گردشگری و توریسم

دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات در استرالیا

پاورپوینت فناوری اطلاعات در استرالیا
پاورپوینت فناوری در استرالیا
پاورپوینت وضعیت کشور استرالیا
پاورپوینت ارتباطات استرالیا

دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات در استرالیا جهت رشته گردشگری در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

توضیحات

ششمین كشور بزرگ جهان است و به نوبه خود، یك قاره نیز به

 شمار می رود. قسمتهای مركزی و غربی استرالیا كه بیش از 50

درصد وسعت این كشور را شامل می شوند، سرزمینهایی هستند

خشك و بیابانی، با پوشش گیاهی خار و بوته، و میانگین بارش

كمتراز 25 سانتی متر در سال . اما در نواحی نیمه گرمسیری

شمال و شرق این كشور، میانگین بارندگی به بیش از 100

سانتی متر در سال می رسد . اكثر مردم استرالیا درشهرهای

كناره جنوب شرقی این كشور سكونت دارند. استرالیا از لحاظ

 خاك كشاورزی و منابع طبیعی ، غنی بوده وبیشترین  صادرات

 آن را، پشم گوسفند- گندم – گوشت – شكر ولبینات شامل می شود.

 طی سالیان اخیر رشد مبادلات تجاری استرالیا با كشورهای جنوب

آسیا و به ویژه ژاپن و اروپا، باعث توسعه اقتصادی این كشور شده است.

 

 

 

فهرست مطالب :

وضعیت کشور استرالیا

وضعیت جغرافیایی

وضعیت جمعیتی

وضعیت سواد و دین

مساحت

توضیحات

ارتباطات

و…

دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات در استرالیا

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت فناوری اطلاعات در استرالیا”

گردشگری و توریسم

دانلود پاورپوینت راهبردهای گردشگری برای گسترش فرصت‏های اقتصادی

پاورپوینت راهبردهای گردشگری برای گسترش فرصت‏های اقتصادی
دیدگاه‏های تنظیم برنامه توسعه گردشگری
عوامل اساسی استرتژی گردشگری
استراتژی جذب سرمایه‏گذار برای گردشگری کشور
گردشگری، عنصر کلیدی جذب سرمایه
کمیته تخصصی مشاوران گردشگری
ایجاد محصولات گردشگری
عناصر کلیدی فرایند تولید محصول گردشگری

دانلود پاورپوینت با موضوع راهبردهای گردشگری برای گسترش فرصت‏های اقتصادی، در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

دیدگاه‏های تنظیم برنامه توسعه گردشگری

نکات کلیدی برای تدوین استراتژی

عوامل اساسی استرتژی گردشگری

عوامل موفقیت سازمان مدیریت مقصد

جذب سرمایه‏گذار خارجی

استراتژی جذب سرمایه‏گذار برای گردشگری کشور

گردشگری، عنصر کلیدی جذب سرمایه

کمیته تخصصی مشاوران گردشگری

استعداد‏های قابل تبدیل به فرصت

ایجاد محصولات گردشگری

عناصر کلیدی فرایند تولید محصول گردشگری

الگوی استراتژی فراگیر کسب و کار

 

قسمتی از متن:

استراتژی جذب سرمایه‏ گذار برای گردشگری کشور؛  برنامه‏ای شامل پنج هدف :

1. گردشگری باید به عنوان یک بخش دارای اولویت در رویکرد جذب سرمایه‏گذاری منظور شود.

2. با خلق زمینه سرمایه‏گذاری و اتخاذ رویکردی مناسب، دستیابی به سرمایهگذار، مهیا شود.

 3. پشتیبانی از سرمایه‏گذاری،  با رویکرد حمایت همه جانبه دولت.

 4. تداوم شناسایی پتانسیل‏های استانی به عنوان فرصت‏هایی برای جذب سرمایه‏گذاری.

                                                                                                                                                                                          

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " راهبردهای گردشگری برای گسترش فرصت‏های اقتصادی "  می باشد که در حجم 21 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی ( سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت راهبردهای گردشگری برای گسترش فرصت‏های اقتصادی

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت راهبردهای گردشگری برای گسترش فرصت‏های اقتصادی”

گردشگری و توریسم

دانلود پاورپوینت آشنایی با باغ ارم

پاورپوینت باغ ارم شیراز
پاورپوینت باغ ارم
دانلود پاورپوینت باغ ارم شیراز
پاورپوینت معماری باغ ارم شیراز

دانلود پاورپوینت آشنایی با باغ ارم جهت رشته گردشگری و توریسم در قالب 21 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

در شمال غربي شيراز و در انتهاي خيابان ارم و در تقاطع بلوار شرقي – غربي باغ ارم و بلوار شمالي – جنوبي جام جم و آسياب سه تايي، باغ ارم قرار گرفته است. اين باغ به مناسبت عمارت و باغ بزرگي كه در گذشته توسط شدادبن عاد پادشاه عربستان به رقابت با بهشت ساخته شده و ارم ناميده شده بود، به باغ ارم مشهور گرديده است.

