کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت بررسی عوامل موفقیت بنگاه های کارگزاری واسطه در پیاده سازی نوآوری باز

پاورپوینت پیاده سازی نوآوری باز
پاورپوینت بنگاه های کارگزاری
پاورپوینت بنگاه های کارگزاری واسطه
پاورپوینت عوامل موفقیت بنگاه های کارگزاری واسطه

دانلود پاورپوینت بررسي عوامل موفقیت بنگاه‌های كارگزاری واسطه‌ در پیاده‌سازی نوآوری باز جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 44 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

اين مطالعه در پي بررسي عوامل موفقيت بنگاه‌هاي كارگزاري واسطه‌اي نوآوري باز در بخش كسب و كار شركتهاي نانوفناوري كشور است.مأموريت اصلي اين بنگاه‌ها در توسعه رويكرد نوآوري باز، واسطه‌گري، ارائه خدمات تخصصي، تأمين مالي، مديريت پروژه، مديريت دارائيهاي فكري، خدمات جستجو و رصد فناوري، بازاريابي و تجاري‌سازي در محيط كسب و كار شركتهاي نانو است.نتايج اين تحقيق نشان مي‌دهد عوامل تأثيرگذار بر موفقيت بنگاه‌هاي كارگزاري واسطه‌اي شامل دو طيف عوامل دروني و عوامل محيطي است.

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول کليات تحقيق
فصل دوم مباني نظري و پيشينه تحقيق
فصل سوم روش‌شناسي و مدل تحقيق
فصل چهارم يافته‌هاي تحقيق و تحليل داده‌ها
فصل پنجم نتيجه‌گيري و پيشنهادات

 

 

 

دانلود پاورپوینت بررسی عوامل موفقیت بنگاه های کارگزاری واسطه در پیاده سازی نوآوری باز

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت بررسی عوامل موفقیت بنگاه های کارگزاری واسطه در پیاده سازی نوآوری باز”

کسب و کار و پول

دانلود کندلهای شمعی روش تفسیر با این نمودارها در بورس

کندل شمعی+ کندل استیک+ خرید سهم با کندل استیک+ کندل هامر، کندل مرد دارآویز

تعداد صفحات کتاب : 109 صفحه 
مطالب کتاب شامل 
مقدمه
نمودار شمعی
توضیحات در خصوص یک کندل
الگوهای کندل استیک
شرایط استفاده از کندل استیک ها
بخش های کندل استیک
نحوه کار با الگوهای کندل استیک
انواع الگوهای بدنه در کندل استیک ها
انواع الگوی سایه در کندل استیک ها
تحلیل تکنیکال و الگوی سایه بلند در کندل استیک (Long shadow pattern)
آموزش الگوهای کندل استیک در تحلیل تکنیکال بازارهای مالی و بورس
الگوی کندل استیک ماروبزو مشکی در تحلیل تکنیکال(Black Marubozu) 
الگوی کندل استیک ماروبزو سفید در تحلیل تکنیکال (White Marubozu)  
الگوی کندل استیک دوجی در تحلیل تکنیکال(Doji)
انواع دوجی ها
الگوی کندل استیک چکش در تحلیل تکنیکال( Hammer)
الگوی کندل استیک چکش معکوس در تحلیل تکنیکال (Inverted Hammer)
الگوی کندل استیک دار آویز در تحلیل تکنیکال (Hanging Man)
الگوی کندل استیک ستاره ثاقب در تحلیل تکنیکال (Shooting Star)
الگوی کندل استیک هارامی در تحلیل تکنیکال(Harami)
الگوی کندل استیک انبرک پایینی در تحلیل تکنیکال(Tweezers Bottom)
الگوی کندل استیک ستاره صبحگاهی در تحلیل تکنیکال (Morning Star)
الگوی ستاره شامگاهی (evening star)
الگوی کندل استیک ستاره صبحگاهی دوجی در تحلیل تکنیکال (Morning Doji Star)
الگوی کندل استیک اینگالف
الگوی کندل استیک سه ستاره صعودی در تحلیل تکنیکال(Bullish Tri-Star) 
الگوی پوشای صعودی یا نزولی (Bullish/Bearish Engulfing)
الگوی ابر سیاه (Dark Cloud)
الگوی نفوذی (Piercing)
الگوی کندل استیک کودک رها شده صعودی در تحلیل تکنیکال (Bullish Abandoned Baby)
الگوی شمعی دوجی در تحلیل تکنیکال چیست؟
الگوی کندل استیک رسوخ گر در تحلیل تکنیکال (piercing)
الگوی کندل استیک سه سرباز سفید یا سه مکعب سفید در تحلیل تکنیکال (Three White Soldiers)
الگوی کندل استیک سه کلاغ سیاه در تحلیل تکنیکال (Three Black Crows)   
الگوی کندل استیک سه خط حمله در تحلیل تکنیکال (Three Line Strike)
الگوی کندل استیک تاسوکی رو به بالا در تحلیل تکنیکال  Upside Tasuki Gap
الگوی کندل استیک تاسوکی رو به پایین در تحلیل تکنیکال (Upside Tasuki)
الگوی کندل استیک ابر تیره در تحلیل تکنیکال (Dark cloud Cover)
الگوی کندل استیک خطوط تفکیک شده در تحلیل تکنیکال (Separating Lines)
الگوی کندل استیک روی خط میله و زیر خط میله در تحلیل تکنیکال (In Neck Line  –  On Neck Line)
الگوی کندل استیک سه واحد رد شده در تحلیل تکنیکال (Falling Three Methods)
الگوی کندل استیک سه واحد ترقی یافته در تحلیل تکنیکال (Rising Three Methods)
کندل هیکن آشی و نحوه معامله با آن
جمع بندی
 

