استراتژیک فولکس واگن با دارا بودن سبد محصولات متنوع

. استراتژی جدید “TOGETHER – 2025”

استراتژی متنوع سازی

سرمایه گذاری مشترک با خودروسازان محلی چینی

تبلیغات منفی باعث تضعیف کل برند فولکس واگن می شود

بالاترین میزان فراخوان در بازار ایالات متحده

تقاضا برای وسایل نقلیه خودران

تضعیف نرخ ارز یورو

تمرکز بر بهبود قابل توجه سیاست های پایداری برای اصلاح اعتبار نام تجاری آسیب دیده

شرکت خودروهای فولکس واگن: اجزای بازاریابی حرفه ای

ایجادمشاغل تجاری در شرکت فولکس واگن

تجزیه و تحلیل مصرف کننده محصولات فنی و مهندسی شرکت

تولید محصولات متناسب با نیاز مشتریان

روند فروش محصولات فلوکس واگن

تجزیه و تحلیل کانال های توزیع محصولات فنی و مهندسی فولکس واگن

بخش بندی جغرافیایی فولکس واگنَ

ارزیابی مخلوط بازاریابی ۴Ps فولکس واگن برای یک محصول مهندسی

تحقیقات بازاریابی برای مشتریان در همه مناطق

تجزیه و تحلیل بازار حرفه ای محصولات مصرفی فولکس واگن

اقتصادی ترین وسیله نقلیه در جهان

استقبال از تولیدات فولکس واگن

تجزیه و تحلیل بازاریابی محصولات مصرفی فولکس واگن

نسل های برتر فولکس واگن

تجزیه و تحلیل رقابتی محصولات مصرفی فولکس واگن

کانال توزیع فولکس واگن جتا

توزیع خودروها با استفاده از پایگاه قدرتمند شبکه فروشنده

ارزیابی محصولات مصرفی فولکس واگن با استفاده از چهارچوب مخلوط بازاریابی ۴Ps

نیازسنجی مشتریان درساخت فولکس واگن پولو

تولید محصولات متناسب با توان مالی مشتریان

تیم متخصص فولکس واگن

تجزیه و تحلیل رقابتی خدمات چرخه محصولات فولکس واگن

خدمات ویژه فولکس واگن به مشتریان برای همگام شدن دربازاررقابتی ایالات متحده

تجزیه و تحلیل خدمات اجاره بها و مالکیت فولکس واگن با استفاده از چهارچوب مخلوط بازاریابی ۴Ps

استراتژی های بازاریابی حرفه ای موفقیت یک سازمان را تعیین می کند

دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی در کمپانی فولکس واگن با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت تحقیقات بازاریابی در کمپانی فولکس واگن با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی”

کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت آشنايي با هزینه يابی کیفیت

پاورپوینت هزینه یابی کیفیت
دانلود پاورپوینت هزینه یابی کیفیت
پاورپوینت درباره هزینه یابی کیفیت

دانلود پاورپوینت آشنايي با هزینه يابی کیفیت جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 24 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

امروزه قيمت و کيفيت از مهمترين مزيت‏هاي رقابتي در صنايع به شمار مي‏آيند. از اين رو ‏بررسي رابطه بين اين دو مزيت رقابتي در سال‏هاي اخير به ويژه در صنايع پيشرو و کشورهاي ‏صنعتي بسيار مورد بحث بوده است. اين که بدي کيفيت چه تاثيري بر قيمت محصولات و متعاقباً ‏درآمد شرکت خواهد داشت و نيز براي رسيدن به کيفيت مطلوب بايد چقدرهزينه کنيم، بحث ‏هزينه‏يابي کيفيت را جايگاهي ويژه بخشيده است.‏ هزينه‏يابي کيفيت از مباحث جديد مديريتي است که مي‏تواند وضعيت و عملکرد شرکت را ‏از ابعاد مختلف مانند حسابداري بهاي تمام شده (حسابداري صنعتي)، کنترل کيفيت، تعميرات و ‏نگهداري، زنجيره تامين، مديريت توليد، انبارها، ايمني و بهداشت، آموزش و بهسازي و موارد ‏ديگر نشان دهد و با تهيه ترازنامه کيفيت در شرکت و مقايسه روند هزينه‏هاي کيفيت مي‏توان هزينه ‏کيفيت در شرکت را کنترل و بهبود بخشيد.

