تربیتی

دانلود تحقیق بهره وری و دیدگاه قرآن درباره آن با فرمت ورد

دانلود تحقیق بهره وری
تحقیق بهره وری doc
تحقیق کامل بهره وری
تحقیق درباره بهره وری
تحقیق بهره وری با فرمت ورد
تحقیق درمورد بهره وری چیست
تحقیق دانش آموزی درباره بهره وری
تحقیق دانشجویی درباره بهره وری

هدف از این تحقیق بررسی بهره وری و دیدگاه قرآن درباره آن با فرمت docx در قالب 85 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

بهره وری چیست؟

جمع بندی از تعاریف بهره وری

برداشتهای نادرست از بهره وری

جلوه ها، انواع، سطوح و ارکان بهره وری

بهره وری از دیدگاه قرآن

راهبردهای بهره وری

عوامل موثر در افزایش سطح بهره وری

عوامل ساختاری سازمان و بهره وری

اهمیت منابع انسانی و دیدگاه های نوین

بهره وری در ایران

نقش مدیریت در بهبود بهره وری

مدیریت چیست و چگونه تعریف می شود؟

عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری

نظام سلامت

شاخصهای سلامت

پیشینه تحقیق

 

 

 

 

امروزه واژه بهره وری را زیاد می شنویم.صاحب نظران صنعت ٬ اعتلای فعالیت های بشری را با این پدیده قابل اعتبار و ثمربخش تجزیه و تحلیل می کنند به راستی بهره وری چیست؟از کجا بایستی شروع شود؟توسط چه کسی یا کسانی آغاز گردد؟از چه طریق یا طرقی استفاده گردد؟ اغلب از پیشرفتهای باور نکردنی ممالک شکست خورده جنگ از جمله آلمان و ژاپن واقعیتهایی را از طریق رسانه ها و یا به صورت عینی مشاهده میکنیم.آیا از خودمان پرسیده ایم که چگونه آلمان ٬ آلمان شد ٬ و ژاپن ٬ ژاپن؟ منابع صدمه دیده و کمیابی آن٬در این کشورها مشهود بوده اما تحول فکری و پنداشتها و نگرشهای موجود فرهنگ تحول پذیر ٬دلیل عمده دگرگونی های ابعادی و پیشرونده توسعه سریع و موفق بوده است ٬ بلی نیروی انسانی تحول پذیر با رهبری و مدیریت آشنا به زمان و مطلع از وقایع و مقتضیات توانستند شعار خواستن توانستن است  را ٬ از بالقوه بالفعل برسانند.

 

 

 

از نظر لغوی این واژه(productivity) به معنای قدرت تولید ٬باروری و مولد بودن است.مثلا" زمینی که استعداد زراعت را دارد و بذر در آن نشو ونما میکند اصطلاحا" زمین productive  (یعنی مولد و بارور )گفته می شود. مثلا" افرادی از اجتماع که ضمن داشتن توان انجام کار ٬فاقد شغل هستند اصطلاحا" بیکار محسوب می شوند non-productive یعنی افرادی غیر مولد خوانده می شوند. پس واژه productivity  در قاموس زبان انگلیسی به داشتن قدرت تولید و بارور بودن کسی یا چیزی اطلاق می شود. در زبان فارسی کلمه بهره وری به عنوان معادل productivity  مصطلح شده است. کلمه بهره ور به استناد فرهنگ فارسی معین به معنای بهره بر ٬سود برنده و کامیاب است و نتیجتا" در ادبیات فارسی به بهره بری با فایده بودن ٬ سود برندگی وکامیابی معنا شده است.در برخی متون برای واژه productivity   معادلهای دیگری مانند راندمان ٬بازدهی٬قدرت تولید٬قابلیت٬مولدیت٬باروری و کارآمدی برگزیده شده است.(خاکی22٬1376٬)

 

دانلود تحقیق بهره وری و دیدگاه قرآن درباره آن با فرمت ورد

دریافت و دانلود فایل”دانلود تحقیق بهره وری و دیدگاه قرآن درباره آن با فرمت ورد”

تربیتی

دانلود تحقیق فلسفه و آموزش آن با فرمت ورد

دانلود تحقیق فلسفه
تحقیق فلسفه doc
تحقیق کامل فلسفه
تحقیق درباره فلسفه
تحقیق فلسفه با فرمت ورد
تحقیق درمورد فلسفه چیست
تحقیق دانش آموزی درباره فلسفه
تحقیق دانشجویی درباره فلسفه