 

 

 

فهرست مطالب
باغ ارم
تاريخ ساخت
طراحی
تصاویراین باغ زیبا

 

 

 

 

 

 

 

دانلود پاورپوینت آشنایی با باغ ارم

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت آشنایی با باغ ارم”

گردشگری و توریسم

دانلود پروپوزال راهبردهای توسعه گردشگری روستایی و جاذبه توریستی

روشهای جذب گردشگر
عوامل موثر بر جذب گردشگر
پروپوزال گردشگری روستایی
راهکارهای جذب گردشگر
راهبردهای جاذبه توریستی
اثرات توسعه گردشگري روستایی
پروپوزال روشهای توسعه گردشگری روستایی
راهکارهای توسعه گردشگری روستایی
عوامل موثر بر رشد صنعت گردشگری ایران

این پروپوزال در مورد گردشگری روستایی با عنوان ارائه راهبردهای توسعه گردشگری روستایی و جاذبه توریستی در شهرستان نیر می باشد.  اين تحقيق از نوع توصيفي- تحليلي است. به اين ترتيب در راستاي سؤالات و فرضيه هاي تحقيق، ابتدا با هدف توصيف عيني، واقعي يعني شرايطي كه در منطقه است پرداخته شده است و در مرحله بعد از روش تحليلي استفاده گرديده است. در عين حال اين تحقيق به لحاظ هدف جزو تحقيقات كاربردي است كه يافته هاي آن می‌تواند در جهت توسعه گردشگري روستايي منطقه مورد مطالعه قابل استفاده باشد. براي تنظيم چارچوب نظري اين پژوهش از نظريات، مفاهيم مرتبط و مقالات مرتبط در رابطه با موضوع پژوهش استفاده شده است. 

 

 

 

روش گردآوري اطلاعات، با توجه به ماهيت مطالعه تحقيق به دو صورت كتابخانه اي و ميداني بوده و با توجه به ضرورت در هر يك از مراحل تحقيق، يكي از اين دو روش و يا هر دو، مورد استفاده قرارگرفته است. در اين پژوهش براي دستيابي به اهداف مورد نظر پژوهش و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از پرسش نامه استفاده گردیده است. پایایی پرسش نامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ مورد کنترل و ارزیابی قرار گرفته است. داده‌های بدست آمده در این تحقیق با استفاده از نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و برای آزمون فرضیات از تکنیک های آماری T-Test و اسپیرمن استفاده شده است.جامعه آماری مورد مطالعه در این پژوهش شامل مردم محلی روستاهای بخش مرکزی شهرستان نیر، گردشگران و مسئولان می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
1-    فصل اول: کلیات تحقیق    2
1-1-    بيان مسئله    2
1-2-    سؤال های پژوهش    3
1-3-    فرضيه هاي تحقيق    3
1-4-    ضرورت و اهميت تحقيق    4
1-5-    اهداف تحقیق    5
1-6-    محدوده مورد مطالعه    5
1-7-    موانع و محدوديت    6
1-8-    بهره وران تحقيق    6
1-9-    روش تحقيق    6
1-10-    فرایند تحقيق    7
1-11-    مسائل، مشکلات و محدودیت‌های تحقيق    9

روش‌شناسی تحقیق و معرفی محدوده مورد مطالعه    50
3-1-    روش شناسی تحقیق    50
3-1-1-    مدل تحلیل SWOT    50
3-1-2-    آزمون آماری اسپیرمن    51
3-1-3-    آزمون T-Test    51
3-2-    آشنایی مقدماتی با شهرستان نیر    52
3-3-    ویژگی‌های جمعیتی    53
3-3-1-    جمعیت    53
3-4-    وجه تسمیه نیر    54
3-4-1-    فرهنگ، زبان و دين    55
3-4-2-    اوضاع اقتصادي شهرستان نیر    55
3-4-2-1-    زراعت و دامداری    55
3-4-2-2-    شيلات        56
3-4-2-3-    صنعت و معدن        56
3-4-2-4-    خدمات و گردشگری    57
3-5-    صنعت گردشگری در محدوده مطالعاتی    58
3-6-    جاذبه‌های طبیعی گردشگری شهرستان نیر    60
3-7-    جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهرستان نیر    65
3-7-1-    تپه‌هاي قره شیران    67
3-7-2-    سنگ‌نبشته‌های اورارتويي    67
3-7-3-    رباط سنگي شاه عباسي    67
3-7-4-    سنگ افراشته‌هاي تاريخي ميمند    68
3-7-5-    قبرستان اسلامي قره‌شيران    68
3-7-6-    قلعه بويني يوغون    68
3-7-7-    فرهاد كُهُلي يا غار فرهاد    69
3-7-8-    قيرميزي كورپي يا پل قرمز    69
3-8-    بررسی ایام مناسب و آسايش گردشگری    71

منابع

 

دانلود پروپوزال راهبردهای توسعه گردشگری روستایی و جاذبه توریستی

دریافت و دانلود فایل”پروپوزال راهبردهای توسعه گردشگری روستایی و جاذبه توریستی”

گردشگری و توریسم

دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستان و بلوچستان

پاورپوینت استان سیستان و بلوچستان
پاورپوینت درباره سیستان و بلوچستان
پاور پوینت سیستان و بلوچستان

دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستان و بلوچستان جهت رشته گردشگری و توریسم در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

