تربیتی

دانلود پاورپوینت مقدمات مدیریت آموزشی

پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی
پاورپوینت هدف از مدیریت آموزشی
پاورپوینت مبانی مدیریت آموزشی
دانلود پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی
دانلود پاورپوینت هدف از مدیریت آموزشی
دانلود پاورپوینت مبانی مدیریت آموزشی
اصول مدیریت آموزشی
هدف از مدیریت آموزشی
مبانی مدیریت آموزشی

دانلود پاورپوینت مقدمات مدیریت آموزشی جهت رشته علوم تربیتی در 247 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

سازمان عبارت است از هماهنگي معقول تعدادي از افراد كه براي تحقق هدف يا منظور مشتركي از طريق تقسيم وظايف و برقراري روابط منظم و منطقي به طور مستمر فعاليت مي كنند.بخش مهمي از وقت و كار مديران صرف حل مشكل و تصميم گيري مي شود .وظايف اساسي برنامه ريزي . سازماندهي . هدايت و كنترل . مستلزم تصميم گيري است برنامه ريزي عبارت است از فراگرد تعيين و تعريف اهداف سازمان و تدارك دقيق و پيشاپيش اقدامات و وسايلي كه تحقق اهداف را ميسر مي سازند . اقدامات و وسايل مورد نياز عبارتنداز پيش بيني روشها . زمان و مكان . منابع و افراد . برنامه يا طرح . حاصل نهايي فعاليت برنامه ريزي است . كه راهنماي اعمال و فعاليت اعضاي سازمان قرار مي گيرند .

 

 

 

فهرست مطالب:
ارزشها
جامعه سازماني
سازمان اجتماعي
سازمان رسمي
هنجارها
فصل دوم : تعريف سازمان  
عناصر و ويژگيهاي مشترك سازمانها
تعريف مديريت
موقعيت ملاك ها
تجزيه فراگرد مديريت
كاركردهاي مديريت
فصل سوم : تصميم گيري
فصل چهارم :تعيين اهداف و برنامه ريزي  
فصل پنجم :سازماندهي و ساختار سازمان  
فصل ششم :هدايت و رهبري
فصل هفتم :نظارت و كنترل
فصل هشتم :ارتباط
فصل نهم :مكتب ها و نظريه هاي مديريت
فصل دهم :تعريف مديريت آموزشي
فصل يازده :هدف آموزش و پرورش
فصل دوازده :ساختار و تشكيلات نظام آموزشي
فصل سيزدهم :سطوح وظايف ومسئوليت ها
فصل پانزدهم :رفتار رهبری آموزشی و ویژگیهای آن
فصل شانزدهم –نظام آموزش و پرورش در ایران
فصل هفدهم :قانون اساسی حکومت مشروطه
فصل هیجدهم  : مبانی قانون

دانلود پاورپوینت مقدمات مدیریت آموزشی

دریافت و دانلود فایل”دانلود پاورپوینت مقدمات مدیریت آموزشی”

تربیتی

دانلود پاورپوینت اصول آموزش هندبال در 150 اسلاید

پاورپوینت اصول آموزش هندبال
پاورپوینت هندبال
پاورپوینت قابلیتهای ورزشی در هندبال
پاورپوینت مهارتها ی پیشرفته در ورزش هندبال

دانلود پاورپوینت اصول آموزش هندبال جهت رشته تربیتی در قالب 150 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

تمرینات ضد حمله در قالب بازی

بازیکنان در قالب دو تیم مساوی در منطقه 6 متر شروع به بازی میکنند ،تیم صاحب توپ باید ضمن حفاظت از توپ ،پس از چند پاسکاری توپ را با یک پاس سریع به روی یکی از تشکهایی که قبلا تعبیه شده ارسال کند .
 