هدف از این تحقیق بررسی فلسفه و آموزش آن با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

آموزش فلسفه

ماهیت و مفهوم آموزش فلسفه

2-2-2 مشکلات، مزایا و فواید پیش رو برای آموزش فلسفه

2-2-3 روش آموزش فلسفه

2-2-4 نقد و بررسی فرایند یاددهی یادگیری آموزش فلسفه

2-2-5 نقد و بررسی ارزشیابی و ارزیابی کلاس آموزش فلسفه

منابع

 

 

 

 

تدریس نیز در درون خود می تواند و باید یک عمل فلسفی باشد . به این معنا که تدریس اماده کردن شرایطی است که دانشجو بتواند در ان شرایط تفکر کند. برای این کار باید دست به انتخاب روش های مناسب تدریس بزنیم ، روش های بحث و کاوشگری . به این صورت که کلاس به صورت یک اجتماع یادگیری دراید . کلاس باید مرکزی برای تمرین دموکراسی باشد ، فضایی که هر دانشجو می تواند به راحتی فکر کند ، سئوال کند و نظرات خویش را به راحتی ابراز نماید) ویل و کلهون جویس، 2008 ) . این همان فضایی است که اندیشمند بزرگی مانند دیویی به عنوان آرمان آموزش و پرورش به دنبال تحقق آن در سطح مدرسه و دانشگاه و در نهایت در کل جامعه است . اما تدریس برای یادگیری در دانشجو است .(میرزامحمدی، 1392)

 

 

 

می توان گفت شایع ترین عاملی که سبب انحراف مدرسین فلسفه از سنت فلسفه ورزی می شود، این است که آنان بین تاریخ فلسفه و فعالیت فلسفی ، تمایزی قائل نمی شوند. البته شکی نیست که شناخت و فهم طرز تفکر و احساس فلاسفه در ارتباط با مسائل مهم و اساسی ، امری ارزشمند و مفید است . در واقع کشف و پیدا کردن مسائلی که نزد فلاسفه مختلف از اهمیت و منزلت خاصی برخوردار بوده ، فی نفسه محرک و تشویق آمیز است. برای دانشجویان ، کشف این موضوع که برخی از بزرگترین مغزهای متفکر جهان با همان مسایلی دست به گریبان بوده اند که ذهن آنها را هم به خود مشغول داشته ، امری غیرعادی نیست؛ مسائلی که در ذهن آنها به حدی پیچیده ، مبهم و غامض مانده که شخص را در بحث و فحص پیرامونشان به شک و تردید می اندازد.

 

 

 

با این حال ، آنان این مسائل را دارای اعتبار همیشگی و ارزش دائمی می دانند؛ به طوریکه فکر و اندیشه شان در لحظات خلوت و تنهایی به آنها معطوف می گردد. در حین جستجو و کشف نوشته های برخی فلاسفه شهیر جهانی ، پرسش ها و اندیشه های فردی و خصوصی شخص در قالب یک رشته مسائل کاملاً منظم قرار می گیرد که این ، اغلب برای بررسی و مطالعه دقیق اندیشه ها و عقاید اساسی ، یک محرک مناسب خواهد بود و البته ، پیروی از یک ذهن درجه یک که باعث وضوع و دقت اندیشه شود ، احتمالاً آمادگی بسیار خوبی برای ارتقای سطح زندگی شخص به سطوح اندیشمندانه تر است.(اسمیت، ترجمه بهشتی ، 1390: 41 – 42)

دانلود تحقیق فلسفه و آموزش آن با فرمت ورد

دریافت و دانلود فایل”دانلود تحقیق فلسفه و آموزش آن با فرمت ورد”

تربیتی

دانلود چارچوب و مبانی نظری تسهیم دانش و تئوری های مربوط به آن با فرمت word

مبانی نظری تسهیم دانش
ادبیات نظری تسهیم دانش
چارچوب نظری تسهیم دانش
فصل دوم پروژه تسهیم دانش
خرید مبانی نظری تسهیم دانش

خرید و دانلود فصل دوم پروژه تسهیم دانش و تئوری های مربوط به آن با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

 دانش در خود مردم وجود دارد و بخشی از پیچیدگی ندانسته‌های انسانی است. ما گرچه به طور سنتی، سرمایه‌ها را مشخص و ملموس می‌دانیم، امّا سرمایه‌ی دانش را نمی‌توان به راحتی تعریف کرد. درست مشابه ذره اتمی که می‌تواند موج یا ذره باشد، بسته به اینکه دانشمندان چگونه وجود آن را دنبال کنند. دانش به شکل های پویا و نیز انباشته و ایستا قابل تصور است (رضائیان، 1381: 21).