منطقه حفاظت شده کوه بیرک وسعت 73217 هکتار در شهرستان سراوان دارای یک رشته کوه باریک با دشت هایی اطراف آن آب و هوای معتدل و مطبوع پوشش گیاهی: بنه، بادام کوهی، زیتون وحشی و… پوشش جانوری:یوزپلنگ، قوچ، بز کوهی، شیر، کفتار پوشش جانوری: خرس سیاه، قوچ و میش، یوزپلنگ، روباه معمولی، شغال،بز و پازن و…

 

 

فهرست مطالب
اثر طبیعی ملی کوه تفتان
اثر طبیعی ملی سرو زربین سنگان
اثر طبیعی ملی چشمه گل افشان پیر گل و تنگ
منطقه حفاظت شده کوه بیرک
منطقه حفاظت شده کوه پوزک
پناه گاه حیات وحش هامون
منطقه حفاظت شده گاندو
منطقه حفاظت شده شیله
منطقه شکار ممنوع بزمان

 

 

 

 

 

 

دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستان و بلوچستان

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت آشنایی با سیستان و بلوچستان”

گردشگری و توریسم

دانلود پاورپوينت آشنایی با خصوصیات کاروانسرا

پاورپوینت کاروانسرا ها
پاورپوینت کاروانسراهای ایران
دانلود پاورپوینت کاروانسرا ها

دانلود پاورپوينت آشنايي با خصوصيات کاروانسرا جهت رشته گردشگری و توریسم در قالب 42 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

كاروانسراها ، مهمانخانه هاي بين راهي كشور ايران در طي قرون متمادي گذشته بوده و سابقه آن به دوره هخامنشي يعني بيش از دو هزار و پانصد سال قبل مي رسد. در داخل شهر ها نيز كاروانسرا براي اقامت مسافران احداث مي شده است
به دليل خشكي نسبي آب و هوا در بخش عمده اي از كشور ايران و دور بودن شهرها و آبادي ها از يكديگر ، وجود نقاطي جهت استراحت و تهيه آذوقه در بين راه ، امري حياتي و ضروري بوده و بدون وجود اين ايستگاهها ، طي طريق و ارتباط بين مناطق مختلف كشور غير ممكن بوده است .

 

 

 

فهرست مطالب
كاروانسرا
فضاها
ويژگيهاي معماري كاروانسراهاي ايران
كاروانسراها از نظر نقشه به انواع مختلف تقسيم مي شود
شكل كاروانسرا در اقليمهاي مختلف ايران
منبع

 

 

 

 

دانلود پاورپوينت آشنایی با خصوصیات کاروانسرا

دریافت و دانلود فایل”پاورپوينت آشنایی با خصوصیات کاروانسرا”

گردشگری و توریسم

دانلود مبانی نظری راهبردهای توسعه گردشگری روستایی و جاذبه توریستی

روشهای جذب گردشگر
عوامل موثر بر جذب گردشگر
مبانی نظری گردشگری روستایی
راهکارهای جذب گردشگر
راهبردهای جاذبه توریستی
اثرات توسعه گردشگري روستایی
مبانی نظری توسعه گردشگری روستایی
راهکارهای توسعه گردشگری روستایی
عوامل موثر بر رشد صنعت گردشگری ایران

فصل دوم پروژه توسعه گردشگری روستایی  به شرح زیر است:

فصل دوم : پیشینه و مبانی نظری تحقیق : در ابتدا به تعریف گردشگری روستایی و قلمرو آن خواهیم پرداخت. در ادامه تشریح انواع گردشگري روستايي  خواهیم داشت. در مبحث بعدی ماهیت و مفهوم اكوتوريسم بصورت کامل بررسی می شود. در بخش بعدی از این فصل به اثرات توسعه گردشگري روستایی و ارائه راهبردها خواهیم پرداخت. به پيشينه تاريخي گردشگري روستايي و تجارت در آن می پردازیم و در آخر گردشگري روستايي در چند کشور وارسی میکنیم.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
 

 

2-    فصل دوم: پیشینه و مبانی نظری تحقیق    11
2-1-    گردشگری روستایی    11
2-2-    تعریف گردشگری روستایی    12
2-2-1-    گردشگری عشایری (یک الگوی فضایی)    13
2-3-    قلمرو گردشگری روستایی    14
2-4-    انواع گردشگري روستايي    16
2-4-1-    گردشگری طبيعي/ روستايي    16
2-4-2-    گردشگری فرهنگي/ روستايي    16
2-4-3-    اكوتوريسم    16
2-4-3-1-    اكوتوريسم به عنوان يك مفهوم    17
2-4-4-    گردشگری دهکده‌ای    18
2-4-5-    گردشگری كشاورزي    18
2-4-6-    گردشگری مزرعه    19
2-4-7-    گردشگری سبز    19
2-5-    اثرات توسعه گردشگري روستایی    20
2-6-    گردشگری روستایی: مفاهیم و ارزیابی    23
2-7-    گردشگري روستايي، راهبرد توسعه‌ی روستايي    30
2-8-    پيشينه تاريخي گردشگري روستايي    31
2-9-    گردشگري روستايي در تجارب جهاني    34
2-9-1-1-    گردشگري روستايي در ايالات متحده آمريكا (ايالت يوتا)    35
2-9-1-2-    گردشگري روستايي در روستاي «برونته» انگلستان    36
2-9-1-3-    طرح «تاركا» در انگلستان    37
2-9-1-4-    گردشگري روستايي در اسپانيا    39
2-9-1-5-    گردشگري روستاي در استراليا و نيوزلند    40
2-10-    مطالعات انجام شده پيرامون موضوع تحقيق    43