دانلود کندلهای شمعی روش تفسیر با این نمودارها در بورس

دریافت و دانلود فایل”کندلهای شمعی روش تفسیر با این نمودارها در بورس”

کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت آشنایی با هزینه يابی هدف

پاورپوینت هزینه يابی هدف
دانلود پاورپوینت هزینه يابی هدف
پاورپوینت درباره هزینه يابی هدف

دانلود پاورپوینت آشنایی با هزینه يابی هدف جهت رشته کسب و کارر و پول در قالب 15 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

يك سيستم هزينه‌يابي مانند هزينه‌يابي بر مبناي فعاليت يا هزينه‌يابي جذبي نيست.
تكنيك برنامه‌اي است با هدف كاهش هزينه‌هاي چرخه عمر يك محصول جديد، در حالي كه مي‌تواند به مشتريان اين اطمينان را دهد كه الزامات كيفي لازم نيز رعايت شده است.
روشي نظام مند براي تعيين بهاي ساخت يک محصول به منظور توليد آن با کارکرد و کيفيت معين و سطح سود معين.

 

 

 

فهرست مطالب
مثلث بقاي محصول
هزينه يابي هدف
ضرورت هزينه يابي هدف
تفاوت هزينه يابي سنتي و هدف
مراحل تعيين بهاي تمام شده هدف
مهندسي ارزش
اصول هزينه يابي بر مبناي هدف
مزاياي هزينه يابي هدف
مزاياي هزينه يابي هدف

 

 

 

 

 

 

دانلود پاورپوینت آشنایی با هزینه يابی هدف

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت آشنایی با هزینه يابی هدف”

کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت آشنایی با بازاریابی بین المللی

پاورپوینت بازاریابی بین الملل
دانلود پاورپوینت بازاریابی بین الملل
پاورپوینت درباره بازاریابی بین الملل

دانلود پاورپوینت آشنایی با بازاریابی بین المللی جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 16 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

شکل دهي به نحوه مصرف ، اولويت نيازها ، تمايلات و شيوه ارضاي آنها .
در نظر گرفتن مسائل فرهنگي قبل از هر نوع تبليغي براي مطابقت اين تصميمات با معيارهاي فرهنگي .
رفتار بازار خود جزيي از فرهنگ مي باشد .