 

 

 

   دانش از اطلاعات و اطلاعات از داده‌ها ریشه می‌گیرند. تبدیل اطلاعات به دانش در عمل بر عهده خود بشر است. با نگرش فراتری به این موضوع، آشکار می‌شود که معمولاً «دانش پایه» عامل تمایز بین داده، اطلاعات و دانش است. این یکی از دلایلی است که در محیط و فضای متکی به دانش، برخی موسسات یا شرکتها می‌توانند همچنان برتری های اقتصادی و رقابتی خود را حفظ کنند. «کوهن» و «لونیتال» در مباحث خود، این حقیقت را تشریح می‌کنند که گسترش دانش منوط به شور و هیجان یادگیری و دانش پیشین است(نصر اصفهانی و همکاران، 1387).

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری تسهیم دانش

تعریف دانش

ماهیت دانش سازمانی

چرخه مدیریت دانش

ذخیره دانش

تسهیم دانش

تعاریف و مفهوم تسهیم دانش

تئوری های مربوط به تسهیم دانش

زیرساخت های تسهیم دانش

برنامه های تسهیم دانش

شیوه های به اشتراک گذاری دانش

روش های غیر رسمی اشتراک دانش

بسترها و مجراهای تسهیم دانش

مدل های تسهیم دانش

پیشینه

منابع

دانلود چارچوب و مبانی نظری تسهیم دانش و تئوری های مربوط به آن با فرمت word

دریافت و دانلود فایل”دانلود چارچوب و مبانی نظری تسهیم دانش و تئوری های مربوط به آن با فرمت word”

تربیتی

دانلود تحقیق بهره وری و سطوح مختلف آن با فرمت ورد

دانلود تحقیق بهره وری
تحقیق بهره وری doc
تحقیق کامل بهره وری
تحقیق درباره بهره وری
تحقیق بهره وری با فرمت ورد
تحقیق درمورد بهره وری چیست
تحقیق دانش آموزی درباره بهره وری
تحقیق دانشجویی درباره بهره وری

هدف از این تحقیق بررسی بهره وری و سطوح مختلف آن با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

بهره وری

تاریخچه بهره وری

انواع بهره وری

سطوح بهره وری

دیدگاه های مختلف در مورد بهره وری

شاخص های بهره وری

ویژگی های بهره وری

عوامل مؤثر بر ارتقای بهره وری در سازمان

عوامل كاهش بهره وری

اركان اصلی دانش بهره وری

مشكلات بهره وری

محور بهره وری

تأثیر بهره وری در نظام اجتماعی

نقش منابع انسانی

راه های ارتقاء بهره وری نیروی انسانی

عوامل مؤثر بر افزایش بهره وری

فرهنگ بهره وری

فرهنگ بهره وری منابع انسان

روابط انسانی و بهره وری در نظام آموزشی

منابع

 

 

 

بطور رسمی و جدی ، نخستین بار بهره وری در مقاله ای توسط فردی به نام كوئینی در سال 1766 میلادی در بحث های اقتصادی ظاهر شد . بعد از یك قرن یعنی در سال 1883 آن طور كه فرهنگ لغت شناسی لاروس بیان می ند : فردی به نام لیتر  بهره وری را بدین گونه تعریف كرد "قدرت و توانایی تولید كردن" كه در واقع در این جا بهره وری با اشتیاق تولید را بیان می كند. از اوایل قرن بیستم این واژه معنای دقیق تری بعنوان رابطه بازده "ستانده" و عوامل و وسایل به كار گرفته برای تولید آن بازده (نهاده یاداده) را به دست اورد .فردی به نام ارلی در سال 1900 بهره وری را ارتباط بین بازده و وسایل به كار رفته برای تولید این بازده عنوان كرد(آسترکی، 1389: 43). درسال1950سازمان ههمكاری اقتصادی اروپایی‌تعریف كاملتری از بهره‌وری به این شرح ارائه داد: بهره وری خارج قسمت بازده به یكی از عوامل تولید است. بدین ترتیب می توان از بهره وری سارمایه، بهره وری سرمایه گذاری، بهره وری مواد خام ، بسته به این بازده در ارتباط با سرمایه ، سرمایه گذاری با مواد خان و غیره مورد بررسی قرار گیرد ، نام برد(كاظمی ، 1381: 33).