6-    منابع:    
 

 

 

 

فهرست جداول
جدول (‏2 1(گستره فعالیت‌های تفريحي جهانگردي در حومه شهر    15
جدول (‏2 2) اهداف گردشگری سبز    20
جدول (‏2 3) پيامدهاي اقتصادي گردشگري بر روي سكونتگاه هاي روستايي    22
جدول (‏2 4) پيامدهاي اجتماعي- فرهنگي گردشگري بر روي سکونتگاه‌های روستايي    22
جدول (‏2 5) پيامدهاي منفي توسعه گردشگري براي محيط    22
جدول (‏2 6) مثال‌هایی از معيارهاي متفاوت ملي براي تعريف مناطق روستايي    26
جدول (‏2 7) گستره فعالیت‌های تفريحي در توريسم روستايي    27
جدول (‏2 8) ملاحظات توريسم روستايي    27

 

 

فهرست اشکال

شکل (‏2 1) مدل مفهومی از گردشگری عشایری    14
شکل (‏2 2( جايگاه اكوتوريسم در فرآيند توسعه پايدار گردشگري    18

 

 

دانلود مبانی نظری راهبردهای توسعه گردشگری روستایی و جاذبه توریستی

دریافت و دانلود فایل”مبانی نظری راهبردهای توسعه گردشگری روستایی و جاذبه توریستی”

گردشگری و توریسم

دانلود پروپوزال تعیین سطح سیستم گردشگری روستایی با روش پتانسیل اکوتوریستی

گردشگری روستایی
گردشگری روستایی در ایران
پروپوزال گردشگری روستایی
وضعیت گردشگری روستایی در ایران
سطح بندی نظام گردشگری روستایی
سطح بندی روستاهای هدف گردشگری
سطح بندی نظام گردشگری روستایی با مدل EP
پروپوزال نقش گردشگری در توسعه روستایی
پروپوزال با مدل پتانسیل اکوتوریستی EP

مهمترین هدف توسعه گردشگری داخلی و خارجی خصوصا توسعه گردشگری روستایی، توسعه اقتصادی و اجتماعی مناطق گردشی است. بسیاری از کشورها کم و بیش به گردشگری توجه دارند زیرا مهمترین تاثیر گردشگری در اقتصاد جهانی، ایجاد درامد و اشتغال زایی است. کارشناسان تخمین زده اندکه گردشگری به عنوان بزرگترین صنعت جهان، 4/3 تریلیون دلار ارزش دارد و این میزان جوابگوی 1/10 درصد محصولات ناخالص جهانی است و 6/10 درصد هزینه اشتغال زایی در جهان را تامین می کند. مسلما بخش کوچکی از گردشگری راگردشگری روستایی تشکیل می دهد. که البته سهم مهمی را در اقتصاد مناطق روستایی دارد. بطور مثال گردشگری روستایی در انگلستان تقریبا هر سال 9 میلیون پوند درآمد ایجاد کرده است و در برخی نقاط این کشور عامل اصلی اشتغال زایی بوده است. توجه به بازده ناخالص و تعداد شغلهایی که گردشگری ایجاد کرده برفواید اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی حاصل از توسعه گردشگری در مناطق روستایی سرپوش خواهد گذاشت. 

 

 

این نوشتار پروپوزال سطح بندی نظام گردشگری روستایی با استفاده از مدل EP می باشد. روش تحقیق توصيفي و تحلیلی با بهره گیری از مدل سطح بندی EP می باشد. دراین مدل  با پنج مؤلفه براي ارزيابي وسطح بندي جاذبه هاي تاريخي و طبيعي رضوانشهر بهره گرفته شده كه عبارتند از: جذابيت‎هاي پيراموني، امكانات رفاهي، خدمات فرهنگي، دسترسي و اجتماعات محلي. 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
چکیده    1
مقدمه    3

فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 بیان مسئله    5
1-2 سوال تحقیق    6
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق    6
1-4 اهداف تحقیق    7
1-5 فرضیه    7
1-6 قلمرو تحقیق    7
1-7  محدویت های تحقیق    10
1-8  واژه ها و مفاهیم    10

 