 

 

 

فهرست مطالب
اهميت فرهنگ در بازاريابي بين المللي
دانش فرهنگي
حساسيت فرهنگي
عناصر فرهنگ  Elements of culture
فرهنگ مادي
نهادهاي اجتماعي
جهان بيني
زيبا شناسي
زبان
ارزيابي و شناخت فرهنگها
ارزيابي عناصر فرهنگ
تغييرات فرهنگي
سازگاري فرهنگي
آداب و سنن تجاري

 

دانلود پاورپوینت آشنایی با بازاریابی بین المللی

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت آشنایی با بازاریابی بین المللی”

کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت آشنایی با تجارت الکترونیکی

پاورپوینت تجارت الکترونیک
پاورپوینت کسب و کار تجارت الکترونیک
جزوه پاورپوینت تجارت الکترونیکی
پاورپوینت در مورد تجارت الکترونیکی
پاورپوینت برای تجارت الکترونیک
پاورپوینت آماده تجارت الکترونیک

دانلود پاورپوینت آشنایی با تجارت الکترونیکی جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

تجارت الکترونیکی (به انگلیسی: Electronic commerce) انجام تمام فعالیت‌های تجاری اعم از فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های رایانه‌ای و اینترنت تحت عنوان تجارت الکترونیکی شناخته می‌شود.[۱]

 

 

 

در نگاهی جامعتر و از منظر خود مفهوم تجارت، تجارت الکترونیکی نه تنها مواردی را در بر می‌گیرد که در آن از «تبادل الکترونیکی داده» استفاده شده، بلکه فناوری‌های قدیمی‌تر همچون تلکس و تلکپی را هم شامل می‌شود. چرا که تجارت و تبادل اطلاعات و معامله در هر بستری در مفهوم تجارت است و اشاره به تجارت الکترونیکی صرفاً اشاره مستقیم به روش و بستر تبادل اطلاعات و انجام معامله دارد.[۲]

 

 

 

فهرست مطالب
photobucket
تجارت الکترونيکي و اينترنت
چرا تجارت الکترونيکي متفاوت است
مفهوم کليدي در تجارت الکترونيکي
بازارهاي ديجيتالي در مقايسه با بازارهاي سنتي
مدل هاي کسب و کار اينترنتي
برقراري ارتباط و شبکه هاي اجتماعي
محتويات ديجيتالي ، سرگرمي و خدمات
انواع تجارت الکترونيکي
جذب و حفظ مشتري
تجارت الکترونيکي بنگاه به بنگاه
شبکه های صنعتی خصوصی
محل فروش شبکه ای
تجارت سيار
خدمات و برنامه هاي کاربردي تجارت سيار
سيستمهاي پرداخت تجارت الکترونيکي

 

 

 

دانلود پاورپوینت آشنایی با تجارت الکترونیکی

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت آشنایی با تجارت الکترونیکی”

کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت تاریخچه و فعالیت های شرکت جهانی جنرال الکتریک

پاورپوینت جنرال الکتریک
دانلود پاورپوینت جنرال الکتریک
پاورپوینت درباره جنرال الکتریک

دانلود پاورپوینت آشنایی با تاریخچه و فعالیت های شرکت جهانی جنرال الکتریک جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 44 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

جنرال الکتریک (General Electric) شرکت خوشه‌ای آمریکایی است، که در زمینه تولید تجهیزات پزشکی، تاسیسات توزیع برق، توربین‌های گازی و بادی، موتورهای الکتریکی و لکوموتیو، لوازم خانگی، ابزارهای الکترونیکی و نورپردازی، جنگ‌افزارها، تجهیزات هوافضا فعالیت می‌کند.شرکت جنرال الکتریک مالک ۴ شرکت تابعه؛ جی‌ای انرژی، جی‌ای تکنالوجی، جی‌ای کپیتال و جی‌ای هلت‌کر می‌باشد. این شرکت در سال ۲۰۱۸ در فهرست فرچون ۵۰۰ در رتبه ۱۸ از بزرگترین شرکت‌های آمریکا قرار گرفت.[۵] جنرال الکتریک در سال ۲۰۱۲ در فهرست فوربز جهانی ۲۰۰۰ در رتبه سوم از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار داشت.دفتر عملیاتی این شرکت در سکنکتدی، نیویورک قرار دارد و دفتر مرکزی آن در فیرفیلد، کنتیکت مستقر می‌باشد.