 

 

 

فایر بكنت بهره وری را نسبت بین بازده و نهاده تعریف می كند. كندریك و كریمر تعریف های عملكردی ، موضعی و وظیفه ای برای بهره وری عامل منحصر یا منفرد و بهره وری جمعی و كلی عامل ها ارایه می كنند. دو عنصر حیاتی و اساسی بهره وری ، كارایی و اثر بخشی می باشد . كارایی ناظر بر اینكه داده های مختلف چگونه با هم تركیب می شوند، یا اینكه كار چگونه پیش می رود؟ كارایی، توانایی بدست آوردن محصول یا ستاده بیشتر از حداقل داده هاست. كارایی به این معنا ست كه حجم معینی از محصول با كیفیت عالی ، در كمترین زمان و یا كمترین ضایعات و غیره بدست آید. اثر بخشی ناظر است بر اینكه آیا نتایج بدست امده یا ستاده منطبق با هدفهای مورد انتظار می باشد یا خیر؟(پوتی،1993، به نقل از آسترکی،1389: 48).

دانلود تحقیق بهره وری و سطوح مختلف آن با فرمت ورد

دریافت و دانلود فایل”دانلود تحقیق بهره وری و سطوح مختلف آن با فرمت ورد”

تربیتی

دانلود تحقیق مفهوم اوقات فراغت و تفاوت آن با بیکاری با فرمت ورد

دانلود تحقیق اوقات فراغت
تحقیق اوقات فراغت doc
تحقیق کامل اوقات فراغت
تحقیق درباره اوقات فراغت
تحقیق اوقات فراغت با فرمت ورد
تحقیق درمورد اوقات فراغت چیست
تحقیق دانش آموزی درباره اوقات فراغت
تحقیق دانشجویی درباره اوقات فراغت

هدف از این تحقیق بررسی مفهوم اوقات فراغت و تفاوت آن با بیکاری با فرمت docx در قالب 41 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

مفهوم اوقات فراغت

اوقات فراغت و چند مفهوم دیگر

اوقات فراغت و تفریح

اوقات فراغت و بازی

اوقات فراغت و بیكاری

كاركردهای اوقات فراغت

 اوقات فراغت ازدیدگاه فرهنگی، اجتماعی واقتصادی

تاریخچه اوقات فراغت در جهان وایران

ویژگی‌های اوقات فراغت در عصر حاضر

تقسیم بندی گذران اوقات فراغت

اوقات فراغت از دیدگاه اسلام

اوقات فراغت ازدیدگاه صاحب نظران و مکاتب فلسفی

اوقات فراغت ازدیدگاه فلسفه رئالیسم  

اوقات فراغت از دیدگاه پراگماتیسم

ساعات کار و ساعات فراغت

نظریات دانشمندان 

نظریات مختلف

عوامل موثر برگذران اوقات فراغت

پیشینه تحقیق

منابع

 

 

 

از اوقات فراغت برداشت های متفاوتی شده است و صاحب‏نظران مختلف این واژه را به شیوه‏های گوناگون تشریح كرده‏اند. برخی فراغت را زمان آزادی پس از كار می‏دانند و بعضی دیگر معتقدند زمانی كه بعد از كار و رفت و آمد به محل كار و ارضاء احتیاجات بدنی مثل خوابیدن، تغذیه، استحمام باقی می‏ماند، زمان فراغت است. گروه دیگر عقیده دارند كه موقعی كه فرد از كار و انجام امور شخصی و فعالیت‏های بدنی كه ذكر شد و نیز تعهدات اجتماعی خود فارغ شد زمانی كه بعد از این ایام باقی می‏ماند وقتی است كه فرد می‏تواند صرف چیزی كند كه خود می‏خواهد و خود برمی‏گزیند و اگر عاملی بیرونی دخالت نكند به رغبت بگذراند و كارهایی مانند مطالعه و ورزش و تفریح انجام دهد. (احمدی، 1380)اوقات فراغت با بیكاری تفاوت دارد. بیكاری زمانی است كه فرد شغل خود را (موقت یا دائم) از دست می‏دهد اما فراغت واژه‏ای است منسوب به افراد شاغل و آن هنگامی است كه فرد شاغل مقداری از وقت خود را فارغ از كارهای الزامی دیگر به طور دلخواه می‏گذراند.(احمدی، 1380)