 

 

فهرست مطالب :
مهارتها ی پیشرفته در ورزش هندبال
هدفهای رفتاری
فصل اول
قابلیتهای ورزشی در هندبال
نمودار قابلیتهای ورزشی
برنامه ریزی آموزشی وتمرینی ورزش هندبال
ج)تواناییهای تکنیکی وتاکتیکی
انواع پرتاب
انواع شوت گل
تمرینهای مربوط به افزایش قابلیتهای ورزشی در هندبال
و…

دانلود پاورپوینت اصول آموزش هندبال در 150 اسلاید

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت اصول آموزش هندبال در 150 اسلاید”

تربیتی

دانلود پاورپوینت سیر آرا در تربیتی غرب

پاورپوینت انواع آرا تربیتی در غرب
پاورپوینت آشنایی با آرا تربیتی
پاورپوینت تعریف آرا تربیتی
دانلود پاورپوینت انواع آرا تربیتی در غرب
دانلود پاورپوینت آشنایی با آرا تربیتی
انواع آرا تربیتی در غرب
تعریف آرا تربیتی

دانلود پاورپوینت سیر آرا در تربیتی غرب جهت رشته علوم تربیتی در 271 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 منظور از آرا تربیتی، اندیشه ها یا منظومه هایی از افکار و عقاید است که فلسفه آموزش و پرورش دوره یا جامعه معینی را تشکیل می دهد. منظور از غرب در اینجا، تمدن یا فرهنگ منظقه مشتمل بر اروپای غربی، آمریکای شمالی و کانادا است. نهاد های آموزشی بیشتر به ساختار های مادی و هنجاری جامعه مربوطند درحالی که آرای تربیتی با تاریخ آرا و افکار و به ویژه تاریخ فلسفه در ارتباط است.

 

فهرست مطالب:
تعریف آراء تربیتی
تعریف غرب
نهاد های آموزشی و آراء تربیتی  
تاریخ فرهنگ یونان
دوره های آموزش و پرورش در یونان باستان
آرای تربیتی در دین یهود، صدر مسیحیت و سده های میانه
آراء تربیتی در عصر تجدد
دوره رنسانس
تحولات دوره رنسانس
عوامل زمینه سازتحولات رنسانس
آثار اراسم
وطیفه اساسی آموزش و پرورش از نطر اراسم
(Vives) آثار مهم ویوس
کتاب نهاد زن مسیحی
عقاید تربیتی رابله
آراء تربیتی مونتنی
ادامه آراء تربیتی مارتین لوتر
دیدگاه های تربیتی فرقه یسوعی
انتقاد از آموزش و پرورش یسوعیان
آرای تربیتی لاک
پرورش چهار صفت را در کودک از نظر لاک
سیر آرای تربیتی در سده هیجدهم

دانلود پاورپوینت سیر آرا در تربیتی غرب

دریافت و دانلود فایل”دانلود پاورپوینت سیر آرا در تربیتی غرب”

تربیتی

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی تربیت مدرس

پاورپوینت انواع ارزشیابی های در تربیت مدرس
پاورپوینت اصول تربیت مدرس
پاورپوینت ابزار های ارزشیابی در تربیت مدرس
دانلود پاورپوینت انواع ارزشیابی های در تربیت مدرس
دانلود پاورپوینت اصول تربیت مدرس
دانلود پاورپوینت ابزار های ارزشیابی در تربیت مدرس
اصول تربیت مدرس
ابزار های ارزشیابی در تربیت مدرس

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی تربیت مدرس جهت رشته علوم تربیتی در 44 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

هدف هاي حوزه شناختي به جريان هائي که با فعاليت هاي ذهني و فکري آدمي سرو کار دارند مربوط مي شوند و درشش سطح طبقه بندي شده اند. آزمونهاي عملكردي با فرآيند يا شيوة اجراء ،  فرآورده ، و يا تركيبي از اين دو سر و كار دارند . ماهيت عملكرد مورد سنجش مشخص مي سازد كه تاكيد بر چه قسمتي بايد باشد . فرآورده چيزي است كه يادگيرنده توليد مي كند و فرآيند جرياني است كه او مورد استفاده قرار مي دهد تا به فرآورده دست يابد .در بسياري از موارد ، هم فرآيند و هم فرآورده هر دو به عنوان جنبه هاي عملكرد، سنجش مي شوند .