3-1 روش کار    74
3-1-1 نوع روش تحقيق    74
3-1-2 روش گردآوری    74
3-1-3 ابزار گردآوری    75
3-1-4 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات    75
3-1-5-جامعه آماری و حجم نمونه و مقطع زمانی    75
3-1-6- متغیر های تحقیق    76
3-2 ویژگیهای جغرافیایی محدوده مورد مطالعه    78
3-2-1 موقعیت    78
3-2-2 مشخصات محیط طبیعی    79
3-2-2-1 توپوگرافی    79
3-2-2-2 زمین شناسی    82
3-2-2-3 اقلیم    89
3-2-2-3-1 درجه حرارت    89
3-2-2-3-2 بارندگی    92
3-2-3 رطوبت هوا    95
3-2-4 ابرناکی سالانه    96
3-2-4-1 ابرناکی ماهیانه    97
3-2-5 ساعات آفتابی    98
3-2-5-1 ساعات آفتابی ماهانه    99
3-2-5-2 روزهای یخبندان    100
3-2-6  فشار هوا    102
3-2-7 باد    103
3-2-8 روش دمارتن اصلاح شده    106
3-2-9 سيستم طبقه بندي آمبرژه    107
3-2-10 منحني آمبروترميك    109
3-2-10-1 خاکشناسی منطقه    110
3-2-10-2 منابع آب    114
3-2-10-3 پوشش گیاهی    118
3-2-11 طبقه جنگلی پست    118
3-2 -11-1جنگلهای مخلوط ( آمیخته ) هیرکانین:    118
3-2-11-2 جنگلهای راش (آلش) کوهستانی    119
3-2-11-3 طبقه کوهستانی فوقانی    119
3-2-11-4 طبقه چراگاههای طبیعی و کوهستانی:    120
3-2-12 مشخصات اجتماعی – جمعیتی    123
3-2-13 تعدادجمعیت در سالهای آماری    123
3-2-14 توزیع و تراکم جمعیت    127
3-2-15 ساختار سنی و جنسی جمعیت    128
3-2-15-1 ساختار جنسی    128
3-2-16 سواد وآموزش    129

 

منابع و مأخذ    

 

 

فهرست جداول
جدول 3-1 تعداد و درصد روستاهای شهرستان رضوانشهر بر حسب طبقات ارتفاعی    51
جدول 3-2 میانگین دمای ایستگاه پیلمبرا سانتی گراد    58
جدول 3-3 داده های حرارتی ایستگاه پیلمبرا درجه سانتیگراد    59
جدول 3-4 متوسط بارندگی و در صد بارش ایستگاه پیلمبرا میلی متر    60
جدول 3-5 درصد بارندگی فصلی ایستگاه پیلمبرا    61
جدول 3-6 میانگین آمار رطوبت نسبی در ایستگاه پیلمبرا-به در  صد    62
جدول 3-7 میانگین درصد رطوبت نسبی هوا در ایستگاه پیلمبرا    62
جدول 3-8 میانگین سالانه روزهای ابری ایستگاه انزلی    63
جدول 3-9 میانگین روزهای ابری ماهیانه ایستگاه انزلی    64
جدول 3-10 میانگین سالانه ساعات آفتابی ایستگاه انزلی    65
جدول 3-11 میانگین ماهیانه ساعات آفتابی ایستگاه انزلی    66
جدول 3-12 وضعیت روزهای یخبندان در ایستگاه هواشناسی پلیمبرا    67
جدول 3-13 میزان فشار ماهانه هوا در بندر انزلی (واحد میلی بار)    68
جدول 3-14 مشخصات بادهای محلی در منطقه مورد مطالعه:    69
جدول 3-15 طبقه‏بندي اقليمي به روش دمارتن    70
جدول 3-16 ارزیابی منابع آب میلیون متر مکعب    77
جدول 3-17 تغییرات جمعیت در سالهای 1390-1385 در شهرستان رضوانشهر1390    82
جدول 3-18 تعداد خانواردر سالهای 1385 و1390 شهرستان رضوانشهر    83
جدول 3-19 بعد خانواردر سالهای 1385  و 1390 درشهرستان رضوانشهر    84
جدول 3-20 تراکم جمعیت  در سالهای 1385  و 1390درشهرستان رضوانشهر    85
جدول 3-21 ساختار جنسی شهرستان رضوانشهر در سالهای 1390-1385    86
جدول 3-22 تعداد افراد باسواد زن و مرد در شهرستان رضوانشهر    87

 

فهرست نمودارها
نمودار 3-1 تعداد روستاهای شهرستان رضوانشهر بر حسب طبقات ارتفاعی    51
نمودار 3-2 میانگین دمای ایستگاه پیلمبرا شهرستان رضوانشهر    59
نمودار 3-3 متوسط بارندگی ایستگاه پیلمبرا    60
نمودار 3-4 درصد بارندگی فصلی ایستگاه پیلمبرا    61
نمودار 3-5 میانگین درصد رطوبت نسبی در ایستگاه پیلمبرا    63
نمودار 3-6 مقدار ابرناکی سالانه ایستگاه انزلی    64
نمودار 3-7 میانگین روزهای ابری ماهیانه ایستگاه انزلی    64
نمودار 3-8 میانگین سالانه ساعات آفتابی ایستگاه انزلی    65
نمودار 3-9 میانگین ماهیانه ساعات آفتابی ایستگاه انزلی    66
نمودار 3-10 وضعیت روزهای یخبندان در ایستگاه هواشناسی پلیمبرا    67
نمودار 3-11 منحنی آمبروترمیک در شهرستان رضوانشهر    72
نمودار 3-12 تغییرات جمعیت در سالهای 1390-1385 در شهرستان رضوانشهر1390    82
نمودار 3-13 تعداد خانواردر سالهای 1385 و1390 شهرستان رضوانشهر    83
نمودار 3-14 بعد خانواردر سالهای 1385  و 1390 درشهرستان رضوانشهر    84
نمودار 3-15 تراکم جمعیت  در سالهای 1385  و 1390درشهرستان رضوانشهر    85
نمودار 3-16  ساختار جنسی شهرستان رضوانشهر در سالهای 1390-1385    87
نمودار 3-17 تعداد افراد باسواد زن و مرد در شهرستان رضوانشهر    88

 

 