 

دانلود تحقیق مفهوم اوقات فراغت و تفاوت آن با بیکاری با فرمت ورد

دریافت و دانلود فایل”دانلود تحقیق مفهوم اوقات فراغت و تفاوت آن با بیکاری با فرمت ورد”

تربیتی

دانلود تحقیق یادگیری و انواع سبک های آن با فرمت ورد

دانلود تحقیق یادگیری
تحقیق یادگیری doc
تحقیق کامل یادگیری
تحقیق درباره یادگیری
تحقیق یادگیری با فرمت ورد
تحقیق درمورد یادگیری چیست
تحقیق دانش آموزی درباره یادگیری
تحقیق دانشجویی درباره یادگیری

هدف از این تحقیق بررسی یادگیری و انواع سبک های آن با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

یادگیری

تعریف یادگیری

سبک های یادگیری

انواع سبک های یادگیری

سبک های یادگیری شناختی

ماهیت یادگیری

مفهوم یادگیری الکترونیکی

مدل های یادگیری در محیط های الکترونیکی وب

مدل های مختلف فضاهای یادگیری

منابع

 

 

 

یکی از واقعیات اجتناب ناپذیر آن است که پیشرفت های بشر در گرو یادگیری است(سرچمی،2004).  یادگیری عبارتست از فرآیند ایجاد تغییر نسبتاً پایدار  در رفتار یا توان رفتاری که حاصل تجربه است،یادگیری به طور مداوم در طی زمان و در مسیر زندگی واقعی به دست می آید و کنترل آن تقریباً دشوار است، اما به واسطه آن دانشی پایدار تولید شده و فرد یاد گیرنده این توانایی را می یابد که هنگام برخورد با موقعیت های مختلف، رفتاری اثربخش داشته باشد. محققان به تازگی دریافتند که تفاوت های افراد در یادگیری فقط ناشی از هوش و توانایی آنها نیست بلکه عوامل دیگری از جمله ویژگی های ذاتی و یادگیریی افراد، مشکل بودن تکالیف محوله و سبک های یادگیری می تواند تاثیر بسزایی در یادگیری افراد داشته باشد(امامی فر،2007،اسمیت،2007).

 

 

 

از میان این عوامل سبک های یادگیری نقش بسزایی بر فرآیند یادگیری داشته می تواند نقش بسیار موثری بر میزان یادگیری افراد داشته باشند،سبکهای یادگیری به عنوان روش هایی هستندکه افراد اطلاعات و تجربیات تازه را در ذهن خود سازماندهی و پردازش  می کنند تا بتوانند مشکلات و مسائل پیش روی خود را حل نمایند (سیف،1379). بر این اساس محققان  استفاده از شیوه های مناسب آموزشی جهت ارائه به افراد با سبک های یادگیری متفاوت را یکی از الزامات اجتناب ناپذیر بهبود یادگیری دانسته و در تحقیقات  فراوانی به این مهم اشاره نموده اند چرا که معتقدند تناسب شیوه تدریس اساتید با سبک یادگیری دانشجویان باعث تقویت انگیزه یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان می گردد(کلاکستون و مورل،1987،آراگون و همکاران،2001؛کانو و گاراتون،2003؛ صص 10-6، دی و همکاران،2004،رسولی نژاد،2005؛ صص 32-26؛ شیو و همکاران،2011؛ صص 23-18).

 

 

 

سبک های یادگیری خود به سه دسته: سبک شناختی، سبک عاطفی و فیزیولوژیکی تقسیم می گردد. در این میان سبک شناختی به این مفهوم اشاره می نماید که یادگیرنده چگونه مطالب را درک می کند و به خاطر  می سپارد چگونه اندیشیده و مسائل را تحلیل می نماید. سبک های شناختی نیز دارای طبقه بندی های مختلفی هستند که از آن جمله می توان به سبک های وابسته به زمینه و مستقل از زمینه،سبک های تکانشی و تأملی و سبک های یادگیری بر مبنای الگوی یادگیری تجربی کلب اشاره نمود(کلباسی و همکاران،1387؛ صص 16-1).