 

فهرست مطالب:
مشخصه های بارز دستورالعمل نحوه تفکیک ارزشیابی از حوزه آموزش
طبقه بندی هدف های آموزشی
حوزه روانی-حرکتی
حوزه عاطفی
عناصر اصلي مهارت
جدول روشهاي سنجش مهارت
ابزارهای ارزشیابی دانش فنی
آزمون هاي عيني
ابزار ارزشیابی توانائی عملی
ويژگيهاي آزمونهاي عملكردي :
در طراحی پروژه کار عملی موارد زیر باید مد نظر قرار گیرد:
1-مشخص کردن بازده عملکرد مورد نظر:
ابزار ارزشیابی اخلاق کاری
توصیه هائی برای آزمونگران عملی
سازمان آزمونهاي مهارتي
ارزشيابي تكويني

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی تربیت مدرس

دریافت و دانلود فایل”دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی تربیت مدرس”

تربیتی

دانلود پاورپوینت نظارت و ارزشیابی در تربیت بدنی

پاورپوینت نظارت و ارزشیابی در تربیت بدنی
پاورپوینت مدیریت رویدادهای ورزشی چیست
پاورپوینت ارزشیابی در ورزش
پاورپوینت نظارت چیست

دانلود پاورپوینت نظارت و ارزشیابی در تربیت بدنی جهت رشته تربیتی در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

الگوهای ارزشیابی عملکرد

الگوهاي ارزيابي عملکرد که در كشورهاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند ، الگوهاي متفاوتي مي باشند . اين الگوها جهت ارزيابي عملكرد در دستگاه‌هاي دولتي نظير شركت‌هاي دولتي ، سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند و متفاوت مي‌باشند . قابل توجه اين كه در برخي از كشورها از الگوي مشخص بين‌المللي جهت ارزيابي عملكرد استفاده نشده و سيستم ارزيابي در سازمان‌هاي اين كشورها، سيستم منحصر به فردي مي‌باشد. با اين حال در ادبيات مديريت جهت ارزيابي عملكرد دستگاه‌هاي دولتي الگوهاي مختلفي ارائه شده است .

اما مهمترين اين الگوها كه در كشورهاي موفق مورد استفاده قرار گرفته و نتايج مثبتي نيز داشته اند عبارتند از:

 

 

 

فهرست مطالب :

الگوهای ارزشیابی عملکرد

1 – تعيين اثربخشي سازمان راهي براي ارزيابي عملكرد

2 – تعيين كارايي سازمان، الگويي براي تحقق فرآيند ارزيابي عملكرد

3 – الگوي ارزيابي عملكرد سازمانهاي دولتي با توجه به اقتضائات استراتژيك

4 – روش ارزيابي بهره وري جمعي سازمان يا مدل تحليل پوششي داده ها (DEA)

5 – مدل رياضي برنامه ريزي آرماني تخصيص بودجه در سازمانهاي دولتي (مدل GP)

6 – مدل مثلث عملكرد، الگويي در مسير ارزيابي عملكرد سازمانها

و…

دانلود پاورپوینت نظارت و ارزشیابی در تربیت بدنی

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت نظارت و ارزشیابی در تربیت بدنی”

تربیتی

دانلود تحقیق تعلیم و تربیت شهروندی با فرمت ورد

دانلود تحقیق شهروندی
تحقیق شهروندی doc
تحقیق کامل شهروندی
تحقیق درباره شهروندی
تحقیق شهروندی با فرمت ورد
تحقیق درمورد شهروندی چیست
تحقیق دانش آموزی درباره شهروندی
تحقیق دانشجویی درباره شهروندی

هدف از این تحقیق بررسی تعلیم و تربیت شهروندی با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

2-8- تعلیم و تربیت شهروندی

2-9- دلالت های پرداختن به تربیت شهروندی

2-10- عناصر تشکیل دهنده برنامه درسی تربیت شهروندی

2-11- سطوح و ابعاد شهروندی

2-11-1- بعد شخصی

2-11-2-بعد اجتماعی

2-11-3-بعد مکانی

2-11-4-بعد زمانی

2-12- نهاد آموزش و پرورش و تربیت شهروندی

2-13- اهداف تربیت شهروندی

2-14- رویکردهای سازماندهی محتوای برنامه درسی تربیت شهروندی

2-15- روشهای یاددهی ـ یادگیری متناسب با تربیت شهروندی

2-16- سیر تحول در برنامه درسی دوره راهنمایی تحصیلی ایران

2-17- اهداف دوره راهنمایی تحصیلی

منابع

 