فهرست اشکال
شکل 3-1  اقلیم نمای دومارتن    71
شکل 3-2 اقلیم نمای آمبرژه    72

 

 

 

 

دانلود پروپوزال تعیین سطح سیستم گردشگری روستایی با روش پتانسیل اکوتوریستی

دریافت و دانلود فایل”پروپوزال تعیین سطح سیستم گردشگری روستایی با روش پتانسیل اکوتوریستی”

گردشگری و توریسم

دانلود پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار

پاورپوینت بازاریابی هتلداری در عصر جدید
پاورپوینت مدیریت رسانه های اجتماعی
پاورپوینت بازاریابی محتوا برای هتل‌ها

دانلود پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار

 

دیجیتال مارکتینگ در هتل داری: نگاهی ساده وکاربردی

 

ورود دیجیتال مارکتینگ به هتلداری
خوشرویی در بازاریابی مثل فروختن شکلات در مراکز خرید شلوغ است. هر مشتری سلیقه متفاوتی دارد. تعداد زیادی از بازاریابان هتل در آخرین روند جهانی بازاریابی محتوایی گرفتار می‌شوند. اغلب این علل سبب می‌شود هتلداران درباره‌ی بودجه بازاریابی و استراتژی‌ های پیچیده بیش از حد فکر کنند. اکنون زمان آن رسیده که عقب نشینی کنیم و روی اصول اولیه تمرکز کنیم. چرا که دیجیتال مارکتینگ علاوه بر اثربخشی و کارایی بالایی که دارد از قابلیت ساده سازی بالایی نیز برخوردار است.استفاده از ابزارها و روش های دنیای دیجیتال، برای انجام فعالیت های بازاریابی است. در واقع دیجیتال مارکتینگ قسمت مهمی از فعالیت های بازاریابی است که می توان با آن با تکیه بر فناوری های دیجیتال و اینترنت به کاربران آنلاین با کمترین هزینه وبیشترین بازدهی دسترسی پیدا کرد.