دانلود تحقیق یادگیری و انواع سبک های آن با فرمت ورد

دریافت و دانلود فایل”دانلود تحقیق یادگیری و انواع سبک های آن با فرمت ورد”

تربیتی

دانلود تحقیق پرخاشگری و دیدگاه های مرتبط با آن با فرمت ورد

دانلود تحقیق پرخاشگری
تحقیق پرخاشگری doc
تحقیق کامل پرخاشگری
تحقیق درباره پرخاشگری
تحقیق پرخاشگری با فرمت ورد
تحقیق درمورد پرخاشگری چیست
تحقیق دانش آموزی درباره پرخاشگری
تحقیق دانشجویی درباره پرخاشگری

هدف از این تحقیق بررسی پرخاشگری و دیدگاه های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 63 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف پرخاشگری

انواع پرخاشگری

پرخاشگری پیدا و پنهان

پرخاشگری پیش کنشی و واکنشی

پرخاشگری ابزاری و خصمانه

پرخاشگری عاطفی وتجاوزگرانه

پرخاشگری دفاعی و مجرمانه

دیدگاه های نظری در مورد پرخاشگری

دیدگاه روانکاوی

دیدگاه یادگیری

دیدگاه عقلانی-هیجانی

دیدگاه جامعه شناسی

دیدگاه ذاتی و غریزی

دیدگاه موقعیتی

دیدگاه انگیزشی

راههای کنترل پرخاشگری

مؤلفه های مزاج

سطح فعالیت

قابلیت پیش بینی

نزدیک شدن یاکناره گیری ااز محرک جدید

سازش پذیری

شدت بیان خلق

ثبات فراخنای توجه

حواسپرتی 

آستانه حسی

رویکردهای نظری به تعامل والد-فرزند

منابع

 

 

 

بوشمن و آندرسون (2002) اصطلاح پرخاشگری را به عنوان یک رفتار هدفمند که به قصد آسیب زدن به دیگران صورت می گیرد تعریف کرده اند (به نقل از رجب پور و همکاران، 1391). در حالی که پرخاشگری به طور تاریخی به دو بخش تقسیم شده است؛ یا تکانشی و واکنشی بوده و با خشم (خصومت) راه اندازی می شود و یا عمدی و فعال بوده و به وسیله ی یک هدف (نوعاً محسوس) برای آسیب رساندن به دیگران (وسیله ای) فراخوانده می شود. اخیراً مطرح شده که این دو بخشی در نظر گرفتن پرخاشگری دیگر سودمند نیست و ممکن است پیشرفت بازداری، در تحقیقات مرتبط با پرخاشگری، اطلاعاتی به دست دهند مبنی بر اینکه این فرضیه برای توجه به اعمال پرخاشگرانه با چندین انگیزه با مشکل مواجه شده و این فرضیه به وسیله ی دو بخشی کردن فرایند اطلاعات به صورت کنترل خودکار مورد تردید واقع شود (بوشمن و اندرسون، 2001).

 

 

 

سالها پژوهش های مربوط به پرخاشگری بر پرخاشگری آشکار متمرکز بود که عبارت است از رفتارهای خصمانه همراه با زدن، هل دادن، پرتاب کردن اشیا و یا به شکل کلامی و خصمانه نظیر ناسزاگویی، تهدید کلامی و داد و فریاد، که به طور مستقیم موجب آزار دیگران می شود (زی ، فارمر و کرنز، 2003) و ممکن است نسبت به حیوانات نیز بروز کند (هلپرین، مک کی، نیوکورن، 2002). تحقیقات در زمینه پرخاشگری غیر مستقیم با مطالعه ی فشباخ (1969، به نقل از آرچر، 2001) آغاز شد که محدودیت تحقیقات در مورد پرخاشگری کودکان را مورد انتقاد قرار داد، زیرا اطلاعات کافی در مورد تفاوت دخترها و پسرها در زمینه ی پرخاشگری غیر مستقیم وجود نداشت. پس از آن لاجرسپیتز، بژور، کویست و پلتونن (1998) واژه ی پرخاشگری غیر مستقیم را جهت تعریف رفتار کودکانی به کار بردند که به طور عمد سایر کودکان را از گروه طرد و منزوی می کردند. پژوهشگران دیگری نظیر کرنز، نیکرمت، فرگوسن و جریپی (1988) نیز این رفتارها را با عنوان پرخاشگری اجتماعی و کریک و گروتپیتر (1995) با عنوان پرخاشگری رابطه ای و مستقل از پرخاشگری آشکار و به صورت دستکاری روابط اجتماعی، رقابت بین افراد، طرد و منزوی کردن دیگری تعریف کردند، که نهایتاً موجب آزاد و صدمه به دیگران می شود. پژوهش ها حاکی از آن است که نشخوار ذهنی یا مرور وقایع، خشم و پرخاشگری را به شدت افزایش می دهد. این افزایش گاهی نه در رفتارهای فیزیکی بلکه در رفتارهی کلامی بروز می کند (بوردرز، ارلیواین و جاجوادی، 2009).