 

 

جنرال الکتریک در زمان رهبری پیشین خود، جک ولش که در دو دهه ۸۰ و ۹۰ استمرار داشت، تغییرات بسیاری به خود دید. ولش از ۳۵۰ کسب‌وکار فعال این شرکت، بسیاری را برچید، فروخت یا ادغام کرد و ۱۱ حوزه اصلی را برای فعالیت برگزید. این ۱۱ شرکت ۹۰٪ درآمد شرکت را کسب می‌کردند. او فعالیت‌های نفتی، نیمه‌هادی، مبدل‌های بزرگ، تهویه مطبوع، رادیو، کابل و لوازم خانگی کوچک را حذف کرد و فعالیت‌های خدماتی، بهداشتی، بیمهای و رسانه‌ای را گسترش داد. به‌گونه‌ای که امروز بیش از ۶۰٪ از درآمد این شرکت از عرضه خدمات مختلف مالی و بیمه‌ای حاصل می‌شود و حدود نیمی از سود عملیاتی آن در خارج از ایالات متحده آمریکا به دست می‌آید. مجله فورچون در سال ۲۰۰۶ برای ششمین بار جنرال الکتریک را به عنوان اولین رتبه در شرکت‌های تحسین‌برانگیز معرفی کرده‌است. این شرکت هم‌اکنون یکی از اصلی‌ترین تولیدکننده‌های موتور جت در آمریکا و همچنین یکی از فعالین در بخش تولید تجهیزات نیروگاهی و ساخت انواع توربین است
 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
جنرال الکتريک يک کنگلومرا (شرکت خوشه اي )
All Products
شرکت جنرال الکتريک بصورت عمده، از شش بخش مستقل تشکيل شده است
ديگر فعاليت هاي جنرال الکتريک
جايگاه جنرال الکتريک در دنيا
مديريت در جنرال الکتريک
ورود جنرال الکتريک به عرصه سياست
SLOGAN AT GE
فعاليت هاي مالي جنرال الکتريک
The Ethical challenges
تلاش جنرال الکتريک براي معرفي خود به عنوان حامي محيط زيست و «شرکت سبز»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود پاورپوینت تاریخچه و فعالیت های شرکت جهانی جنرال الکتریک

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت تاریخچه و فعالیت های شرکت جهانی جنرال الکتریک”

کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت سمینار ارائه چارچوبهای مبتنی بر XML در تجارت الکترونیکی B2B

پاورپوینت تجارت الکترونیکی
پاورپوینت کسب و کار تجارت الکترونیک
دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیکی

دانلود پاورپوینت سمینار ارائه چارچوبهای مبتنی بر XML در تجارت الکترونیکی B2B جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 32 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

تجارت الکترونيکي : عمل خريد و فروش و تبادل کالا و خدمات با استفاده از امکانات شبکه هاي کامپيوتري
کسب وکار الکترونيکي: تعريف عامتري از تجارت الکترونيکي است که علاوه بر ويژگي هاي آن به کارهايي نظير خدمات به مشتريان و همکاري با شرکا و … را نيز شامل مي شود.
در بسياري از موارد اين دو کلمه به جاي هم استعمال مي شوند.

 

 

 

فهرست مطالب
مفاهيم اوليه
طبقه بندي تجارت الکترونيکي
معماري و لايه هاي تعامل B2B
چارچوب هاي معرفي شده
چارچوب هاي مبتني بر XML
بيان مشکل و کارهاي انجام شده
بيان راه حل و زمانبندي انجام پروژه
نتيجه گيري
مراجع

 

 

 

 

 

دانلود پاورپوینت سمینار ارائه چارچوبهای مبتنی بر XML در تجارت الکترونیکی B2B

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت سمینار ارائه چارچوبهای مبتنی بر XML در تجارت الکترونیکی B2B”

کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت شناخت بازارهای ورزشی و بازاریابی ورزشی