-چهار تکنیک بازاریابی برای هتل ها

۲- بازاریابی دیجیتال هتل چیست

۳-۷راه باز یابی دیجیتال

……

۱۱-اجرای آگهی در همه جا در معرض قرار گرفتن فوری

۱۲-روند را تمرین کنید

۱۳-اعتبار خود را حفظ کنید

۱۴-بازاریابی دیجیتال هتل

۱۵-هتل دیجیتال مارکتینگ

۱۶-هتل فروش شما چه تجربه‌ای است ؟

۱۷-دیجیتال مارکتینگ کاربردی برای هتل ها

۱۸-رسانه های اجتماعی در بازار یابی

۱۹-بازاریابی ایمیلی درهتل داری

۲۰-مهمانان باراولی را دریابید

۲۱-ویروسی شوید

۲۲-بازاریابی محتوا برای هتل‌ها

۲۳-بازاریابی محتوی چگونه کار می‌کند ؟

۲۴-کدام یک از هتل‌ها کار بازاریابی محتوا را انجام می‌دهند ؟

۲۵-بازاریایابی هتل ها و نیازآن به محتوا

۲۶-دستیابی با آژانس ها یبازاریابی واطلاعات تماس

۲۷-ایده بازاریابی هتل خلاق برای مشتریان بیشتر

۲۸-دریافت شماره تلفن مشتریان

۲۹-تورمجازی برای افراد

۳۰-کمپین تبلیغات مجازی

۳۱-استفاده از محتوای تازه برای پاسخ به سوالات مشتریان

۳۲-مدیریت رسانه های اجتماعی

۳۳-نقش سئو دربازاریابی هتل

۳۴-از هتل برای شرکت در مهمان ها استفاده کنید

۳۵-حفظ یک تقویم رویدادها‌ی محلی

۳۶-نظرخواهی از مهمانان

۳۷-استفاده ازمیز کمک حدسی فرش دسک

۳۸-ارتباط جمعی بامشتریان

۳۹-برای رویدادهای گروهی بسته‌های خاصی ایجاد کنید

۴۰-درباره برنامه وفاداری خود صحبت کنید

۴۱-ایجاد نام تجاری یا ایجاد نام تجاری به صورت آنلاین

۴۲-تبلیغات هتل تان را بر روی سایت نصب کنید

۴۳-توجه به بازار اطراف خود

۴۴-ایجاد راهنماهای دیجیتال

۴۵-هتل‌ها باید راه‌هایی برای برجسته شدن پیدا کنند

۴۶-نقش هیات های گردشگری

۴۷-استفاده از نرم‌افزار پست الکترونیک

۴۸-مشتریان را به بازار خود هدایت کنید

۴۹-اهمیت بازاریابی شهر

۵۰-توسعه همکاری‌ها با نهادها‌ی محلی

۵۱-قدرت ” نسل سلفی ” را مهار کنید

۵۲-تشویق مهمانان به اشتراک تجارب

۵۳-بر تبلیغات تمرکز کنید

۵۴-نقش اطلاعات درتصمیم گیری

۵۵-روزنامه نگارمسافرتی

۵۶-رویدادهای میزبان در هتل شما

۵۷-سایت شما باید همیشه ۷/۲۴باشد

۵۸-ایجاد یک صفحه کسب‌وکار در گوگل

۵۹-تهیه یک اتاق در وب سایت خود را آسان کنید

۶۰-شریک زندگی با یک تیم ورزشی که به منطقه شما می‌آید

۶۱-ایجاد یک بسته شامل فعالیت‌های محلی

۶۲-اینستاگرام پناهگاه مصرف کنندگان

۶۳-مهمانان هتل از انتظار متنفرند

۶۴-ایجاد یک صفحه بار انداز با تبلیغات خود

۶۵-استفاده از هدف قرار دادن مکان در آگهی‌ها

۶۶-استفاده از نمای تجاری گوگل برای تور ۳۶۰

۶۷-سعی کنید به نظرات مشتریان خود پاسخ دهید

۶۸-از توئیتر‌ برای ارائه خدمات مشتریان استثنایی استفاده کنید

۶۹-ارتباط بازاریابی هر روز در حال تغییر است

۷۰-مهمان های هتل تان را مهمان کنید
۷۲-گزاره ازش قوی

۷۳-سایت خود را تاحدممکن ساده نگاه دارید

۷۴-وارد کردن احساسات مهمان ها به بازی با داستان‌های بصری

۷۵-نقش موبایل دردیجیتال مارکتینگ هتل

۷۶-پشت دوربین دیجیتال خود تجزیه و تحلیل کنید

۷۷-اطمینان حاصل کنید که نام تجاری و نام تجاری تان مربوط به مهمان های شما است

۷۸-اهمیت تماس در صفحه ورود

۷۹-معرفی مناسب مزیت ها

۸۰-از رنگ برای مزیت خود استفاده کنید

۸۱-نسخه‌برداری از آثار هنری هنگامی که آن را می‌خوانید

۸۲-ازهدف یابی مجدداستفاده کنید

۸۳-از یک صفحه فرود قاتل استفاده کنید

۸۴-بازاریابی هتلداری در عصر جدید

 

دانلود پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار

دریافت و دانلود فایل”پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ در هتل داری : استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار”

گردشگری و توریسم

دانلود پروژه کارشناسی رشته مدیریت و جهانگردی با عنوان مدیریت بخش عمومی (اداره جهانگردی)

مدیریت متمرکز
مدیریت بخش عمومی
نظام سیاست گذاری جهانگردی
مدیریت بخش دولتی و خصوصی
دانلود پروژه کارشناسی رشته مدیریت و گردشگری با عنوان مدیریت بخش عمومی (اداره جهانگردی)
مدیریت در سطح محلی
مدیریت بخش دولتی و جهانگردی
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
خرید پروژه کارشناسی رشته گردشگری
فروش فایل
fileina
فروشگاه ساز

پروژه کارشناسی رشته مدیریت و گردشگری با عنوان مدیریت بخش عمومی (اداره جهانگردی)

 
مقدمه
واژه بخش عمومی تمام حیطه سازمان های عمومی را از وزارتخانه های دولتی ملی و شعب آن گرفته تا موسسات بازرگانی دولتی و بخش های جهانگردی حکومت محلی شامل می گردد .همان گونه که جهانگردی مانند بخش عمومی یک صنعت بی نهایت گوناگون و پیچیده است ، بخش عمومی نیز با حیطه وسیعی از سازمان ها با تنوع زیاد بوده که به یکدیگر با ارتباطات و ساختارهای پیچیده متصل هستند . در این مطالعه ، مدیریت بخش عمومی مشابه واژه قدیمی تر مدیریت دولتی بوده و برای مدیریت یا اداره کل بخش عمومی در سطوح ملی‌، ایالتی و محلی بکار می رود. تعاریف متعددی وجود دارند که می توان به این دو واژه و واژه بوروکراسی منتسب نمود. معانی جدیدی همواره به منزله جنبه های متفاوت مدیریت برای تاکید مدیریت اضافه می شوند . لیکن تعاریف همگی مربوط به انجام وظایف بخش دولتی با مسئولیت آن برای خدمت به منافع عمومی بوده و جهت دستیابی به اهداف عمومی مورد استفاده قرار می گیرد .
 
مدیریت عمومی در قالب مفهوم گسترده آن مورد استفاده قرار می گیرد که در برگیرنده اداره جهانگردی است که بخودی خود یک صنعت با تنوع انبوه از فعالیت هاست . خذمتگزاران دولتی یا خدمتگزاران شهری مامورینی هستند که مستقیماً به دولت خدمت ارائه می نمایند ؛ آنها مامورین آژانس های قانونی نظیر هیئت های جهانگردی ملی ، خدمتگزاران شهری نمی باشند ، لیکن متصدیانی هستند که توسط یک سازمان در بخش دولتی بکارگرفته می شوند . اینکه آیا مدیریت عمومی یک برخورد اجرایی سنتی تر یا یک برخورد مدیریتی را برای جهانگردی بر می گزیند ، اغلب بستگی به قدرت و عوامل سیاسی در نظام و گرایش مدیریتی کنونی دارد . همان طوری که مکین تاش و دیگران بیان می کنند :
 
برخورد مدیریتی به صورت بنگاه محور( اقتصاد خرد ) بوده که بر فعالیت های مدیریتی لازم جهت اداره یک موسسه جهانگردی نظیر برنامه ریزی ، تحقیق ، قیمت گذاری ، تبلیغ ، کنترل و امثال هم متمرکز می شود . تغییر تولیدات ، تغییر نهادها ، تغییرات جامعه بدان معنی است که اهداف مدیریتی و ورش ها بایستی باتغییرات طبیق یابند تا بتوانند با محیط جهانکردی همساز شوند .
 