 

دانلود تحقیق پرخاشگری و دیدگاه های مرتبط با آن با فرمت ورد

دریافت و دانلود فایل”دانلود تحقیق پرخاشگری و دیدگاه های مرتبط با آن با فرمت ورد”

تربیتی

دانلود تحقیق مبانی نظری خلاقیت شغلی با فرمت ورد

دانلود تحقیق خلاقیت شغلی
تحقیق خلاقیت doc
تحقیق کامل خلاقیت شغلی
تحقیق درباره خلاقیت شغلی
تحقیق خلاقیت با فرمت ورد
تحقیق درمورد خلاقیت چیست
تحقیق دانش آموزی درباره خلاقیت
تحقیق دانشجویی درباره خلاقیت

هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری خلاقیت شغلی با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری خلاقیت شغلی

2-3-3- تعریف خلاقیت

2-3-4- ضرورت و اهمیت خلاقیت

2-3-5- مدل های خلاقیت

2-3-6- ویژگی های افراد خلاق

2-3-7- تاثیر خلاقیت فردی روی سازمان

2-3-8- کارهای لازم برای ایجاد خلاقیت و نوآوری گروهی

2-3-9- اصول مدیریت برای نوآوری

2-3-10- شرایط ایجاد خلاقیت و نوآوری

2-3-11- روشهای افزایش خلاقیت

2-3-12- مدیریت تقویت خلاقیت در سازمان

منابع

 

 

 

     بی شك یكی از زیبا ترین ویژگی های انسان، قدرت آفرینندگی و یا خلاقیت اوست. به واسطه ی همین ویژگی است، كه انسان می تواند اهداف آرمان گرایانه خود را پدید آورد، و توانایی های خود را شكوفا سازد. آنچه پیش از این در مورد خلاقیت تصور می شد، بر اساس نگرش نبوغ آمیز بنا شده بود، و طبق این نگرش، خلاقیت به افراد خاصی تعلق داشت؛ افرادی كه از نبوغ استثنایی برخوردار بوده و توانایی های ذهنی آنان، فراتر از مردم عادی به شمار می رفت . بنابراین خلاقیت موهبتی آسمانی پنداشته می شد، كه صرفاً در اختیار تعداد معدودی از افراد قرار گرفته است، در صورتی كه خلاقیت به افراد معدودی تعلق نداشته و تمامی افراد می توانند خلاقانه فكر كنند. تنها تفاوت عمده بین افراد نابغه و خلاق وافراد عادی در این است، كه گروه اول روش هایی را به كار می گیرند، كه افراد دیگر از آن روش ها بی اطلاع هستند(پیرخالقی، 1384).

دانلود تحقیق مبانی نظری خلاقیت شغلی با فرمت ورد

دریافت و دانلود فایل”دانلود تحقیق مبانی نظری خلاقیت شغلی با فرمت ورد”

تربیتی

دانلود تحقیق فناوری اطلاعات و آموزش از راه دور با فرمت ورد

دانلود تحقیق فناوری اطلاعات
تحقیق آموزش doc
تحقیق کامل آموزش
تحقیق درباره آموزش
تحقیق آموزش با فرمت ورد
تحقیق درمورد آموزش چیست
تحقیق دانش آموزی درباره آموزش
تحقیق دانشجویی درباره آموزش

هدف از این تحقیق بررسی فناوری اطلاعات و آموزش از راه دور با فرمت docx در قالب 63 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