 

 

ماهیت پیچیده و بحث برانگیز شهروندی موجب ارائه برداشت ها و تعابیر مختلفی از آن شده است. در ادبیات شهروندی از اصطلاحات مختلفی همچون تربیت به منظور شهروندی، آموزش درباره شهروندی، تربیت برای شهروندی دمکراتیک و تربیت مدنی برای اشاره به مفهوم شهروندی استفاده شده است.  کی­یر (1999) بر این باور است که مسائلی همچون کثرت گرایی، چندفرهنگی، میراث و تنوع فرهنگی و نژادی، انسجام اجتماعی، حقوق فردی و جمعی، مسئولیت های حرفه ای و شغلی، هویت ملی و آزادی طلبی، کار آموزش شهروندی را با چالش های اساسی روبرو ساخته است و این عوامل سبب گشته است که تعریف واحدی از مفهوم شهروندی ارائه نگردد. وی در تعریف این مفهوم به دو برداشت حداقلی و حداکثری از تربیت شهروندی اشاره دارد.

 

 

 

 مفهوم حداقلی تربیت شهروندی صرفا بر آموزش حقوق و مسئولیت های فراگیران، ساختار سیاسی، تاریخ ملی و قانون اساسی متمرکز است. مطابق این برداشت ، تربیت شهروندی به جای پرورش حس مشارکت در بین دانش آموزان، بر دانش شهروندی تاکید دارد. این برداشت شهروندی باعث انفعال فراگیران در کلاس های درس می گردد، زیرا معلمان صرفا از روش های سنتی تدریس استفاده می نمایند. کی یر از این نوع آموزش با عنوان آموزش درباره شهروندی نام می برد. وی معتقد است که مفهوم حداقلی تربیت شهروندی گاهی به عنوان تربیت مدنی نیز یاد می گردد که محتوا مدار و معلم مدار بوده و به منظور سنجش و ارزیابی آموخته ها بر آزمون و امتحان متکی می باشد.

 

 

 

در مقابل، برداشت حداکثری تربیت شهروندی بر آموزش به منظور شهروندی تاکید می کند. این مفهوم شامل دانش، مهارت و ارزش ها بوده و دانش آموزان را برای مشارکت فعال و مسئولانه در مدرسه و خارج از آن آماده می کند. بر خلاف تربیت شهروندی محدود، این برداشت، یادگیری را فراسوی برنامه درسی و کلاس درس گسترش داده و تمام فعالیت های درون و خارج از مدرسه را در بر می گیرد. بعلاوه، این برداشت به شدت وابسته به تدریس تعاملی است به این صورت که مستلزم بحث و گفتگو بوده وفرصت های متعددی را برای مشارکت فعالانه فراگیران مهیا می سازد. کی­یر به ارائه پیوستاری در این زمینه می پردازد که در یک سوی آن برداشت حداقلی و در سوی دیگر برداشت حداکثری از تربیت شهروندی قابل بحث است. هر یک از دو سوی طیف ویژگی های متفاوتی را به نمایش می گذارند که در برداشت ما از تربیت شهروندی تاثیرگذار است.

دانلود تحقیق تعلیم و تربیت شهروندی با فرمت ورد

دریافت و دانلود فایل”دانلود تحقیق تعلیم و تربیت شهروندی با فرمت ورد”

تربیتی

دانلود تحقیق ارتباطات و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد

دانلود تحقیق ارتباطات
تحقیق ارتباطات doc
تحقیق کامل ارتباطات
تحقیق درباره ارتباطات
تحقیق ارتباطات با فرمت ورد
تحقیق درمورد ارتباطات چیست
تحقیق دانش آموزی درباره ارتباطات
تحقیق دانشجویی درباره ارتباطات

هدف از این تحقیق بررسی ارتباطات و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

ارتباطات

روابط آفلاین

روابط آنلاین

رابطه مکمل ارتباطات آنلاین و آفلاین

عوامل موثر بر قدرت ارتباطات در دستیابی به منابع

منابع

 