پاورپوینت انواع بازاریابی ورزشی
پاورپوینت مدیریت بازاریابی ورزشی
پاورپوینت بازارهای ورزشی
دانلود پاورپوینت بازارهای ورزشی
پاورپوینت بازاریابی ورزشی

دانلود پاورپوینت شناخت بازارهای ورزشی و بازاریابی ورزشی جهت رشته کسب و کار و پول در قالب ۳۰ اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

بازاریابی ورزشی در برگیرنده تمام فعالیت هائی است که برای ارضای نیازها وخواسته های فرایند مبادله ،طراحی شده اند.علم بازاریابی ورزشی ،همانند خود بازاریابی ازعلوم دیگری چون علم اقتصاد،جامعه شناسی،روان شناسی .ارتباطات وحقوق مدد می جوید

 

 

باید بین بازار یابی ورزشی وبازار یابی از طریق ورزش تمایز قائل شد.بازار یابی ورزشی ،هنگامی روی می دهد که سازمانی ورزشی درصدد ترویج .محصولات وخدماتتش باشداما بازار یابی از طریق ورزش ،زمانی است که سازمانی غیر ورزشی .،درصدد بهره گیری از ورزش ،بعنوان ابزار فروش محصولاتش باشد  

 

 

 

ورزش بعنوان صنعت، امروزه مفهومی آشنا درکشورهای پیشرفته صنعتی بشمار می رود، رابرت میرز مدیر شرکت ریباک(Reebok) می گوید:ما چندین سال است به این باوررسیده ایم که امروزه بازار دراختیار انواع  ورزش ها،مد وموسیقی است.

 

 

 

فهرست مطالب
بازاریابی ورزشی
شناخت بازار
اهمیت تقسیم بندی بازار ورزشی
معیارهای تقسیم بازارهای ورزشی  
استراتژی های مختلف انتخاب مشتریان یا بازارهای ورزشی
عوامل موثر در انتخاب استراتژی های ورزشی
تقسیم بندی بر اساس عوامل جغرافیایی
تقسیم بندی بر اساس عوامل جمعیت شناختی
تقسیم بندی براساس عوامل روانشناختی
تقسیم بندی بر اساس عوامل رفتاری
مشتریان و بازارهای ورزشی را می توان از نظر
فنون کلیدی
قابلیتهای کامپیوتری
منابع

دانلود پاورپوینت شناخت بازارهای ورزشی و بازاریابی ورزشی

دریافت و دانلود فایل”دانلود پاورپوینت شناخت بازارهای ورزشی و بازاریابی ورزشی”

کسب و کار و پول

دانلود پاورپوینت شرکت های تعاونی 76 اسلاید

پاورپوینت شرکت های تعاونی
دانلود پاورپوینت شرکت های تعاونی
پاورپوینت درباره شرکت های تعاونی

دانلود پاورپوینت آشنایی با شرکت های تعاونی جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 76 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

واژه تعاون از ريشه عون آمده و همسان با واژه(cooperation)است .لغت تعاون در مفهوم عام به معناي همكاري ، مساعدت ، ياريگري ، رعايت منافع  جمعي ، دستگيري از ديگران و…مي باشد .تعاون به مفهوم خاص آن به نوع مشخصي از كاركردن با يكديگر اشاره دارد كه از طريق تشكيل سازمان رسمي و به كارگيري روشهاي مديريتي خاص ، دسترسي به اهداف مشترك را امكانپذير مي سازد .شركت  تعاوني“ شركتي  است از اشخاص حقيقي و يا حقوقي كه بمنظور رفع نيازمنديهاي مشترك و بهبود وضع اقتصادي اعضاء از طريق خودياري و كمك متقابل و همكاري آنان“ موافق اصولي كه درقانون وضع شده است  تشكيل مي شود .  