فناوری اطلاعات و ارتباطات

فناوری توزیعی

فناوری اشتراکی

فناوری تعاملی

نظریه های مورد استفاده در فناوری آموزشی

دسته بندی آموزش الکترونیک

آموزش از راه دور

تاریخچه آموزش از راه دور در ایران

آموزش مجازی

2-7-1-1 آموزش فاصله‌ای

2-7-1-2 آموزش الکترونی

2-7-1-3 پخش شبکه‌ای تعاملی

2-7-1-4 پخش شبکه‌ای زنده

2-7-1-5 همایش‌های روی خط

2-7-1-6 آموزش آن‌لاین

2-7-1-7 پخش شبکه‌ای

2-7-1-8 هم اندیشی مجازی

2-7-2 عناصر آموزش مجازی

2-7-2-1 هدف‌های برنامه درسی

2-7-2-2 فعالیت‌های یادگیری

2-7-2-3 مواد و منابع یادگیری

2-7-2-4 محتوای الکترونیکی

2-7-2-4-1 استانداردهای محتوای الکترونیکی

2-7-2-4-2 بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی

2-7-2-5 سامانه مدیریت یادگیری

2-7-2-6 نقش معلم در محیط‌های یادگیری الکترونیکی

2-7-2-7-12 مهارت خودرهیابی

2-7-2-7-13 مسئولیت‌پذیری

2-7-2-7-14 خودارزیابی

2-7-2-7-15 مهارت برقراری ارتباط همزمان و ناهمزمان

منابع

 

 

 

   تغییرات سریع اقتصادی، اجتماعی و فناورانه، ماهیت زندگی و مشاغل افراد را تحت تأثیر قرار داده است. هر فردی برای رویارویی با این تغییرات باید به طور مداوم در حال یادگیری و بازآموزی باشد. این ویژگی‌ها در عصر حاضر موجب شده است تا به طور مداوم بر تعداد داوطلبان ورود به آموزش عالی افزوده شود که در اغلب کشورها تعداد داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها بیش از ظرفیت آن‌هاست(سراجی، عطاران، عسگری،1387).

 

 

 

 با توجه به این که از یک طرف تعداد متقاضیان ورود به تحصیلات تکمیلی زیاد شده است و دوره‌های حضوری موجود پاسخگوی این نیازهای فزاینده نیستند، از طرف دیگر بخش عمده‌ای از متقاضیان تحصیلات تکمیلی را کارشناسان شاغل و دارای مسئولیت‌های اجتماعی و خانوادگی تشکیل می‌دهند که شرکت در دوره‌های حضوری به صورت تمام وقت برای آنان امکان‌پذیر نیست و روش‌های سنتی آموزش دیگر پاسخگوی حجم عظیم تقاضا برای آموزش نمی‌باشد. بنابراین آموزش عالی به عنوان مهم‌ترین نهاد آموزشی، یادگیری الکترونیکی و دانشگاه مجازی را به عنوان جایگزین یا مکملی برای یادگیری سنتی پیشنهاد کرده است. در حال حاضر دوره‌های یادگیری الکترونیکی، بخش مهمی از آموزش عالی را تشکیل می‌دهند و بسیاری از دانشگاه‌ها، مؤسسات و سازمان‌های آموزشی، به سرعت در حال توسعه و پیاده‌سازی این شیوه‌ی آموزشی هستند(ملکی مرشت، قلعه ای و موسوی،1391).

دانلود تحقیق فناوری اطلاعات و آموزش از راه دور با فرمت ورد

دریافت و دانلود فایل”دانلود تحقیق فناوری اطلاعات و آموزش از راه دور با فرمت ورد”

تربیتی

دانلود پاورپوینت مدیریت تیم ها و حل اختلافات درون تیم

پاورپوینت مدیریت تیم ها
پاورپوینت هدف از تشکیل تیم چیست
پاورپوینت مراحل تشکیل تیم
پاورپوینت هدف از تشکیل تیم چیست یازدهم

دانلود پاورپوینت مدیریت تیم ها و حل اختلافات درون تیم جهت رشته تربیت بدنی در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

مقدمه

مدیر تیم مسئول برنامه ریزی و هدایت تیم است
تجربه، مهارت و علاقه از ملزومات مدیر می باشد
قانون کوه یخی در تیم های ورزشی
موفقیت تیم ها بستگی به مدیریت تیم پشتیبانی دارد
نقش مدیر تیم ها کاملا با تدارکات  تفاوت دارد
یک مدیر موفق سهولت در تیم ایجاد می کند
مربی، مربیگری می کند، بازیکن، بازی می کند و بقیه کارها به عهده مدیر است

 

فهرست مطالب :

مقدمه
وظایف مدیرتیم
آمادگی برای روز مسابقه
مدیریت روابط عمومی تیم و ارتباط با رسانه های جمعی
برنامه ریزی مالی و مدیریت هزینه
حل اختلافات درون تیم
نکات پایانی

دانلود پاورپوینت مدیریت تیم ها و حل اختلافات درون تیم

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت تیم ها و حل اختلافات درون تیم”