 

 

ارتباطات، مبادله و درک اطلاعات است. هرنوع ارتباطی موجب می‌شود که مدیران و سازمان‌ها بتوانند عملکرد خوب و مناسبی داشته باشند. ارتباطات فرایندی پویا، پیوسته، برگشت ناپذیر، تعاملی، محتوایی و پویاست، زیرا پیوسته از حالتی به حالتی دیگر تغییر می‌کند." پیوسته" است، زیرا هرگز متوقف نمی‌شود. "برگشت ناپذیر" است، زیرا هنگامی که پیامی را می‌فرستیم، نمی‌توانیم آن را بی اثر سازیم." تعاملی" است، زیرا پیوسته با خود و دیگران در تماس هستیم، "محتوایی (زمینه‌ای)" است، زیرا ارتباطات بستگی زیادی به تجربه کلی ما دارد. پیچیدگی ارتباطات ما را مجبور می‌سازد که دانش و مهارت‌های لازم برای برقراری ارتباط را کسب نماییم و با محیط هماهنگ شویم (Berke & Chidambaram, 1999). ارتباطات سازمانی فرآیند مبادله پیام‌های شفاهی، نوشتاری و غیرکلامی در میان افرادی است که برای دستیابی به اهداف مشترک و انجام وظایف مشترک تلاش می‌کنند  (O’Hair et.al, 2002)

 

 

 

 

تعاملات اجتماعی آفلاین در جهان فیزیکی همواره موضوع مهمی در جامعه شناسی بوده است (Manfred, 1979). روابط آفلاین به هرنوع ارتباط شفاهی یا چهره به چهره گفته می‌شود (Zhang & Venkatesh, 2013). این ارتباط بدون واسطه‌ بین فرستنده پیام و گیرنده پیام ایجاد می‌شود. منظور از ارتباط چهره به چهره، ارتباطات شفاهی میان‌فردی یا گروهی است. در این نوع ارتباط پیام‌ها مستقیما بین دو فرد رد و بدل می‌شود. در گفتگوی چهره به چهره افراد از روش‌های مختلف ارتباطی مانند کلامی (تن صدا، بلندی صدا) و غیرکلامی (حرکت چشم‌ها، بیان صورت، حرکت دست‌ها و زبان بدن)، استفاده می‌کنند. این نشانه‌ها به جریان گفتگو کمک می‌کنند، آغاز ارتباط را تسهیل می‌کنند، بازخورد ایجاد می‌کنند و معانی دقیقی را منتقل می‌کنند. در نتیجه، گفتگوی چهره به چهره یک فرایند منظم است Warkentin, 1997)). زمانیکه افراد به صورت فیزیکی در نزدیکی یکدیگر قراردارند و در مبادله دوجانبه اطلاعات کلامی مشارکت می‌کنند، روابط آفلاین افزایش می‌یابند. همانند دیگر مکانیزم‌های ارتباطی، روابط رو در رو اجازه مبادله دانش کارکنان در میان سازمان را می‌دهند (Salis & Williams, 2008). با این وجود تبادل دانش از طریق روابط رو در رو در مقایسه با دیگر ابزارهای تسهیم اطلاعات، موثرتر می‌باشد. روابط رو در رو به تشریک دانش ضمنی منتهی می‌شودRebernik & Širec, 2007) ). در گفتگوی چهره به چهره‌ی معمول، وقفه کمی وجود دارد ((McGrath, 1990.

 

دانلود تحقیق ارتباطات و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد

دریافت و دانلود فایل”دانلود تحقیق ارتباطات و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد”

تربیتی

دانلود تحقیق ماندگاری کارکنان و مدل های پیش بینی آن با فرمت ورد

دانلود تحقیق ماندگاری
تحقیق ماندگاری doc
تحقیق کامل ماندگاری
تحقیق درباره ماندگاری کارکنان
تحقیق ماندگاری با فرمت ورد
تحقیق درمورد ماندگاری چیست
تحقیق دانش آموزی درباره زندگی
تحقیق دانشجویی درباره زندگی