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: تعاريف
فصل دوم: سابقه فعاليت شرکت هاي تعاوني
فصل سوم: اصول جهاني تعاون (مصوب سي و يکمين کنگره اتحاديه بين المللي تعاون، ICA، در سال 1995)
فصل چهارم: ضوابط و اهداف کلي بخش تعاون
فصل پنجم: انواع شرکت هاي تعاوني
فصل ششم: عضويت و جايگاه عضو در تعاوني
فصل هفتم: ارکان شرکت هاي تعاوني
فصل هشتم: مراحل تشکيل تعاوني
فصل نهم: آشنايي با سازمان ها و نهادهاي حامي شرکت هاي تعاوني
فصل دهم: تعاون و کارگروهي
      

دانلود پاورپوینت شرکت های تعاونی 76 اسلاید

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت شرکت های تعاونی 76 اسلاید”

کسب و کار و پول

دانلود کتاب اندیکاتورهای رایج (3)

اندیکاتور،اسیلاتور، باند بولینگر، ویلیامز%، فراکتال، الیگیتور،هیکن اشی، پارابولیک سار، کانال کلنتر، ENVELOPE , مومنتوم، خرید و فروش سهام

تعداد صفحات کتاب :  156 صفحه 

 

اندیکاتورهایی که در این کتاب به طور کامل و روان توضیح داده شدند 

میانگین متحرک Moving average 
میانگین متحرک یا MA (Moving Average) از اهمیت ویژه ای در تحلیل تکنیکال برخوردار است. بدون شک این اندیکاتور یکی از محبوب‌ترین ابزار معامله‌گری در بورس و بازارهای مالی است. با این‌ حال بسیاری از تحلیل گران تکنیکال هستند که نحوه‌ی صحیح استفاده از اندیکاتور میانگین متحرک در بازار بورس را نمی‌دانند و به دلیل دانش ناکافی خود، اشتباهات مخربی انجام می‌دهند. 
 
باند بولینگر BB
باند بولینگر، جزو اندیکاتورهای قدرتمند تکنیکال می‌باشد که توسط جان بولینگر به وجود آمده است. آقای جان بولینگر یکی از با سابقه‌ترین تکنیکالیست‌های بازار بورس جهانی است که در دهه 1980 اقدام به توسعه یک اندیکاتور نمود که این اندیکاتور را در حال حاضر با عنوان باند بولینگر می‌شناسیم. هر چند در حال حاضر نحوه محاسبه پارامترهای این اندیکاتور بسیار ساده است اما آقای بولینگر با تجربه بالا و محاسبه روند حرکت قیمت در گذشته بازار این اندیکاتور را ابداع کرد. با توجه به اینکه قیمت در بازار بورس به صورت نوسانی حرکت می‌کند، تعیین سقف و کف این نوسان به عنوان یک کانال می‌توانست بهترین شرایط برای تعیین محل ورود به خروج از بازار باشد. اندیکاتور‌ باند بولینگر نیز دقیقاً روی همین اصل می‌تواند کف و سقف حرکت نوسانی قیمت را تشخیص داده و شرایط عالی را برای کاربران ایجاد نماید.
 
ویلیامز R% 
اندیکاتور ویلیامز بر پایه یک ارتعاش سنج بوده و نسبت به نوسانات قیمت واکنش نشان می‌دهد. از این اندیکاتور برای شناسایی شرایط خرید و فروش بیش از حد و تعیین نقاطی که احتمال بازگشت قیمتی در بازار بورس هستند نیز استفاده می‌گردد. با این حال از این اندیکاتور در بازارهای روندی که قیمت در یک جهت حرکت می‌کند نیز می‌توان بهره برد. این انعطاف و کاربردهای گسترده به دلیل تغییرات سطوح مقاومت و حمایت اندیکاتور است.
 
فراکتال 
استراتژی معاملاتی فراکتال، یک استراتژی بسیار عالی می‌باشد که از دو اندیکاتور بیل ویلیامز فراکتال و بیل ویلیامز الیگیتور تشکیل شده است. با شناخت ساختار اولیه بازار، تنظیمات دو اندیکاتور ذکر شده و مراحل استراتژی معاملاتی فراکتال، شما را در مسیری درست هدایت می‌کند.
 