به هر حال این مطالعه نگرش وسیع تریاز مسئولیت ها و فعالیت های مدیریت بخش عمومی را بعهده دارد .مدیران سعی در حصول اهداف جهانگردی خواهند نمود و برای دستیابی به تقاضاهای بازار تغییراتی را ایجاد می نمایند ،لیکن آنها فراسوی بازار جهت خدمت به جامعه و پی گیری اصول بخش عمومی حرکت خواهند نمود مدیران بایستی در محدوده محیط سیاسی و صنعتی با روابط قدرتی آن وعوامل رسمی و غیر رسمی مدیریت نمایند .
 
 
کلمات کلیدی:

مدیریت متمرکز

مدیریت بخش عمومی

نظام سیاست گذاری جهانگردی

مدیریت بخش دولتی و خصوصی

 
 
محیط سیاسی و اصول
دولت ها حافظان قانونی قدرت در نظام سیاسی بوده و مسئول سیاست گذاری و ایجاد خطوط راهبردی می باشند . مدیریت بخش عمومی بایستی در چارچوب قانون اساسی ، محیط قانونی و سیاسی وضع شده توسط دولت های فعالیت می نمایند.در اینجا بیان چند مطلب قابل طرح می باشد:
 
یکم ،دولت ها اشاره به نهادها و فرآیند هایی دارند که به موجب آن جوامع تصمیماتی را اتخاذ و اجرا نموده که بر اعضای آنها وضع می شود . مدیریت بخش عمومی مسئول اداره اتخاذ  و اجرا نموده که بر اعضای آنها وضع می شود .مدیریت بخش عمومی مسئول اداره سازمان جهت نیل به اهداف دولتی ، تنظیم و اجرای سیاست عمومی می باشد .دوم ، سیاست عمومی یک گزینه هدف مندی است که توسط یک آفرین یا مجموعه ای از نقش آفرینان در برخورد با مساله یا موضوع ذیربط دنبال می شود.
 
مدیریت بایستی در محدوده یک نظام سیاسی خواه در سطح بین المللی ، ملی یا حکومت محلی فعالیت نماید . تصمیمات درمورد جهانگردی در زمینه نظام سیاسی اتخاذ می شود . یک نظام سیاسی می تواند لیبرال ، دمکراتیک یادیکتاتوری باشد ، ممکن استاز لحاظ سیاسی چپ یا راست باشد ، لیکن در عمل تمام انواع رژیم ها جهانگردی را حمایت یا ضمانت نموده اند . اعتقادات ایدئولوژیکی و فلسفی حاکم و ارزش های نظام سیاسی میزان مداخله دولت را در نظام اقتصادی تعیین می کند . با توجه به میزان نقش بخش ، خصوصی ، حمایت و امکانات مالی در اختیار جهانگردی قرار خواهد گرفت .
 
سوم ، نظام سیاسی یک الگوی پیوسته روابط انسانی استکه به مقدار زیادی در بر گیرنده قدرت ، قانون یا اقتدار است .
 
 
 
فهرست مطالب
 

فصل اول :مدیریت بخش دولتی و جهانگردی 

بخش عمومی چیست و محیط آن کدام است .
اصول مدیریت بخش عمومی
بوروکراسی نوع ایده آل وبر.
عوامل مهم جهت مدیریت بخش عمومی جهانگردی 
آنچه در عمل اتفاق می افتد و تغییرات اخیر 
 

فصل دوم:مدیریت متمرکز

چرا دولت ها در مدیریت جهانگردی متمرکز مشارکت می نمایند .
چگونه نظام سیاست گذاری جهانگردی اداره می شود .
نتایج در نظامی همچون انگشتان چگونه است .
 

فصل سوم:مدیریت متمرکز

اجرا و دشواری ها
حکومتهای مرکزی ایالتی و سازمانهای قانونی
دولتهای مرکزی و ایالتی
سازمانهای قانونی: سازمانهای جهانگردی ملّی
قدرت، مالیه، وظایف، مسایل و برنامه ریزی
 

فصل چهارم:مدیریت در سطح محلی

چرا دولت های محلی مهم بوده و مسئولیت آنها چیست.
مشاركت كنندگان مهم چه كسانی هستند.
چگونه مدیریت بخش عمومی در سطح محلی جهانگردی را اداره می كند.
نتایج حاصل از مدیریت بخش عمومی در سطح محلی چیست.
 
 

فصل پنجم:مدیریت بخش دولتی و خصوصی

چرا رابطه بین بخش دولتی و خصوصی بسیار مهم است.
افراد و سازمان های دخیل چه كسانی بوده و تنوع آنها به چه صورت است.
چطور ارتباطات بین بخش های دولتی و خصوصی مدیریت می شود.
عمل و اجر چه هستند
 
فصل ششم:نتیجه گیری و آینده
 

دانلود پروژه کارشناسی رشته مدیریت و جهانگردی با عنوان مدیریت بخش عمومی (اداره جهانگردی)

دریافت و دانلود فایل”پروژه کارشناسی رشته مدیریت و جهانگردی با عنوان مدیریت بخش عمومی (اداره جهانگردی)”