هدف از این تحقیق بررسی ماندگاری کارکنان و مدل های پیش بینی آن با فرمت docx در قالب 116 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

مدلهای پیش بینی میل  به ماندگاری کارکنان  به طور عام

مدل گسترده تمایل به ترک خدمت ( لی و میشل)

مدل  وینترتون ،2004

اهمیت میل به ماندگاری

نشانه های ماندگاری کارکنان

عوامل موثر بر میل به ماندگاری معلمان

عوامل اقتصادی

فرصتهای شغلی

عوامل مالی

عوامل اجتماعی

عوامل سازمانی

کیفیت زندگی کاری

شاخصهای کیفیت زندگی کاری ( برنامه ها و الگوها)

رضایت کارکنان از سطح پرداخت

حمایت مدیریت

فرصت رشد حرفه ای

فرصت ارتقاء

امنیت در محیط کار

عامل شرایط کار

عامل شرایط احراز شغل

تخصصی کردن (حرفه ای کردن) شغل

ویژگی های حرفه

4عوامل شغلی

ویژگیهای شغلی و تدریس

عوامل فردی

عوامل نگرشی

طرز تلقی های مرتبط با شغل

ادراک حمایت سازمانی

پیامدهای ادراک حمایت سازمانی

منابع

 

 

 

این مدل توسط لی و میشل پیشنهاد شده است . این مدل از نظریه تصویر اقتباس شده است و در آن بحث می شود که عواملی به جز نارضایتی می تواند آغازگر فرایند باشد . بر اساس این مدل لازم نیست افراد شغل فعلیشان را با گزینه های دیگر مقایسه کنند . در ضمن تصمیم به ترک شغل ممکن است بر اساس قضاوت در مورد سازگاری باشد و نه ارزیابی مطلوبیت مورد انتظار. در این مدل جرقه ابتدایی معمولاً یک شوک است که منجر به مسیرهای تصمیم مختلف و اقدامات شناختی شود . (وکیلی ،1385،ص38-35)

 

 

 

اجزاء اصلی مدل عبارتند از: وقوع یک شوک و تحلیل روانی که قبل از تمایلات رفتاری کارکنان برای ماندن یا ترک یک سازمان شکل می گیرد . شوک اتفاقی است که ممکن است خوشایند یا ناخوشایند باشد . که کندوکاوهای ذهنی را که ممکن است منجر به تصمیم کارکنان برای ماندن یا ترک خدمت شود ، به دنبال دارد . کندوکاوها می تواند از یک ارزیابی سریع گرفته تا یک بررسی کاملاً منطقی و مبتنی بر تحلیل منافع مورد انتظار تعداد زیادی گزینه باشد . در این جا چهار مسیر تصمیم که ترکیبهای مختلفی از شوک (یا عدم شوک) و کندوکاوهای ذهنی پس از آن هستند ، شرح داده می شود مسیر تصمیم 1 وقوع یک شوک ، جستجو در حافظه را برای به یاد آوردن موقعیتها(شوکهای) مشابه به دنبال  دارد .

 

 

 

 این موقعیتها ممکن است تجربیات واقعی یا یادگیریهای غیر مستقیم باشد . به علاوه به خاطر آوردن آنها مستلزم تفکر در مورد اتفاقات ، علل احتمالی آنها و تبعات مورد انتظارشان است . لی و میشل معتقدند که مسیر تصمیم 1 شامل یک سناریو است به عبارتی یک برنامه اجرایی که از قبل وجود دارد . اگر یک تجربه یا سناریو مرتبط به خاطر آورده شود ، یک رقابت ( میان گزینه های تصمیم گیری) روی می دهد و ماندن یا ترک خدمت روی می دهد . اگر هیچ سناریویی به خاطر نیاید ، رقابتی شکل نمی گیرد و مسیر تصمیم دیگری ممکن است دنبال شود . بنابراین ویژگیهای اصلی این مسیر تصمیم عبارتند از: یک شوک و اجرای یک سناریو .