ویلیام الیگیتور 
الیگیتور (یا اندیکاتور تمساح) اندیکاتوری است که از مویینگ اوریج هایی تشکیل شده که هر کدام ورودی های خاص خودشان را دارند. این اندیکاتور در اصل متشکل از سه منحنی (مویینگ اوریج) به رنگ سبز و قرمز و آبی است که اصطلاحا رنگ سبز با عنوان دهان تمساح Lips و رنگ قرمز با عنوان دندان های تمساح Teeth و رنگ آبی با عنوان فک های تمساح Jaw نامیده می شوند. هر یک از این منحنی ها یا رنگ مختص آن، مربوط به یک دوره زمانی است 
 
هیکن اشی 
نمودار هیکین-اشی مانند نمودار کندل استیک (یا شمعدانی) است اما روش محاسبه و ترسیم کندل‌ها در نمودار هیکین-آشی از نمودار کندل استیک (یا شمعدانی) متفاوت است. در این نمودار تنظیمات خرید و فروش بیان شده است. این یکی از استراتژی های مورد علاقه‌ در بازار معاملات است.
 
پارابولیک سار 
اندیکاتور پارابولیک سار (به انگلیسی Parabolic SAR) توسط ولز وایلدر (Welles Wilder) آمریکایی ابداع شد. وی متولد سال ۱۹۳۰ بوده و دارای مدرک مهندسی مکانیک می‌باشد. شهرت وایلدر بخاطر فعالیت‌های گسترده در بازار املاک و مستغلات و تحلیل تکنیکال است. خلق اندیکاتورهای پرکاربرد و خارق‌العاده دیگری نظیر میانگین محدوده واقعی (Average True Range)، میانگین حرکت جهت‌دار (Average Directional Index) و اندیکاتور شناخته شده RSI از دیگر دستاوردهای او است.
 
کانال کلتنر 
کانال کلتنر Keltner channel که با حروف اختصاری KC، نمایش داده می شود، یک شاخص و اندیکاتور نوسان است که توسط معامله گران بازار بورس، برای تحلیل تکنیکال و تشخیص اینکه روند یک سهم، ممکن است چگونه ادامه پیدا کند و یا تغییر جهت آن سهم، استفاده می شود.
اندیکاتور کانال کلتنر به نام سازنده آن، یعنی چستر. دبلیو. کلتنر نام گذاری شده است. این اندیکاتور یک اندیکاتور دارای کانال است که نوسان در قیمت یک سهم را نشان می دهد. 
 
ENVELOPE 
به معنی پاکت ، یک نشانگر باند دار است. ENV  یک باند فوقانی را بالای یک خط پایه و یک باند پایین در زیر خط پایه نشان می دهد. خط پایه یک میانگین متحرک است ، یک میانگین متحرک ساده MA  یا یک میانگین متحرک نماییEMA . باندها با فاصله درصدی مشخص که توسط کاربر تعیین میشود از خط پایه قرار میگیرند . مثلا ENV 10% با فاصله ۱۰% از خط پایه در بالا و پایین آن رسم می شود . باندها برای شناسایی روند و همچنین مشخص کردن شرایط اشباع خرید/اشباع فروش، شاخص خوبی هستند.
 
مومنتوم 
بر روی کاغذ، سرمایه گذاری با مومنتوم (Momentum) کمتر شبیه به یک استراتژی معاملاتی است و بیشتر شبیه به عکس العملی غیرمفید به اطلاعات بازار است؛ اما اگر می‌خواهید اصل قضیه را بدانید، مومنتوم نرخ صعود یا نزول قیمت یک دارایی را تشخیص می‌دهد.
برای تحلیل روند، مومنتوم یک اندیکاتور کاربردی است که ضعف یا قدرت قیمت را تشخیص می‌دهد. تاریخ نشان داده که مومنتوم در روندهای صعودی بازارهای مختلف، بسیار بیشتر از روندهای نزولی مفید بوده است؛ چرا که بازارها بیش از آن که نزول کنند، صعود می‌کنند. به عبارتی، بازارهای گاوی طولانی‌ مدت‌تر از بازارهای خرسی هستند.

دانلود کتاب اندیکاتورهای رایج  (3)

دریافت و دانلود فایل”کتاب اندیکاتورهای رایج (3)”