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
تاريخچه ي پيدايش هزينه هاي کيفيت
ضرورت مطالعه ي هزينه هاي کيفيت
تعريف کيفيت
تعاريف هزينه هاي کيفيت
اهداف اندازه گيري هزينه هاي کيفيت
مديريت کيفيت جامع: (TQM) Total Quality Management
ايجاد نظام کنترل کيفيت
بهبود مستمر کيفيت ونقش حسابداري در آن
فعاليت هاي ايجاد کننده هزينه هاي کيفيت
کاربرد هزينه هاي کيفيت
طبقه بندي هزينه هاي کيفيت
منابع

 

 

دانلود پاورپوینت آشنايي با هزینه يابی کیفیت

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت آشنايي با هزینه يابی کیفیت”

کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت آشنایی با تجارت الکترونيک

پاورپوینت تجارت الکترونیک
پاورپوینت تجارت الکترونیکی
پاورپوینت کسب و کار تجارت الکترونیک
پاورپوینت برای تجارت الکترونیک

دانلود پاورپوینت آشنایی با تجارت الکترونيک جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 17 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

تجارت الکترونيک انجام کليه فعاليت هاي تجاري با استفاده از شبکه هاي ارتباطي کامپيوتري به ويژه اينترنت است.تجارت الکترونيک به نوعي، تجارت بدون کاغذ است.به وسيله تجارت الکترونيک تبادل اطلاعات خريد و فروش و اطلاعات لازم براي حمل و نقل کالاها، با زحمت کمتر و مبادلات بانکي با شتاب بيشتر انجام خواهد شد.

 

 

 

شرکت ها سريع تر و ساده تر با يکديگر ارتباط بر قرار مي کنند.تجارت الکترونيک نامي عمومي براي گستره اي از نرم افزارها و سيستم ها است که خدماتي نظير جستجوي اطلاعات، مديريت تبادلات، بررسي وضعيت اعتبار، اعطاي اعتبار، پرداخت به صورت Online، گزارش گيري و مديريت حساب ها را در اينترنت به عهده مي گيرند.
 

 

 

 

هدف از بکارگيري تجارت الکترونيک ارائه روشي جديد در انجام امور بازرگاني مي باشد.تجارت الکترونيک روش ديگري براي تبادلات الکترونيکي اطلاعات و انجام مبادلات تجاري است که يک پل الکترونيکي بين مراکز تجاري ايجاد کرده است.

 

 

 

فهرست مطالب
اينترنت چيست
رشد اينترنت در جهان نسبت به رسانه هاي ديگر
تعريف تجارت الکترنيک
مدل زنجيره ارزش
زیرساختهای تجارت الکترونیکی
روش هاي مختلف تجارت الکترونيک
تجارت( B2B ( Business to Business
تجارت( C2C (Consumer to Consumer
تجارت( C2B (Consumer to Business
تجارت( P2P (peer to Peer
تجارت( B2A ( Business to Administration
تجارت( C2A (Consumer to Administration
بررسي مدل تجارت الكترونيكB2C
B2C چيست؟
مزاياي استفاده از B2C
مقايسه مدل‌هاي B2B و B2C
مراحل راه‌اندازي يك سايت B2C
نمونه‌هاي موفق B2C
مزایای تجارت B2C
از دید خریداران فروشگاه های الکترونیک،مهمترین مزایایی که می توان به تجارت الکترونیک منصوب کرد عبارتند از
ازدیدگاه فروشندگان و صاحبان فروشگاه های الکترونیکی موارد زیر به عنوان امتیازات تجارت الکترونیک محسوب میشود

 

دانلود پاورپوینت آشنایی با تجارت الکترونيک

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت آشنایی با تجارت الکترونيک”

کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت آشنایی با بازاریابی شركتی

پاورپوینت بازاریابی شركتی
دانلود پاورپوینت بازاریابی شركتی
پاورپوینت درباره بازاریابی شركتی

دانلود پاورپوینت آشنایی با بازاریابی شركتی جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

به آن دسته از فعاليت هايي گفته مي شود كه باعث تسهيل مبادلاتي مي شوند كه در برگيرنده محصولات و مشتريان در بازاريابي شركتي است.
مشتريان اين نوع بازاريابي شامل توليد كنندگان، عمده فروشان،خرده فروشان و انواع ديگري از سازمانها مانند بيمارستان ها، دانشگاهها و نهادهاي دولتي و … هستند

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول محيط بازاريابي شركتي
مرور اجمالي بر بازاريابي شركتي
فرق بازاريابي شركتي و بازاريابي مصرفي
خصوصيات بازارهاي شركتي در مقايسه با بازارهاي مصرفي
تفاوت عمده بازار شركتي و مصرفي
خصوصيات تقاضاي شركتي
ماهيت رفتار خريد شركتي
مشتريان شركتي
سازمانهاي دولتي
نهادها
طبقه بندي كالاها و خدمات شركتي
برنامه ريزي بازاريابي شركتي و تدوين استراتژي

 

 

 

دانلود پاورپوینت آشنایی با بازاریابی شركتی

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت آشنایی با بازاریابی شركتی”