دانلود تحقیق ماندگاری کارکنان و مدل های پیش بینی آن با فرمت ورد

دریافت و دانلود فایل”دانلود تحقیق ماندگاری کارکنان و مدل های پیش بینی آن با فرمت ورد”

تربیتی

دانلود تحقیق هوش معنوی و کاربرد آن در محیط کار با فرمت ورد

دانلود تحقیق هوش
تحقیق هوش doc
تحقیق کامل هوش
تحقیق درباره هوش
تحقیق هوش با فرمت ورد
تحقیق درمورد هوش چیست
تحقیق دانش آموزی درباره هوش
تحقیق دانشجویی درباره هوش

هدف از این تحقیق بررسی هوش معنوی و کاربرد آن در محیط کار با فرمت docx در قالب 55 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

هوش

هوش معنوی

اسلام و معنویت

مؤلفه های هوش معنوی در اسلام

ارائه الگویی ساده برای ارتباط انواع هوش

ویژگی های هوش معنوی از دیدگاه سانتوس

ویژگی های هوش معنوی از دیدگاه سیندی و ویگلزورث

ویژگی های هوش معنوی از دیدگاه بروس لیچفیلد

مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه ایمونز

مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه آمرام

اجزاء هوش معنوی

رشد هوش معنوی

توسعه هوش معنوی

اندازه گیری هوش معنوی

هوش معنوی و آگاهی متعالی

نقش آگاهی متعالی در ابراز هوش معنوی

آگاهی از وجود الهی ورابطه آن با هوش معنوی

هوش معنوی و تصویر بزرگتر

برخی کاربدهای هوش معنوی در محیط کار

هوش معنوی و سلامت روان

کاربرد هوش معنوی در محیط کار

منابع

 

 

 

هوش به معنای توان بیولوژیکی برای تحلیل نوع خاصی از اطلاعات به روشی معین است ، هوش رفتار حل مسئله سازگارانه ای است که در راستای تسهیل اهداف کاربردی و رشد سازگارانه جهت گیری شده است. رفتار سازگارانه ، شباهت اهداف متعددی را که باعث تعارض درونی می شود ، کاهش می دهد. این مفهوم هوش ، مبتنی بر گزاره ای است که فرآیند حرکت به سوی اهداف ، انجام راهبردهایی را برای غلبه بر موانع و حل مسئله ضروری می سازد.

 

 

 

گاردنر هوش را مجموعه توانایی هایی می داند که برای حل مسئله و ایجاد محصولات جدیدی که در یک فرهنگ ارزشمند تلقی می شود ، به كار می رود. از نظر وی انواع نه گانه هوش عبارتند از : هوش زبانی ، موسیقیایی ، منطقی – ریاضی ، فضایی ، بدنی – حرکتی ، هوش فردی (که شامل هوش درون فردی و بین فردی می شود) ، هوش طبیعتی و هوش وجودی که شامل ظرفیت مطرح کردن سؤالات ورودی است ، مفهوم تحلیلی غرب از هوش ، بیشتر شناختی است و شامل پردازش اطلاعات می شود ، در حالی که رویکرد ترکیبی شرق نسبت به هوش ، مؤلفه های گوناگون عملکرد و تجربه انسان ، از جمله شناخت ، شهود و هیجان را در یک ارتباط کامل (یکپارچه) در بر می گیرد.

 

 

 

در مجموع ، هوش عموماً باعث سازگاری فرد با محیط می شود و روش های مقابله با مسائل و مشکلات را در اختیار او قرار می دهد. همچنین توانایی شناخت مسئله ، ارائه راه حل پیشنهادی برای مسائل مختلف زندگی و کشف روش های کارآمد حل مسائل از ویژگی های افراد باهوش است.)غباری بناب ودیگران،1386)

دانلود تحقیق هوش معنوی و کاربرد آن در محیط کار با فرمت ورد

دریافت و دانلود فایل”دانلود تحقیق هوش معنوی و کاربرد آن در محیط کار با فرمت ورد”

تربیتی

دانلود تحقیق مدارس هوشمند و توسعه ی آن ها با فرمت ورد

دانلود تحقیق مدارس هوشمند
تحقیق مدارس هوشمند doc
تحقیق کامل مدارس هوشمند
تحقیق درباره مدارس هوشمند
تحقیق مدرسه هوشمند با فرمت ورد
تحقیق درمورد مدرسه هوشمند چیست
تحقیق دانش آموزی درباره مدرسه
تحقیق دانشجویی درباره مدرسه

هدف از این تحقیق بررسی مدارس هوشمند و توسعه ی آن ها با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری مدرسه هوشمند

مدرسه هوشمند

مفهوم مدارس هوشمند

تعریف جامع مدارس هوشمند

مهمترین دلایل تاسیس مدارس هوشمند

مراحل هوشمند سازی مداری

برنامه ریزی و هدف گذاری

تجهیز و آماده سازی مدارس

نیروی انسانی

آماده سازی محتوا

برگزاری کلاس های آموزشی

مهمترین مشکل مدیران

ضرورت ایجاد مدارس هوشمند

اهداف مدارس هوشمند

بررسی چالش های توسعه مدارس هوشمند

عناصر اصلی مدارس هوشمند

پیشینه ی هوشمند سازی مدارس

منابع

 

 

 

تا چند سال قبل، آموزش رایج در مدارس کشور، یک آموزش سنتی و یا به عبارت دیگر آموزش فقط شنیداری بود. حداکثر اقدام تصویری در خصوص موضوعات مورد آموزش، نصب بعضی پوسترهای رنگی بر روی تخته سیاه کلاس بود. در روش دیداری- شنیداری سعی می شود آموزش به کمک فیلم ، انیمیشن، نماهنگ و … ارائه گردد. در این روش ماندگاری مطلب بیشتر است . در ضمن در روش دیداری- شنیداری مطالب علمی در محیطی جذابتر و در مدت زمان کمتر قابل انتقال است (شفیع پورمطلق و همکاران، 1390: 21).

 

 

 

در مدارس معمولی، طرح درس معلم شامل مجموعه ای از دستورالعمل ها، برنامه های درسی، سئوالات و تمرینات اضافه، امتحانات کلاس و … می شود. اما در مدارس چندرسانه ای علاوه بر این موارد، معلم از مواد آموزشی چندرسانه ای شامل فیلم، عکس، صدا، اسلاید و … استفاده می کند تا کیفیت و ماندگاری آموزش را ارتقا بخشد. این قدم اول در راه حرکت به سمت مدارس هوشمند است. درباره ی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر نظام آموزشی (و به طور خاص مدارس) دو رویکرد متفاوت وجود دارد. برخی معتقدند، اثر فناوری های جدید تدریجی است و صرفاً انتقال برنامه ی درسی سنتی را کارآمدتر می سازد و در واقع، دسترسی به اطلاعات سریع تر می شود.

 

 

 

 رویکردی دیگر معتقد است ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات به مدرسه ها، هدف ها و ابزارهای تعلیم و تربیت را به طور اساسی تغییر می دهد. از این دیدگاه فناوری اطلاعات بر مرزهای ساختاری نظام آموزش سنتی فایق می آید.با این که موارد بالا از دستاوردهای استفاده از فناوری اطلاعات است، با این حال ساده لوحانه است اگر تصور کنیم ورود فناوری اطلاعات (در جلوه های متفاوت آن : اینترنت ، رایانه ، چند رسانه ای و …) به تنهایی باعث انقلاب آموزشی شود. اگر فرهنگ یاد دهی- یادگیری در نظام آموزشی تحول نپذیرد، ورود فناوری های اطلاعاتی نه تنها تحولی ایجاد نخواهد کرد ، بلکه به تقویت سنت های محافظه  کارانه ی آموزشی منجر خواهد شد. لذا تغییر در مدرسه سنتی به سوی مدرسه هوشمند نیازمند تغییر در نظام آموزش و پرورش کشور می باشد و هیچگاه راه اندازی مدارس هوشمند میسر نخواهد شد مگر ساختار نظام آموزش و پرورش تغییر یابد . این امر نیازمند برنامه ریزی حداقل بیست ساله می باشد. این تغییر می بایست قدم به قدم و با درایت و تفکر باشد.

دانلود تحقیق مدارس هوشمند و توسعه ی آن ها با فرمت ورد

دریافت و دانلود فایل”دانلود تحقیق مدارس هوشمند و توسعه ی آن ها با فرمت ورد”